Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?
Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Veitsitukin veitsien kera.
Kertoisiko alapeukuttaja mitä vikaa saamassani lahjassa on?
Mies veI minut yhden suosikkimerkkini kauppaan ja sain valita itselleni haluamani tuotteen. Valitsin lompakon.
Viime vuonna korukaupassa valitsin 3 tuotetta ja poistuin kaupasta. Sitten mies valitsi niistä yhden jonka avasin jouluna.
Raappahousut ja vanhan Mehu-Maijan!
Elokuvalippuja. Pääsee äippä tuulettumaan kun pienen kanssa ollut niin paljon kotona :)
Tabletin, tarvikkeet hiilellä piirtämiseen, korvakorut. Teen lasten kirjaa, joten kuvitus onnistuu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pelaatteeko aikuiset naiset oikeasti jotain ps4-pelejä?
Onko niissä yläikäraja?
Jonkun hullu hatuntekijä silinterihatun :D en ymmärrä miksi. Mieheni on surkea antamaan lahjoja :'D
Hajuvesi-vartalovoidepakkauksen ja meikkejä.
Olemme joutuneet aika paljon keskustelemaan siitä, onko joululahjat turhia jne. Nyt meillä alkaa olla kompromissitilanne: molemmat hankkivat toisilleen jotain kivaa, josta on myös hyötyä.
En mitään. Me ollaan jo vuosia sovittu ettei osteta toisillemme mitään ja tämä on ensimmäinen kerta kun mies piti lupauksensa. :D Mä olen pitänyt sen joka vuosi (joo, on jotenkin vähän nolottanut monta kertaa).
Miesparka tuosta tietenkin morkkiksen sai joten sovittiin että eräs joulukuun alussa mulle ostettu asia ja sen asennus toimikoon joululahjana. Sain siis erillissarjan ja subbarin autoon. :D
Sain haluaani kengät. Olin niistä häelle puhunut, enkä itse raaskinut ostaa. Sinänsä yllätys, että osti, koska mullahan on "aivan liikaa kenkiä". :D
Helmikuussa lähtö Karibian risteilylle, hänen firmansa piikkiin,
mahdollisesti muutama päivä menee jenkeissä.
Ihanaa
Minä sain ihanan Anna Field lompakon ja Marc Jacobs kellon! En osannut odottaa näitä kumpaakaan mutta olin todella iloinen näistä! Oli just mun tyyliset ja todella nätit. Ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Pyykinpesukoneen. Jep.
No eiks ole kivaa kun ei tarvitse enää käsiään liottaa pyykkivedessä :D
Ei vaiskaa, tuli mieleen kun äitini sai ensimmäisen automaattipesukoneen joskus 70-luvulla. Hän istui ekan koneellisen ajan sen vieressä ja huokaili onnesta! Aiemmin hän pesi koko perheen pyykit pulsaattorikoneella.
En mitään. Ei se nyt hirveästi harmita, alan olla tottunut, ettei se vain keksi lahjoja. En minäkään sitten muun joulukiireen keskellä hankkinut hänelle, vaikka pari ideaa oli. En oikein tiedä, olisiko parempi, että kuitenkin antaisin hänelle lahjan vai tuntuisiko hänestä vain nololta saada lahja, jos ei ole itse hankkinut mulle.
Pyysin että ei ostaisi minulle mitään, osti kuitenkin. Osti erilaisia viinejä, oluita ja suklaita. Viineille ja kaljoille oli ideana se, että hän laittaa niihin sopivat ruoat. Suklaat oli ihan vain nautiskeluun.
Oli ihana lahja. Ihanaa että hän laittoi ajatusta siihen, eikä vain ostanut jotain tavaraa. Nyt vaan saan odottaa mitä hän tekee ensimmäisen viinin seuraksi :) ihana mies.
no yllärinä sain uuden puhelimen, muumikannun ja kihartimen, kiharrinta olin toivonutkin :)
Reilusummaisen lahjakortin kauneushoitolaan, uuden aiemmin liikkeessä ihailemani olkkarin lipaston (ostanut ja kiikuttanut kotiin multa salaa) ja kasan herkkuja. Käskin olla ostamatta mitään, mutta mieheni on vähän "höppänä" lahjoissa, menee aina överiksi. Myös itse tykkään antaa lahjoja, en voi kuvitellakaan, etteikö niitä annettaisi puolin ja toisin, kuten muillekin läheisille! Tosin kuten sanottu, vähempikin riittäisi, kunhan muistaa ja osoittaa siten välittämistä!
Miten te lahjattomat hyväksytte tuon huomioimattomuuden/ tylyyden mieheltänne??
Aika jännä lahja saada UPS lahjaksi :-D Vai tarkoitatko sellaista akkua josta voit ladata kännykkäsi?