Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

181/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blenderin ja hajuvettä. Toivottuja lahjoja molemmat ja vähän olisin ollut ihmeissäni, jos en mitään olisi saanut.

Vierailija
182/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä parempia vesivärikyniä, siveltimiä ja paperia. Oikein jees, hän tietää että tykkään taiteilla ja on kiva päivittää laadukkaisiin välineisiin, olen tyytyväinen. :) Viime vuonna toivoin korvakoruja mutta en kuvaillut millaisia, joten sain sitten niin ei-itseni-tyyliset kuin mahdollista, puiset ja hirveän isot. Käytän vain pieniä ja hillittyjä koruja... joten käyttämättä jäivät, enää en kehtaa koruja pyytää.

Ärsyynnyin tuosta oikeasti enemmän kuin näytin, mutta ei niinkään itse koruista johtuen vaan koska ne olivat AIVAN mieheni siskon käyttämien näköiset, eli hänen on täytynyt olla mukana valitsemassa. Harmitti, jotenkin toivoin että mies olisi osannut katsoa minkälaisia yleensä käytän ja itse valinnut edes sinnepäin. Ehkä ajatteli että toinen nainen "osaa katsoa paremmin"... a) Ei osaa, tyyli on siskollaan niin eri ja b) halusin tuon olevan henkilökohtainen miehen valitsema lahja muutenkin, se oli toiveen pointti. Tällaset ottaa päähän niin että itseä nolottaa kun ei oikeesti ole niin iso juttu kyseessä mutta kuitenkin, just se fiilis että miksei mieheni tunne minua vai sekoittaako mieltymykseni siskonsa mieltymyksiin ja... perkele! :D

Sinänsä en ihmettele jos joku mies ei lahjaa uskalla ostaa, monet tuntemani naiset pettyvät ja ottavat hyvin henkilökohtaisesti sen lahjan mahdollisen huonon sopivuuden (kuten minäkin..).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatteeko aikuiset naiset oikeasti jotain ps4-pelejä?

Joo? Mitä sitten?

Vierailija
184/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toivomani lahjat: pieni suklaarasia Alepasta ja pyjamahousut Stockalta. Lisäksi tarpeeseen herätyskello Clas Ohlsonilta :) Olin tyytyväinen lahjoihin. Kalliimmat lahjatoiveet jäi saamatta.

Vierailija
185/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olin pettynyt. Ostin kuitenkin miehelleni puseron. No tähän olen jo tottunut.

Vierailija
186/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin outona jos en mitään mieheltä saisi joululahjaksi.

Tänä vuonna sain yöpaidan ja pyjaman, pähkinäsuklaata, iittalan ison pomeranssin värisen Vitriinin, Marimekon penaalin. Yöpaita ja penaali oli toiveita.

Vierailija
187/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super dryn hupparin, kunnollisen repun, kuulokkeet ja arabian ja Iittalan astioita sekä konserttiliput. Todella ilahtunut olin, ihana mies ja tarpeita selkeästi kuunnellut :)

Vierailija
188/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ilman lahjaa, taas.

Mieheni on välillä joulukuun aikana ääneen pohtinut että mitä oikein ostaisi minulle joululahjaksi.

Surkeaa silitysrautaa olen jo pitkään manannut ja sanoin hänelle että uudelle olisi kova tarve ja että hyvä silitysrauta ilahduttaisi minua suuresti. Mies torjui toiveeni sanoen että ei sellaisia voi antaa lahjaksi. Vastasin että kyllähän voi, se olisi ainut mitä oikeasti tarvitsisin ja haluaisin.

Lopputulos oli siis se, että hän ei antanut minulle yhtään mitään. Minä annoin hänelle 2 "parempaa" lahjaa sekä pari höpöpakettia.

Vierailija
189/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman iPadin ja siihen kannet joissa näppis, Victoria Secret lahjakortti (aika iso, useammat liivit saan ihan normaalihinnoilla ostaa) ja toivomiani design -mukeja. Noi mukit olivat ainoat joita toivoin, ja niitäkin vain kaksi. Sain kuusi.

Vierailija
190/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton

Vierailija
191/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigualin korvakorut ja rannerenkaan, vuosikalenterin lastemme kuvilla, toivomani treenihousut ja lämpösukat. Ihanat lahjat!

Vierailija
192/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcteryx'n Cerium LT hoody untuvatakin. Olisi kummallista jos en saisi mitään. Muistaa kaikki juhlapäivät ja antaa hyviä käytännöllisiä lahjoja, joskin tosi kalliita.

Vierailija
193/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, olin pettynyt. Ostin kuitenkin miehelleni puseron. No tähän olen jo tottunut.

Onko hänellä koskaan tilaisuutta ostaa itselleen vaatteita, sitten kun aikaisemmat on kuluneet rikki?

Vierailija
194/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni 80 € lahjakortin (kelpaa kuntosalille / hierontaan) ja selfie-tikun.

Pyysin lahjakorttia tiettyyn liikkeeseen, käyn eri salilla kuin mihin sain lahjakortin ja en ota selfieitä (eikä minulla ole ainuttakaan some-tiliä ollut vuosiin). Olen surullinen ja pettynyt, mies tietää että inhoan krääsää. :(

Vierailija
195/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain babylissin curl secretin kuten olin toivonut, lisäksi vaateliikkeen lahjakortin ja rannekorun. Yritin ennen joulua painottaa että kiharrin riittää, mutta halusi vissiin pelata varman päälle :D Itse ostin miehelle useampia mutta edullisempia lahjoja, oli partavettä, kirjaa, dvd:tä, vaatteita, erikoisoluita.

Lapsia ei ole mutta on mukava täyttää kuusen alus paketeilla :)11

Vierailija
196/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kappaletta mikrokuituliinoja, uuden vessaharjan ja paketillisen saippuavillaa.

Vierailija
197/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkarin, punkun ja kuoharin. Join jo valkkarin.

Vierailija
198/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukoneen. Jep.

Vierailija
199/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumaton - sitä olin toivonut, ja sain monta kertaa paremman mitä olisin itse raaskinut ostaa. Lisäksi joojablokin, - maton yms.

Todellakin odotan saavani lahjoja mieheltäni ja ostan niitä myös hänelle.

Vierailija
200/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun mies on oikeasti osannut ostaa oikean värisen meikkivoiteen, kun minä en osaa ostaa sellaista edes itse? Sinä, kenen mies se oli, pidä siitä kiinni!

No, jos on ollenkaan aivojaan käyttävä ( niinkuin ilmeisesti on) mies, niin onhan saattanut ottaa salaa mukaan käytössä olevan voiteen ja pyytää myyjältä vastaavaa sävyä haluamassaan merkissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme