Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erimielisyys miehen kanssa - miehen mielestä kukaan mies ei olisi parisuhteessa naisen kanssa, ellei saisi tältä p:tä

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä mieltä olette?

Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.

Kauhea kina syntyi tästä nyt >:(

Kommentit (298)

Vierailija
1/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan lapsen takia mies jää seksittömään liittoon.

Vierailija
2/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko miehesi erota, jos joskus tulevaisuudessa et esimerkiksi vaikean sairauden takia kykene harrastamaan seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan seksi erottaa parisuhteet kaverisuhteista.

Vierailija
4/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa naistaan

Vierailija
5/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedätpä ainakin miksi mies on sinun kanssasi.. ja nyt voit muettiä miksi ihmeessä sinä olet hänen kanssaan.

Vierailija
6/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 10 vuotta suhteessa miehen kanssa, joka halusi seksiä pari kertaa vuodessa. Otin eron, mies ei olisi halunnut erota.

Vierailija
7/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mutulla heitän, että 1/20 miehistä olisi valmis elämään seksittömässä suhteessa, tuskin useampi.

Vierailija
8/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
9/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai noita nyt on maailmassa tapauksia, joissa nainen ei enää kykene seksiin sairauden tai vamman takia, mutta hänen miehensä pysyy silti hänen rinnallaan.

Itse en todennäköisesti haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä seksi on ainoa syy olla parisuhteessa. Rakkaudella ja kumppanuudella ei taida paljon tekemistä parisuhteen kanssa olla miehesi mielestä.

Vierailija
10/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette?

Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.

Mies on liitossa seksin takia. Tietenkin jos nainen vaikka sairastuu niin mies hyväksyy sen että seksiä ei saa. Mutta jos nainen ei terveenä anna seksiä niin se tarkoittaa miehelle että nainen ei rakasta miestä.

Itse olen mies.

Vierailija
11/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä on sekin että maahanyrittävä menee naimisiin suomalaisen naisen kanssa saadakseen Suomesta turvapaikkaoikeuden.

Tai ihan vaki ulkomaalainen,ei-eu, Suomen/eu-kansalaisuuden

Vierailija
12/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en minä, nainen, olisi parisuhteessa mieheni kanssa, jos meillä ei olisi seksiä. Sehän on ihan tosi olennainen osa suhdetta! Tavallaan siihen kaikki kulminoituu. Rakastan miestä, hänen luonnettaan, mutta eihän se suhde olisi oikea parisuhde, jos sitä ei elettäisi todeksi rakastelemalla.

Vierailija
13/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette?

Mies on liitossa seksin takia. Tietenkin jos nainen vaikka sairastuu niin mies hyväksyy sen että seksiä ei saa. Mutta jos nainen ei terveenä anna seksiä niin se tarkoittaa miehelle että nainen ei rakasta miestä.

Itse olen mies.

"Anna seksiä" kertoo asenteestasi. Eikö sinusta ole merkitystä sillä, haluaako nainen seksiä? Rakastava, terve nainen nimenomaan haluaa seksiä miehensä kanssa, ei anna sitä. Miestä. jolle nainen vain antaa seksiä kutsutaan usein myös nimellä huono rakastaja.

Vierailija
14/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai noita nyt on maailmassa tapauksia, joissa nainen ei enää kykene seksiin sairauden tai vamman takia, mutta hänen miehensä pysyy silti hänen rinnallaan.

Itse en todennäköisesti haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä seksi on ainoa syy olla parisuhteessa. Rakkaudella ja kumppanuudella ei taida paljon tekemistä parisuhteen kanssa olla miehesi mielestä.

Tietenkin rakkaus ja kumppanuus on tärkeintä. Mutta naisten pitää ymmärtää että miehelle se seksi on sitä välittämistä ja rakkautta. Mies haluaa näyttää rakkautensa seksillä ja haluaa että nainen näyttää rakkautensa seksillä

Vierailija
15/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään jos vaan pillua tahtoo, mutta jos mies väittää että kaikki naiset tykkää ottaa suuhun ja niellä, sitten on sairas. Heikkoitsetuntoinen nainen siis on sairas jos suostuu sellaiseen mistä ei itse tykkää.

Vierailija
16/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yksilöitä.

Vierailija
17/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siis jatkossakin pysyä sinkkuna. 

Vierailija
18/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna seksiä" = anna pillua > seksi on pillu

Vierailija
19/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle parisuhteeni on aina ollut myös suhde parhaan ystäväni kanssa mutta on seksi silti suhteellisen tärkeää, numeroina sen tärkeys voisi olla esim; rakastelua kerran viikossa, laueta pitää noin neljä kertaa viikossa, siihen en tosin naista tarvitse, enkä aina haluakkaan ellei hänelle kelpaa "pikaiset"

(Pikaiset siksi ettei silloin välttämättä kiinnosta seksi oman laukeamisen jälkeen ja sitä ei jaksa pitkittää tai ottaa toista huomioon.)

Vierailija
20/298 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yksilöitä.

Kuten naisetkin