Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?
Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Jouluseksiä. Mikäs sen parempaa lahjaa jossa samalla antaa ja saa..
Sama. Ei ostettu joululahjoja toisillemme.
Louis Vuittonin laukun ja herkkuja. Oli onnistunut lahja. Viime vuonna en saanut mitään (oli sovittu niin).
Harry Potter kirjan. Toivoin sitä! Ja olisi omituista jäädä ilman lahjaa ellei siitä olisi yhdessä sovittu.
Aviomies antoi nätin poolopaidan, vaaleanpunaista kynsilakkaa, makeisia ja itsepiirretyn söpön kortin. :)
Itse annoin sille hopeaketjun(jota oli toivonut), makeisia, huulirasvoja ja kaulaliinan.
Sovittiin ettei osteta mitään isoa tänä jouluna kun säästetään yhteen tärkeämpään kalliiseen juttuun.
Mulle olis riittänyt vaikka pelkkä konvehtirasia :D mutta siitä kyllä loukkaantuisin jos en saisi mitään lahjaa. Meillä on tapana aina ostaa jotakin pientä kivaa toisillemme juhla/merkkipäivinä.
Ei ollut raaskinut tuhlata rahaa muihin, mutta oli käynyt ostamassa itselleen useamman pullon juotavaa Alkosta.. Tämä taisi olla meidän viimeinen yhteinen joulu!
Tuliterän kännykän, en todellakaan odottanut mitään kun ei se yleensä osta mitään nanson paitulia ihmeellisempää.
Meillä sama, ei osteta toisillemme mitään, vaan ostetaan yhdessä jotain kivaa tai säästetään matkoihin ne rahat. Tänä vuonna päätettiin säästää lahjarahat uuden asunnon kalusteisiin.
Emme osta toisillemme ikinä joulu tai syntymäpäivälahjoja. Ostamme sitten, mitä toinen haluaa/tarvitsee, kun tarvitsee.
Rahat on tiukalla ja näin on kaikin puolin muutenkin parempi. Elämä on ihan hemmetisti rennompaa ja stressittömämpää.
Kumpikaan ei koe jäävänsä mistään paitsi, ainoastaan ehkä turhista pakko ostoksista.
Siivoustarvikkeita. Kauhean ahdistuksen kanssa etsi minulle lahjaa, vaikka sanoin etten tarvitse mitään.
Olen saanut pitkin vuotta kaikkea tarpeellista vaatteista tavaroihin. Tänään käytiin ale myynneissä, ja sain lisää vaatteita ja sisustuskamaa. Loppuviikosta käydään ostoksilla vielä kun pääsemme takaisin kotiin pääkaupunkiseudulle. Eli sovittu oltiin että käydään yhdessä shoppailemassa joulun jälkeen. Sukulaisilta tuli rahaa, niin voi niitä sitten tuhlailla ;) Ei enää tässä iässä hirveesti ylläreitä ostella, muutakun vuosipäivinä, ja matkustellaan paljon yhdessä, niin riittää meille. Paketteja tuli kyllä kummallekkin jouluna perheiltä.
Vierailija kirjoitti:
Diorskin-meikkivoiteen, ja tuli itselle täytenä mutta hyvin mieluisana yllätyksenä. Olen joskus katsellut sitä mutten ole millään raaskinut ostaa ja käyttänyt sitten jotain halpiksia. Kysyinkin kummissani miten osasi ostaa sen ja vielä täsmälleen oikeassa sävyssä! Vastasi että "no oon mä nyt sen verran naamaas katellu niin tiiän minkä värinen oot". :D Lisäksi muutakin kosmetiikkaa ja suklaata.
Olisi outoa jos en saisi mitään, ellei siitä olisi etukäteen sovittu.
Repesin tuohon vastaukseen!
En kehtaa tässä kaikkia kertoakaan mutta esim. hienoja suklaita, pari kirjaa, ihanat lapaset, seksikkään alusvaatteen ja kylpylämatkan Viroon.
Rannekellon. :) Olisi outoa ja loukkaantuisin jos ei mitään ostaisi.
Joka vuosi jotain ostetaa, ei oikein enään muualta tule koska aikuisia olemme niin on mukavaa että jotain pientä saa:) Sain tänä vuonna polaroidkameran, Antti Tuiskun kirjan, aamutakin sekä keittiöön vihannestenpilkkomislaitteen (joka oli tavallaan meille molemmille kuulemma), kaikki oli asioita joista olen puhunut vuoden aikana, ja ottanut niistä vinkkiä:) Itse annoin uuden kengät salille, kauluspaidan, lempisuklaata ja aamutakin:)
Sain lahjakortin rintaliiviliikkeeseen ja hiihtohanskat. Molemmat erittäin tärkeitä ja kumpaakaan lahjaa en ollut toivonut. Olen kyllä useamman vuoden jupissut et raaskisinpa edes joskus ostaa kunnon rintaliivit ja hiihtohanskoista on ollut puhetta etteivät ole lämpimät. Olisi outoa jos en saisi lahjaa, mies tykkää ostaa lahjoja muutenkin kuin jouluna ja syntymäpäivänä.
Sain paljon toivomani kirjan ja ison tee-mukin :) olishan se vähän tyhmää jos ei ostettais toisillemme lahjoja, vaikka mulle kyllä tärkeintä on viettää taas yksi joulu rakastamani miehen kanssa.
Sain kauniin kaulakorun, joka sopii sormukseeni. Romanttinen ja sopiva lahja, olen ilahtunut.
Toivoin muumikahvipurkkia ja lempisuklaatani, ne sain.
Yllärinä 800-sivuinen iso kirja, jossa koottu kaikki lempitaitelijani teokset ja eräs toinen huolella minua ajatellen valittu kirja. Olen todella tyytyväinen.