Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko katse ja puhetapa seksikkäintä naisessa?

Vierailija
04.09.2025 |

Olin eilen työtehtävällä, jossa tapasin itseä. N. 15 vuotta vanhemman naisen, iältään n. N. 55v. Kyseinen nainen tai rouva, oli aika... Runsas ja tarkoitan tällä isokokoinen, kesämekossa ja sanotaanko että minun ikäisen silmissä ei erityisen puoleensavetävän näköinen, mutta ei hänessä mitään vikaakaan ollut. Tavallinen rouvas henkilö. Mutta, kun juttelimme reilu 15 minuuttia, minun oli pakko todeta että se katse kun hön jutteli, se oli todella intensiivinen, siinä oli pilkettä ja se oli seksikkäin katse mitä olen tavannut ja olen tavannut aika paljon elämän aikana naisihmisiä. Olen vieläkin ihan liekeissä kun mietin niitä silmiä ja sitä katsetta. Jos joku voi syödä katseella niin tämä nainen teki sen. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihmetellyt samaa. Miten joku ensivilkaisulta lähes ruma voikin olla vetävä, kun katsoo pidempään. Ja toisin päin, miten joku kuvassa komea voi olla tylsä ja epäseksikäs luonnossa. Tämä toimii siis myös näin päin, naisen näkökulmasta ja miehiä katsellessa.

Vierailija
2/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täältä kans ääni katseelle ja äänelle, kun puhutaan ihmisen viehättävyydestä. Mutta ihan ymmärrettävää: kelpaahan sellaista katsella ja kuunnella 👀👂

Vierailija
4/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokenut samaa että jossain miehissä tai miehillä on todella intensiivinen katse. Kuin sieluun porautuvat silmät. Ensinäkemältä olis voinu syödä siis sexuaalisesti. Tilanne oli kyl outo ja hankala. Kun sattui olemaan sellanen kuvio että hän oli samassa työpaikassa minun ohjaaja. Ja ei vapaana. No se sit jäi. En halunnut sekottaa omaa tai hänen elämää. No on sitä ennenkin ollu erikoisia katseita ja sen jälkeen myös. Joissain ihmisissä on sisäinen valo ja rakkaus sisällä. Eikä mitään tyhjyyttä. 

Vierailija
5/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on sielun peili pitää todellakin paikkaansa. Ihana avaus ja kiva ketju. Vähän kevyempää ja kuitenkin meni sieluun jo pelkkä ajatuskin.

Vierailija
6/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse on seksikkäintä naisessa. 

Vierailija
7/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät on sielun peili pitää todellakin paikkaansa. Ihana avaus ja kiva ketju. Vähän kevyempää ja kuitenkin meni sieluun jo pelkkä ajatuskin.

Joillain on seksikäs sielu!

Vierailija
8/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ihmetellyt samaa. Miten joku ensivilkaisulta lähes ruma voikin olla vetävä, kun katsoo pidempään. Ja toisin päin, miten joku kuvassa komea voi olla tylsä ja epäseksikäs luonnossa. Tämä toimii siis myös näin päin, naisen näkökulmasta ja miehiä katsellessa.

Se on sitä kuuluisaa karismaa, joka ei todellakaan ole riippuvainen ulkonäöstä. Joku kuvassa todella kaunis/komea voi ollakin livenä ihan puoleensavetämätön, kun karisma puuttuu, kun taas joku perus-Pirkko/-Pirkka voi saada perhoset vatsaan, kun on sattunut saamaan synnyinlahjana vahvan karisman. 😍

Vierailija
9/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo karisma on se mikä tässä puhuu! 

Vierailija
10/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parasta. 

Vierailija
11/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan äly. Liisa Rintaniemi on ihannenaiseni. Meteorologi, lääkäri ja lennonjohtaja. Ei voi kuin ihailla.

Vierailija
12/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelön syönti on naisella seksikkäintä, voi vain kuvitella jos jäätelötuutin tai -tikun tilalla olisi se.Ja ote ja se tekniikka jolla jäätelöä menee suuhun, vau 

Vierailija
13/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin on seksikkyyttä, ei tarvitse edes olla mikään superkaunis

Vierailija
14/14 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelön syönti on naisella seksikkäintä, voi vain kuvitella jos jäätelötuutin tai -tikun tilalla olisi se.Ja ote ja se tekniikka jolla jäätelöä menee suuhun, vau 

Ällöttävä olet..