Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
981/1086 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin rumana naisena minä lähestyin miestä joka on tasokas. Kyseinen mies on hyvässä asemassa työelämässä josta se tienaa hyvin ja kyseinen mies on komea sekä noin 190cm pitkä. Sain siltä mieheltä pakit, alkuun olin vihainen mutta sitten tajusin että yritin liian tasokasta miestä omaan tasooni nähden.

Olen nainen jolle on kertynyt vähän ylimääräisiä kiloja,naamani ei ole se ihan kaikkein kaunein ja kehoni ei ole naisellinen. 

Tästä lähtien yritän vain oman kaltaisia miehiä saada ja yritän arvioida oman tasoni oikein.

N27

Vierailija
982/1086 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että olen 'tarpeeksi kaunis', mitä lie tarkoittaa. Olen silti sinkku, tosi ujo kylläkin mistä mulle on huomautettukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1086 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin rumana naisena minä lähestyin miestä joka on tasokas. Kyseinen mies on hyvässä asemassa työelämässä josta se tienaa hyvin ja kyseinen mies on komea sekä noin 190cm pitkä. Sain siltä mieheltä pakit, alkuun olin vihainen mutta sitten tajusin että yritin liian tasokasta miestä omaan tasooni nähden.

Olen nainen jolle on kertynyt vähän ylimääräisiä kiloja,naamani ei ole se ihan kaikkein kaunein ja kehoni ei ole naisellinen. 

Tästä lähtien yritän vain oman kaltaisia miehiä saada ja yritän arvioida oman tasoni oikein.

N27

Oli se kyl rumempi ja lyhyempi kuin mun eksä, vtun läskipää. Tilanne tuskin parantunut, etenkin kun aviopuolisoiden sanotaan alkavan muistuttaa toisiaan pidemmän päälle :D

Vierailija
984/1086 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä mitään lähestynyt.

Vierailija
985/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyessäni ulkonäkö alkanut muuttua rumaan suuntaan. Huulet kapenevat, silmät pienenevät ja silmien alla olevat sukuvikarasvapussit kasvavat, nenä levenee, posket alkavat roikkua, eli juuri ne kamalat piirteet joita nuorempana kauhistelin äidin, mummon ja tätien naamassa alkavat siirtyä meikäläiseen. 

Nuorena olin nätti, jopa kaunis, mutta paskat geenit takaa sen että olen ruma keski-ikäinen ja mummo.

Olit siis kaunis siinä iässä kun sillä on merkitystä. Onko hyödyllistä velloa nykyisyyden suhteen?

Vierailija
986/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on sellaiset kasvot jotka geenit ovat meille määränneet ja niillä on taivallettava tämä elämä loppuun asti joten ei muuta kuin  marssitaan eteenpäin  sillä ulkonäöllä minkä olemme saaneet kohti uusia pettymyksiä.

Onneksi plastiikkakirurgia on olemassa 

Plastiikkakirurgialla ei pystytä auttamaan läheskään kaikissa ulkonäköongelmissa ja se on myös kallista. Jos esim. kasvojen luusto ei ole symmetrinen, niin paha sitä on lähteä korjaamaan. Tai rumia silmiä saada kauniimmiksi. 

Etelä-Koreassa onnistuu kaikki. Siellä kasvojen rajukin muokkaus on arkipäivää. Ja on niin pinnallinen yhteiskunta, että jo nuoret näihin lähtee. Jokainen tuntee jonkun leikkauksessa käyneen.

Suomessa saa olla ruma. Täällä on mun mielestä enemmän rumia miehiä, kuin naisia. Ei toki auta jos oma rumuus rajoittaa elämää. Mutta nämä miehet jotka haukkuu naisia rumaksi, haukkuu myös niitä kauniita naisia, kun saavat näiltä pakit. He on itse niin rumia sisältä ja mahdollisesti ulkoakin, että kokevat oikeudekseen arvostella muita ja koittavat pönkittää vain itseään muita lyttäämällä. Nuo arvostelut pitäisi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
987/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset, vihaatteko yli kaiken kauniita naisia ja olette heille ilkeitä kaikkialla? Ilkeilettekö somessa somekaunottarien palstoilla?

Vierailija
988/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Tämän kirjoitti Nico27 Incelästä

Vierailija
989/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uskalsin ensimmäistä kertaa laittaa hameen ravintolaan niin heti jalkani haukuttiin paksuiksi. On muitakin tapauksia johonka olen ilmeisesti arvioinut tasoni liian korkeaksi. Osasin kyllä ottaa ihan huumorillakin niin ettei kauaa kirpassut. 😄

Nuorena olin kyllä tyhmä enkä tajunnut tämmöisiä tasoja ollenkaan. Niitä tasoja oli kavareittenkin kesken. Olin varakaveri jos ei ollut parempaa saatavilla.

Vierailija
990/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa rumia naisia. On vain kahdenlaisia naisia - ne jotka osaavat meikata ja ne jotka eivät osaa...

Tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus oli se, että rumat naiset voivat kertoa kokemuksistaan ja tukea toisiaan. Joten täällä ei yhtään kaivata viisastelijoita antamassa ulkonäköön liittyviä ohjeita. Niillä ei ole mitään merkitystä, sori vaan.  

Vierailija
991/1086 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset, vihaatteko yli kaiken kauniita naisia ja olette heille ilkeitä kaikkialla? Ilkeilettekö somessa somekaunottarien palstoilla?

Miksi pitäisi vihata? Ei se kaunis nainen valinnut syntyä kauniiksi. 

Vierailija
992/1086 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten uhriutumis- ja ruikutusketjut keräävät aina satoja vastauksia. Kunnon ulinaisia:D

Ei tätä ketjuja olekaan tarkoitettu muille kuin rumaksi itsensä tunteville naisille, jotka saavat ihmisten huonoa käytöstä osakseen. Jos se haittaa sinua, niin so what?

Vierailija
993/1086 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perusruma nainen ja minulla on vielä sellaisia miesmäisiä piirteitä kropassa. Eli olen käytännössä toivoton tapaus. 

Muistan aina kuinka jo parikymmpisenä edesmennyt mummoni sanoi, että "sinä se et taida koskaan miestä saada, kun olet tuon näköinen".  Enkä ole saanutkaan, vaikka olisin halunut. Olisin joskus halunnut tuntea rakastumisen ihanuuden ja miehen rutistuksen ja kosketuksen. Nuorempana ei edes humalaiset miehet lähestyneet, eikä lähesty nytkään. 

Olen yrittänyt löytää iloni elämään muualta. Silti sielua kalvaa, että miksi juuri minä olen tämän näköinen?

Vierailija
994/1086 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen perusruma nainen ja minulla on vielä sellaisia miesmäisiä piirteitä kropassa. Eli olen käytännössä toivoton tapaus. 

Muistan aina kuinka jo parikymmpisenä edesmennyt mummoni sanoi, että "sinä se et taida koskaan miestä saada, kun olet tuon näköinen".  Enkä ole saanutkaan, vaikka olisin halunut. Olisin joskus halunnut tuntea rakastumisen ihanuuden ja miehen rutistuksen ja kosketuksen. Nuorempana ei edes humalaiset miehet lähestyneet, eikä lähesty nytkään. 

Olen yrittänyt löytää iloni elämään muualta. Silti sielua kalvaa, että miksi juuri minä olen tämän näköinen?

Korjaus siis kun itse olin parikymppinen, ei mummoni..

Vierailija
995/1086 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
996/1086 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oikeasti ruma ja ikisinkku 35 v nainen. Päälimmäisenä jäänyt mieleen kun olin 16-vuotiaana teatteriryhmäni kanssa ruotsissa ja menimme kotibileisiin. Tämä bileiden pitäjä (16 v poika) antoi poskipusut kaikille muille bileisiin tulleille tytöille paitsi mulle. Tuo oli todella nöyryyttävää. sitten muistan ikuisesti nämä ihastusteni suusta kuullut oot ruma ja oot hirveen näkönen-kommentit kun kerroin heille ihastuksestani.

Vierailija
997/1086 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ikinä ei ole tarvinnut ilkeillä kenellekään, ei somessa eikä livenä. Mutta itse olen saanut todella paljon pskaa kauniilta naisilta, siis TODELLA paljon. Ulkoinen kauneus ei näköjään ole synonyymi sisäiselle kauneudelle. Eikä hyvälle itsetunnolle.

Vierailija
998/1086 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
999/1086 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaaminen on turhaa ja rumaa. En ilkeile. Toivoisin olevani nätimpi mutta edesmenneen mieheni mielestä olin hänelle kaunis, se riittäköön. Nyt jo vanheneva ja sikäli näkymätön, enkä tiedä parantaisiko kauneus elämääni tällä hetkellä. Minusta on kivaa katsella kauniita ihmisiä.

Vierailija
1000/1086 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä kohtelu on erilaista kauniille ja rohkeille. Todettakoon, että kaikki kauniit naiset eivät käytä hyväkseen ulkonäköään ja ovat tosi ihania ihmisiä. Mutta, miehet sietävät kauniilta naiselta niin hirveää käytöstä ja oikuttelua ettei mitään rajaa. Pahimmat tilanteet ovat niitä, joissa kaunis ja ilkeä nainen on päässyt esimiesasemaan ja kyykyttää nimenomaan aina muita naisia. Siihen ei puutu kukaan eikä mikään. Johtaa isoihin mokiin myös taloudellisesti kun päätökset tehdään p eeniksellä.

Jaa-a, minun kokemukseni mukaan yleensä kaikkiin työpaikkoihin halutaan mieluiten taviksia. Keskinkertaisia ja helposti lähestyttäviä.

Päinvastoin monilla työpaikoilla on oikea rumien ja tavallisten naisten mafia esinaisesta lähtien, joka alkuunsa torppaa kauniimman puoleisten naisten pääsyn töihin, ja jos sattuu pääsemäänkin, aloittavat heti armottoman savustuksen ja kiusaamisen "liian kauniista" eroon päästäkseen. 

Taviksia ja rumia töihin vaan, niin kenenkään ei tarvitse tuntea tuskallista kateutta!

Kuulkaa kauneudella ei Suomessa työllisty kuin mallin mitoissa olevat, muutoin se on lähinnä työllistymisen este tai varma tae työpaikkakiusaamisesta Suomessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän