Erimielisyys miehen kanssa - miehen mielestä kukaan mies ei olisi parisuhteessa naisen kanssa, ellei saisi tältä p:tä
Mitä mieltä olette?
Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.
Kauhea kina syntyi tästä nyt >:(
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
... anna p:tä? Sitäkö tarkoitat? Perverssin vähemmistön fetissi!
No voi vittu ! Jos naiselle sanoo että anna P:tä ja se daiju alkaa roudata kaikki kylän parkkipaikkojen ja naapuri kuntien levähdyspaikkojen P-merkit sulle, niin kyllä sellaiselle pihtikintulle tulee lähtö välittömästi. Melko yksinkertainen tapaus jos ei ymmärrä nostaa hametta korviin ja mennä selälleen kurahaarat levällän kun mies sanoo tarvitsevansa P :tä.
treidi on, että nainen antaa seksiä ja vuokraa kohtunsa ja mies antaa resursseja. Kaikki muu on sitten yhteiskunnan päälle luomaa. Mies voi miettiä olisiko toisen kanssa jos olisi mies ja nainen voi miettiä olisiko toisen kanssa jos mies vaan kuluttaisi resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.
Kuulle naikkonen, et ole mies, et tiedä mitä miehet ajattelevat niin et voi sanoa että olet eri mieltä miesten puolella kun et kjeesus jumalauta itse ole mies?? :)))
Olen täysi-ikänen mies ja voin sanoa, että naiset ei kiinnosta tippaakaan ellei niiltä saa ''p:tä''.
Jotkut arat miekkoset väittävät toisin, mutta miehen aivot ovat suunniteltu samoin kuten uros-eläinten... Ei meitä jumankekka luotu mihinkää parisuhteisiin tai sitoutumiseen vaan PARITTELEMAAN JOTTA KIIMA LAANTUISI PRKL!
Kontulan härskein punkkari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Kuulle naikkonen, et ole mies, et tiedä mitä miehet ajattelevat niin et voi sanoa että olet eri mieltä miesten puolella kun et kjeesus jumalauta itse ole mies?? :)))
Olen täysi-ikänen mies ja voin sanoa, että naiset ei kiinnosta tippaakaan ellei niiltä saa ''p:tä''.
Jotkut arat miekkoset väittävät toisin, mutta miehen aivot ovat suunniteltu samoin kuten uros-eläinten... Ei meitä jumankekka luotu mihinkää parisuhteisiin tai sitoutumiseen vaan PARITTELEMAAN JOTTA KIIMA LAANTUISI PRKL!
Olisiko sitten syytä alkaa miettiä ihan vaikka yhteiskuntarauhaa ajatellen toimia asialle? Meinaan vain ettei esim. koiran tai kissankaan anneta jatkuvasti olla kiimassa vaan ne leikataan.
Miesten "jatkuva kiima" aiheuttaa mm.
-ihmiskauppaa
-ihmisoikeuksien polkemista (mm. naisia alistamalla)
-insestiä ja pedofiliaa
-raiskauksia ja niiden yrityksiä
Pidän kovin huolestuttavana, että ihmisuroon anneta kulkea tuolla kaduilla jatkuvassa kiimassa. Sehän se on selkeä uhka.
[/quote]Jotkut arat miekkoset väittävät toisin, mutta miehen aivot ovat suunniteltu samoin kuten uros-eläinten... Ei meitä jumankekka luotu mihinkää parisuhteisiin tai sitoutumiseen vaan PARITTELEMAAN JOTTA KIIMA LAANTUISI PRKL![/quote]
Olisiko sitten syytä alkaa miettiä ihan vaikka yhteiskuntarauhaa ajatellen toimia asialle? Meinaan vain ettei esim. koiran tai kissankaan anneta jatkuvasti olla kiimassa vaan ne leikataan.
-ihmiskauppaa
-insestiä ja pedofiliaa
Pidän kovin huolestuttavana, että ihmisuroon anneta kulkea tuolla kaduilla jatkuvassa kiimassa. Sehän se on selkeä uhka.[/quote]
Toivottavasti nyt ymmärsin oikein, että viittaat tuolla oikeasti yhteiskuntarauhaan, etkä viittaa siihen että minun pitäisi leikata pallini pois.. Tuo esimerkki oli vain ikävä.
-ihmiskauppaa
-insestiä ja pedofiliaa
Pidän kovin huolestuttavana, että ihmisuroon anneta kulkea tuolla kaduilla jatkuvassa kiimassa. Sehän se on selkeä uhka.
Toivottavasti nyt ymmärsin oikein, että viittaat tuolla oikeasti yhteiskuntarauhaan, etkä viittaa siihen että minun pitäisi leikata pallini pois.. Tuo esimerkki oli vain ikävä.
Yhteiskuntarauha = miehiltä pallit pois tai vastaavaa (saat toki itse päättää, kuinka tosissani olen).
Niin, auttaisihan tuo miesten "kiiman helpottaminen" myös eläimiä
http://vivas.fi/35-raskaasti-aseistettua-poliisia-pelasti-seksiorjana-p…
WraithTodd kirjoitti:
-ihmiskauppaa
-insestiä ja pedofiliaa
Yhteiskuntarauha = miehiltä pallit pois tai vastaavaa (saat toki itse päättää, kuinka tosissani olen).
Niin, auttaisihan tuo miesten "kiiman helpottaminen" myös eläimiä
http://vivas.fi/35-raskaasti-aseistettua-poliisia-pelasti-seksiorjana-p…
okei. ;_;
Kieltämättä otsikon kysymykseen olen alkanut miettimään vakavasti vastausta kun seksi on laantunut laimeaksi maidoksi hyvä jos kerran kuukauteen. Kyllä mulla miehenä on sellainen ego, että kun kelpaan lähinnä hipsuttelijaksi niin mitä hemmettiä ylipäätään olen suhteessa. Toki hyvään suhteeseen kuuluu myös hellyys, mutta ei se pelkästään riitä. Kaiholla muistelen aikoja kun nainen oikeasti halusi seksiä ja kunnolla ilman, että huolena oli samaan aikaan tiskit tai kakun leipominen.
Näin se nyt vain menee. Liiankin monella naisella on annettavanaan miehelle vain pillu.
Tämä palsta on mammoineen hyvä esimerkki siitä.
Vierailija kirjoitti:
treidi on, että nainen antaa seksiä ja vuokraa kohtunsa ja mies antaa resursseja. Kaikki muu on sitten yhteiskunnan päälle luomaa. Mies voi miettiä olisiko toisen kanssa jos olisi mies ja nainen voi miettiä olisiko toisen kanssa jos mies vaan kuluttaisi resursseja.
Jälkimmäinen ei ainakaan olisi. Sen saa lukea AV:llakin jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan naisille pitää hokea että miehet oikeasti ovat seksikeskeisiä ennen kuin se menee perille? Lähinnä katson kauhulla näitä hääkimppujen parissa leperteleviä psykoosinaisia joille tulee yllätyksenä se että seksi on miehelle lähinnä fyysistä. Tätä yritetään kieltää ja pehmittää jollain "heh heh, naisilla ja miehillä on erilaiset tarpeet, mutta kyllä mies rakastaa" -jargonia. Se missä asemassa nainen on seksissä on rumaa. Se on ihmisen eläimellisin asema jota ei voi muuttaa.
Mitä ajattelette siitä että ennen kun raiskaus ja pedofilia kriminalisoitiin, ovat miehet täysin huoletta painaneet kaikkea liikkuvaa ja vierittäneet syyn naisen niskoille? Miettikää sitä, että maailmassa on miljoonia miehiä jotka tahtovat lapsimorsiamen. Jos miehillä olisi mahdollisuus, he ottaisivat useita vaimoja, rakastajia, prostituoituja ja salarakkaita.
Miehet ovat valmiita ostamaan seksiä lapsilta ja parituksen uhreilta. Jopa Suomessa vuonna 2016. Miehen seksuaalisuus on todella raakaa kun sen imiöihin alkaa paneutua. Miehiä on pitänyt kieltää raiskaamasta ja naimasta lapsia koska normaalitilassa he tekevät sitä huoletta.
Nainen on miehelle aina vain leikkikalu ja halujen välinearvo. Sitä ei denialismi tai tasa-arvo muuta. Naistenkin kannattaisi kasvattaa selkäranka ja lopettaa miesten paapominen kun on nähty minä he naisia pitävät.
