Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
41/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esiliinan. Olisi outoa, jos en saisi yhtään mitään.

Vierailija
42/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulakorun, hajuvettä ja suklaata. On outoa, jos ei anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänmatkan ja Marimekon astioita.

Vierailija
44/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon vielä annetaan cd-levyjä. Mä luulin, että ne on menneen talven juttuja, että kaikilla on tikut ja tökkelit.

Vierailija
45/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pari lahjakorttia, tulee tarpeeseen. Ei ole tapana antaa aikuisille lahjoja, mutta jotain pientä ja tarpeellista nyt kumminkin.

Vierailija
46/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekelloa. , pari muumi mukin ja kivan laukun. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
47/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan joka oli tarkoitettu alunperin eräälle toiselle..

Vierailija
48/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei ole mitään järkeä ostaa lahjoja yhteisistä rahoista. Ostamme joulun jälkeen alennusmyynneistä kumpikin jotain kivaa kotiin.

49/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kahdenkeskisen pitkän viikonlopun Pariisissa. Samassa hotellissa, jossa olimme ensimmäisen viikonlopun yhdessä. Aika romanttista, täytyy myöntää :)

Pitäisin outona jos mies ei olisi ostanut mitään. Ostanhan minäkin hänelle joka vuosi lahjoja, syntymäpäivänä, isänpäivänä ja jouluna. Joululahjaksi ostin hänelle uudet vapaa-ajan kengät ja lahjakortin vuorikiipeilyliikkeeseen.

Vierailija
50/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ns. Maksullista ulkomaalaista miestä. Täytyy kyllä sanoa, että oli elämäni kyydit. Tulin kahden tunnin aikana neljä kertaa ja oma mies seurasi sivusta ja kuvasi kokoajan eli voi herkutella videon parissakin vielä monen monta kertaa. On minulla upea aviomies!

Vierailija
51/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma Thaimaahan 

Vierailija
52/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorskin-meikkivoiteen, ja tuli itselle täytenä mutta hyvin mieluisana yllätyksenä. Olen joskus katsellut sitä mutten ole millään raaskinut ostaa ja käyttänyt sitten jotain halpiksia. Kysyinkin kummissani miten osasi ostaa sen ja vielä täsmälleen oikeassa sävyssä! Vastasi että "no oon mä nyt sen verran naamaas katellu niin tiiän minkä värinen oot". :D Lisäksi muutakin kosmetiikkaa ja suklaata.

Olisi outoa jos en saisi mitään, ellei siitä olisi etukäteen sovittu.

Vierailija
53/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden, hupparin ja 50e lahjakortin vaatekauppaan :)

Vierailija
54/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Viime vuonna sain s-ryhmän lahjakortin.

Ei kuulemma osaa ostaa minulle mitään, kun ei tiedä mistä tykkään... Jalkahierontaa olen pyytänyt toistuvasti jo kohta kaksikuukautta, luulisi että se olisi ollut helppo lahja antaa joko ihan omin kätösin tai lahjakortilla hierojalle.

Kyllä, tuntuu erittäin oudolta jäädä ainoana aattona ilman lahjaa (vietämme aaton aina sukulaisten kanssa).

Minäkin olin ainoa joka jäi ilman lahjaa. Olen tullut siihen tulokseen että mies on vain niin pihi, joten en siitä sen kummemmin ala enää loukkaantumaan. Oma on häpeänsä jos ei osaa olla herrasmies.

Vierailija
55/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ja pörrösukat. Ei varmaan muutakaan keksinyt mutta ei haittaa.

Vierailija
56/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomani kaulakorun, jonka oli osannut ostaa antamieni vihjeiden perusteella. Lempivaatemerkkini yöpaidan ja suklaata. Tykkäsin! Ei tuo mieheni jättäisi lahjaa antamatta kuin jos oltaisiin erikseen sovittu, jos silloinkaan.

Vierailija
57/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
58/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain liput Hans Zimmerin konserttiin toukokuulle, mennään yhdessä. :) Itse annoin miehelle kylpylälahjakortin (tämäkin yhteinen lahja tavallaan), ja toivomansa vartalokuorinnan ja kasvonaamion.

Vierailija
59/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain liput Hans Zimmerin konserttiin toukokuulle, mennään yhdessä. :) Itse annoin miehelle kylpylälahjakortin (tämäkin yhteinen lahja tavallaan), ja toivomansa vartalokuorinnan ja kasvonaamion.

Vierailija
60/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkipelaajani pelipaidan, Viktor and Rolfin Bonbon parfyymin, vuosikertaviinin ja lisäksi muutamia pienempiä juttuja, kuten korvakoruja ja olohousut. Kaikki lahjat olivat todella onnistuneita ja siinä oli enemmän kuin arvasin toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä