*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Ja sinäkö olet oikeutettu vaatimaan tämän ketjun aloittajaa meneen muualle? Eipä ole tullut keneltäkään muulta pyyntöä moiseen. Ja niin kauan ku kysyjiä riittää niin tämä ketju pysyy. Eikä ketään tällä satuteta.
Minua kiinnostaisi näetkö minulle työnpaikan lähitulevaisuudessa? Olen etsinyt töitä jo pitkään. Entä näetkö minulle ja miehelleni häitä lähivuosina? Tuleeko meillä vielä lisää lapsia.
Kiitos
Onko talonne siis ns. keskellä peltoja ja telle menee n. 30 metriä josta alkaa myös metsä?
En tiedä, mutta näin vain kirkkaasti tuon näyn, kun kirjoituksesi luin!
Oletko kenties opetushommissa? Näen sinut opettamassa jotain. Mieheesi en saa yhteyttä.
800. Kerttu
Olet rakastunut. Elämäsi alkaa viimeinkin saada suuntaa parempaan.
801.
Miksi et uskalla? Jos lupaat vaikka jotain siitä hyvästä antaa takaisin, esim. tehdä kiitokseksi ruoka hänelle!
Näen kolme lasta.
KATJA
En näe kurkkukipuasi. Mutta jos se vaivaa toistuu usein ja olisi helpotus kitarisojen poistolla niin kannattaa ne poistaa. En näköjään kaikkea pysty sinustakaan näkemään! ;)
803.
Ajan kanssa tulet löytämään sen sisäisen rauhan, kunhan elämä ensin asettuu kohdilleen.
804. marissa
Näen sinut hoitoalalla. Sairaanhoitaja? En nyt näe kunnolla enempää.
805. Jaana
En pysty näkemään sinulle.
473.
En pysty näkemään kohdallasi, pahoittelen.
ANNI
Jos en näe... Usein en vain saa yhteyttää henkilöön. Toisinaan saan nopean näyn jostain vakavammasta, mutta koen sen jonkun kohdalla sellaiseksi ettei siitä ole aihetta mainita.
Sen puolesta tämä ' lahjani' ei ole mieluisa, kun näkee myös asioita joita ei halua nähdä!!
810.
En saa sinuun nyt kunnolla yhteyttä. Voin koittaa toisella kerralla paremmin! Muista vain kysyä uudestaan.
Pojallani on myös puhumattomuuden lisäksi ollut ongelmia sosiaalisessa käyttäytymisessä sekä muita lieviä autismin piirteitä (järjestys ja rutiinit tarkkoja) Aloitti päivähoidon kesän alussa ja asiat ovat hieman muuttuneet parempaan suuntaan (ottaa enemmän kontaktia, mutta luultavasti puheviivästymän takia ei tule kovin ymmärretyksi) Sanavarasto hieman lisääntynyt, mutta ei juurikaan lauseita. Tykkää leikkiä yksin ja on erittäin kiinnostunut tähtien sota-elokuvista (ei muuta katselisikaan televisiosta). Isänsä ollut aina introvertti ihminen, joten ehkä tämä geenitekijä vaikuttanee poikaamme.
Minä uskon kykyihisi. Itselläkin pisara noitaverta äidin puoleisessa suvussa ja enneunet tyypillisiä minulle, sisarelleni, äidilleni ja isoäidilleni.
-487
473/ 808 Kirjoitin aiemminkin eräällä toisella numerolla, silloin näit minulle. Mistä johtuu, että nyt et näe? Vai näetkö niin huonoja asioita, että olet mieluummin sanomatta.
Miten käy mieheni työn? Hän on kamalan stressaantunut nykyiseen työhönsä ja pohtii kaikenlaisia vaihtoehtoja. Minulla on ollut kamalia päänsärky kohtauksia. Ovatko ne normaalia migreeniä vai jotain muuta? Minusta on tuntunut ettei kaikki olisi ihan ok. Niin ja miten on vieläkö näet meille lapsia vai joko lukumäärä on täynnä?
Kaunis kiitos jo nyt!
T, Mari
En todellakaan tiedä mistä kykyni on lähtöisin, mutta mummini näki aikoinaan enneunia ja vain pahoista asioista, koskien lapsiaan. Kuinka niin?
Haluaisin ottaa selvää, kyllä! Mutta miten sen teen, kun ei ole keneltä kysyä!!
Mielestäni yhteydet henkimaailmaan ovat sellaisia asioita, että jos ei ole varmuutta " näkyjen" alkuperästä, ei todellakaan kannata harrastaa tätä, ei oman itsesi eikä " asiakkaiden" kannalta.
Kuinka niin? Tai siis miksi ei?
oho:) olen tosiaan sairaanhoitaja:)pystyisitkö näkemään vielä lapsista ja parisuhteesta, ne kovasti mietityttää?näetkö muuttoa lähivuosina? kiitos jos jaksat vielä yrittää!
rakkauselämästään. Eroanko, tulenko vielä onnelliseksi? Mitä näet?
En löytänyt yhtään kohtaa, jossa olisin sinulle nähnyt! Kaksi kertaa olet kysynyt jo ja Kummalakaan kerralla en ole sinulle nähnyt.
Miehellä oli toissapäivänä työhaastattelu ja jos hän paikan saa, loppuu tämä 250km:n päähän töihin ravaaminen ja mies saisi siis viettää jokaisen päivän viikosta meidän kanssa. Tätä reissuhommaa on jatkunut jo muutaman vuoden, joten olisi korkea aika löytyä työpaikka täältä lähempää.
