Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Transsukupuoliset lapset nyt subtv:lla, tuo "Josien" äitihän tyrkyttää pojan päähän ajatusta että hän olisi tyttö

Vierailija
18.12.2016 |

Vaikka pojalla olisi tuollaisia päähänpistoja niin ei 8-vuotiaan juttuihin pidä aikuisen mennä noin voimakkaasti mukaan. Tuo lapsihan on aivopesty.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli-identiteetti vakiintuu siinä noin 7 vuoden iässä pysyvästi. Tietenkin lapsi voi näytellä aina muuta vanhempiensa mieliksi, mutta sisin ei 7 ikävuoden jälkeen muutu. Siksi esim. Norjan uudessa translaissa 7 ikävuotta on alaraja esim. murrosiän estävälle hoidolle.

Tutkimukset ovat myös osoittaneet että henkinen hyvinvointi on sitä parempi mitä nuorempana prosessi aloitetaan. Yleensä prosessin tahallinen lykkääminen aiheuttaa suunnatonta henkistä kärsimystä ja erittäin korkean itsemurhariskin murrosiässä.

Tämä siis vain pienenä tietoiskuna, mitenkään dokkaria kommentoimatta, koska en sitä edes katso tai ole nähnyt.

Vierailija
2/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkaria en ole nähnyt, mutta itse tulin lopulliseen tulokseen siitä mitä sukupuolta olen jo kolmevuotiaana. Tuosta on nyt jo 22 vuotta ja edelleen mulle sanotaan että on vaan ohimenevää ja en voi olla asiasta varma, luultavasti koska suurin osa ihmisistä elää siinä uskossa, että ihminen ajattelee aivojen sijaan lähinnä haarovälillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa on runsaasti näitä tapauksia, joissa epäillään, että äiti olisi vinksahtanut ja syöttänyt lapselleen ajatuksen, että lapsi onkin toista sukupuolta. Eräänlainen Münchausen by proxy siis.

Vierailija
4/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuisilla on pää sekaisin niin suuri vaara on, että lapset joutuvat siitä kärsimään.

Vierailija
5/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa on runsaasti näitä tapauksia, joissa epäillään, että äiti olisi vinksahtanut ja syöttänyt lapselleen ajatuksen, että lapsi onkin toista sukupuolta. Eräänlainen Münchausen by proxy siis.

Itse muistan yhden perheen, joilla oli kolme tai neljä poikaa. Äiti puki nuorinta pienestä pitäen tyttömäisiin vaatteisiin ja pakotti kasvattamaan pitkät hiukset. Aikuisena poika kokee kuitenkin itsensä mieheksi. Eli kyllä noita häiriintyneitä vanhempia on myös olemassa.

Vierailija
6/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on joku kokeilu menossa?