Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
1041/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkeeko rumuus ja ilkeys käsikkäin?

Juu sisäinen rumuus ja sitä on erikoisten poikkeukselisen paljon, poikkeuksellisen kauniilla ihmisillä, usein sellaisilla, jotka ovat sitä ulkonäköä vielä keinotekoissti parantaneet.

Vierailija
1042/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sisäinen rumuus ja sitä on erikoisten poikkeukselisen paljon, poikkeuksellisen kauniilla ihmisillä, usein sellaisilla, jotka ovat sitä ulkonäköä vielä keinotekoissti parantaneet.

Itse asiassa moni ei edes kiinnitä huomiota toisen ulkonäköön. Nämä itseään rumana pitämiset ovat päänsisäistä ja kertovat mielenterveyden ongelmista. Tosiasiassa pitää olla hyvin poikkeavan näköinen ja jokin sairauden aiheuttama piirre, että pysähtyy ajattelemaan toisesta, että omapa ruma! Ehkä 1/2000 ihmisestä on sellainen. En tiedä, lohduttakoon tämä ketään, jolla on pakkomielle ulkonäöstään. 

Toisaalta ihminen, joka tarkastelee muita ja miettii mielessään, että onpa ruma jne. On ihan yhtä pihalla ja hukassa itsensä kanssa, kun pitää itseään erityisen kauniina. Mielenterveyden ongelmia on monia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kasvoiltani ruma nainen, mutta silti nuorena olen pannut pelkästään hyvännöisiä miehiä ja nykyään olen naimisissa komean miehen kanssa. Se on mahdollista, sillä oikeasti hyvännäköiset miehet eivät tarvitse egoaan pönkittääkseen välttämättä rinnalleen kaunista naista. He kehtaavat panna rumempaakin koska heidän ei tarvitse todistella kellekään mitään, kaikki kyllä tietävät että he saisivat kauniinkin. 

Toinen seikka; myös miehiä saa puhelahjoilla. Hyvä huumori ja itsevarmuus tehoaa myös miehiin. 

Itselläni auttaa myös se seikka, että sisäsyntyisesti pidän naisia parempina kuin miehiä. Minulla ei siis ole mitään opittua pelkoa tai kunnioitusta miehiä kohtaan. 

Ohje muille rumille naisille siis, olkaa itsekkäitä ja käyttäkää niitä avuja mitä teillä on, sillä kaikilla on jotain.

Vierailija
1044/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa moni ei edes kiinnitä huomiota toisen ulkonäköön. Nämä itseään rumana pitämiset ovat päänsisäistä ja kertovat mielenterveyden ongelmista. Tosiasiassa pitää olla hyvin poikkeavan näköinen ja jokin sairauden aiheuttama piirre, että pysähtyy ajattelemaan toisesta, että omapa ruma! Ehkä 1/2000 ihmisestä on sellainen. En tiedä, lohduttakoon tämä ketään, jolla on pakkomielle ulkonäöstään. 

Toisaalta ihminen, joka tarkastelee muita ja miettii mielessään, että onpa ruma jne. On ihan yhtä pihalla ja hukassa itsensä kanssa, kun pitää itseään erityisen

Ei pidä paikkaansa. Kauneus on universaalia ja niin on myös rumuus. Olen itsekin piirteiltäni ruma ja kyllä, saatan pitää myös joitain muita rumina. Ikinä en ketään haukkuisi sen vuoksi, mutta ei itseään tai muita rumana pitäminen mistään mt-ongelmista kieli. 

Vierailija
1045/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä nuoret joille kaikki on keinotekoista aina ripsistä huuliin asti ovat pahempia naureskelijoita/tirskujia, sen huomaa myös asiakaspalvelussa, ne luulee ettei se ihminen muka näe tai kuule kun hänelle naureskellaan,silmiä pyöritetään ja ollaan ivallisia.

