Työnantaja. Ottaisitko Riikan ja Peterin töihin?
Kommentit (20)
Riikka vaikuttaa ahkeralta ihmiseltä. Voisin ottaakin.
Jos ottaisin töihin vanginvartijoita, ottaisin Riksun.
Riikka on tunnettu epärehellisyydestä, joten en Riikkaa ainakaan. Petterin linja on aina tiedetty, mutta en ottaisi Petteriäkään, koska ei ole näyttöä mistään meriiteistä. Tuskin jaksaisi ojankaivuuta.
Juu, mäkin ottaisin Riikan. Petteri taas vaikuttaa saikuttajalta, jolle kalja ja päiväunet maistuu. t. työnantaja perintäalalta
Kun joku ottaisikin, niin olisi heistäkin jotain hyötyä, eikä pelkkää haittaa. Tietysti osaamista paremmin vastaavaa hommaa.
Eli Riikka pääsisi perintätoimistoon tai vanginvartijaksi, Petteri ei mihinkään.
No käännetään niin päin, että ottaisiko työnantaja minut 139 hakijan joukosta, jos olisin juuri huutanut somessa "vituttaaSaa!!" minkä kaikki tietäisivät? Asiakkaat tietäisivät, yhteistyökumppanit olisivat kuulleet kielenkäytöstäni jne.
Eli kun työnantajalla on ne 8 haastateltua, joista on hankalaa valita, niin ottaisiko tämän käytöksen perusteella sitten kuitenkin minut?
Tämä yksistään kertoo vastauksen.
en ottaisi petteriä, Riikkaa tai Jussia edes lumitöihin
Riikan CV on edelleen kansalta pimennossa, joten elämämkallu pohjalla saa Riikka mun puolesta naputtaa neljä hakemusta/1kk. 😂
Vierailija kirjoitti:
Riikka vaikuttaa ahkeralta ihmiseltä. Voisin ottaakin.
Julkisuusarvo sellainen, että en ikipäivänä ottaisi mihinkään sellaiseen hommaan, jossa asiakkaat näkisi sen ainakaan!
Tavallaan ja ikävä kyllä ovat jo minulla töissä.
Veronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Juu, mäkin ottaisin Riikan. Petteri taas vaikuttaa saikuttajalta, jolle kalja ja päiväunet maistuu. t. työnantaja perintäalalta
Se Riikka mitään peris keneltäkään, kun ei pääsekään muiden selän taakse leikkiin kovista.
Kasvokkain aivan varmasti tärisevä venkoilija, joka huutaa apua jo vihasesta katseesta.
Kumpikaan ei ole kavaltaja toisin kuin yksi Antti R joten ottaisin.
Voisi laittaa sellaiseen työhön, jossa ensin kiipeävät perse edellä puuhun ja sitten istuvat oksalla todella tylsä saha kourassa ja määrätään sahaamaan se oksa poikki.
-winner-
En. Olen alalla, jossa tarvitaan empatiakykyä.
Jos tarvitaan hyönteisen siipien irtirepijää niin Riikka Purra varmasti suoriutuisi tehtävästä esimerkillisesti. Hän on lapsena varmasti polttanut suurennuslasilla muurahaisia.
Varas ja valehtelija -en todellakaan.
Petteri voisi siivota minulle tuntityönä. Riikalla on niin paljon ongelmia vihanhallinnan ja totuudessa pysymisen kanssa, etten ottaisi edes samaan rakennukseen työtilani kanssa.
Yrittäjä
Ojankaivuuseen teräspallo jalassa.