Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Kommentit (177)
Tullut ottaa suoraan kädestä, tullut suutelemaan suoraan, töissä monesti selvästi vanhemmat naiset puhuvat töihin liittyviä asioita näyttäen kiimansa suurella työkokemuksella ja toivoen saavansa nuorta miestä eniten elämässä ennen kuolemaa. Minua pyydettiin seurustelemaan ala-asteella enkä suostunut...se oli ensimmäinen ja viiminen kerta toistaiseksi kuin joku halusi seurustella mun kans. Nämä muistan selvästi. Muuten olen törmännyt vain ja ollut jotain kemiaa mutta olen todennut ne zeeproiksi tai jokski muiksi epämääräisiksi eläimiksi minkä ihminen on teettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Apua, siis pitävätkö miehet silmiinkatsomista iskuyrityksenä? Kuinka sosiaaliset tilaisuudet pitäisi hoitaa siten ettei tulisi vahingossakaan katsottua silmiin miestä, josta ei ole joko romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut? Pitääkö tosiaankin tilata se burkha ulkomaisesta nettikaupasta ettei tule väärinkäsityksiä?
Älä nyt leiki tyhmää. Kyllä sen ymmärtää, milloin katseessa on muutakin kuin tavallinen kanssakäyminen ihmisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Apua, siis pitävätkö miehet silmiinkatsomista iskuyrityksenä? Kuinka sosiaaliset tilaisuudet pitäisi hoitaa siten ettei tulisi vahingossakaan katsottua silmiin miestä, josta ei ole joko romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut? Pitääkö tosiaankin tilata se burkha ulkomaisesta nettikaupasta ettei tule väärinkäsityksiä?
Apua apua. Meinasin soittaa 112 koska en muista edes milloin viimeksi nainen olisi katsonut minua silmiin. Sinun avun huuto on tyhmää kirjoittamista. Harkitsisit edes lastentarhaa tai jotain muuta lapsellista. Naisista oikein hehkuu ennakkoluulo siitä jos katsoo silmiin eivätkä he katso. Välillä on kiva katsoa pitkään ohi menevää naista. Ehkä he pelkäävät kehuja ja elämää.
Kävelin yksin kesäkadulla,välillä pysähdyin myyntipaikkojen läheisyyteen,niin yht'äkkiä nainen sulki kätensä,käteeni ja sanoi "Lontoon kielellä,"lähde mukaan.Tapaus ei ollut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kutsui iltateelle. Paikan päällä ei kuitenkaan ollut teetarjoilua.
Siis pikkasen törkeetä!
Kerran baaritiskillä nainen yllättäen kuiskasi korvaani että lähdetkö panemaan mua. Näin suoraa ehdotusta en ole saanut kuin kerran elämässäni
M40
Kyllähän nuo naisten iskuyritykset ovat yksittäistapauksia joita ei käytännössä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerran baaritiskillä nainen yllättäen kuiskasi korvaani että lähdetkö panemaan mua. Näin suoraa ehdotusta en ole saanut kuin kerran elämässäni
M40
Ja toista et tule saamaan ainakaan Suomessa
No itse naisena oon viimeisen 2 vuoden aikana kokeillut mm.:
- Hei mehän voitais joskus mennä yksille töiden jälkeen? (Ei voitu)
- Voin kyllä näyttää sulle hyviä paikkoja täällä kapungissa (juuri muuttanut, vastasi että kiitos google auttaa kyllä)
- Voitais kattoo se matsi yhessä? (Katon jätkien kaa)
- Viesti jo tuntemalleni miehelle tyyliin: hei oot mulle tosi tärkeä ja mietinkin voisko meillä olla jotain enemmänkin... (kiitos mutta oot mulle vain kaveri)
Että missä ne miehet on jotka tykkää naisen aloitteista? ;) Juu aina ei voi voittaa mutta kun ei ikinä...
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan ilmeisimmistä:
- yksi naamatuttu opinnoista laittoi viestiä, haluaisinko lähteä ulos. En ollut puhunut hänen kanssaan muistaakseni sanaakaan. Rohkea veto, mutta en halunnut lähteä.
- bileissä opiskelututtu muiskautti pusun baarissa vessaan mennessään ja määräsi, että älä lähde minnekään. Lähdin kuitenkin.
- toisissa bileissä toinen opiskelututtu kuiskasi baaritiskillä korvaan, että "sä saat ihan mitä sä haluat". En ole tähän päivään mennessä antanut itselleni anteeksi, etten käyttänyt (tätäkään) tilaisuutta.
- baarissa random tyttö kiikutti lapun, jossa kerrottiin että minulla on hyvä selkä ja kivat kengät.
- baarissa yksi random nainen istui minua vastapäätä ja alkoi pöydän alla runkata jalkaani omilla jaloillaan.
- juhlissa työkaveri siirsi jalkansa minun jalkani päälle salaa ja piti siinä pitkään.
Vähemmän ilmeisiä:
- ujommat naiset tulevat vasta humalassa juttelemaan.
- silmäpeliä tulee paljon. Melkein aina viihteellä ollessa ainakin joku ilmaisee kiinnostuksensa tällä tavalla.
Kahden naisen kanssa olen harrastanut seksiä. Nuorena olin liian ujo selvillekään signaaleille, sittemmin olen ollut liian varattu.
Vinkkinä miestä hakeville naisille sanoisin, että minusta seksikkäimpiä keinoja ovat joko itsevarma katsekontakti ja/tai suora, muttei viivasuora ehdotus kuiskattuna. Sellainen viaton tarjolle tuleminen ei ole yhtä hyvä.
Älä sinä selitä! Me muut miehet ei ymmärretä mitään kiertolauseita tai katsekontakteja. Suoraan vaan sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
No itse naisena oon viimeisen 2 vuoden aikana kokeillut mm.:
- Hei mehän voitais joskus mennä yksille töiden jälkeen? (Ei voitu)
- Voin kyllä näyttää sulle hyviä paikkoja täällä kapungissa (juuri muuttanut, vastasi että kiitos google auttaa kyllä)
- Voitais kattoo se matsi yhessä? (Katon jätkien kaa)
- Viesti jo tuntemalleni miehelle tyyliin: hei oot mulle tosi tärkeä ja mietinkin voisko meillä olla jotain enemmänkin... (kiitos mutta oot mulle vain kaveri)
Että missä ne miehet on jotka tykkää naisen aloitteista? ;) Juu aina ei voi voittaa mutta kun ei ikinä...
Mä haluan tommosia viestejä :) ja mä oon muuten uusi Helsingissä...
Minä nyt en iskuyritystä tunnista vaikka nainen kertoisi iskevänsä minua, luultavasti silloinkin vaan fiksuna poikana toteaisin typerä ilme naamallani, että "ethän sinä edes lyönyt"
Yhden "iskuyrityksen" kuitenkin uskallan laskea jo iskuyritykseksi sillä se nainen tuli ihan suoraan sanomaan, että haluaisi tutustua minuun. Tai no voiko sitäkään nyt sitten iskemiseksi sanoa, mutta hänellä kuitenkin oli mielessään jotain muutakin kuin ystävyys. Epäilen kuitenkin, että hän eleli jonkinlaisessa harhamaailmassa. Sitten kaksi ihan tuntematonta naista on tullut juttelemaan niitänäitä. Sitä en tiedä mitä noilla naisilla oli mielessään, mutta kai ne edes jotenkin tahtoivat tehdä tuttavuutta kun tulivat juttelemaankin, eikä heistä meinannut päästä eroon millään. Näistä kaikista kolmesta positiivisesta naiskokemuksestani yhden voi laskea siihen ryhmään, että jotain isompaakin olisi ehkä voinut olla luvassa.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt leiki tyhmää. Kyllä sen ymmärtää, milloin katseessa on muutakin kuin tavallinen kanssakäyminen ihmisten välillä.
Eipä muuten tunnu ymmärtävän!
Jaa siis tämän mukaan jos nainen kysyy että mitä kuuluu tai että onko tuo olut hyvää niin se on iskuyritys?
Voi Jeesus Kristus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luultavasti vähän sama kuin se, että naiset pitävät miehen juttelemaan tuloa iskuyrityksenä, kun miehen näkökulmasta vasta kartoitetaan, onko iskuyritykseen aihetta.
Erikoisin tilanne kun naanupurin vaimo tuli yöllä takaovesta sisälle ja olis tullut viereen nukkumaan ja tekemään myös jotain muutakin samalla. Palautin naisen oman miehen(työkaverini) luo saman tien, ja sanoin että en majoita sinun vaimoasi minun luona (heillä oli ollut riita). Asuttiin pienessä kylässä jossa takaovi sai olla auki ja koira hoiti ovikellon virkaa tuntemattomille :) meillä oli hyvät väli ja asiasta ei tämän koommin puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein minkäänlaisia. Homomiehet ovat pariin otteeseen yrittäneet, mutta muunlaisesta iskuyrityksestä ei ole kokemusta.
Mä oon ajatellut käydä joskus dtm.ssä ihan vaan kokeilemassa kelpaisko edes miehille, en sillä että messiin lähtisin, mutta nousis ehkä edes vähän itsetuntoa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein minkäänlaisia. Homomiehet ovat pariin otteeseen yrittäneet, mutta muunlaisesta iskuyrityksestä ei ole kokemusta.
Mä oon ajatellut käydä joskus dtm.ssä ihan vaan kokeilemassa kelpaisko edes miehille, en sillä että messiin lähtisin, mutta nousis ehkä edes vähän itsetuntoa tai jotain.
Sulle tulee siitä vaan vaivaantunut olo.