Vierailija
1046/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ihminen, joka tarkastelee muita ja miettii mielessään, että onpa ruma jne. On ihan yhtä pihalla ja hukas

Ei ole. MInusta hyvin harva ihminen on oikeasti ruma. Niin, että ei halua olla missään tekemisissä, edes olla samassa huoneessa. Silloin pitää olla epämuodostunut ulkonäkö, mieleltään sairas ja tämän lisäksi paska luonne. Kaunis luonne kaunistaa ihmisen ja se valo loistaa ulospäinkin. Samoin ruma mieli rumentaa ns. kauniskuorisen ihmisen.

Kaunis ihminen tekee kauniita asioita. Minusta ihmisen kauneus muodostuu kasvoista ja vartalosta, tuoksusta, pukeutumistyylistä, tyylistä kävellä, tavasta kohdata ihmisiä.

Vierailija
1047/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on paljon vähättelijöitä ja niitä jotka ei kuitenkaan ole niin poikkeuksellisen rumia etteivät olisi "napanneet " itselleen miehen/puolison (hyvä heille joille miehen mieleen ollut kultainen,ihana luonne)

Vierailija
1048/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ihminen, joka tarkastelee muita ja miettii mielessään, että onpa ruma jne. On ihan yhtä pihalla ja hukassa itsensä kanssa, kun pitää itseään erityisen

"Itse asiassa moni ei edes kiinnitä huomiota toisen ulkonäköön."

Tämä on aivan poikkeuksellisen harhaista paskapuhetta.

Vierailija
1049/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kroppakaan pelasta kasvoja/sen muotoja,  ihan sama onko timmi fitness mimmi mut jos naama on kuin lekalla hakattu/petolinnunperse ei edes hyvä kroppa pelasta tilannetta. 

Vierailija
1050/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kasvoiltani ruma nainen, mutta silti nuorena olen pannut pelkästään hyvännöisiä miehiä ja nykyään olen naimisissa komean miehen kanssa. Se on mahdollista, sillä oikeasti hyvännäköiset miehet eivät tarvitse egoaan pönkittääkseen välttämättä rinnalleen kaunista naista. He kehtaavat panna rumempaakin koska heidän ei tarvitse todistella kellekään mitään, kaikki kyllä tietävät että he saisivat kauniinkin. 

Toinen seikka; myös miehiä saa puhelahjoilla. Hyvä huumori ja itsevarmuus tehoaa myös miehiin. 

Itselläni auttaa myös se seikka, että sisäsyntyisesti pidän naisia parempina kuin miehiä. Minulla ei siis ole mitään opittua pelkoa tai kunnioitusta miehiä kohtaan. 

Ohje muille rumille naisille siis, olkaa itsekkäitä ja käyttäkää niitä avuja mitä teillä on, sillä kaikilla on jotain.

"Minäkin olen kasvoiltani ruma nainen, mutta silti nuorena olen pannut pelkästään hyvännöisiä miehiä ja nykyään olen naimisissa komean miehen kanssa"

En usko sanaakaan tästä.

Vierailija
1051/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on kyllä naiselle kova kohtalo.

Vierailija
1052/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minäkin olen kasvoiltani ruma nainen, mutta silti nuorena olen pannut pelkästään hyvännöisiä miehiä ja nykyään olen naimisissa komean miehen kanssa"

En usko sanaakaan tästä.

Sama homma. Tuo teksti on ihan pelkkää paskaa, koska kukaan itseään kunnioittava mies ei olisi naisen kanssa, joka alitajuisesti vihaa sinua ja ei kunnioita :D

Vierailija
1053/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan aina sen, kun seisoin baarin aulassa odotellen ystävätärtäni, joka oli vessassa.  Ohi meni nuori mies, joka katsoi minua ja sanoi, ihan ystävällisen oloisesti, että "mites menee?"

Vastasin, että ihan hyvin.

Hän naurahti ja sanoi, että "no ei uskois tolla pärställä!"

Se ei ollut ensimmäinen kerta, kun rumuudestani huomautettiin, mutta jäi tosi katkerasti mieleen, ikään kuin pisteenä iin päälle.

Pahimpia nimenomaan on olleet miehet.  Minä en ymmärrä, hänkin oli jo ihan aikuinen mies.  Millainen kotikasvatus näillä miehillä oikein on ollut?  Eikö heille ole kotona opetettu, että ei ihmisille heitellä tuosta noin vain loukkauksia, se on huonotapaista.  Ulkonäöstä pilkkaaminen on rumaa ja niin väärin kuin olla voi.  Ketään ei tarvitse kehua jos ei halua eikä varsinkaan katteettomasti, mutta silloin ei sitten sanota mitään.  Rumaksi haukkuminen on alhaista.  Jos

Palstan mukaan äidit kasvattavat lapset, joten peiliin katsomisen paikka monella

Vierailija
1054/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja myös niillä incel miehillä jotka puhuu naisista halventavalla nimityksellä mm markkina arvo tms, ihankuin kaikki naiset olis kuin musliminaiset: orjia ja miesten jatkuvien irstaiden himojen tyydyttäjiä. Vaikka olen minäkin kuullut Ja nähnyt että ne fiksuimmat pitämäni miehet ovat arvostelleet naisia arvosanoin 4-10 , myös takaapäin...tällaiseen törmää niin koulu kuin työelämässä ja monet Keski ikäiset miehet käyttäytyy sen mukaan kuinka kaunis/ruma nainen on, kauniille ollaan tietenkin mielinkielin ja heitetään hyväntahtoista flirttiä/läppää, rumille taas ollaan ynseitä eikä edes tervehditä vaikka se ruma moikkaisi. 

Vierailija
1055/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan tästä.

Sama homma. Tuo teksti on ihan pelkkää paskaa, koska kukaan itseään kunnioittava mies ei olisi naisen kanssa, joka alitajuisesti vihaa sinua ja ei kunnioita :D

Missä kohtaa siinä sanottiin että vihaa?

Vierailija
1056/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan tästä.

Missä kohtaa siinä sanottiin että vihaa?

Lue rivien välistä. Mitäköhän ''sisäsyntyisesti pidän naisia parempina kuin miehiä. Minulla ei siis ole mitään opittua pelkoa ja kunnioitusta miehiä kohtaan'' voisi meinata? Muuta kuin sitä, että on katkera ja vihamielinen miehiä kohtaan.

Vierailija
1057/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään tiettyä yksittäistä asiaa, joka tulisi mieleen. Rumuuteni vuoksi en edes viitsi liikkua ihmisten ilmoilla kuin välttämättömän, joten harvoin kuulen huutelua. Vartaloni on ihan tavallinen mutta mulla on poikkeuksellisen rumat kasvot.

Millaiset ovat poikkeuksellisen rumat kasvot? Harmaat värit, valahtanut ilme/ resting bitch naama- siis mikä sinusta on rumaa kasvoissasi?

Vierailija
1058/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minäkin olen kasvoil

Minä uskon joka sanan sillä minulla oli ns ruma koulutoveri joka sai aina komeimmat pojat ja enemmänkin elämässä. Kyseessä oli siis aika huomattavakin rumuus kasvoissa. Mutta se terävä äly kompensoi kokonaan. Eikä ollut edes mikään yes nainen vaan voimakastahtoinen. Korkeassa ammatissa nykyään vielä komea mies miehenään.

Vierailija
1059/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen presidentti....mutta Jenni vaan puoliso.

Vierailija
1060/1086 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus on kyllä naiselle kova kohtalo.

Jotkut viisaat väittävät että rumuutta voi kompensoida terävällä älyllä eli sanalla sanoen fiksuus ja hyvät keskustelutaidot.  Mutta entä jos kuitenkaan se ei riitä? Alitajunnassa kuitenkin että se toinen ei sano ehkä suoraan että Hyi hele oletpa kuvottovan ruma vaan antaa mikroilmeille, eleillä,liikkeilla  sen kuvan ettei edes se fiksuus pelasta rumalta ulkonäöltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan