MIES! Jos pelkäät, että nainen huijaa sinut isäksi lue tämä!
1. Käytä ehkäisynä kondomia vaikka naisellasi olisi hormonaalinen ehkäisy. Käytä kumia aina koko yhdynnän ajan.
2. Keskellä naisen kiertoa ei kannata kumista huolimatta laukoa sisällä toosassa.
3. Voin taata, että ET tule isäksi.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pitäisi olla oikeus taloudelliseen aborttiin eli oikeuteen luopua isyydestä ja taloudellisista velvotteista.
Tällöin naisetkin kantaisivat yhtäläisen vastuun
Joo, lapsi vaan häviäisi.
Tällä hetkellä nainen voi tehdä päätöksiä joissa " lapsi häviää" . Olisi oikeudenmukaista jos miehellä olisi samat oikeudet. Tasa-arvosta on turha puhua muuten mitään.
Jos nainen ilmottaa 5 viikolla olevansa raskaana eikä raskautta ole yhdessä suunniteltu mies voisi ilmoittaa että luovun oikeuksista ja nainen voi sitten joko abortoida alkion tai jatkaa raskautta. Tämä olisi oikeudenmukaista.
Haha. Siinä tapauksessa raskauskin pitäisi puolittaa ja samoin synnytys ja etenkin lapsen hoito kaikkine kuluineen ja vaivoineen.
Jos olisi tuollainen ehdottamasi "mies luopuu oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan", niin kukaan mies ei ikinä ottaisi vastuuta lapsistaan.
Kyllä se on niin, että joka panee, niin se kantaa vastuun. Kukaan ei pakota panemaan, se on ihan vapaaehtoista ja oma valinta.
Onneksi nykyaikana miehet eivät enää pääse tässä asiassa kuin koira veräjästä. Aiemmin koko maailman sivu miehen ei tarvinnut kuin sanoa etten ole koko naista ikinä nähnytkään. Ja sekös miehille sopi. Nykyään joutuu miehet isyystesteihin ja ties mihinkä vaikeuksiin lain kanssa, jos ei vapaaehtoisesti tunnusta lasta.
Lisään vielä tähän, että biologisestihän se menee niin, että yleisimmin miestä kiinnostaa enemmän se paneminen ja naista kiinnostaa enemmän se lapsen saaminen ja sen hoitaminen. Koska jos näin ei olisi, ihmiskunta olisi päätynyt sukupuuttoon jo ajat sitten.
Monesti oikein säälin miehiä, kun tuntuvat olevan niin sen munansa vietävissä. Pieni vinkki miehille: jos haluatte pimpulaa, niin olkaa mukavia vaimoillenne: halatkaa ja pussatkaa ilman alapään/tisssien kourintoja, ostelkaa kalliita lahjoja, viekää syömään ja ennen kaikkea kuunnelkaa mitä vaimonne sanoo, etenkin silloin kun tarvitsee henkistä tukea. Kun olette tällaisia unelmamiehiä, niin vaimonne haluaa pitää teistä kiinni eli antaa sitä pimpulaa. Oma mieheni kuvittelee, että mitätöinnillä, haukkumisella, huutamisella ja kiroilulla saa seksiä. Vaan eipä saa. Eikä saa sitenkään, että on ensin viikon mökättänyt ja sitten sanoo yhden mukavan lauseen.
T. 131
Voisko vetää johtopäätöksen, että nainen pyrkii raskaaksi jos ei suostu oraaliseen tai anaaliseksiin ???
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Tehkää palvelus kaikille ja steriloikaa itsenne!
Heti kun yhtään tuntuu että lapsiluku täynnä. Tai et halua lapsia.
Tämän teinkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä syksynä minulle on todella valjennut se totuus, että syntyneistä poikalapsista osa noin 7 % on jollain tavalla neurologisesti vajaita. Kaikki kummalliset tapot, murhat, ja ilmeisesti palkkamurhat ovat näiden ehkä empatiakyvyttömien ( autismi ) vajaaälyisten miesten tekoja. Viikonloppuisin täälläkin riehuu outoja tyyppejä, joiden pienet aivot ovat jääneet jo lapsena tuonne jalkoväliin. Älkää vain lähestykö oikeita naisia, parempi mennä kellariin karvalakin kanssa. Sadan miehen joukosta aikuisia miehiä tietty osa on vaarallisesti sairaita ja lapsen tasoisia, naisista suurempi osa pystyy huolehtimaan itsestään ja siinä myös lapsistaan. Joskus on jopa parempi, ettei se ns. isä tiedä mitään lapsestaan, koska monet miehet nyt siinä itsekkyydessään ovat varsin vaarallisia omille lapsilleenkin.
"Kaikki kummalliset tapot, murhat, ja ilmeisesti palkkamurhat ovat näiden ehkä empatiakyvyttömien ( autismi ) vajaaälyisten miesten tekoja." Autismi tai vajaaälyisyys ei ainakaan yksinään tee ihmisestä tappajaa, eivätkä kaikki autistit tai tappajat ole vajaaälyisiä. Tämä vain täsmennyksenä, vaikka onkin vähän off topic.
Jos mies pelkää että nainen huijaa hänet isäksi, mies pitää sen mulkkunsa siellä kalsareissa. En vaan tajua mikä siinä ei mene jakeluun, että seksillä syntyy vauvoja. Yksikään ehkäisykeino ei ole sataprosenttinen.
Ai niin mutta naisen vika jos tulee raskaaksi, ja nainen aborttiin. Miehen ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin tökkiä vehkeellään kun ei ne osaa olla ilmankaan, koska Seksi On Perustarve.
Voi taivas, mikä huuto siitä syntyisi, jos yrittäisikin käyttää kondomia, vaikka muijalla hormonaalinen ehkäisy. "Sä et luota muhun! Yhyy nyyh yhyy!"
Miesten ehkäsypilleri kun keksitään, ni johan putoo syntyvyys.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas, mikä huuto siitä syntyisi, jos yrittäisikin käyttää kondomia, vaikka muijalla hormonaalinen ehkäisy. "Sä et luota muhun! Yhyy nyyh yhyy!"
No siinähän voi sitten todeta että en luotakaan, jos kerran pelkää että nainen yrittää huijata isäksi. Tosin sitä seksiä voi olla sitten vaikeampi saada. Valintoja valintoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras keino: selibaatti. Jo perimän kannalta ehdottomasti paras ratkaisu.
Toiseksi paras keino: piuhat poikki mahdollisimman nuorina. Syynä sama perimä eli osaa geeneistä ei todellakaan kannata siirtää seuraavan sukupolven taakaksi.
Piuhoja ei saa poikki "mahdollisimman nuorena". Kuten aikaisemmin tässä ketjussa mainitsin, kolmekymppisiini oli alle vuosi niin rakas vaimo päätti ottaa ennakkoa huolettomasta ehkäisystä arvattavin seurauksin. Eikä sitten halaistua sanaakaan minulle asiasta. Minä taas olin avoimesti alusta asti sanonut "en halua lapsia" ja se oli OK hänelle.
Nyt nelikymppisenä on tuplaehkäisy, kahden muksun jälkeen: minulla piuhat poikki, rouvalla kierukka (hän tykkää menkkojen olemattomuudesta). Paradoksaalista asiassa on se, ettei tarvittaisi koska seksin määrä on olematon, minua suorastaan kuvottaa koskea tuollaiseen kieroilijaan.
"Mites niinku meni" raadin mielestä, kun kysytään arviota rouvani menettelystä? Oliko hän avoimin kortein liikkeellä, hänellä oli kuusi vuotta aikaa todeta että mies ei todellakaan halua lapsia ja ottaa ero.Tuonkin jälkeen olisi ollut vielä viisi vuotta aikaa hankkiutua siunattuun tilaan.
"Luottamus parisuhteessa" - ja vitut.
Voithan sä aina lähteä kävelemään vai oletko sä mies vai hiiri? Parempi lapsillekin ilman isää joka ei niitä rakasta, lasten äidistä puhumattakaan. Lapsi aistii kodin ilmapiirin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi paras keino: piuhat poikki mahdollisimman nuorina. Syynä sama perimä eli osaa geeneistä ei todellakaan kannata siirtää seuraavan sukupolven taakaksi.
Piuhoja ei saa poikki "mahdollisimman nuorena". Kuten aikaisemmin tässä ketjussa mainitsin, kolmekymppisiini oli alle vuosi niin rakas vaimo päätti ottaa ennakkoa huolettomasta ehkäisystä arvattavin seurauksin. Eikä sitten halaistua sanaakaan minulle asiasta. Minä taas olin avoimesti alusta asti sanonut "en halua lapsia" ja se oli OK hänelle.
Nyt nelikymppisenä on tuplaehkäisy, kahden muksun jälkeen: minulla piuhat poikki, rouvalla kierukka (hän tykkää menkkojen olemattomuudesta). Paradoksaalista asiassa on se, ettei tarvittaisi koska seksin määrä on olematon, minua suorastaan kuvottaa koskea tuollaiseen kieroilijaan.
"Mites niinku meni" raadin mielestä, kun kysytään arviota rouvani menettelystä? Oliko hän avoimin kortein liikkeellä, hänellä oli kuusi vuotta aikaa todeta että mies ei todellakaan halua lapsia ja ottaa ero.Tuonkin jälkeen olisi ollut vielä viisi vuotta aikaa hankkiutua siunattuun tilaan.
No sen nylkytyksen varsinainen tarkoitus on lisääntyä. Luontoäidin julma temppu tehdä homma sellaiseksi, että miehellä on jatkuva tarve nylkyttää? Ja kerrotkohan nyt koko totuutta? Olisithan voinut lähteä jo aikaisemmin läpyttämään, jos nainen on "pilannut" elämäsi.
Seksi on myös naisen tarve. (Perustarpeesta en tiedä.) Mutta koska nainen kantaa konkreettisesti seuraukset, on hän varovaisempi ellei sitten halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Tehkää palvelus kaikille ja steriloikaa itsenne!
Heti kun yhtään tuntuu että lapsiluku täynnä. Tai et halua lapsia.
En ole ikinä halunnut lapsia, ja vasektomia on tuntunut parhaalta vaihtoehdolta jo pitkään. Ainoana ongelmanahan tässä on se, että valtion mielestä en ole vielä tarpeeksi vanha päättämään asiasta itse.
Mieheke. Ennen kuin vaadit aborttia. Googleta, miltä lapsesi näyttää 10:llä viikolla. Sä vaadit naistasi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pitäisi olla oikeus taloudelliseen aborttiin eli oikeuteen luopua isyydestä ja taloudellisista velvotteista.
Höpö höpö. Kun lapsi syntyy on hänestä otettava vastuu. Etenkin kun isäksi tulemisen voi ehkäistä todella helposti. Kumi päälle aina kun aikoo lähestyä pimppiä panomielessä ja keskellä kiertoa voi mällinsä lämiä muualle kuin siihen ovuloivaan toosaan. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Ainoa täysin varma ehkäisykeino on täysselibaatti. Kumit, pillerit yms. voivat pettää. Todella harvoin, mutta kuitenkin. Ainakaan ei kannata luottaa kenenkään muun kumeihin ja säilyttää niitä omiaan asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppelon kanssa ei vaan tunnu miltään.
Eli paljaalla pitää päästä panemaan mutta se on sen naisesi vika jos paksuksi pamahtaa? Oletko jotenkin vajaaälyinen?
Aina kun nainen tulee raskaaksi on se yksinomaan naisen vika, mies ei voi tulla raskaaksi.
Naisen kuuluu hoitaa aina itse ehkäisynsä, mies ei voi naisen ehkäisyä hoitaa, eikä sen hoitaminen miehelle myöskään kuulu millään lailla.
Edelleenkin, ainoastaan nainen voi tulla raskaaksi ja siksi on turhaa ja typerää syytellä edes ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuinkahan monta sellaistakin tarinaa Suomesta löytyy, jossa mies on vaan lillunut tyytyväisenä jossain sopimuksettomassa tilassa naisen kanssa. Siis lykännyt naimisiinmenoa ja lastentekoa vuositolkulla. Sitten nainen on vuosien vedätyksen jälkeen lempattu ja ukko heti lisääntynyt iloisena uuden eukon kanssa? Naisella ne lastentekovuodet ovat rajalliset. Todella itsekästä olettaa, että voi ottaa itselleen toisen henkilön parhaat vuodet ja sitten kun se surullisen kuuluista "markkina-arvo" alkaa mennä alasuuntaan, nainen on ilman omaa perhettä. Hyvän miehen löytäminen vaikeaa, lastenteko jo riskialttiimpaa (siis terveen lapsen saaminen iäkkäämmällä ensisynnyttäjällä) tai ehkä sitä lasta ei sitten siunaannu enää millään konstilla tai vaatii paljon vaivaa ja rahallista panostusta, eikä siltikään välttämättä onnistu?
Katkera tässä elämässä voi olla niin monesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, lapsi vaan häviäisi.
Voi käyttää niitä pillereitä, katkasta piuhat, tehdä abortin tai antaa pois. Kyllä sen lapsen saa monella tapaa häviämään.
http://www.miesasia.fi/2014/11/pyha-aborttioikeus-ja-lapsen-hylkaaminen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuinkahan monta sellaistakin tarinaa Suomesta löytyy, jossa mies on vaan lillunut tyytyväisenä jossain sopimuksettomassa tilassa naisen kanssa. Siis lykännyt naimisiinmenoa ja lastentekoa vuositolkulla. Sitten nainen on vuosien vedätyksen jälkeen lempattu ja ukko heti lisääntynyt iloisena uuden eukon kanssa? Naisella ne lastentekovuodet ovat rajalliset. Todella itsekästä olettaa, että voi ottaa itselleen toisen henkilön parhaat vuodet ja sitten kun se surullisen kuuluista "markkina-arvo" alkaa mennä alasuuntaan, nainen on ilman omaa perhettä. Hyvän miehen löytäminen vaikeaa, lastenteko jo riskialttiimpaa (siis terveen lapsen saaminen iäkkäämmällä ensisynnyttäjällä) tai ehkä sitä lasta ei sitten siunaannu enää millään konstilla tai vaatii paljon vaivaa ja rahallista panostusta, eikä siltikään välttämättä onnistu?
Katkera tässä elämässä voi olla niin monesta syystä.
Naisen oma syy kun ei ole uutta ukkoa hankkinu. Naiselle se uuden hankkiminen on helpompaa kuin miehelle, joten sympatiaa ei täältä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän voi sitten todeta että en luotakaan, jos kerran pelkää että nainen yrittää huijata isäksi. Tosin sitä seksiä voi olla sitten vaikeampi saada. Valintoja valintoja...
No hyi helvetti, ei tulisi mieleenikään kiristää miestä seksillä tuolla tavoin. Ja jos olisin mies, en koskisi pitkällä tikullakaan naiseen, joka meuhkaa, ettei hänelle koskaan voisi tehdä aborttia. Ne on aina jossain vaiheessa vahingossa paksuna...
Miehen ja naisen biologiat ovat erilaisia - kuten tässä ketjussa on toisteltu. Monelle miehelle seksi on perustarve.