Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Mun koulukaveri oli niitä ns rumia, korkea otsa,lähekkäin olevat silmät, ei huulia lähes laisinkaan eli ihan ohuet huulet, iso nenä ns koukkunokka, pieni leuka jne,silti oli suosittu koska oli todella älykäs joka vetäisi pelkästään kymppejä kokeista ja muista aineista, 9 oli hänellä huonoin numero,antoi tukiopetusta ja oli muita todella paljon edellä kaikessa,häntä ei kiusattu ulkonäöstä,oli kaikkien kaveri ja todella mukava kaikille jopa niille koulun "koviksille" jotka kiusas lähes kaikkia paitsi tätä "kamalan rumaa" tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena ruma ja pidän itseäni vieläkin rumana. Olen myös lihava. Kuitenkin saan jatkuasti kehuja ulkonäöstäni, baarista en mene ikinä yksin kotiin aina löytyy useampikin ehdokas. Monesti olen miettinyt miksi ihmeessä joku haluaa harrastaa minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä kanssani, mutta useimmat haluavat enemmänkin kun kerran.
Mulla on sama. Oon mielestäni ruma, mutta monet miehet sanoo kauniiksi.
Mulla taas toistepäin olen mielestäni kaunis tai ainakin nätti silti kuulen olevani ruma.
Aika harva mies ja vielä harvempi nainen omaa kyvyn nähdä ihmisen ulkonäkö kokonaisuutena. Minulle jäi todella hyvin mieleen, kun erään nuoruuden kaverin isosisko sanoi kerran, että sä olet kyllä fiksu kaveri. Näytät aina siistiltä ja mitä olen nähnyt sun tyttöystäviä, niin ovat ensivilkaisulla aivan tavallisen näköisiä, mutta kun katsoo tarkemmin, niin aivan upeita naisia. Ja tottahan se on, että olen aina ollut aika nirso naisten suhteen.
Uskon, että monilta rumana itseään tai jotain toista pitäviltä puuttuu tuo kyky ja leimaa itsensä tai jonkun toisen rumaksi jonkun yksittäisen piirteen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun koulukaveri oli niitä ns rumia, korkea otsa,lähekkäin olevat silmät, ei huulia lähes laisinkaan eli ihan ohuet huulet, iso nenä ns koukkunokka, pieni leuka jne,silti oli suosittu koska oli todella älykäs joka vetäisi pelkästään kymppejä kokeista ja muista aineista, 9 oli hänellä huonoin numero,antoi tukiopetusta ja oli muita todella paljon edellä kaikessa,häntä ei kiusattu ulkonäöstä,oli kaikkien kaveri ja todella mukava kaikille jopa niille koulun "koviksille" jotka kiusas lähes kaikkia paitsi tätä "kamalan rumaa" tyttöä.
Onko korkea otsa muka ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kasvoiltani ruma nainen, mutta silti nuorena olen pannut pelkästään hyvännöisiä miehiä ja nykyään olen naimisissa komean miehen kanssa. Se on mahdollista, sillä oikeasti hyvännäköiset miehet eivät tarvitse egoaan pönkittääkseen välttämättä rinnalleen kaunista naista. He kehtaavat panna rumempaakin koska heidän ei tarvitse todistella kellekään mitään, kaikki kyllä tietävät että he saisivat kauniinkin.
Toinen seikka; myös miehiä saa puhelahjoilla. Hyvä huumori ja itsevarmuus tehoaa myös miehiin.
Itselläni auttaa myös se seikka, että sisäsyntyisesti pidän naisia parempina kuin miehiä. Minulla ei siis ole mitään opittua pelkoa tai kunnioitusta miehiä kohtaan.
Ohje muille rumille naisille siis, olkaa itsekkäitä ja käyttäkää niitä avuja mitä teillä on, sillä kaikilla on jot
Minä uskon joka sanan sillä minulla oli ns ruma koulutoveri joka sai aina komeimmat pojat ja enemmänkin elämässä. Kyseessä oli siis aika huomattavakin rumuus kasvoissa. Mutta se terävä äly kompensoi kokonaan. Eikä ollut edes mikään yes nainen vaan voimakastahtoinen. Korkeassa ammatissa nykyään vielä komea mies miehenään.
"minulla oli ns ruma koulutoveri joka sai aina komeimmat pojat ja enemmänkin elämässä"
Miksi keksit tuollaisia täysin epäuskottavia fantasioita? Luuletko oikeasti, että kukaan uskoo näitä sun tarinoita, joissa luokan komeimmat pojat kilpailevat jostain rumasta naisesta? Jotain rajaa nyt oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena ruma ja pidän itseäni vieläkin rumana. Olen myös lihava. Kuitenkin saan jatkuasti kehuja ulkonäöstäni, baarista en mene ikinä yksin kotiin aina löytyy useampikin ehdokas. Monesti olen miettinyt miksi ihmeessä joku haluaa harrastaa minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä kanssani, mutta useimmat haluavat enemmänkin kun kerran.
Mulla taas toistepäin olen mielestäni kaunis tai ainakin nätti silti kuulen olevani ruma.
Mua ei mitenkään häiritse katsoa itseäni peilistä, en siis ole omiin silmiini ollenkaan ruma. Mutta pystyn kyllä muiden ihmisten käytöksestä minua kohtaan päättelemään, että olen muiden ihmisten silmissä ruma. Esimerkkinä, minua ei ole koko elämäni aikana kukaan pyytänyt ikinä treffeille! Ei yhtä ainoaa kertaa.
Toisaalta, tunsin aikanaan naisen, joka oli paljon keskimääräistä kauniimpi, ja sai valtavasti huomiota miehiltä, mutta koki itse olevansa ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkeeko rumuus ja ilkeys käsikkäin?
Juu sisäinen rumuus ja sitä on erikoisten poikkeukselisen paljon, poikkeuksellisen kauniilla ihmisillä, usein sellaisilla, jotka ovat sitä ulkonäköä vielä keinotekoissti parantaneet.
Jep ja myös niillä incel miehillä jotka puhuu naisista halventavalla nimityksellä mm markkina arvo tms, ihankuin kaikki naiset olis kuin musliminaiset: orjia ja miesten jatkuvien irstaiden himojen tyydyttäjiä. Vaikka olen minäkin kuullut Ja nähnyt että ne fiksuimmat pitämäni miehet ovat arvostelleet naisia arvosanoin 4-10 , myös takaapäin...tällaiseen törmää niin koulu kuin työelämässä ja monet Keski ikäiset miehet käyttäytyy sen mukaan kuinka kaunis/ruma nainen on, kauniille ollaan tietenkin mielinkielin ja heitetään hyväntahtoista flirttiä/läppää, rumille t
Meillä kaikilla on markkina-arvo, tämä on vaan ikävä totuus. Se ei yksinään ole mies/naisvihaa, se on vaan totuus siitä miten maailma toimii. Pitkä ja komea investointipankkiiri on naisten silmissä suositumpi, kuin 160cm pitkä, ruma talonmies.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi ruma täälläkin. Olen oppinut hyväksymään itseni, ja nykyään pidän itseäni välillä jopa ihan sievänä. Muut eivät toki jaa mielipidettä, mutta muuksi en voi muuttua.
Tässä taannoin yksi mies sanoi mulle että sä oot tuollainen butterface. En tiennyt mitä se tarkoittaa, ajattelin et vähän pyöreäkasvoista. No eipä ollut. :p
Mä taidan olla butterbody. Vartalo on kamalampi vaikka ei naamakaan ole kummoinen. Muistuttaa jotain Katherine Heigliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käsittänyt että sellainen kauhean korkea on, melkein kuin neandarilaisten otsa todella korkea
Vierailija kirjoitti:
Kulkeeko rumuus ja ilkeys käsikkäin?
Kyllä, toisiaaan ruokkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käsittänyt että sellainen kauhean korkea on, melkein kuin neandarilaisten otsa todella korkea
Neandertalilaisillahan oli todella matala otsa...
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että pisteet ovat ihan ilmaisia? Käytä niitä.
Ja tuosta kaverisi rumuudesta meillä on vain sinun sanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neanderilaisillahan oli poikkeuksellisen matala otsa.
Hiemqn outoq miesten vähättelyä ja naisten puolustelua osittain tällä. Joo miehet on joskus ilkeitä, mutta niin on naisetkin. Miehet joutuvat tekemään aloitteita ja naiset ovat usein vittumaisia ja vähätteleviä. Pakko se silti vaan on yrittää jos haluaa jonkinlaista seuraa.
Pläräsin ketjua muutaman sivun. Ihmetyin, miten vähällä naiset ovat päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ns kaunis ja inhoan sen hokemista koko aika joka päivä joka suunnalta. Tein ratkaisun mennä maan alle en kestänyt enää. Elän siis kuin ns ruma :?) nainen mutta vain siksi että saisin olla normaalisti. Ette usko miten se suuhun tuleminen oksettaa :(! Se todellla oksettaa älykästä naista ja se ulkonäöstä vaahtominen. Ja sitten se kilpailu kuka saa olla lähimpänä ja tulla luokseni.
Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän. Odotan sitkeästi rumistuvani ja pian. Että saan viettäö normielämää. Vain sellaista haluan ja kaipaan. En epätervettä hulluksitulemista miehen taholta.
No perustelkaapa alapeukutukset tähän?
Minäpä
Jokainen, ihan jokainen nainen haluaa tuntea itsensä kauniiksi. Minun tuntemukset pilattiin jo lapsena kiusaamisella ja vaikka olen muuttanut tyyliä ja alkanut saada kehujakin ulkonäöstä, niin en pääse siitä irti, että minut istutettiin siihen muottiin. Olen aina se "ruma ja lihava tyttö".
Se on makuasia kuka on ruma. Jos on muuten huoliteltu ja fiksu niin ei todellakaan tarvitse olla klassisesti kaunis. Kuvitellaan että jos ei täytä tiettyä standardia niin ei ole viehättävä. Se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tietty karisma on ihmisessä se joka vetoaa. Meryl Streep, prinsessa Diana ja monet muut jumaloidut naiset. Meghan Markle ja Melanie Trump. Eivät he ole klassisen kauniita mutta mielenkiintoisia. Samoin miehissä, karisma vetoaa. Kyllä ns nätit ihmiset ilman karismaa jää toiseksi. Ehkä ihan nuorilla on toisin, nätteys on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ihme jos on ns monta rumaa täällä jos nähdään tämä Milla Jojovitch rumana???
Eihän täällä kukaan ruma ole Milla Jovovichia rumaksi sanonutkaan! Joku ruma kysyi onko mitään tehtävissä jos naisella on miehekkäät kasvot ja Millaa tarjottiin esimerkiksi naisesta, jolla on maskuliiniset kasvot. Sinänsä ihan ok esimerkki, mutta tottakai Millan pelastus on se, että mahdollisista maskuliinisista piirteistään huolimatta hän on kaunis. Hänhän oli nuorena huippumalli!
Kaikkien maskuliiniselta näyttävien naisten maskuliinisuus ei kuitenkaan ole tuollaista Millamaista kaunista ja symmetristä jykevyyttä, joten sikäli kauneudestaan kuuluisa Milla ei varmaan paras mahdollinen esimerkki ole. Mutta pointti on siinä, että häntä ei rumaksi kukaan ole sanonut.
Ei hän ole edes mitenkään erityisen maskuliininen. Ainoa on matalat kulmakarvat ja tuo hiusraja. Leukakin on niin siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle naurettiin päin naamaa, kun kerroin yläasteella, että minulla on poikaystävä. Ei noin rumalla voi kuulemma olla ketään. Ja joo, kiusattiin koulussa ja nimenomaan ulkonäöstä. Kärsin todella pahasta aknesta...
Ihon parannuttua lihoin pillereistä normaalipainon ylärajoille. Seurustelin silloin, mutta ruman miehen kanssa, joka bussissa täysin avoimesti kuolasi ja yritti iskeä nättejä tyttöjä, vaikka minä istuin vieressä.Sairastuin syömishäiriöön, kiinnitin pakonomaisesti huomiota ulkonäkööni ja urheilin 6-7 päivänä viikossa. Sain vihdoin huomiota laihalla olemuksellani, meikillä sai aknearvet hyvin peittoon. Joo, olin ulkoisesti huomattavasti kauniimpi, mutta sisäisesti helvetin rikki.
Olen kokenut molemmat puolet: olla niin ruma, että itkin joka päivä kun katsoin peiliin ja sen jälkeen olin huomattavasti kauniimpi niin, että jouduin todella törkeiden seksuaalis
Mulla on niin samat kokemukset. Olin nuorena ruma kun en ymmärtänyt mitään kauneudenhoidosta tai merkeissä. Myöhemmin olen muuttanut tyyliä naisellisemmaksi ja saan paljon kehuja miehiltä. Janoan ihan hirveästi kehuja miehiltä koska teininä en niitä saanut. Ja ainoa tapa miten tunnen itseni kauniiksi on muiden kehujen kautta. Muuten olen se sama ruma tyttö.