Olen toiveikas, että meillä tärppää pikkukakkosen tekotouhuissa pikapuoliin. Nyt on niin paljon ollut surua lähipiirissä, että jossain vaiheessahan on pakko kääntyä suunnan taas ylöspäin. Esikoinen kovasti toivoo itselleen pikkusiskoa/veljeä ja kyllä on minullakin vauvakuume jo melkoinen. Eikä tietenkään pidä isukkia unohtaa..
Pystytkö näkemään äitini tulevaisuuteen? Nyt hän on kahden vaiheilla, eli jääkö isän luokse, vai muuttaako omaan asuntoon pienemmän siskoni kanssa?
t.637
Miltä perheemme tulevaisuus vaikuttaa? :)
ja toteaa ensimmäiseksi uudelleen, että siis MIELESTÄNI yhteydet henkimaailmaan ovat sellaisia asioita. Henkilö, joka huomaa omaavansa ko. kykyjä, on kyllä itse tietoinen niiden alkuperästä. Mielestäni sitä ei voikaan keneltäkään kysyä. Jos itse ei kykyjen alkuperää/lähdettä tiedä, miten voi olla mahdollista, että silti haluaa olla niiden (näkyjen/tuntemusten yms.) " ohjailtavissa" ?
Ja vielä ihmettelen, millä tavalla tämä on auttamista? Jos osuu oikeaan ihmisten elämän asioissa (siis " näkee" niitä ja ne osuvat oikeaan), en tätä auttamisena näe. Kehoitukset esim. " mene heti lääkäriin" yms. ja " energian lähettäminen" ja " enkeleitä elämääsi" ovat mielestäni sympatiaa, ei auttamista.
Jos on todellinen halu auttaa ihmisiä, miksi olet niin herkkänahkainen " kolleegasi" suhteen, kun tulee samaan ketjuun, myös auttamaan? Eikö se tuo päinvastoin helpotusta itsellesikin, kun muitakin tulee " auttamaan" ?
Jokin estää minua näkemästä kunnolla tyttäreesi. En pysty saamaan häneen yhteyttä, pahoittelen! Lähetän hänelle voimia hänen enkelinsä kautta! Sinulle myös.
697. MIIRU
En saa sinuun yhteyttä, mutta tunnut kaipaavan silti tukeani.
Miksi suhde on repaleinen? Haluatko sen onnistua? Näihin sinun ei tarvitse minulle vastata, vaan mieti niitä itse.
Jotta lapsia kannattaa lisää tehdä olisi hyvä saada suhde kuntoon, jos siinä on edelleen rakkautta mihin sen rakentaa! Jotta suhde toimisi on teidän keskusteltava tulevaisuudesta ja mitä haluatte siltä yhdessä!
Pystytkö unohtamaan valheet?! Riippuu mitä olet valehdellut. Uskotko että voit elää suhteessa johon saadaan luottamus kuntoon ja mieltäsi painaa salaisuus? Jos pystyt, pidä huoli ettei se tule hänen tietoonsa, koskaan.
685.
Mutta yksi missä totuus saattaa paljastua on lääkäri. Jos veriryhmätei ole sama tai jokin sairaus tulee esiin lapsella, voi silloin salaisuus paljastua.
Ikävää, mutta totta, että totuus voi tulla esille salailuista huolimatta.
Pahin tapa on saada selville se toisten kautta, että ei voi ollakkaan tämän lapsen isä, biologisesti. Toivon todella, ettei tämä tule paljastumaan perheenne vuoksi, vaikka ei olekkaan oikein miestäsi kohtaan.
699.
En pysty näkemään.
Joillekin on parempi olla tietämättä! =)
701.
Häät näen kyllä! Ja isot sellaiset. Mahdollisesti jo ensi kesänä?! Vuoden sisään näen häänne. Lapsia näen teille kaksi. Muuta en nyt näe.
702. Mari
Näen kolme lasta. Onko teillä jo kolme? En nyt näe enempää ainakaan.
Miehesi olisi syytä vaihtaa työpaikka ennen kuin hänen terveytensä menee!
Päänsärkyysi en näe syytä. Mutta kannattaa mennä lääkäriin, jos kerran on pahoja kipuja ja usein!!
637.
Tosiaan näen häntä enemmän kotona, joten näyttäisi siltä, että hän saa paikan!
Ole kiltti ja ilmoita minullekin =)
Saatte toisen lapsen, mutta en edelleen näe kumpi hän on.
En pysty saamaan yhteyttä äitiisi, olen pahoillani.
Kyllä meillä on jo kolme lasta. Sujuvatko opiskeluni niin kuin haluan? En ole tavannut äitiäni pitkään aikaan.. Saatko häneen yhteyttä? Onko hänellä kaikki okei? Tulenko vielä näkemään hänet? Mihin hävisi siskoni raha kun hän oli meillä kylässä keväällä? :) Kiitos sinulle!
T, Mari
Olen kolmekymppinen reipas nainen.
Montako lasta näet minulle?
Menemmekö ikinä miesystäväni kanssa naimisiin? Tätä jo vuosia olen toivonut, mutta kosintaa ei vain kuulu... Olemmeko sittenkään oikeat toisillemme?
Kiitos. =)
Koitan nyt tarkentaa:) Umpisolmu: Näetkö menenkö kouluun, töihin? Kuinka lapsen hoito järjestyy vai järjestyykö? En ehtinyt hyvästellä mummiani ja asia painaa todella, onko hän antanut minulle anteeksi? Vanhempieni terveys askarruttaa, tiedän että äidilläni on jokin sairaus mutta en saa häntä lääkäriin, pelkään vakavaa sairautta. Kuinka siskoni tekemät tietokonekaupat..oliko huijari liikkeellä? Lämmin kiitos*
Pääsemmekö sopuun lapsiin liittyvässä asiassa?
vittu että ketään ei oikeesti kiinnosta teidän " vaivat" ja muu paska elämä!