Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erimielisyys miehen kanssa - miehen mielestä kukaan mies ei olisi parisuhteessa naisen kanssa, ellei saisi tältä p:tä

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä mieltä olette?

Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.

Kauhea kina syntyi tästä nyt >:(

Kommentit (298)

Vierailija
181/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa olevat (yli 5 vuotta), miten usein sitä seksiä, oli motivaatiot puolin toisin mitkä tahansa, teillä harrastetaan? Mieheni mielestä 2-3 vkossa ihan pakko saada, mua ei kiinnosta enää ollenkaan mutta on pakko että pysyy toinen tyytyväisenä. kyllä, tunnen itseni tyhjennysaukoksi vaan =(

Minustakin tuntuu, että olen miehelle vain pussintyhjennysautomaatti. Kun olen miehelle maininnut, etten tykkää, että hän vain tyhjentää minuun itsensä, mies ei ymmärrä vaan on jopa ilkkunut minulle. mies ei pysty tajuamaan, että minustakin pitäisi tuntua edes hyvältä jos en mitään huippua saavuttaisikaan. Ja nyt kun ihmetellään, että miksi suostun moiseen niin tästäkin ketjusta saa lukea, miten miehille kuuluu "antaa" tai muuten lähdetään vieraisiin. Ja nainenhan on itse vastuussa nautinnostaan, Miehillä ei siihen ilmeisesti ole osaa  eikä arpaa.  Nainen saa sitten runkata itselleen kun mies on ensin tyhjentänyt pussinsa häneen. Eli naisen kyllä täytyy suoda miehelle nautinto, mutta miehellä ei tätä samaa velvoitetta ole????

Vierailija
182/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää haluttomuuden lisäksi vielä teeskennellä, että aijai kun on hyvää.. mutta olen jo vuosien mittaan tottunut. Inhoan koko seksiä mutta rutiinilla menee esitykset läpi. Mies luulee että saan orkun joka hemmetin kerta. Joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käsittänyt, miksi seksi on niin tärkeää miehille. Ilmeisesti orgasmi on jotain aivan käsittämättömän ihanaa heille. Naisen orgasmi ei varmaan ole mitään miehen vastaavaan verrattuna. 

En ole koskaan käsittänyt miksi lapsen saaminen on niin tärkeää naisille.  Ilmeisesti jälkikasvun pykääminen on jotain käsittämättömän ihanaa heille. Miehen halu saada jälkikasvua ei varmaan ole mitään naisen vastaavaan verrattuna.

(Olen tasan yhden naisen tavannut joka ymmärsi oikeasti kuinka "syvällä" se mieltymys pillunsaamiseen on useimmissa miehissä. Hän meinaan itse tajusi sen että se on lähes samanlainen pakottava tarve kuin useimmilla naisilla hankkiutua siunattuun tilaa, eli suorastaan biologian rakentama pakkomielle)

Vierailija
184/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuosi menossa parisuhteessa ja seksiä ei ole ollut kertaakaan. Aion kosia naistani  ja odotamme hääyöhön sitten joskus kun aika on sopiva. Että miehesi on väärässä!! Olen yhdessä naiseni kanssa, koska rakastan ja kunnioitan häntä niin paljon ja niin myös naiseni minua.

Vierailija
185/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan naisille pitää hokea että miehet oikeasti ovat seksikeskeisiä ennen kuin se menee perille? Lähinnä katson kauhulla näitä hääkimppujen parissa leperteleviä psykoosinaisia joille tulee yllätyksenä se että seksi on miehelle lähinnä fyysistä. Tätä yritetään kieltää ja pehmittää jollain "heh heh, naisilla ja miehillä on erilaiset tarpeet, mutta kyllä mies rakastaa" -jargonia. Se missä asemassa nainen on seksissä on rumaa. Se on ihmisen eläimellisin asema jota ei voi muuttaa.

Mitä ajattelette siitä että ennen kun raiskaus ja pedofilia kriminalisoitiin, ovat miehet täysin huoletta painaneet kaikkea liikkuvaa ja vierittäneet syyn naisen niskoille? Miettikää sitä, että maailmassa on miljoonia miehiä jotka tahtovat lapsimorsiamen. Jos miehillä olisi mahdollisuus, he ottaisivat useita vaimoja, rakastajia, prostituoituja ja salarakkaita.

Miehet ovat valmiita ostamaan seksiä lapsilta ja parituksen uhreilta. Jopa Suomessa vuonna 2016. Miehen seksuaalisuus on todella raakaa kun sen imiöihin alkaa paneutua. Miehiä on pitänyt kieltää raiskaamasta ja naimasta lapsia koska normaalitilassa he tekevät sitä huoletta.

Nainen on miehelle aina vain leikkikalu ja halujen välinearvo. Sitä ei denialismi tai tasa-arvo muuta. Naistenkin kannattaisi kasvattaa selkäranka ja lopettaa miesten paapominen kun on nähty minä he naisia pitävät.

Vierailija
186/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehenä voin kertoa teille akat, että käytännössä joka ikinen mies jonka kanssa pääsen juttelemaan elämän syvistä asioita, kateudella ajattelee miten mahtavaa olisi olla parisuhteessa toisen miehen kanssa.

Ei draamaa, ei juoruilua, ei kuukautisia, ei pakollisia lapsia, seksiä saa melkein aina kun haluaa. Ym ym ym.

Vierailija
187/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan naisille pitää hokea että miehet oikeasti ovat seksikeskeisiä ennen kuin se menee perille? Lähinnä katson kauhulla näitä hääkimppujen parissa leperteleviä psykoosinaisia joille tulee yllätyksenä se että seksi on miehelle lähinnä fyysistä. Tätä yritetään kieltää ja pehmittää jollain "heh heh, naisilla ja miehillä on erilaiset tarpeet, mutta kyllä mies rakastaa" -jargonia. Se missä asemassa nainen on seksissä on rumaa. Se on ihmisen eläimellisin asema jota ei voi muuttaa.

Mitä ajattelette siitä että ennen kun raiskaus ja pedofilia kriminalisoitiin, ovat miehet täysin huoletta painaneet kaikkea liikkuvaa ja vierittäneet syyn naisen niskoille? Miettikää sitä, että maailmassa on miljoonia miehiä jotka tahtovat lapsimorsiamen. Jos miehillä olisi mahdollisuus, he ottaisivat useita vaimoja, rakastajia, prostituoituja ja salarakkaita.

Miehet ovat valmiita ostamaan seksiä lapsilta ja parituksen uhreilta. Jopa Suomessa vuonna 2016. Miehen seksuaalisuus on todella raakaa kun sen imiöihin alkaa paneutua. Miehiä on pitänyt kieltää raiskaamasta ja naimasta lapsia koska normaalitilassa he tekevät sitä huoletta.

Nainen on miehelle aina vain leikkikalu ja halujen välinearvo. Sitä ei denialismi tai tasa-arvo muuta. Naistenkin kannattaisi kasvattaa selkäranka ja lopettaa miesten paapominen kun on nähty minä he naisia pitävät.

Jotenkin tulee vivahteita että kirjoittaja saattaa olla hieman katkera

Vierailija
188/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiehenä voin kertoa teille akat, että käytännössä joka ikinen mies jonka kanssa pääsen juttelemaan elämän syvistä asioita, kateudella ajattelee miten mahtavaa olisi olla parisuhteessa toisen miehen kanssa.

Ei draamaa, ei juoruilua, ei kuukautisia, ei pakollisia lapsia, seksiä saa melkein aina kun haluaa. Ym ym ym.

No siinäpä menevät sitten. Loppuisi ainakin se saatanan kitinä (tälläkin palstalla) siitä mitä nainen teki tai jätti tekemättä.

Vierailija
189/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan turhautunut kun naiset luulevat saavansa rakkautta ja romantiikkaa sieltä missä sen ennuste on huonoin. Järki käteen. Naiset tekevät itsestään tyhmän näköisiä tuijottamalla jotain tuikkukuppeja ja hyasinttiasetelmia vaikka voisivat hankkia itsekunnioituksen naiivin hössötyksen sijaan.

Vierailija
190/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa olevat (yli 5 vuotta), miten usein sitä seksiä, oli motivaatiot puolin toisin mitkä tahansa, teillä harrastetaan? Mieheni mielestä 2-3 vkossa ihan pakko saada, mua ei kiinnosta enää ollenkaan mutta on pakko että pysyy toinen tyytyväisenä. kyllä, tunnen itseni tyhjennysaukoksi vaan =(

Meillä 1-7 kertaa viikossa. Riippuu aika paljon onko lapsilla jotain erityistä tai muuten jotain hässäkkää. Jos kaikki normaalisti niin jokapäivä.

Vierailija
191/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan turhautunut kun naiset luulevat saavansa rakkautta ja romantiikkaa sieltä missä sen ennuste on huonoin. Järki käteen. Naiset tekevät itsestään tyhmän näköisiä tuijottamalla jotain tuikkukuppeja ja hyasinttiasetelmia vaikka voisivat hankkia itsekunnioituksen naiivin hössötyksen sijaan.

Jospa jotkut naiset tykkää tuijottaa tuikkukuppeja ja hyasinttiasetelmia?

Vierailija
192/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa jotkut naiset tykkää tuijottaa tuikkukuppeja ja hyasinttiasetelmia?

Kyllä se on nähty että tykkäävät, siinä vaan ei ole sitä järkeä mistä puhuin.

Vierailija
193/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää haluttomuuden lisäksi vielä teeskennellä, että aijai kun on hyvää.. mutta olen jo vuosien mittaan tottunut. Inhoan koko seksiä mutta rutiinilla menee esitykset läpi. Mies luulee että saan orkun joka hemmetin kerta. Joo.

Miksi ihmeessä olet ihmisen kanssa samassa taloudessa ja teeskentelet olevasi parisuhteessa jota et rakasta??? En voi käsittää tuollaista. Eikö olisi paljon kivempi saada niitä orgasmeja ihan oikeasti kun olisi oikea kumppani? Kenelle tuosta on jotain hyötyä? Ihan sairasta. Minä en suostuisi elämääni tuhlaamaan tuollaiseen hetkeäkään.

N42

Vierailija
194/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA PÄIVÄ =) Fairytales, mate.. 

Vierailija
195/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdgsdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, meillä ihan sama juttu. Miehen mukaan ainoa asia minkä takia miehet ovat kiinnostuneita naisista on pillu ja ainoa asia miksi mies käy töissä ja opiskelee, elää normaalia elämää. Sen saaminen on miehelleni elämän tärkein asia, menee kaiken edelle, sen että hänellä on kaksi tervettä lasta, vakituinen työ ja jatko- opiskelut hyvällä mallilla, terveyttä. Niillä ei kuulemma ole merkitystä jos ei saa pillua, ja hänen mukaansa ei ole mitään menetettävää. Tämän vuoksi en enää itse pysty seksiin hänen kanssaa. Tunnen olevani esine jota käytetään, en kumppani jonka kanssa rakennetaan elämää. 

Oudointa kaikessa on se että mies oli se joka perheen halusi, siis lapset. 

Vaikka olemme naimisissa, olen yksin, ei ole minkäänlaista kumppanuutta. 

Miehen mukaan nyt jälkeenpäin hän halusi naimisiin ja perheen jotta olisi aina nainen vieressä antamassa pillua jotta ei tarvitisi irtoseksiä etsiä tai pelätä tauteja. Turha sanoakaan että kun tutustuimme ja seurustelimme esitti täysin toisenlaista ihmistä ja lapsen syntymän jälkeen kun joutui olemaan ilman vähän aikaa (hätäsektio, masennus ja traumaattinen synnytys) tämä puoli tuli esiin. Kyllä, se pahensi masennustani joka jatkuu osittain edelleen. Tunnen olevani arvoton ihminen.

En ole mikään romantikko, mutta luulin että avioliitto ja parisuhde sisältäisi jonkun kumppaanuuden aspektin, tai sellaisen tiiminä olemisen ja toimimisen, mutta olin väärässä. Olen panopuu ja reikä, voisin olla kuka tahansa. Ja ei, miehelle ei riitä se kerta päivässä vaan vähintään 2 krt vrk, muuten ei ole tyytyväinen.

Otan osaa, miehesi on täysi kusipää.

Mutta hyvä esimerkki siitä, että seksillä voi painostaa ja rajoittaa toista ihan noinkin päin.

Monilla miehillä on luulo, että pelkästään pihtaaminen on vallankäyttöä. Mutta ihan vastaavasti vallankäyttöä ja painostamista on jatkuva seksiin painostaminenkin.

Meillä mies on kyllä tunteellinnen ja hyvä mies, ei tuollainen epätunteellinen kpää. Mutta hänellä on myös kovat seksihalut, ja koen tilanteen painostavaksi. Suostun enimmäkseen aina, mutta en saa yhdynnöistä mitään. Mies tulee noin minuutissa ja jättää homman siihen. Vuosia ilman orgasmia ovat vieneet minulta kyvyn kiihottua: miksi kiihottua, kun homma jää kumminkin kesken? Masturboimalla saan kyllä orgasmin, mutta siihen en halua miestä viereen tuijottamaan.

Eli seksielämä on täysin yksipuolisesti miehen tyydyttämistä. Ja meitä naisia on PALJON, pitkässä parisuhteessa tällaiseen rooliin ajautuneita. Kyllä, suhteen alussa kun mies oli nuorempi, homma pelitti edes jotenkuten, tosin hän oli silloinkin aika itsekäs, mutta koska kesti pidempään laukeamatta, minäkin sentään sain noin kolmasosassa kertoja. Nyt en siis enää vuosiin.

Sinä olet vastuussa orgasmistasi ei mies. On aivan naurettavaa vaatia että miehen pitäisi kestää kauemmin? Miksi sinä et tule nopeammin?

Sitten jos mies kestää tunnin niin valitat siitäkin. Ei mies ole mikään naisen tyydytyskone jonka pitää optimoida oma orgasminsa naisen halujen mukaan. Se tulee kun se tulee.

Hahah, minuuttimunalla menee vähän tunteisiin :D Tiesitkö, että jotkut miehet ihan omasta halustaan pitävät huolen myös naisensa nautinnosta, tavalla tai toisella?

Varmaankin suurin osa miehistä pitää. Naisillahan tuo on harvinaisempaa. Harmillisen moni tuntuu kuvittelevan että riittää kun reitensä levittää ja silti itse odottaa täyttä palvelua.

Vierailija
196/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet ihmisen kanssa samassa taloudessa ja teeskentelet olevasi parisuhteessa jota et rakasta??? En voi käsittää tuollaista. Eikö olisi paljon kivempi saada niitä orgasmeja ihan oikeasti kun olisi oikea kumppani? Kenelle tuosta on jotain hyötyä? Ihan sairasta. Minä en suostuisi elämääni tuhlaamaan tuollaiseen hetkeäkään.

N42

En tainnut sanoa, etten rakasta miestäni? En vain yli 15 vuoden jälkeen voisi tympeämpää tekemistä keksiä kuin seksi hänen kanssa, kuin hampaidenpesu. Onneksi se on nopsa suoritus ja voi siirtyä kehittävämpiin puuhiin. En silti ikinä eroaisi, on niin paljon yhteistä ja tehdään paljon hauskoja juttuja kimpassa jnejne. En vain kiihotu enää hänestä, ollenkaan. 

197/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se että miehillä on tarve seksille fyysisesti sisäänrakennettuna ei millään muotoa johda siihen että seksi olisi rajoitettu olemaan vain fyysinen tarpeentäytön muoto. Oletko ajatellut että joka kerta kun halaat omaa äitiäsi täytät fyysisiä tarpeita, ne eivät vain ole seksuaalisia ja niitä ei siten ole kriminalisoitu eikä niitä nähdä likaisina. Riippuu miehestä itsestään mitä seksi hänelle edustaa, fyysisen "pakon" ohella. Samoin on turha väittää ettei suurin osa sekä miehistä että naisista olisi ikävä kyllä valmis menemään aika pitkälle täyttääkseen tarpeensa, naisissa ehkä se ei ilmene lasten raiskaamisena mutta muuna halpamaisena lynkkauksena ja välinpitämättömyytenä kyllä. Tarpeet itsessään eivät tee ihmisestä likaista, kykenemättömyys hyvään tekee ja se ilmenee molemmissa sukupuolissa. Minusta kenenkään ei pitäisi suostua seksiin jota yksinkertaisesti ei halua, mutta kehottaisin vielä miettimään miltä itsestäsi tuntuisi jos toisen asenne sinulle tärkeisiin tarpeisiin olisi yksinkertaisesti "ei huvita, oma on ongelmasi" ja nauru perään. Hyvät ihmiset ovat harvassa ja osuvat yleensä niiden kohdalle jotka vähiten heidät ansaitsevat.

Vierailija
198/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

164:lle vastauksena: Olen yhä edelleen naimisissa. Seksi ei kyllä maistu, muuten menee kohtalaisesti, ehkä hieman paremmin kuin kymmenen vuotta sitten, tai sitten olen vain laskenut tasoa.

Vierailija
199/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai noita nyt on maailmassa tapauksia, joissa nainen ei enää kykene seksiin sairauden tai vamman takia, mutta hänen miehensä pysyy silti hänen rinnallaan.

Itse en todennäköisesti haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä seksi on ainoa syy olla parisuhteessa. Rakkaudella ja kumppanuudella ei taida paljon tekemistä parisuhteen kanssa olla miehesi mielestä.

Tietenkin rakkaus ja kumppanuus on tärkeintä. Mutta naisten pitää ymmärtää että miehelle se seksi on sitä välittämistä ja rakkautta. Mies haluaa näyttää rakkautensa seksillä ja haluaa että nainen näyttää rakkautensa seksillä

Miehet on kyllä niin itsensä pussiin puhujia. Parisuhteessa seksi on se ainoa oikea rakkaudenosoitus mutta yhdenillanjutuissa tai pettäessä "se oli vain seksiä!" Päättäkää jo!

Niinpä, tätä olen oman elämänkokemuksen pohjalta miettinyt usein. Voisiko joku mies oikeasti selittää? Rakastamisen ainut, vilpiton ja tärkein osoituksen muoto vai fyysiologinen tarve tyhjentää vain kassit johonkin?

Vierailija
200/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se että miehillä on tarve seksille fyysisesti sisäänrakennettuna ei millään muotoa johda siihen että seksi olisi rajoitettu olemaan vain fyysinen tarpeentäytön muoto. Oletko ajatellut että joka kerta kun halaat omaa äitiäsi täytät fyysisiä tarpeita, ne eivät vain ole seksuaalisia ja niitä ei siten ole kriminalisoitu eikä niitä nähdä likaisina. Riippuu miehestä itsestään mitä seksi hänelle edustaa, fyysisen "pakon" ohella. Samoin on turha väittää ettei suurin osa sekä miehistä että naisista olisi ikävä kyllä valmis menemään aika pitkälle täyttääkseen tarpeensa, naisissa ehkä se ei ilmene lasten raiskaamisena mutta muuna halpamaisena lynkkauksena ja välinpitämättömyytenä kyllä. Tarpeet itsessään eivät tee ihmisestä likaista, kykenemättömyys hyvään tekee. Minusta kenenkään ei pitäisi suostua seksiin jota yksinkertaisesti ei halua, mutta kehottaisin vielä miettimään miltä itsestäsi tuntuisi jos toisen asenne sinulle tärkeisiin tarpeisiin olisi yksinkertaisesti "ei huvita" ja nauru perään. Hyvät ihmiset ovat harvassa ja osuvat yleensä niiden kohdalle jotka vähiten heidät ansaitsevat.

Niin kauan kun miehet arvottavat ja orjuuttavat naisia seksin perusteella sekä avoimesti myöntävät käyttävänsä naisia vain viemäreinään, eivät miehet ole ansainneet minkäänlaista sympatiaa seksuaalisuudelleen vaan se on lähinnä oksettavaa ja vaarallista. Runkata voi itse, kenenkään ei tarvitse alentua miehen runkkukupiksi.