Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html
on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.
Kommentit (690)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun harmittaa :( Saara A oli Xfactorissa aivan upea esiintyjä ja vahva laulaja.
Nyt kun pitäis kiireen vilkkaa takoa musiikillisilla avuilla, kun rauta on kuuma, hänen puolisonsa haluaakin oman hetkensä parrasvaloissa ja heidän parisuhteensa oikein tapetille. Tässä vaiheessa puolison (miehen tai naisen, ihan sama) pitäis osata pysytellä taustalla kotijoukkoina ja auttaa isoksi tähdeksi pyrkivää rakastaan jaksamaan myllytys.
Mutta tuntuu, että valitettavasti juuri näille "manageri"puolisolle on nimen omaan vähän liian tärkeää saada itse pällistellä salamavaloissa. Ja vähän kuin hampaat irvessä vakuutellen, että me ollaan pari, muut älkää koskeko.
Oikeasti vakaat pariskunnat (sukupuolista viis) eivät yleensä revittele suhdettaan julkisesti ja kumppania ei raahata joka kekkereille.Ei tarvitse revitellä, Britanniassa on vielä pahempi juorulehdistö kuin Suomessa! Vääntävät jutun aiheesta kuin aiheesta.
Merin ei ole mikään pakko tunkea joka paikkaan, ei ole pakko päivittää omaa someaan kannanotoilla eikä julkaista Saaran somessa näitä samaisia lehtijuttuja.
Kyllä hän on itse erittäin aktiivinen tämän asian revittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!
Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat.
Koska he ovat yksiä niistä ensimmäisistä, siinä ei ole mitään valetta! Eivät ihan ensimmäisiä!
Eivät ole "yksiä" ensimmäisiä. Ne "yhdet ensimmäiset" on olleet jo suunnilleen siihen aikaan kun Saaran vanhemmat syntyivät.
Lesbon kaapistatulo nyt ei minusta enää ole mikään iso juttu. On sitäpaitsi vähän sellainen tunne, että naisten gay-suuntautuminen ei koskaan ole kohahduttanut, osasta miehiä se on vain hottia, ja joskus 1800-luvulla kukaan ei piitannut, mitä akat keskenään puuhasivat. Esimerkiksi maaseudulla saattoi pari "vanhapiika"-opettajaa asua yhteistaloudessa ilman, että kukaan asiaa mietti. Syynä varmaan se, että naisia ei arvostettu yleensäkään yhteiskunnassa yhtä paljon kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat.
Varsinkin kun heillä on historia julkkuina jotka oikovat kaiken mistä eivät pidä kiivaasti ja just somessa.
No jos kellekään ei enää muita pareja tule mieleen, niin eiköhän he ensimmäisten joukkoon kuulu.
Ja onko noistakaan mainituista kaikki itse julkistautineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Haapkylän juttu tuli ennen Saaraa, Katariina Sourin taisi tulla sen jälkeen. Tove ja Saisio tulee mieleen muista, tavallaan Chris Owenkin, mutta hän oli ensin väärässä sukupuolessa. En nyt sanoisi että Saara on ensimmäisiä, mutta toisaalta ei se varmaan vieläkään helppoa ole, ja se oli Saaran kokemus asiasta, aika lapsellista suomalaisilta nyt kaakattaa tätäkin toisen näkemystä. Antaa hänen pitää omansa, se ei siitä kaakattamalla täällä muutu.
Mitä muuten tarkoittaa deluded?Harhainen.
Minua se kyllä haittaa, että Suomesta luodaan kuvaa pikkuvenäjänä kun Suomi tässä suhteessa on kyllä kaikkea muuta.
Ja sinä et nyt yhtään ole "luomassa" tätä kuvaa? Uskot mukisematta mitä jokin juorulehti kirjoittelee ja onnessasi sitä täällä levittelet! Minua eniten haittaa tuollaiset juoruavat pahansuovat ihmiset!!
Eikö susta oo yhtään outoa, että kaikki Saaran haastattelut on keksittyjä? Saaralta ei kovin montaa haastattelua oo nyt x factor-taipaleella tullut, joka ei ois ollut vääristelty ja käännelty toimittajien taholta. Mahdotonta uskoa, että ne sammakot ihan oikeasti pääsee Saaran suusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän sen täydellisesti todistaakin. :D :D :D
No sinun mielipiteesikö todistaa vastakkaista? Saarahan muuten sai jonkin ns. homopalkinnonkin, ehkä viittaa myös tuohon.
Tehkää nyt itse tästä härkäsestä kärpänen!!
Hetken aikaa mä jo luulin, että uusi manageri ja uudet sopparit ois jo saaneet Merin aisoihin, mutta olin näköjään väärässä. Saaran ajattelin olevan fiksun ja ymmärtävän bisnesmaailmaa, mutta koska antaa edelleen Merin hallita omaa somefiidiä, niin taisin olla siinäkin väärässä.
Pitäisi suhteuttaa tämä kaapista tulemisen ensimmäisyys mieluummin ajallisesti kuin siihen, miten mones tunnettu kaapista tulija sattuu olemaan. Eli jos on yli 50 vuotta ensimmäisten lesboparien julkitulosta, turha alkaa revitellä että ollaan ensimmäisiä, vaikkei niitä lappamalla olisi tullutkaan julkisuuteen siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..
Lukisit muutakin, kuin demiä. Esimerkiksi Silvia Modig ja Rakel Liekki ovat sinulle ilmeisesti täysin tuntemattomia henkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
No jos kellekään ei enää muita pareja tule mieleen, niin eiköhän he ensimmäisten joukkoon kuulu.
Ja onko noistakaan mainituista kaikki itse julkistautineet?
Iso osa ihmisistä on vaan parisuhteessa ilman mitään julkistautumisia. Niin homo- kuin heteroseksuaalisetkin. Yksityiselämä yksityisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän sen täydellisesti todistaakin. :D :D :D
No sinun mielipiteesikö todistaa vastakkaista? Saarahan muuten sai jonkin ns. homopalkinnonkin, ehkä viittaa myös tuohon.
Tehkää nyt itse tästä härkäsestä kärpänen!!
Öh. Minusta he itse tekevät kärpäsestä härkäsen. Ei ketään täällä oikeasti kiinnosta pätkän vertaa se heidän suhteensa. Meri on sen suhteen pakkomielteinen. Suhteen ja julkisuuden.
Ilmeisesti Meristä on tullut tuotannon kanssa riitaa, mutta tuskin se lesboudesta johtuu, vans Meristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N75 kirjoitti:
Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.
Nimen omaan ja vannon, että Pirkko Saisiosta ei nykynuoret ole kuulleetkaan.
N83
Ei se silti tarkoita, etteikö Saara vääristäisi totuutta. Ei hän voi mennä julkisuuteen väittämään epätotuuksia ja selittää sitten ettei vsan tiennyt ettei väite ole totta.
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä? Vaikka sä jankkaisit mitä faktoja tahansa, niin Saara koki kaapista ulostulon vaikeana ja suhteutti sen siihen, ettei Suomessa ole niin paljon ulostulleita tai lesboja ylipäätään, että olisi kokenut itsekin asian olevan piece of cake. Älä sinä yritä määritellä miten kaikkien suomalaisten tulee asioihin suhtautua. Osa kokee ilmapiirin homoseksuaalisuudelle edelleen ahdasmielisenä, enkä täysin voi heitä syyttää.
N75 kirjoitti:
Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa.
Huvittava seurata, kuinka Saara fanit kääntä ja vääntävät jokaista asiaa niin, että Saara on aina oikeassa ja täydellinen sanoi tai teki aivan mitä tahansa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaa…
Onhan noita vaikka kuinka ennen saaraa
Vierailija kirjoitti:
No niin. Mä arvasin. Ihan oikeasti, Meri tuhoaa Saaran orastavan uran! Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan että tekee sen aivan tahallaan, sillä ei kai kukaan ole noin typerä että tekee vahingossa samat virheet toistuvasti. Miksi Saara itse ei puutu puolisonsa toimintaan, kyllä kai hän fiksuna ihmisenä ymmärtää julkisuuden ja siellä esiintymisen vaikutukset uralleen?
Niin tietenkin aina jonkun muun syy, kuin Saaran :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat yksiä niistä ensimmäisistä, siinä ei ole mitään valetta! Eivät ihan ensimmäisiä!
Eivät ole "yksiä" ensimmäisiä. Ne "yhdet ensimmäiset" on olleet jo suunnilleen siihen aikaan kun Saaran vanhemmat syntyivät.
No keitä nämä olivat ja kuinka monta on tullut julkisuuteen tämän jälkeen?Niin, ei kovin montaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N75 kirjoitti:
Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.
Nimen omaan ja vannon, että Pirkko Saisiosta ei nykynuoret ole kuulleetkaan.
N83
Ei se silti tarkoita, etteikö Saara vääristäisi totuutta. Ei hän voi mennä julkisuuteen väittämään epätotuuksia ja selittää sitten ettei vsan tiennyt ettei väite ole totta.
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä? Vaikka sä jankkaisit mitä faktoja tahansa, niin Saara koki kaapista ulostulon vaikeana ja suhteutti sen siihen, ettei Suomessa ole niin paljon ulostulleita tai lesboja ylipäätään, että olisi kokenut itsekin asian olevan piece of cake. Älä sinä yritä määritellä miten kaikkien suomalaisten tulee asioihin suhtautua. Osa kokee ilmapiirin homoseksuaalisuudelle edelleen ahdasmielisenä, enkä täysin voi heitä syyttää.
Olkoon kuinka hänen kokemuksensa, mutta silti se on vale. Hän valehtelee Suomesta nyt ihan saatanan karkeasti ja luo todella ikävää Suomi-kuvaa.
Jos menee esittämään tuollaisia väitteitä, pitää niiden pohjata faktoihin, ei omiin harhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et nyt yhtään ole "luomassa" tätä kuvaa? Uskot mukisematta mitä jokin juorulehti kirjoittelee ja onnessasi sitä täällä levittelet! Minua eniten haittaa tuollaiset juoruavat pahansuovat ihmiset!!
Te Saara fanit olette jotani säälittävän ja naurettavan väliltä.
Tämä juttu julkaistiin Saaran omilla facebook sivuilla ja nyt sinä jostain syystä selittelet jotain juorulehdistä :-D