Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen parin pakkaus nilkkasukkia. Kumpikin valitsi kaupasta suoraan haluamansa lahjan. Mies sai pyjamahousut. Sitten käärin ne näteiksi paketeiksi ja avasimme jouluaattona anoppilassa. Minusta on mukavaa, että jouluna on lahjoja, eikä haittaa että ne ovat vaatimattomia ja niitä on vähän. Jos ei olisi lainkaan lahjoja, niin tuntuisi jotenkin aika karulta. Lahjojen avaaminen kuuluu joulurituaaleihin.

Vierailija
282/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin arvostan fyysistä levyä. Se pysyy omana silloinkin kun ei halua suoratoistopalveluista maksaa. Ja kannetkin informatiiviset (riippuu toki levystä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on peliä joidenkin kanssa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut tänäkään Jouluna mitään mieheltäni. Näin jo ainakin 4 vuotta kulunut. Itse annoin miehelle 2 pakettia (työkaluja, joita oikeastu tarvitsi), sekä termosmukin työmatkoja varten. Pikkuasioita, mutta olisin toivonut edes yhden paketin mieheltä. Kysyi pari viikkoa sitten, mitä toivon joululahjaksi. Sanoin toivovani uudet korvakorut (edelliset saatu 10 v sitten).

En saanut korvakoruja, enkä mitään muutakaan.

Aattoillan vielä kestin, eilen illalla suutuin. Idiootti mies.

Älä tee asiasta numeroa, vaan osta itse itsellesi tästedes omat KALLIIT lahjasi - jotkut miehet nimittäin rakastaa nolata vaimonsa käyttäytymällä tahallisen ilkeästi.

Mutta älä anna sen viedä elämäniloasi, vaan näytä SINÄ hänelle, että olet FIKSUMPI kuin hän ottamalla asian leikin kannalta ja saattaa olla, että ensi vuonna saat jo paketin häneltä, kun huomaa, ettei voi sinua sillä kiusata.

Miksi pitää ylipäätään miehenään tyyppiä, joka käyttäytyy tahallisesti ilkeästi?! Mitvit.

Vierailija
284/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin että ei ostaisi minulle mitään, osti kuitenkin. Osti erilaisia viinejä, oluita ja suklaita. Viineille ja kaljoille oli ideana se, että hän laittaa niihin sopivat ruoat. Suklaat oli ihan vain nautiskeluun.

Oli ihana lahja. Ihanaa että hän laittoi ajatusta siihen, eikä vain ostanut jotain tavaraa. Nyt vaan saan odottaa mitä hän tekee ensimmäisen viinin seuraksi :) ihana mies.

Oo mahtava idea! :D Meillä mies on huomattavasti kätevämpi keittiössä, mutta oon tässä pikkuhiljaa oppinut siellä viihtymään ja mietin jos joskus antaisin hänelle tuollaisen lahjan niin pyörtyisikö yllätyksestä :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi