Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
261/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan Roomaan keväälle meille molemmille ja hajuvettä.

Vierailija
262/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkiturkin ja kultakoruja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksun :)

Vierailija
264/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xbox one S konsolin. Mies on opiskelija, joten tämä konsoli oli noin 1/4 koko kuukauden tuloista hänelle. Lisäksi sain kirjan, jota olen etsinyt teinivuosista saakka.

Suurin osa ostaa velaksi lahjoja, koska suurin osa ei saa säästöön juuri mitään tuloistaan ja velkaantuminen kotitalouksilla on vain kasvanut koko ajan.

Vierailija
265/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissiliivejä eri värisiä

Vierailija
266/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään lahjaa. Petyin, koska olimme sopineet ostavamme lahjat toisillemme.

Itse harkitsin miehen lahjaa pitkään ja päädyin hankkimaan miehen pitkään haluaman 200 euron arvoisen jutun. Oli pieni pettymys, kun ei minkäänlaista lahjaa tullut. Sukujouluissa piti sitten vaan esittää, että ei haittaa.

Ja itselle siis lahjan arvolla ei ole merkitystä, kunhan se on vaan ajatuksella hankittu.

Vierailija
267/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni antoi minulle paidan, joulupukkikynttilän, hunajaa ja mausteita. Lisäksi tarjosi illallisen ravintolassa. Ei ehkä kuulosta kovin paljolta, mutta hänen kulttuurissa ei edes vietetä joulua, joten jokainen asia oli ihana iso yllätys <3

Vierailija
268/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiloman erääseen keski-Euroopan pääkaupunkiin. Kesällä. Kahdelle.

Vierailija
269/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 4 kuvaa meistä kehystettynä, kalastuslehden, hiuslakkaa, hajuveden ja uuden iPhonen :) Itse ostin hälle flanellipaidan ja sotakirjan. Ja kyllä, olisi outoa jos  ei olisi ostanut mitään, paitsi jos olisimme sopineet ettemme osta mitään. Meillä oli myös lahjabudjetti etukäteen sovittuna, ettei toinen osta kympin edestä lahjoja ja toinen satasen edestä. 

Vierailija
270/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa! Tuli muuten tarpeeseen, oli paineita sen verran...

Vierailija
271/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rakastella häntä peppuun ilman kondomia ja laueta sinne spermat. Yleensä se on hän joka rakastelee minua peppuun vaikka hän tietää, että en oikein pidä siitä kun minä en melkein koskaan saa vastavuoroisesti tehdä samaa hänelle. 

Vierailija
272/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutamia meikkejä ja shampoon. :) ostettiin pienet lahjat tänä vuonna.

Vierailija
273/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni tarvitsemani pyjaman ja pistin pakettiin miehen nimissä. Emme ostaisi toisillemme lahjoja minkään muun takia, mutta murkut ihmettelisi, että miksi vanhemmille ei ole lahjoja, joten ostamme jotain ja panemme pakettiin.

Tuntuisi niin hassulta toivoa joku erityinen mieheltä ja mies kävelisi käskystä kauppaan ja ostaisi sen yhteisistä rahoistamme. Joten olemme päättäneet, että kumpikin ostaa jotain pientä itselleen ja laittaa pakettiin. Mies osti tarvitsemansa lämpimän alusalun töihin.

Vuosikymmenien varrella on pähkäilty ja stressattu siitä, mitä toinen haluaa ja päädytty tähän, että ei tuota rahaa ole muutenkaan turhaan törsätä ja ei jaksa stressata siitä, että millä voisi yllättää toisensa ja tähän ollaan päädytty.

Vierailija
274/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa tuli.

sekin pannulla.

Vierailija
275/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserttilipun toivomani artistin konserttiin, tosin tämä tuli jo etukäteen, kun lippuja alettiin myydä, mutta idea oli mieheni.

Suklaata ja ihanat sukat. Kyllä kelpaa.

Vierailija
276/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain liput Juha Tapion konserttiin

Montako lippua oikein sinne tarvitset???

Vierailija
277/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahan matkan keväälle ja suklaata. Parasta oli se, että oli multa piilossa järjestänyt meidän kämppään pienen aarteenetsinnän, jonka lopussa odotti suklaarasia ja kirje. Itse annoin (pulmapelin sisällä) kylpylähotellilahjakortin, eli molemmat annettiin toisillemme aikaa. Tämä teema meillä on yleensä joululahjoissa ollutkin, joko matkaa tai joku hemmottelupalvelu, lajikokeilu tai muu tällanen, ja usein pulmapelit on käytössä myöskin, meillä alkaa olemaan vanhoista jo kokoelma kasassa :'D synttäreinä yleensä sitten enemmän jotain tavaraa. Jos mitään erikseen sopimatta ei antaisi mitään, jokin olisi vialla.

Vierailija
278/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun kahdenkymmenen vuoden yhteiselon jälkeen mies osasi oikeasti ostaa minulle sellaisen lahjan josta todella nautin ; kasan kirjoja <3

Tähän saakka on aina tullut pyjamaa (nukun alasti), hajuvettä (käytän todella harvoin), "seksikkäitä" alusvaatteita (epämukavia), koruja (en käytä).

Jippii!

Vierailija
279/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prahan matkan keväälle ja suklaata. Parasta oli se, että oli multa piilossa järjestänyt meidän kämppään pienen aarteenetsinnän, jonka lopussa odotti suklaarasia ja kirje. Itse annoin (pulmapelin sisällä) kylpylähotellilahjakortin, eli molemmat annettiin toisillemme aikaa. Tämä teema meillä on yleensä joululahjoissa ollutkin, joko matkaa tai joku hemmottelupalvelu, lajikokeilu tai muu tällanen, ja usein pulmapelit on käytössä myöskin, meillä alkaa olemaan vanhoista jo kokoelma kasassa :'D synttäreinä yleensä sitten enemmän jotain tavaraa. Jos mitään erikseen sopimatta ei antaisi mitään, jokin olisi vialla.

Pakko lisätä että mitään matkaa en kyllä odottanut enkä odottaisi, mahtava halpa/ilmainen lahja on myös esim. eroottinen kokovartalohieronta tms. :D

Vierailija
280/284 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi liput meille teatteriin sekä konserttiin. Sain myös suklaata ja kunnolliset hansikkaat, mitkä hyvät esim koiraa viedessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi