Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?
Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?
Kommentit (284)
5 arpaa, josta yhdestä tuli 20€ voitto.
Lahjakortin tunnin hierontaan, ensi vuoden kalenterin, pari ristikkolehteä ja dumlepussin.
Lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tässä pitää tietää, että olin aiemmin jossain sivulauseessa maininnut tarvitsevani uusia rintsikoita koska vanhoihin en enää oikein mahdu. Oli pistänyt korvan taakse tämän jupinani ja lupasi tulla vielä makutuomariksikin.
Ihmettelisin jos ei antaisi, koska toistelee aina kuinka tykkää ostaa minulle lahjoja. Osin siksi, että mielestään tyttöystävää kuuluu hemmotella. Lisäksi hän haluaa antaa minulle kivoja juttuja, koska minäkin ostan hänelle kivat joulu- ja synttärilahjat. Kuulemma myös minun iloni ilahduttaa häntä. En valita :D
Kännykän. Olen tyytyväinen, sillä entinen oli hajoamispisteessä enkä kaipaa krääsää. Kuulemma jonkun pienen jutun myös tilasi, mutta toimituksessa kestää.
Tehosekoittimen, vanha meni rikki
Olimme keskustelleet asiasta, kumpikaan ei ostanut mitään. Annoimme toisillemme rauhaisaa yhdessäoloa. :)
Tabletin ja lahjakortin vaateliikkeeseen. Lahjakorttia olin toivonut ja tabletti oli todella mieluinen ylläri:)
Villatäytteisen peiton. Toivoin sitä erikseen. Viimeinen saamani lahja häneltä, sillä meillä on ero meneillään. Aiempina vuosina olisin loukkaantunut jos ei olisi lahjaa ostanut, olen aina ostanut hänellekin.
Kellon ja hajuvettä. Itse ostin miehelle toivomansa taskulampun sekä sukkia.
Sain MK:n laukun (eri kuin halusin), Guessin sydänkorun, haluamani meikin sekä aika typerän pikkulahjan.
Olisin loukkaantunut, jos en saisi mitään. Ostin itsekin hänelle laadukkaat lahjat.
Ps4-pelin ja cd-levyn. Paras lahja on kumminkin tämä yhdessäolo pyhäpäivinä, kunhan ollaan vaan ja nautitaan elokuvista, ruuasta ja toisistamme.
N23
Sain keittokirjan, korvakorut ja cd-levyn. Keittokirja oli ainoa jota toivoin ja nuo kaksi muuta siihen päälle olivat ihania yllätyksiä.
Olisin loukkaantunut jos en saisi mitään jos ei olisi erikseen sovittu ettei lahjoja osteta.
Pyjama ja oli ihan mieluinen lahja, sille on aina käyttöä
Teatteriliput toivomaani näytökseen.
Kolme tietokonepeliä, lahjakortin jalkahoitoon, paidan ja pehmolelun. Olis se kyl outoa jos ei ostettais toisillemme mitään.
Sain todella lämpöisen neuletakin ja en pitäisi outona. Yleensä ollaan sovittu jo etukäteen, ettei lahjoja osteta vaan säästetään rahaa vaikka yhteistä lomamatkaa varten :)
Sain liput Juha Tapion konserttiin.
En mitään. Ei kuulemma osaa ostaa ja ei ole aikaa käydä ostamassa. Kotoa saanut sellaisen mallin. Minä taasen toisenlaisen. On tässä ollut opettelemista.
Minä kyllä saan ostaa itselleni kaikkea mitä tarvitsen. Ostan sitten kun löydän jotain kivaa ja sanon, että se oli viime joulun lahja. 😉
Silti ihana mies.
Sain nahkaisen merkkilaukun. Tykkään!!