Itseasiassa se että miehillä on tarve seksille fyysisesti sisäänrakennettuna ei millään muotoa johda siihen että seksi olisi rajoitettu olemaan vain fyysinen tarpeentäytön muoto. Oletko ajatellut että joka kerta kun halaat omaa äitiäsi täytät fyysisiä tarpeita, ne eivät vain ole seksuaalisia ja niitä ei siten ole kriminalisoitu eikä niitä nähdä likaisina. Riippuu miehestä itsestään mitä seksi hänelle edustaa, fyysisen "pakon" ohella. Samoin on turha väittää ettei suurin osa sekä miehistä että naisista olisi ikävä kyllä valmis menemään aika pitkälle täyttääkseen tarpeensa, naisissa ehkä se ei ilmene lasten raiskaamisena mutta muuna halpamaisena lynkkauksena ja välinpitämättömyytenä kyllä. Tarpeet itsessään eivät tee ihmisestä likaista, kykenemättömyys hyvään tekee. Minusta kenenkään ei pitäisi suostua seksiin jota yksinkertaisesti ei halua, mutta kehottaisin vielä miettimään miltä itsestäsi tuntuisi jos toisen asenne sinulle tärkeisiin tarpeisiin olisi yksinkertaisesti "ei huvita" ja nauru perään. Hyvät ihmiset ovat harvassa ja osuvat yleensä niiden kohdalle jotka vähiten heidät ansaitsevat.
Niin kauan kun miehet arvottavat ja orjuuttavat naisia seksin perusteella sekä avoimesti myöntävät käyttävänsä naisia vain viemäreinään, eivät miehet ole ansainneet minkäänlaista sympatiaa seksuaalisuudelleen vaan se on lähinnä oksettavaa ja vaarallista. Runkata voi itse, kenenkään ei tarvitse alentua miehen runkkukupiksi.
Niin voi runkata. Mutta miksi olla naisen kanssa jos pitää runkata? Ihan hyvin sitä voisi elää miehen kanssa kimppakämpässä ja runkkailla jos kerran naiselta ei saa mitä haluaa. Naiset ovat hyvin monissa asioissa vaikeampia, kierompia kuin miehet ja lisäksi olisi paljon helpompi löytää miehistä asuinkumppani joka ei alenna toisen miehen elintasoa.
Ja miksi valita elämä ja asuminen naisen kanssa jos siinä on "velvollisuus" antaa rakkautta ja läheisyyttä, itse saamatta tyydytystä tarpeilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä parisuhteessa olevat (yli 5 vuotta), miten usein sitä seksiä, oli motivaatiot puolin toisin mitkä tahansa, teillä harrastetaan? Mieheni mielestä 2-3 vkossa ihan pakko saada, mua ei kiinnosta enää ollenkaan mutta on pakko että pysyy toinen tyytyväisenä. kyllä, tunnen itseni tyhjennysaukoksi vaan =(
Minustakin tuntuu, että olen miehelle vain pussintyhjennysautomaatti. Kun olen miehelle maininnut, etten tykkää, että hän vain tyhjentää minuun itsensä, mies ei ymmärrä vaan on jopa ilkkunut minulle. mies ei pysty tajuamaan, että minustakin pitäisi tuntua edes hyvältä jos en mitään huippua saavuttaisikaan. Ja nyt kun ihmetellään, että miksi suostun moiseen niin tästäkin ketjusta saa lukea, miten miehille kuuluu "antaa" tai muuten lähdetään vieraisiin. Ja nainenhan on itse vastuussa nautinnostaan, Miehillä ei siihen ilmeisesti ole osaa eikä arpaa. Nainen saa sitten runkata itselleen kun mies on ensin tyhjentänyt pussinsa häneen. Eli naisen kyllä täytyy suoda miehelle nautinto, mutta miehellä ei tätä samaa velvoitetta ole????
Se, että sinä et nauti tai laukeat vaikeasti, ei ole miehesti vika vaan sinun ja sinun siitä pitää ottaa vastuu. Räpläätkö itseäsi yhdynnän aikana? Entä ettekö voi käyttää dildoja tms yhdynnän jälkeen vai mistä kiikaastaa? Vaiko perinteisesti siitä, että makaat selälläsi kuin koppakuoriainen ja valtuutat nautintosi täysin miehen harteille?
Ei oikeasti, ainakaan silloin kun on homo.
. Siis , tuo aloittaja tarkoittaa omasta ajatusmallistaa asiaa. . Vain feministi, ei tarvitse parisuhteessa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Ei pidä paikkaansa. Meillä ei vaimon kanssa ole ollut seksiä vuosiin ja silti olemme yhdessä. Naisen kanssa eläessä saa kuitenkin nauttia niistä eduista joita syntyy kodinhoito- ja hoivavietin luontaisesti perineen sukupuolen kanssa. Seksiä saa muualtakin mutta pesukone ei täyty tai tyhjene itekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää haluttomuuden lisäksi vielä teeskennellä, että aijai kun on hyvää.. mutta olen jo vuosien mittaan tottunut. Inhoan koko seksiä mutta rutiinilla menee esitykset läpi. Mies luulee että saan orkun joka hemmetin kerta. Joo.
Miksi ihmeessä olet ihmisen kanssa samassa taloudessa ja teeskentelet olevasi parisuhteessa jota et rakasta??? En voi käsittää tuollaista. Eikö olisi paljon kivempi saada niitä orgasmeja ihan oikeasti kun olisi oikea kumppani? Kenelle tuosta on jotain hyötyä? Ihan sairasta. Minä en suostuisi elämääni tuhlaamaan tuollaiseen hetkeäkään.
N42
En tainnut sanoa, etten rakasta miestäni? En vain yli 15 vuoden jälkeen voisi tympeämpää tekemistä keksiä kuin seksi hänen kanssa, kuin hampaidenpesu. Onneksi se on nopsa suoritus ja voi siirtyä kehittävämpiin puuhiin. En silti ikinä eroaisi, on niin paljon yhteistä ja tehdään paljon hauskoja juttuja kimpassa jnejne. En vain kiihotu enää hänestä, ollenkaan.
Jos et kiihotu miehestäsi niin et myöskään rakasta häntä.
Jos minun puolisoni sanoisi että ei kiihotu minusta niin se olisi heti avioero
Sehän on ihan ihmisestä kiinni, pystyykö olemaan liitossa ilman seksiä vai ei. Joillakin on korkea libido, ja haluavatkin täyttää tarpeensa usein ja hartaasti. That's fine. Toisille taas seksi ei ole niin merkityksellistä, ja sitä ei välttämättä elämäänsä tarvitse. Tai sitten voi tarvita harvakseltaan, tai ihan mitä muuta vaan.
Sinun miehelläsi ja sinulla on nähtävästi ongelma siinä, että teidän seksuaaliset tarpeet ovat erilaiset. Ja kyllä, tämä on täysin hyväksyttävä syy lähteä etsimään sopivampaa kumppania itselle.
Vierailija kirjoitti:
Näin se nyt vain menee. Liiankin monella naisella on annettavanaan miehelle vain pillu.
Tämä palsta on mammoineen hyvä esimerkki siitä.
Totuus kuitenkin on se, että liiankin monella miehellä ei ole naiselle mitään annettavaa. Kun tämä selviää naiselle, ei nainen enää jaksa kiinnostua miehestä ja halut lopahtaa. Jos mies olisi naiselle jotenkin edes hyödyllinen, kiinnostus ehkä jotenkin säilyisi. Mutta, mutta,,,, kun mies ja nainen muuttaa yhteen, tietää se naiselle loputonta suota. Työtä, työtä , työtä. Yleensä kaikki vastuu jää naiselle niin kodista kuin lapsistakin(jos niitä on). Mies vain "vähän auttelee". Mitä pirua... ei siellä kotona autella, vaan siellä tehdään oma osuus eli puolet. Ja kun miehellä ei ole sille naiselle mitään annettavaa (ei edes sitä kyrp**.. kun sekin leikki kestää vain sen minuutin veltosta velttoon) niin kuihtuuhan siinä himo ja suhde. Tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Ei pidä paikkaansa. Meillä ei vaimon kanssa ole ollut seksiä vuosiin ja silti olemme yhdessä. Naisen kanssa eläessä saa kuitenkin nauttia niistä eduista joita syntyy kodinhoito- ja hoivavietin luontaisesti perineen sukupuolen kanssa. Seksiä saa muualtakin mutta pesukone ei täyty tai tyhjene itekseen.
Katkeran ihmisen tekstiä on kamalaa lukea. Tämä edellinen kirjoitus on esimerkki pahimmasta päästä. Miksi ihminen on tuollaisessa suhteessa, jossa puolisi on vain kodinkone????? Voiko ihminen pahemmin itseään nöyryyttää? Etkö ymmärrä, että pilaat kummankin elämän. Oikeasti kukaan ei halua asua kodinkoneen kanssa ja hakea oikean ihmissuhteen muualta. Miksi et anna vaimollesi vapautta? Miksi halvennat ihmistä, jonka olet itse vapaaehtoisesti valinnut,näin huonosti??? Mikä miehiä riivaa, kun halutaan kohdella toista ihmistä noin ? Sinä tässä se pelle olet, ei vaimosi, jota kohtelet huonosti. Häpeä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Hyi saatana, mitä ihmissaastaa. Kehtaatkin kohdella toista ihmistä noin.
Tottakai miehelle seksi tärkeää mutta kai siinä parisuhteessa oltava muutaki kuin pelkkä se reikä. kuten hyvä kumppanuus, kiva arki ja hellyys. Oha se läheisyyski tärkeää