Pojan vaimo ei halua tulla meille jouluna, koska meidän ruuat on "outoja" ja "hienoja".
Tämä oli vastaus, ihmettelin pojalle, miksei tuo tyttöystäväänsä jouluna syömään.
Tyttö on siis mielummin koko joulun yksin kotonaan, kun poika tulee meille pyhiksi.
Meillä on tarjolla alkupaloiksi sinisimpukoita, lohitartar, katkarapuja valkosipulivoissa ja itseleivottua leipää, pääruuaksi kastanjoilla täytettyä kalkkunan rintaa, perunakroketteja ja endiivisalaatti. Jälkkäriksi juustoja ja hilloja omasta puutarhasta
Pojan tyttöystävä vieroksuu sitä että meillä juodaan ruuan kanssa viinejä.
Mitä mun pitäisi tehdä? Olisi kiva saada tyttö kylään, mutta en nyt hänen vuokseen ala paistamaan kinkkua ha laatikoita (joista kukaan meillä ei tykkää). Miksei voisi tulla ja maistaa edes jotain?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vastaus, ihmettelin pojalle, miksei tuo tyttöystäväänsä jouluna syömään.
Tyttö on siis mielummin koko joulun yksin kotonaan, kun poika tulee meille pyhiksi.
Meillä on tarjolla alkupaloiksi sinisimpukoita, lohitartar, katkarapuja valkosipulivoissa ja itseleivottua leipää, pääruuaksi kastanjoilla täytettyä kalkkunan rintaa, perunakroketteja ja endiivisalaatti. Jälkkäriksi juustoja ja hilloja omasta puutarhasta
Pojan tyttöystävä vieroksuu sitä että meillä juodaan ruuan kanssa viinejä.
Mitä mun pitäisi tehdä? Olisi kiva saada tyttö kylään, mutta en nyt hänen vuokseen ala paistamaan kinkkua ha laatikoita (joista kukaan meillä ei tykkää). Miksei voisi tulla ja maistaa edes jotain?
on kyllä niin paljon äyriäisiä, että ihan hirvittää. En minäkään ehkä haluaisi tulla
Mä en nyt osaa auttaa sua, kun mä kyllä tulisin mielelläni syömään noita teidän ruokia. Mutta jonain päivänä laittaisin kyllä ne laatikot ja kinkun pöytään. Ilman niitä ei yksinkertaisesti tule joulua.
Aika pellejä tuollaiset ihmiset jotka eivät osaa syödä edes kunnolla.
Kumpikaan ei tule, ei vaimo eikä tyttöystävä?63
Kyllä minäkin pysyisin kaukana ap:n "joulupöydästä".
Minä haluan kanssa puutarhassa kasvanutta juustoa, mitä merkkiä se on?
Johan tuossa alkaa kidukset kasvaa, kun on kalaa kalan perään.
En tulisi minäkään. Päätyisin syömään sitä leipää koko joulun. Anna tytön syödä kotona omia suosikkeja.
Haluaa ilmeisesti perinteisen joulun. Minusta nuo on enemmän uudenvuoden ruokia.
Niin oliko se sitten tyttöystävä vai vaimo, joka ei halua tulla? Vai eikö kumpikaan? :(
Tuo Menu kävisi hyvin uuden vuoden ateriaksi, joulu on asia erikseen.
Toki jokainen saa syödä mitä mielii, niin tyttö kuin tekin.
Mistä ihmeestä se tyttöystävä tietää noin tarkasti mitä siellä teidän ruokapöydässä jouluna on? Eihän nuo ruuat ole edes mitään kummallisia, aika sopimattomia vaan joulupöytään. Ei nyt ihan perinteistäkään tarvitse aina olla, vaan esim. moderni tulkinta perinneherkuista.
Ehkä hän on kasvissyöjä ja absolutisti. Tällöin teidän illallinen voi tuntua vääriltä kemuilta hänelle.
Eihän sitä tiedä, vaikka tytöllä olisi omakin koti, jossa syödään vähän perinteisempiä jouluruokia. Ja saattaapa nuorella ihmisellä olla isovanhemmatkin, jotka odottavat nuorta joulupöytään.
En kyllä ollenkaan ihmettele, vaikka ei tule vaimo eikä tule tyttöystävä, jos olet kutsunut molemmat samaan aikaan.
Voisin tulla jonain viikonloppuna, mutta jouluna täytyy saada jouluruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan tuossa alkaa kidukset kasvaa, kun on kalaa kalan perään.[/quote
Täh? Lohta, simpukat ja katkaravut. Meillä on noin kymmentä eri kalaa aattona pöydässä. Kinkku vasta joulupäivänä
Juustoja ja hilloja omasta puutarhasta?! :D
Kauheeta, siis mitä mä kirjoitin. AVOvaimo tai tyttöystävä, asuvat yhdessä. Ihan kiva jos menisivät naimisiin, vaikkei meidän ruuista tykkääkään! Ap
Onko nuori tyttö kyseessä? Mä tulisin ihan innoissani moisten herkkujen ääreen!