Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
241/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset voivat keskenään sopia ettei osteta mitään. Jokainen voi ostaa sitten itselleen mitä haluaa ja tarvitsee. On aika lapsellista loukkaantua jos ei saa mitään lahjaa. Näistä asioista voi aina keskustella etukäteen ettei tule mökötystä.

Näin meillä on toimittu mutta meillä onki jo 40  yhteistä joulua takana. Tänä vuonna ostin otselleni kylpytakin ja hajusteita. Ja kun avasin paketin huokailin että JUST SELLAISIA MITÄ OLIN TOIVONUT.

Vierailija
242/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parit ei-tyyliseni kengät, neulepaidan ja Dublinin-matkan. Jälkimmäinen pelasti joulun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskalahjakortin. Mä annoin sille Playstation 4:sen.

Vierailija
244/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käsilaukun,  huivin, hajuveden ja karvatossut, kaikki  kaupassa vinkkaamiani ja toivomiani. Itse ostin hänelle myös toiveidensa mukaiset lahjat: kengät, farkut, pari paitaa, sekä sukkia. Mielestäni oikein hyvä näin, niin saa varmuudella itseään mielyttävät lahjat.

Vierailija
245/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin loukkaantunut jos en saisi mitään, ja olen myös ilmaissut sen etukäteen, että suuttuisin.

Sanoin että mitään kallista sen ei tarvi olla, mutta että jotain antaa jos välittää. Sain retkilampun.

Vierailija
246/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilusummaisen lahjakortin kauneushoitolaan, uuden aiemmin liikkeessä ihailemani olkkarin lipaston (ostanut ja kiikuttanut kotiin multa salaa)  ja kasan herkkuja. Käskin olla ostamatta mitään, mutta mieheni on vähän "höppänä" lahjoissa, menee aina överiksi. Myös itse tykkään antaa lahjoja, en voi kuvitellakaan, etteikö niitä annettaisi puolin ja toisin, kuten muillekin läheisille! Tosin kuten sanottu, vähempikin riittäisi, kunhan muistaa ja osoittaa siten välittämistä!

Miten te lahjattomat hyväksytte tuon huomioimattomuuden/ tylyyden mieheltänne??

Sait Ihanat lahjat! Itse en saanut mitään. Ja se tuntuu todella pahalta, edelleen.

En tietysti hyväksy huomioimattomuutta, tylyyttä. Välinpitämättömyys etenkin loukkaa, etten ole edes pienen lahjan arvoinen :( .

Itse tykkään antaa lahjoja ja tulen hyvälle mielelle siitä.

Vierailija
247/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lahjoja, ei olla otettu tavaksi. Ensin oltiin köyhiä opiskelijoita, joten lahjat jäi. Nyt kun on rahaa, niin ostetaan mieluummin lapsille. No hommattiin me yhdessä matka, puoliksi meni. Ihanaa päästä kahdestaan ekaa kertaan reissuun! Lasketaanko se lahjaksi?

Vierailija
248/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbaani

Vierailija
249/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aikuinen ihminen loukkaantuu, jos ei saa lahjoja?

Vierailija
250/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en saanut mitään, kuten en yleensäkään. Lapset 5 ja 6 v. tulivat siitä niin surullisiksi, että päätin ettei sama tapahdu tänä vuonna. Niinpä ostin lahjat itse: luistimet, pipon ja villasukkia. Oli se omastakin mielestäni mukavampaa kuin istua miehen sukulaisten seassa ja ainoana jäädä ilman lahjan lahjaa. Eipä päässyt anoppikaan näyttämään vahingoniloista naamaa. Tästä tuleekin uusi jouluinen tapani! Tulen jatkossakin saamaan pelkästään mieluisia lahjoja jouluna. Ensi vuonna taidan jättää miehen lahjat ostamatta, ja antaa itselleni lahjaksi matkan yhteen suosikkikaupungeistani euroopassa.

Vierailija
251/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monument korun (suomen 100-v juhlavuoden koru) 👍😍

Vierailija
252/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silityskeskuksen. Olen hyvin tyytyväinen, sellaisesta olen haavellut jo pari vuotta, mutta aina on tullut jotain muuta mihin laittaa pennosensa. Hetken mies oli jo ehtinyt katua lahjaansa, kun työpaikkansa naiset olivat sen tuominneet tyylillä "kukaan ei tahdo _silitysrautaa_ joululahjaksi". :D

Vierailija
253/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen ihan tyytyväinen, mies ostaa tosi surkeita lahjoja. Paitsi muutaman kerran on yllättänyt kauniilla korulla. Eksä lahjo hyvillä lahjoilla ja runsaasti, mutta siinäpä se huomioon ottaminen ainoastaan näkyi. Muuten ei panostanut suhteeseen juuri millään tavalla, joi ja urpoili miten halusi. Nykyinen mieheni ja aviomieheni on aina ollut vaatimaton hippiluonne, ei osta itselleenkään kuin jotain nörttijuttuja harvoin. Ei ole materian perään eikä tajua, millaisia lahjoja naiselle voisi ostaa. Mutta huomioi muuten joka ikinen päivä, antaa hellyyttä ja kertoo rakastavansa.

Eli olen ihan tyytyväinen, vaikka on täysi uuno lahjojen kanssa, muuten on hyvä mies <3.

Vierailija
254/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin urheilutrikoita, viiniä ja paistinpannun ja ne sain. Olisi outoa jos en saisi mitään, jos ei oltaisi erikseen niin sovittu.

Vierailija
255/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hel*etissä ?! Miksei pelattais? Just ostettiin uus isompi telkkari ja 4pro ja molemmat pelaillaan.

- n23

Vierailija
256/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatteeko aikuiset naiset oikeasti jotain ps4-pelejä?

Joo? Miksei?

Vierailija
257/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pipon ja olen oikein tyytyväinen lahjasta. :) 

Vierailija
258/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipon. Harmittaa enemmän kuin kehtaan myöntää. Kuka nyt toiselle pipon ostaa muutenkaan. Kas kun ei saman tien antanut jäitä siihen.

Mäkin sain pipon :D !! Ja suklaarasian. Sukat olisin ymmärtänyt, mut pipo!! Eikä edes yhtään mun värinen vaan sellanen aniliininpinkahtava. Mut pistän päähän vihertävän talvitakkini kanssa, kun kerran osti. Olishan se voinut kamalampikin olla. 

Vierailija
259/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä... Oli kuulemma joululahja kun oli pukeutunut punaisiin boxereihin. Käyttää niitä kylläkin ympäri vuoden...

Vierailija
260/284 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi riipuksen, kirjan ja lahjakortin. Olen erittäin otettu ja kiitollinen saamistani lahjoista, erityisesti kun en muista esittäneeni mitään erityisiä toiveita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi