Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?
Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?
Kommentit (284)
Mukavat, löysät college-housut, lempikarkkia ja Mulberry-huivin. Juuri täydellinen joululahjasetti mulle!
Pitkän neuletakin, kalanmaksaöljytabletteja sekä biotiinia. Neuletta olin toivonut, nuo ravinnelisät sen takia, että olen kärsinyt hiustenlähdöstä ja mies ajatteli niiden auttavan. Oikein mieluisat lahjat oli!
Toivomani laukun, sormuksen, paidan, oloasun.
Sain hienon korun. Jos totta puhutaan, odotin saavani jotain muutakin. Meillä on ollut tapana antaa 1 kalliimpi lahja ja pari pienempää sen lisäksi. Itse ostin hänelle 4 lahjaa.
Kuinka monessa tapauksessa mies on vaan antanu rahana ja ootte itse valinneet nuo monenmoiset lahjat?
Jotenkin epäilyttävää että miehet muka tykkäisi shoppailla vaimolle vaatteita tai koruja joululahjaksi. Jopa näin naisena ahdistaisi alkaa ostaa miehelle vaatteita tai koruja lahjaksi. Itsellekään ei tee mieli ostaa noita.
Uuden auton, tosin olin toivonut sitä jo pari vuotta :)
Kolmen euron suklaarasian. Ihan kiva mutta...
Ticket to moon kingsize -riippumaton hyttysverkon kera ja trangian - eli ensi kesän partioleirin varustetalo nousi kohistten. Lisäksi joulun suklaavyöryä tasapainottamaan pussillinen lakritsia ja toinen salmiakkia.
On viimeiset 22 vuotta ostanut mulle aivan loistavia lahjoja.
Timanttikorvikset, hajuvettä ja ihanan pitsiyöpaidan. Ihana mies :)
Miten jonkun mies on oikeasti osannut ostaa oikean värisen meikkivoiteen, kun minä en osaa ostaa sellaista edes itse? Sinä, kenen mies se oli, pidä siitä kiinni!
En mitään. En mäkään ostanut miehelle. Sovittiin että lähdetään kahdestaan viettelemään aikaa, pistetään rahat mielummin siihen :) kumpikin tykkää varmasti.
Chifonet-paketin, sinipiian, mikroluutuja, vessaharjan ja ison törpön tolua! Tykkäsin:)
Meikkivoiteen, parfyymin, suklaata
Sain mieheltä kengät ja dildon. En tosin käytä sellaisia ja kengissä on niin korkeat korot, ettei niillä voi kävellä.
Sain koruja, hienon kirjan ja yöpaidan. Annamme mielellämme pieniä lahjoja jouluna, syntymäpäivinä, vuosipäivänä...ihana tekosyy vähän hemmotella toista :)
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltä kengät ja dildon. En tosin käytä sellaisia ja kengissä on niin korkeat korot, ettei niillä voi kävellä.
Miksi joku ostaa toiselle kenkiä, eihän niistä voi yhtään tietää onko lesti sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ostaa toiselle kenkiä, eihän niistä voi yhtään tietää onko lesti sopiva?
Ei voikaan ja silsi ne eivät ihan sopineet. Mutta aviomies on ylpeä siitä, että osaa tehdä edullisia nettiostoksia, tilasi molemmat Kiinasta...
En valita lahjoista sillä sanoin, että ostetaan ihan pienet vain, kun hänellä ei ole ollut paljon tuloja viime aikoina.
Jotkut tässä ketjussa saivat kyllä hienoja ja kalliita lahjoja, ovat varmaan kovatuloisia, kun on varaa ostaa matkoja ja koruja.
N43
Ted Bakerin lompakon ja seksilelun;)
Lompakkoa olin joskus syksyllä katsonut, seksilelu oli ihana yllätys (vielä jonkinlainen ladattava suurruutin!)
Italialaisen nahkalaukun. Ei huono.