Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html
on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.
Kommentit (690)
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä luulet keltaisen lehdistön julkkiksista haluavan? Niin. Mahdollisimman raflaavia uutisia.
Sinä et voi tietää sanasta sanaan mitä Saara on sanonut. Ja hän ei yhä edelleenkään ole väittänyt olleensa ensimmäinen, vaan ensimmäisiä julkkislesboja, mikä on aivan totta!
Tuhlaan aikaani sinuun, ei pitäisi vaivautua, mutta niin raivostuttaa tuollaiset haahkat, jotka etsimällä etsivät jotain negatiivisia juttuja, joita voivat sitten levitellä ja paisutella!
Hukut tuohon pas...vielä jonain päivänä itse!
Herätys Saara fani! Tämä juttu on Saaran omilta facebook sivuilta! Miksi te yritätte selitellä juorulehdistä ja keltaisesta lehdistöstä?
Lukekaa vielä kerran ja yrittäkää ymmärtää: Saaran omilta facebook sivuilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Mä arvasin. Ihan oikeasti, Meri tuhoaa Saaran orastavan uran! Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan että tekee sen aivan tahallaan, sillä ei kai kukaan ole noin typerä että tekee vahingossa samat virheet toistuvasti. Miksi Saara itse ei puutu puolisonsa toimintaan, kyllä kai hän fiksuna ihmisenä ymmärtää julkisuuden ja siellä esiintymisen vaikutukset uralleen?
Niin tietenkin aina jonkun muun syy, kuin Saaran :-D
Samaa ihmettelen! Tuskin se Meri on tuota haastattelua ensinnäkään bookannut ja eiköhän Saara ihan itse ole nuo asiat kertonut. Koko vauvapalsta on täynnä Merin mollaajia. Totta kai Meri nyt jakaa Saarasta tehtyjä artikkeleita somekanavillaan, boikotissako hänen pitäisi olla? Tästä haastattelusta syytätte ihan turhaan Meriä nyt, ottakaa se hiekka pois sieltä minne aurinko ei paista niin ajatuksenkulku helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Edustaa se varmasti tietylle sukupolvelle yhtä ensimmäisistä tai ainakin näkyvimmistä. Ei nykyajan nuoret tiedä keski-ikäisiä näyttelijä-/taiteilijapariskuntia, vaan ajattelevat pop-kulttuuria.
Eipä itsellenikään tule mieleen kuin Katariina Souri ja hänen suhdejulkistuksensa taisi olla Saaran jälkeen.
Olen parikymppinen nainen
Saara keski-ikäinen? :,D
T. oikeasti keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Tämähän sen täydellisesti todistaakin. :D :D :D
No sinun mielipiteesikö todistaa vastakkaista? Saarahan muuten sai jonkin ns. homopalkinnonkin, ehkä viittaa myös tuohon.
Tehkää nyt itse tästä härkäsestä kärpänen!!
Se Qx-gaalan Vuoden homo-palkinto viittaa lähinnä siihen, että Saara toi positiivista näkyvyyttä vähemmistöille, ei sitä minkään julkilesbouden takia myönnetty. Edeltävänä vuonna palkinnon voitti uimari Ari-Pekka Liukkonen.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaa…
Onhan noita vaikka kuinka ennen saaraa
Ai niin, olihan siellä Merikukka Forsius. Ja Wilma Schlizewski, joka tosin on taasen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Haapkylän juttu tuli ennen Saaraa, Katariina Sourin taisi tulla sen jälkeen. Tove ja Saisio tulee mieleen muista, tavallaan Chris Owenkin, mutta hän oli ensin väärässä sukupuolessa. En nyt sanoisi että Saara on ensimmäisiä, mutta toisaalta ei se varmaan vieläkään helppoa ole, ja se oli Saaran kokemus asiasta, aika lapsellista suomalaisilta nyt kaakattaa tätäkin toisen näkemystä. Antaa hänen pitää omansa, se ei siitä kaakattamalla täällä muutu.
Mitä muuten tarkoittaa deluded?Harhainen.
Minua se kyllä haittaa, että Suomesta luodaan kuvaa pikkuvenäjänä kun Suomi tässä suhteessa on kyllä kaikkea muuta.
Ja sinä et nyt yhtään ole "luomassa" tätä kuvaa? Uskot mukisematta mitä jokin juorulehti kirjoittelee ja onnessasi sitä täällä levittelet! Minua eniten haittaa tuollaiset juoruavat pahansuovat ihmiset!!
Eikö susta oo yhtään outoa, että kaikki Saaran haastattelut on keksittyjä? Saaralta ei kovin montaa haastattelua oo nyt x factor-taipaleella tullut, joka ei ois ollut vääristelty ja käännelty toimittajien taholta. Mahdotonta uskoa, että ne sammakot ihan oikeasti pääsee Saaran suusta?
No mitä sinä luulet keltaisen lehdistön julkkiksista haluavan? Niin. Mahdollisimman raflaavia uutisia.
Sinä et voi tietää sanasta sanaan mitä Saara on sanonut. Ja hän ei yhä edelleenkään ole väittänyt olleensa ensimmäinen, vaan ensimmäisiä julkkislesboja, mikä on aivan totta!
Tuhlaan aikaani sinuun, ei pitäisi vaivautua, mutta niin raivostuttaa tuollaiset haahkat, jotka etsimällä etsivät jotain negatiivisia juttuja, joita voivat sitten levitellä ja paisutella!
Meri on julkaissut ko jutun Saaran somessa. Jos manageri toimii näin hän a) samalla ilmoittaa että julkkis on jutun takana ja b) ihan itse levittää sitä.
Joten lopeta ruo vinkuna ilkeisät toimittajista. Saara on sanonut jotain ja nyt jakaa sitä, joten kyllä hän on sen ihan itse sanonut.
Vääristelet taas! Et muuta näytä osaavankaan! Ei sillä ole merkitystä onko sen Meri julkaissut, vaan sillä että esim. sinun tulkintasi mukaan he eivät ole olleet ensimmäisiä lesbopareja. Omasta mielestään ja monen muunkin mielestä he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä?
Se ei tee hänestä silti ensimmäistä tai edes ensimmäisiä. Jos hän itse haluaa olla keijukainen ei sekään tee hänestä keijukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Tämähän sen täydellisesti todistaakin. :D :D :D
No sinun mielipiteesikö todistaa vastakkaista? Saarahan muuten sai jonkin ns. homopalkinnonkin, ehkä viittaa myös tuohon.
Tehkää nyt itse tästä härkäsestä kärpänen!!
Se Qx-gaalan Vuoden homo-palkinto viittaa lähinnä siihen, että Saara toi positiivista näkyvyyttä vähemmistöille, ei sitä minkään julkilesbouden takia myönnetty. Edeltävänä vuonna palkinnon voitti uimari Ari-Pekka Liukkonen.
No kyllä tuo positiivinen julkinen näkyvyys viittaa juurikin siihen!
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita vaikka kuinka ennen saaraa
Ei voi olla! Saara tuntee olevansa ensimmäsiä niin silloin hän on ensimmäisiä. Älä viitsi sekoittaa keskusteluun faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä?
Se ei tee hänestä silti ensimmäistä tai edes ensimmäisiä. Jos hän itse haluaa olla keijukainen ei sekään tee hänestä keijukaista.
Eikä sinun mielipiteesi ole ainoa oikea, vaikka kuinka siitä jankkaisit!
Mistä tämä Saara nyt on kotoisin? Helsingistä? Suomesta? Oulusta? Oulunsalosta? Lapista? Pienestä kyläpahasesta vai köyhästä perheestä?
Puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
Saara saa edelleen Briteissä julkisuutta kohtuullisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!
Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.
Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat.
Koska he ovat yksiä niistä ensimmäisistä, siinä ei ole mitään valetta! Eivät ihan ensimmäisiä!
Eivät ole "yksiä" ensimmäisiä. Ne "yhdet ensimmäiset" on olleet jo suunnilleen siihen aikaan kun Saaran vanhemmat syntyivät.
No keitä nämä olivat ja kuinka monta on tullut julkisuuteen tämän jälkeen?Niin, ei kovin montaa.
Siinä olet oikeassa että kukaan ei todellakaan ole tullut samalla tavalla julkisuuteen kuin tämä pari. Julkisuutta janoten.
Sairaasti suorastaan.
Miten niin sairaasti? Ja miten niin janoten julkisuutta? Voisitko antaa pari esimerkkiä, jottei kirjoituksesi olisi pelkkää panettelua vailla pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita vaikka kuinka ennen saaraaAi niin, olihan siellä Merikukka Forsius. Ja Wilma Schlizewski, joka tosin on taasen miehen kanssa.
Jos tämä on mittari, niin mites toi Saaran pitkä aiempi miessuhde? Kuka teille kelpaa "tarpeeksi" queeriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys Saara fani! Tämä juttu on Saaran omilta facebook sivuilta! Miksi te yritätte selitellä juorulehdistä ja keltaisesta lehdistöstä?
Lukekaa vielä kerran ja yrittäkää ymmärtää: Saaran omilta facebook sivuilta
Juu, eikä tässä siitä ole kyse, vaan siitä että ap kivenkovaan väittää Saaran valehtelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N75 kirjoitti:
Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.
Nimen omaan ja vannon, että Pirkko Saisiosta ei nykynuoret ole kuulleetkaan.
N83
Ei se silti tarkoita, etteikö Saara vääristäisi totuutta. Ei hän voi mennä julkisuuteen väittämään epätotuuksia ja selittää sitten ettei vsan tiennyt ettei väite ole totta.
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä? Vaikka sä jankkaisit mitä faktoja tahansa, niin Saara koki kaapista ulostulon vaikeana ja suhteutti sen siihen, ettei Suomessa ole niin paljon ulostulleita tai lesboja ylipäätään, että olisi kokenut itsekin asian olevan piece of cake. Älä sinä yritä määritellä miten kaikkien suomalaisten tulee asioihin suhtautua. Osa kokee ilmapiirin homoseksuaalisuudelle edelleen ahdasmielisenä, enkä täysin voi heitä syyttää.
Olkoon kuinka hänen kokemuksensa, mutta silti se on vale. Hän valehtelee Suomesta nyt ihan saatanan karkeasti ja luo todella ikävää Suomi-kuvaa.
Jos menee esittämään tuollaisia väitteitä, pitää niiden pohjata faktoihin, ei omiin harhoihin.
Hän vaan hakee asialla huomiota.
Toi lesbojankkaaminen sen uran pilaa.
Olis nyt jo hiljaa keskittyis siihen laulamiseen vaan jos kerran on niin hyvä.
Täytyy sanoa, että tuo kommentti särähti korvaani. Suomessa on ollut mielestäni jo pitkään melko homomyönteistä. Itse seurustelin 16-18-vuotiaana naisen kanssa ja siitä on jo yli kymmenen vuotta. Olin nuori, mutta ajattelin silti että tämä on ok, koska koin yleisen ilmapiirin avoimena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kellekään ei enää muita pareja tule mieleen, niin eiköhän he ensimmäisten joukkoon kuulu.
Ja onko noistakaan mainituista kaikki itse julkistautineet?
Iso osa ihmisistä on vaan parisuhteessa ilman mitään julkistautumisia. Niin homo- kuin heteroseksuaalisetkin. Yksityiselämä yksityisenä.
Näinpä. Aika harva artisti/muu julkkis ylipäänsä kuuluttaa lehtien palstoilla että kuka siellä kotona odottelee vai odotteleko kukaan. Se on nimenomaan sitä yksityiselämää, joka pidetään yksityisenä. Tosin ei tämän pariskunnan taholta.
Siinä olet oikeassa että kukaan ei todellakaan ole tullut samalla tavalla julkisuuteen kuin tämä pari. Julkisuutta janoten.
Sairaasti suorastaan.