Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
81/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaisen nahkalaukun. Ei huono.

Vierailija
82/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat, löysät college-housut, lempikarkkia ja Mulberry-huivin. Juuri täydellinen joululahjasetti mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän neuletakin, kalanmaksaöljytabletteja sekä biotiinia. Neuletta olin toivonut, nuo ravinnelisät sen takia, että olen kärsinyt hiustenlähdöstä ja mies ajatteli niiden auttavan. Oikein mieluisat lahjat oli!

Vierailija
84/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletin, lompakon ja suklaata

Vierailija
85/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomani laukun, sormuksen, paidan, oloasun.

Vierailija
86/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hienon korun. Jos totta puhutaan, odotin saavani jotain muutakin. Meillä on ollut tapana antaa 1 kalliimpi lahja ja pari pienempää sen lisäksi. Itse ostin hänelle 4 lahjaa.

Vierailija
87/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monessa tapauksessa mies on vaan antanu rahana ja ootte itse valinneet nuo monenmoiset lahjat?

Jotenkin epäilyttävää että miehet muka tykkäisi shoppailla vaimolle vaatteita tai koruja joululahjaksi. Jopa näin naisena ahdistaisi alkaa ostaa miehelle vaatteita tai koruja lahjaksi. Itsellekään ei tee mieli ostaa noita.

Vierailija
88/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden auton, tosin olin toivonut sitä jo pari vuotta  :)

Vierailija
89/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen euron suklaarasian. Ihan kiva mutta...

Vierailija
90/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket to moon kingsize -riippumaton hyttysverkon kera ja trangian - eli ensi kesän partioleirin varustetalo nousi kohistten. Lisäksi joulun suklaavyöryä tasapainottamaan pussillinen lakritsia ja toinen salmiakkia.

On viimeiset 22 vuotta ostanut mulle aivan loistavia lahjoja. 

Vierailija
91/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttikorvikset, hajuvettä ja ihanan pitsiyöpaidan. Ihana mies :)

Vierailija
92/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun mies on oikeasti osannut ostaa oikean värisen meikkivoiteen, kun minä en osaa ostaa sellaista edes itse? Sinä, kenen mies se oli, pidä siitä kiinni!

Vierailija
93/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En mäkään ostanut miehelle. Sovittiin että lähdetään kahdestaan viettelemään aikaa, pistetään rahat mielummin siihen :) kumpikin tykkää varmasti.

Vierailija
94/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chifonet-paketin, sinipiian, mikroluutuja, vessaharjan ja ison törpön tolua! Tykkäsin:)

Vierailija
95/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteen, parfyymin, suklaata

Vierailija
96/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä kengät ja dildon. En tosin käytä sellaisia ja kengissä on niin korkeat korot, ettei niillä voi kävellä.

Vierailija
97/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain koruja, hienon kirjan ja yöpaidan. Annamme mielellämme pieniä lahjoja jouluna, syntymäpäivinä, vuosipäivänä...ihana tekosyy vähän hemmotella toista :)

Vierailija
98/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltä kengät ja dildon. En tosin käytä sellaisia ja kengissä on niin korkeat korot, ettei niillä voi kävellä.

Miksi joku ostaa toiselle kenkiä, eihän niistä voi yhtään tietää onko lesti sopiva?

Vierailija
99/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ostaa toiselle kenkiä, eihän niistä voi yhtään tietää onko lesti sopiva?

Ei voikaan ja silsi ne eivät ihan sopineet. Mutta aviomies on ylpeä siitä, että osaa tehdä edullisia nettiostoksia, tilasi molemmat Kiinasta...

En valita lahjoista sillä sanoin, että ostetaan ihan pienet vain, kun hänellä ei ole ollut paljon tuloja viime aikoina.

Jotkut tässä ketjussa saivat kyllä hienoja ja kalliita lahjoja, ovat varmaan kovatuloisia, kun on varaa ostaa matkoja ja koruja.

N43

Vierailija
100/284 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bakerin lompakon ja seksilelun;)

Lompakkoa olin joskus syksyllä katsonut, seksilelu oli ihana yllätys (vielä jonkinlainen ladattava suurruutin!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi