Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
941/1086 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTube on täynnä videoita, joissa oikeasti rumista naisista tehdään pelkällä meikillä kauniita. Kannattaa opetella. Lihavuutta ei tietenkään voi peittää, jos rumuus johtuu vain siitä.

Et ole ilmeisesti kauheasti vaivautunut lukemaan tätä ketjua läpi, jolloin ymmärtäisit, että jos ihminen on piirteiltään faktisesti ruma, niin millään meikillä ei asiaa auteta. Joten tuo on jo aikoja sitten kuultu ja osoittaa vain suurta ymmärtämättömyyttä rumia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
942/1086 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on rumat kasvot, kuvailkaa niitä?

Tai näytättekö ulkonäöltänne keneltään julkkikselta edes etäisesti?

Monet ovat tässä ketjussa kuvailleet itseään, joten löydät kyllä tietoa asiasta, jos viitsit vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
943/1086 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, vaikkei nainen olikaan mikään kedon kaunein kukkanen, kunhan vain olisi huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat. Tosin siinä tapauksessa nainen olisi kyllä kaunis!

Mutta nenän pitäisi kyllä olla sellainen söpö nöpönenä kuin 99 prosentilla suomalaisista on. Tosin jos olisi todella hyvin rintava nainen, joka riippuisi navassa asti viettäisi aikaa kanssani, mutta nenän muoto harmittaisi, niin voisin kyllä maksaa sen muotoilun häntä miellyttävämmäksi.

Hieman sekavaa tajunnanvirtaa tästä nyt tuli, mutta pointti saattoi olla se, että jos naisella on hyvin suuret riippuvat rinnat tai valtavan kokoinen takapuoli, niin silloin nainen on kaunis, vaikkei naamasta ainakaan omasta mielestään mikään missi olisikaan!

Vierailija
944/1086 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi ei-niin-viehättävä nainen. Miehille olen lähinnä ilmaa tai frendimatskua. Joku kaverimies joskus ihastuu luonteeseen, olen hauska ja kiltti luonne, mutta ulkonäkö ei sitten kuitenkaan riitä. :) baarissa, tapahtumissa yms. olen näkymätön ja minut lempataan heti kun parempaa ilmestyy näköpiiriin.

Naama on muodoton pallo, pienet silmät ja isohko nenä. Aikamoiset contourit saisi tehdä että saisin naamani tasapainoiseksi. Lisäksi kropaltani olen leveäharteinen ja muutenkin roteva, joka ei tietenkään ole mitenkään naisellista. Hoikka olen kyllä, litteä vatsa, C-kupin tissit, mutta eipä ne oikein pääse oikeuksiinsa.

Ja kyllä, kohdallani sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee" pitää täysin paikkansa! Hipsterityyli ökyhintaisilla vaatteilla/laseilla/laukuilla ja trendikäs yksiö Kalliossa tuovat iloa elämään, samoin kuin matkustelu. :) Nämä ovat ihan sallittuja myös meille ei-niin-viehättäville.

Oletko koskaan kysynyt vanhemmiltasi miksi he hankkivat lapsia? Mielestäni rumien ihmisten lisääntyminen on edesvastuutonta. Traumatisoidaan turhaan tulevaa sukupolvea.

Vierailija
945/1086 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi ei-niin-viehättävä nainen. Miehille olen lähinnä ilmaa tai frendimatskua. Joku kaverimies joskus ihastuu luonteeseen, olen hauska ja kiltti luonne, mutta ulkonäkö ei sitten kuitenkaan riitä. :) baarissa, tapahtumissa yms. olen näkymätön ja minut lempataan heti kun parempaa ilmestyy näköpiiriin.

Naama on muodoton pallo, pienet silmät ja isohko nenä. Aikamoiset contourit saisi tehdä että saisin naamani tasapainoiseksi. Lisäksi kropaltani olen leveäharteinen ja muutenkin roteva, joka ei tietenkään ole mitenkään naisellista. Hoikka olen kyllä, litteä vatsa, C-kupin tissit, mutta eipä ne oikein pääse oikeuksiinsa.

Ja kyllä, kohdallani sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee" pitää täysin paikkansa! Hipsterityyli ökyhintaisilla vaatteilla/laseilla/laukuilla ja trendikäs yksiö Kalliossa tuovat iloa elämään, samoin kuin matkustelu. :) Nämä ovat ihan sallittuja myös meille ei-niin-viehättäville.

Oletko koskaan kysynyt vanhemmiltasi miksi he hankkivat lapsia? Mielestäni rumien ihmisten lisääntyminen on edesvastuutonta. Traumatisoidaan turhaan tulevaa sukupolvea.

Miten määritellään, kuka saa lisääntyä ja kuka ei. Jos ihmisellä on jokin perinnöllinen sairaus, saako lisääntyä, koska se voi aiheuttaa suurta kärsimystä jälkeläisille. Tuollainen asenne muistuttaa jo rodunjalostuspuheita. Joskushan Suomessa pyrittiin estämään esim. kuurojen lastensaanti.

Vierailija
946/1086 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma 50-vuotias nainen, käytännössä siis ongelmajätteen kaltainen tapaus. Rahaa mulla kuitenkin on aika paljon.

Oletko sinkku?

t. Henkka-52

Vierailija
947/1086 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kuulin poikien puhuvan miten "Tiina on takaa kuin Pamela Andersson ja eestä ku mätä peruna". 

Ollessani parikymppinen kuulin miehen johon olin ihastunut sanovan minusta kaverilleen "Kyllä sitä panis takaapäin ja pimeässä".  

Olen 162cm ja 55 kg, en näin keski-ikäisenäkään liho vaikka tykkään syödä. Minulla on kuulemma hyvä peffa ja pitkät  luonnostaan vaaleat hiukseni ovat saaneet kehuja. MUTTA kun  ne peffastani ja kutreistani lumoontuneet miehet näkevät naamani, heille tulee ilme kuin ihmiselle joka on haukannut herkullisesta suklaakeksiä ja todenut siinä olevankin rusinoita.  Paha akne on jättänyt arvet, jota meikkivoidekaan ei peitä. Otsani on hyvin iso ja siinä on samalainen neanderin ihmisen harjanne kuin "Satakiloisten Siskosten " Tammyllä. Nenäni on myös iso ja mallia muhkura peruna. Poskeni ovat hyvin pulleat. Leukaa on tuskin lainkaan. Paha ylipurenta.  Erittäin ohuet huulet.  

Kävin nuorena kalliin meikkauskurssin mutta fakta on, ettei tähän naamaan auta meikki. 

Elämäni ainut vakava ihmissuhde oli hyväksikäyttävän juopon pas""sen kanssa, ainoa  hyvä asia  joka  suhteesta seurasi  oli nyt teini-ikäinen poikani. Jonka pelkään häpeävän kun äiti  on niin he""in ruma. Pojallani on minun nenäni mutta se maastoutuu hänen kasvoihinsa paremmin kuin omiini ja hän on muuten ihan kivannäköinen nuorukainen.  Onneksi en saanut tytärtä, jestas jos nämä geenit olisi periytyneet tyttöparalle!

Vierailija
948/1086 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoni ovat pitkät ja taikinamaiset. Nenäni hyppyri. Silmät ovat pienet siansilmät, yläluomi on raskas ja alapuolella siinä kyynelkanavan alueella taas on kauheat silmäpussit (ihonalainen rasva puuttuu, ns. sunken eyes). Ylähuuleni on kapea. Leukaperät ja leuka itsessään on pienet/kapeat, mutta muutoin on sellainen kuten Hjallis Harkimolla eli leukalinjaa ei ole vaan kaikki jatkuu kalkkunamaisesti suoraan kaulaan. Ihoni on epätasainen, aknea onneksi ei enää ole. Minulle kasvaa ylimääräisiä karvoja leukaan, ylähuuleen ja kulmakarvojen väliin ja joudun niitä jatkuvasti poistamaan. Bonuksena vartalo on kummajainen: rintakehäni on leveä, rinnat ovat pienet missä tahansa painossa (ja vähän tubulaariset), kroppa on muutoin tasapaksu pötkylä.

Pieniä silmiä korostaa tietenkin silmälasit, jotka pienentävät silmiä entisestään. Ilman silmälaseja en kuitenkaan voisi olla noiden rumien silmäpussi/kyynelkanava-lommojen takia, lasit taas peittävät ne.

N32

Vierailija
949/1086 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma 50-vuotias nainen, käytännössä siis ongelmajätteen kaltainen tapaus. Rahaa mulla kuitenkin on aika paljon.

Oletko sinkku?

t. Henkka-52

Vaikka olisikin, niin tuskin olisi kiinnostunut sinusta.

Vierailija
950/1086 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoni ovat pitkät ja taikinamaiset. Nenäni hyppyri. Silmät ovat pienet siansilmät, yläluomi on raskas ja alapuolella siinä kyynelkanavan alueella taas on kauheat silmäpussit (ihonalainen rasva puuttuu, ns. sunken eyes). Ylähuuleni on kapea. Leukaperät ja leuka itsessään on pienet/kapeat, mutta muutoin on sellainen kuten Hjallis Harkimolla eli leukalinjaa ei ole vaan kaikki jatkuu kalkkunamaisesti suoraan kaulaan. Ihoni on epätasainen, aknea onneksi ei enää ole. Minulle kasvaa ylimääräisiä karvoja leukaan, ylähuuleen ja kulmakarvojen väliin ja joudun niitä jatkuvasti poistamaan. Bonuksena vartalo on kummajainen: rintakehäni on leveä, rinnat ovat pienet missä tahansa painossa (ja vähän tubulaariset), kroppa on muutoin tasapaksu pötkylä.

Pieniä silmiä korostaa tietenkin silmälasit, jotka pienentävät silmiä entisestään. Ilman silmälaseja en kuitenkaan voisi olla noiden rumien silmäpussi/kyynelkanava-lommojen takia, lasit taas peittävät ne.

N32

Kuvailit juuri minut. Kiitos

Vierailija
951/1086 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilöhön antoi ymmärtää olevansa melko tyytyväinen elämäänsä matkusteluineen yms. Lisäksi luonne tuntuu olevan kohdallaan. Joten miten edes kehtaat kommentoida tuollaista ja kyseenalaistaa toisen olemassaolon oikeutuksen. Ja jos et kestä katsella rumia, niin käännä pääsi poispäin, jos sellainen sattuu tulemaan vastaan.

Vierailija
952/1086 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Sarah Jessica Parkerilta PAITSi että silmäni ovat erittäin pienet  ja nenäni kärki lähes koskettaa ylähuulta. Koko ikäni  "lempinimeni" on ollut noita-akka.  Sen että haukutaan hevoseksi otan suoranaisena kehuna.

Vierailija
953/1086 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän Sarah Jessica Parkerilta PAITSi että silmäni ovat erittäin pienet  ja nenäni kärki lähes koskettaa ylähuulta. Koko ikäni  "lempinimeni" on ollut noita-akka.  Sen että haukutaan hevoseksi otan suoranaisena kehuna.

Vaikutat heti 10/10 kiinnostavalta

M

Vierailija
954/1086 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on korjailtu sieltä ja täältä ja meikki ja kampaus muuttaa myös. Eli: nenäni varressa on ollut iso kyömy ja päästä se on ollut kuin iso peruna. Kasvojen iho couperosaa, kauttaaltaan punakirjava. Silmäluomissa poimut jotka ovat roikkuneet silmien päällä. Keltaiset ripset ja kulmakarvat. Huonot epäsiistit takkuuntuvat hiukset, kupera kasvojen muoto, liian pieni leuka. Litteä takaraivo ja muutenkin omituisen muotoinen pää.  Löytyykö muka rumempia?

Vierailija
955/1086 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään teistä.

Vierailija
956/1086 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeekin kaikesta tästä rumuudestaan huolimatta on saanut miehen. Tavallinen naisen tarina, ollaan niin yksinäisiä ja vastenmielisiä olevinaan mutta aina on kuitenkin se mies.

Vierailija
957/1086 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin mielenkiintoisen jutun aikoinaan Iltiksestä. Eräs nainen kertoi siinä että aikoinaan kun hän oli lihava niin seuraa olisi saanut miehiltä vaikka joka päivä. Tultiin iskemään ja juttelemaan. Nyt kun hän on laihtunut ja sitä myötä kaunistunut niin kukaan mies ei tule enää juttelemaan. Tästä hän päätteli, että silloin kun hän oli lihava niin miehet ajattelivat hänen olevan ns.helppo nakki. Minä itsekkin olin, ja olen aika ruma niin saattaapi tulla mies juttelemaan. Mutta ajan ne pois tylysti, koska minulla on jo kultainen mies. Ja onneksi alkaa iän myötä ulkonäkö suojaamaan entistä enemmän.

Vierailija
958/1086 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja vielä naamasta varsin rumakin. Kerran pizzabuffetissa joku tokaisi minulle, että jättäisi nuokin syömättä jos näyttäisi minulta.

Vierailija
959/1086 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumaksi itsensä kokevat ajattelevat täällä näköjään ihan selkeästi että koska ei " siunattu" niin saa olla röyhkeä ja ilkeä. Muttei se niin mene.

Ei sitä saa kostaa toisille " joita siunattu", muka enemmän.

Tuo on ihan tekosyy ja höpö höpöä!

Näinhän se menee. Usein ne ulkoisesti rumat ovat myös sisäisesti rumia. Luonnonkauniit naiset ovat yleensä miellyttävimpiä persoonia. 

Omalla kohdallani voi pitää paikkansakin. Kun lapsesta asti (olin jo lapsena ruma lapsi) ihmiset on joko ignooranneet täysin ja keskittyneet söpömmän veljeni ihailuun, tai kommentoineet rumia piirteitäni, kun koulussa on alusta asti kiusattu ulkonäöstä, kun murrosiässä on pilkattu ja  naurettu porukalla ringiksi ympärilleni kertyen, kun yöelämässä on humalaiset miehet nauraneet ulkonäköäni.... Niin kyllä myönnän että en odota ihmisiltä mitään hyvää, vaan olen valmiiksi piikit pystyssä, puolustuskannalla. 

Sama juttu. Lapsena siskoani ihailtiin aina, itse en juuri kannustuksia saanut.

En ollut varsinaisesti ruma. En vain osannut pukeutua siististi, siistiä hiuksiani jne. Tämä siis jo pikkulapsesta lähtien. Ja sen sijaan, että aikuiset olisivat tukeneet tässä enemmän (esim. laitettu yhdessä hiukseni siististi sen sijaan, että lähdin ulos tyyliin harjamattoman takkupehkon kanssa), niin sain arvosteluja, nuhteita ja kehotuksia katsoa mallia siskostani.

Teini-iässä sama jatkui. En minä osannut valita kivoja vaatteita, toisin kuin siskoni. Ei päästetty käymään kampaajalla, ei millään tavalla tuettu siinä, että oppisin kuinka ulkomuodosta tehdään siisti. Haukuttiin vain ja kerrottiin, kuinka ei voisi uskoa tyylikkään ja kauniin siskoni olevan minulle sukua.

Kyllä noista jää jälki, todennäköisesti loppuelämäksi. Kampaajalle uskaltauduin vasta n.22-vuotiaana, nyt liki kolmevitosena varovaisesti suunnittelen käyntiä kosmetologilla laitattamassa kulmani kuntoon. 

Kun en vain koe, että noita palveluja on tarkoitettu minulle. Siis että ne on tarkoitettu niille jo valmiiksi huolitelluille. Tiedän, ettei pidä paikkansa, mutta näin syvät jäljet jo lapsena alkanut arvostelu jättää.

En suoraan sanoen edes tiedä, mitä ulkonäöltäni olen. En aikuisena ole enää saanut ilkeitä kommentteja, mutta toisaalta palstalla kerrotaan, että kauniita pyydellään treffeille jo pelkästään lähikaupassa, ja saa hätistellä pois kosiskelijoita. No, näin ei minulla koskaan ole ollut.

Kun puhutaan deittisovelluksista, niin tuntuu hämmentävältä kun puhutaan keskustelualoituksia tulevan niin paljon, ettei kerkiä kaikkeen vastaamaan. No, tätäkään ongelmaa ei minulla ole. Muutama aloitus kun tulee, niin paljon saa itse kannatella ja kun lopettaa kannattelun, loppuu keskustelu siihen. Veikkaan, että todella kauniin kohdalla ei näin kävisi.

Vierailija
960/1086 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parikymppinen, minulla oli tosi huono iho, johon ei meikkikään paljon auttanut. Yksi mies sitten baarissa innokkaasti piiritti ja halusi tanssia ym. Vietti koko illan seurassani ja meillä oli hauskaa. Sitten kun tuli valomerkki ja poistuimme hämärästä tanssitilasta naulakoille kirkkaisiin halogeenivaloihin, mies näki ihoni ja näytti suoraan sanoen järkyttyneeltä. Sanoi tyyliin heippa ja katosi kuin pieru Saharaan. :D Silloin nuorempana tuntui kipeältä, kun itsetunto oli muutenkin heikko, mutta nyt jo naurattaa.