Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi kauniit koruja, olin todella tyytyväinen!

Vierailija
202/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi 3 x 4 litran packin autonpesunestettä. Itselläni kun se on aina loppu. 

Itse ostin puolisolle lahjaksi Espanjan viikon matkan, 160 euron hintaisen korun ja vähän suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa yhdessäoloa ja hellyyttä. 6 ravintolailtaa perheen kanssa 2017.

Vierailija
204/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ekan seksilelun ja kaksi tyynyä😊.

Vierailija
205/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Karkkia, alusvaatteita, yöpaidan.

Ja kirjan, jota en koskaan tule lukemaan tai luen miehen mieliksi. Kyseessä on minun kategoriassa hömppäkirja, joka ei kiinnosta pätkääkään. Mutta kun ensimmäistä kertaa ikinä osti mulle kirjan ilman, että laitoin lapulle ylös nimen, niin en kehdannut sanoa mitään. Ja olin kyllä otettu, että osti jotain ns. itselleen tuntemattomalta alueelta.

Tosin nyt varmaan saan jatkossa aina saman kirjailijan teoksen lahjaksi. :D

Vierailija
206/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kyllä harmittaa (mies sai ihan mukavan lahjan minulta)

Mikä suomalaisia miehiä vaivaa? Tekeekö ne sen tahallaan?

Vierailija
207/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minäkään en ostanut miehelleni mitään.

Ei harmita, sillä en oikeasti halua/tarvitse mitään. Emme ole koskaan sopineet asiasta, olemme vain samanlaisia siinä suhteessa, että haluamme hankkia lahjoja vain lapsille.

Vierailija
208/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen.

Miestä on jo pitkään erittäin paljon häirinnyt minun vanha ja näytöstä rikkinäinen luurini, mutta minua ei ole haitannut tai häirinnyt ollenkaan. Mitä sitä toimivaa peliä vaihtaa?

En tosin odottanut mitään, kun oli sovittu ettei osteta mitään toisillemme (muksulle vain), kun on just niin isot remontit ollu.

Vähän tavallaan harmittaa koko puhelin, kun entinen toimi vielä ihan ok, ja tosiaan kalliit remontit just tehty.. en sitten tietenkään ostanut mitään miehelle, kun näin oli sovittu.

Vierailija
209/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kyllä harmittaa (mies sai ihan mukavan lahjan minulta)

Mikä suomalaisia miehiä vaivaa? Tekeekö ne sen tahallaan?

Miestä vaivaa jokin koska muijaa harmittaa että osti lahjan? o_O

Tää on varmaan sitä kuuluisaa naisen logiikkaa. Miehen vika kenes muunkaan.

-muija

Vierailija
210/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttikorvikset, paristoja ja sähköisen nitojan :D

Vierailija
211/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain timanttikorvakorut, olivat kauniit mutteivat istuneet mun tyhmiin korvareikiin, joten käytiin yhdessä valkkaamassa paremman mallisia koruja tilalle. Olen iloinen, että mies kuitenkin valitsi itse korun eikä tylsästi tuonut lahjakorttia, vaikka vaihtoreissulle jouduttiinkin. :)

Vierailija
212/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varavirtalähteen. Mies osti kaikki lahjansa verkkokaupasta. Lapset tykkäs kypänä omista lahjoistaan, minulle olisi voinut valita jotain muutakin.

Vierailija
213/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyskorun. Suunnitteli ja valmisti riipuksen itse, mä sain osallistua suunnitteluun. Ei ollut yllätys mutta toivottu ja siitä tuli tosi kiva, vaikka oon kranttu korujen suhteen (tuli paljon tyylikkäämpi, kun nyt yleisesti käytössä olevat silikoniset riemunkirjavat imetyskorut).

En loukkaantuisi, jos en saisi lahjaa. En kaipaa turhaa rojua. Ehkä kuitenkin pitäksin sitä outona, koska mies itse haluaa lahjoja.

Vierailija
214/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puolis jouluarvan, ässä ja euron arvan, Yhdessä raaputettiin, ei tullut voittoja. Oltiin  sovittu,että ei osteta mitään!

215/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aktiivisuusranneekeen, rannekellon, korvikset ja lahjakortin vaatekauppaan, tykkäsin todella paljon :)

Vierailija
216/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kirjaa, suklaata ja cd-levyn.

Vierailija
217/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsitukin veitsien kera.

Vierailija
218/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletin ja rannekellon. Kelloa toivoin, tabletti tuli yllätyksenä. Oli hyvät lahjat.

Vierailija
219/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain nahkahanskat, alusasusetin (oikeaa kokoa!) ja suklaata. Olisi outoa, jos mies ei ostaisi lahjaa. Todellakin loukkaantuisin.

Vierailija
220/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena joululahjaksi? En tietenkään mitään. Lahjojen osto jouluna on lapsien juttu ei enää aikuisten.

Aikuisille jouluna ovat muut asiat tärkeämpiä kuten yhdessä olo yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme