Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html
on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.
Kommentit (690)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kellekään ei enää muita pareja tule mieleen, niin eiköhän he ensimmäisten joukkoon kuulu.
Ja onko noistakaan mainituista kaikki itse julkistautineet?
Iso osa ihmisistä on vaan parisuhteessa ilman mitään julkistautumisia. Niin homo- kuin heteroseksuaalisetkin. Yksityiselämä yksityisenä.
Näinpä. Aika harva artisti/muu julkkis ylipäänsä kuuluttaa lehtien palstoilla että kuka siellä kotona odottelee vai odotteleko kukaan. Se on nimenomaan sitä yksityiselämää, joka pidetään yksityisenä. Tosin ei tämän pariskunnan taholta.
Päinvastoin! Suurin osa julkkiksista joutuu tahtomattaankin eri juorulehtien sivuille.
Juu. Mutta ei tämä pari.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai... " A special gay-snowfairy from a poor village in Finland"
Naulasit, ten points goes ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tuo kommentti särähti korvaani. Suomessa on ollut mielestäni jo pitkään melko homomyönteistä. Itse seurustelin 16-18-vuotiaana naisen kanssa ja siitä on jo yli kymmenen vuotta. Olin nuori, mutta ajattelin silti että tämä on ok, koska koin yleisen ilmapiirin avoimena.
Suomessa on aika erilaisia henkisiä ankkalammikoita asian suhteen. Ei aina kannata kuvitella, että se, mitn minä koen asiat on kaiken kattava normituntemus. Vaikka se omissa ympyröissä sille näyttäisikin.
Öh, jos Suomi melkein valitsi homopresidentin jo vuosia sitten, ei oi leimata maata homovastaiseksi.
Saara itse tuntuu elävän täysin eristyksissä ulkomaailmasta.
Mutua!
Pk-seutu ja maaseutu ym. ovat muuten tämän suhteen yhä edelleen aika eri planeetoilla! Niin ja mistäs se Pekka niitä ääniä muuten saikaan eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..
Lukisit muutakin, kuin demiä. Esimerkiksi Silvia Modig ja Rakel Liekki ovat sinulle ilmeisesti täysin tuntemattomia henkilöitä?
No muita?! Niinpä. Ei niitä pikeasti ole montaa!
Anna Kulmala, Majka nurminen, Minna Haapsalo, Pirjo Honkasalo, Sofi Oksanen... Vieläkö luettelen vai alatko etsiä lisää itse?
Kahta ensimmäistä en ole koskaan kuullutkaan..ja noista ainoastaan Minna Haapsalo on tuonut asian julkisuuteen! Jos tässä nyt on kaikki, niin eipä noita nyt hirveän paljon ole julkisuuteen tullut!
Ai Mimistä ja Kukusta et ole kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustaa se varmasti tietylle sukupolvelle yhtä ensimmäisistä tai ainakin näkyvimmistä. Ei nykyajan nuoret tiedä keski-ikäisiä näyttelijä-/taiteilijapariskuntia, vaan ajattelevat pop-kulttuuria.
Eipä itsellenikään tule mieleen kuin Katariina Souri ja hänen suhdejulkistuksensa taisi olla Saaran jälkeen.
Olen parikymppinen nainen
Saara keski-ikäinen? :,D
T. oikeasti keski-ikäinen
Sossussa ainakin olet 29+ ikäisenä keski-ikäisten tiimissä. Loukkaannuin kovasti kun sanoivat että " et kuulu enään nuorten tiimiin vaan keski-ikäisten". Väiteltiin siinä olenko keski-ikäinen vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai... " A special gay-snowfairy from a poor village in Finland"
Naulasit, ten points goes ..
Sä oot kyllä niin "hauska"! Not!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!
Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat.
Koska he ovat yksiä niistä ensimmäisistä, siinä ei ole mitään valetta! Eivät ihan ensimmäisiä!
Eivät ole "yksiä" ensimmäisiä. Ne "yhdet ensimmäiset" on olleet jo suunnilleen siihen aikaan kun Saaran vanhemmat syntyivät.
No keitä nämä olivat ja kuinka monta on tullut julkisuuteen tämän jälkeen?Niin, ei kovin montaa.
Siinä olet oikeassa että kukaan ei todellakaan ole tullut samalla tavalla julkisuuteen kuin tämä pari. Julkisuutta janoten.
Sairaasti suorastaan.
Miten niin sairaasti? Ja miten niin janoten julkisuutta? Voisitko antaa pari esimerkkiä, jottei kirjoituksesi olisi pelkkää panettelua vailla pohjaa.
JulkisuudenKIPEÄSTI. Ja nyt kun X Factor ei enää valvo Saaran tekemisiä, se rasvainen pallopää on ilmestynyt taas siihen kylkeen kuin liimattuna. Ja jutut on taas vain tätä lesbosaarnaa. Aina vaan ja loputtomiin.
Saaran ura on mennyttä kohta, jos tämä jatkuu.
Mutta jos se on se, mistä he haluavat puhua? Jos se ei yleisöä kiinnosta, niin miksi heidän pitäisi sen vuoksi olla jotain muuta kuin ovat? En nyt oikein käsitä perustelujasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..
Lukisit muutakin, kuin demiä. Esimerkiksi Silvia Modig ja Rakel Liekki ovat sinulle ilmeisesti täysin tuntemattomia henkilöitä?
Anna Kulmala, Majka nurminen, Minna Haapsalo, Pirjo Honkasalo, Sofi Oksanen... Vieläkö luettelen vai alatko etsiä lisää itse?
Kahta ensimmäistä en ole koskaan kuullutkaan..ja noista ainoastaan Minna Haapsalo on tuonut asian julkisuuteen! Jos tässä nyt on kaikki, niin eipä noita nyt hirveän paljon ole julkisuuteen tullut!
No vaikka olisinkin, niin eipä noita nyt kovin montaa tuossakaan ole. Missä Sofi Oksanen on tämän muuten julkistanut, en ollut kuullut tästäkään lesboudesta.
Vierailija kirjoitti:
Edustaa se varmasti tietylle sukupolvelle yhtä ensimmäisistä tai ainakin näkyvimmistä. Ei nykyajan nuoret tiedä keski-ikäisiä näyttelijä-/taiteilijapariskuntia, vaan ajattelevat pop-kulttuuria.
Eipä itsellenikään tule mieleen kuin Katariina Souri ja hänen suhdejulkistuksensa taisi olla Saaran jälkeen.
Olen parikymppinen nainen
Pirkko Saisio ja Johanna Korhonenkin ennen Saaraa, ainakin itse tiesin. Saara taitaa nyt viritellä turhia sädekehiä itselleen?
Vastahan se oli pariskunta sen Teemu Roivaisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka olisinkin, niin eipä noita nyt kovin montaa tuossakaan ole. Missä Sofi Oksanen on tämän muuten julkistanut, en ollut kuullut tästäkään lesboudesta.
No voi helkatti käytä googlea. Kestää sekunnin löytää tuo tieto Sofi Oksasesta joka julisti olevansa bi-seksuaali jo uransa alkumetreillä. Ja ei, tossa ei ollut kaikki vaan voit halutessasi sivistää itseäsi etsimällä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!
Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat.
Koska he ovat yksiä niistä ensimmäisistä, siinä ei ole mitään valetta! Eivät ihan ensimmäisiä!
Eivät ole "yksiä" ensimmäisiä. Ne "yhdet ensimmäiset" on olleet jo suunnilleen siihen aikaan kun Saaran vanhemmat syntyivät.
No keitä nämä olivat ja kuinka monta on tullut julkisuuteen tämän jälkeen?Niin, ei kovin montaa.
Siinä olet oikeassa että kukaan ei todellakaan ole tullut samalla tavalla julkisuuteen kuin tämä pari. Julkisuutta janoten.
Sairaasti suorastaan.
Miten niin sairaasti? Ja miten niin janoten julkisuutta? Voisitko antaa pari esimerkkiä, jottei kirjoituksesi olisi pelkkää panettelua vailla pohjaa.
JulkisuudenKIPEÄSTI. Ja nyt kun X Factor ei enää valvo Saaran tekemisiä, se rasvainen pallopää on ilmestynyt taas siihen kylkeen kuin liimattuna. Ja jutut on taas vain tätä lesbosaarnaa. Aina vaan ja loputtomiin.
Saaran ura on mennyttä kohta, jos tämä jatkuu.
Mutta jos se on se, mistä he haluavat puhua? Jos se ei yleisöä kiinnosta, niin miksi heidän pitäisi sen vuoksi olla jotain muuta kuin ovat? En nyt oikein käsitä perustelujasi.
No se voi olla se mistä hsluavat puhua. Silti tuo lausunto on valetta.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html
on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.
Kuinkakohan paljon hänen managerinsa syöttää sanoja tämän elämää kokemattoman neitosen suuhun? Ihan oikeasti, naisella on meneillään elämänsä toinen suhde 29-vuotiaana.
Rakel Liekki...? On ehkä hivenen tunnetumpi ollut aikoinaan kuin Saara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä luulet keltaisen lehdistön julkkiksista haluavan? Niin. Mahdollisimman raflaavia uutisia.
Sinä et voi tietää sanasta sanaan mitä Saara on sanonut. Ja hän ei yhä edelleenkään ole väittänyt olleensa ensimmäinen, vaan ensimmäisiä julkkislesboja, mikä on aivan totta!
Tuhlaan aikaani sinuun, ei pitäisi vaivautua, mutta niin raivostuttaa tuollaiset haahkat, jotka etsimällä etsivät jotain negatiivisia juttuja, joita voivat sitten levitellä ja paisutella!
Hukut tuohon pas...vielä jonain päivänä itse!
Herätys Saara fani! Tämä juttu on Saaran omilta facebook sivuilta! Miksi te yritätte selitellä juorulehdistä ja keltaisesta lehdistöstä?
Lukekaa vielä kerran ja yrittäkää ymmärtää: Saaran omilta facebook sivuilta
Juu, eikä tässä siitä ole kyse, vaan siitä että ap kivenkovaan väittää Saaran valehtelevan.
Jos esittää väitteen joka on puppua niin kyllä sitä silloin valehtelee.
SINÄ väität, että se on puppua! Monen muun mielestä se ei ole!
Tämä ei ole mielipidegallup.
Saara Aalto ei ole suomen ensimmäisiä julkilesboja eikä Saara ja Meri ole Suomen ensimmäisiä julkilesbopareja.
Jos hän ei tiedä tätä, sille en mitään voi, mutta väitteensä ovat silti ihan palturia, eikä sellaisia pitäisi mennä julkisesti esittämään ottamatta ensin selvää asioista.
Kyllä se ON mielipidekysymys, ovatko he ensimmäisiä julkisia lesbopareja vaiko eivät. Jos ensimmäisillä viitataan siihen, onko koko asia edes hyväksyttyä vai ei. Homous ei ole Suomessa vielä TÄYSIN hyväksyttyä, SE voi olla monelle homolle hyvin vaikea asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kulmala, Majka nurminen, Minna Haapsalo, Pirjo Honkasalo, Sofi Oksanen... Vieläkö luettelen vai alatko etsiä lisää itse?[/quote ]Kirjailija Pirkko Saisio, toimittaja Johanna Korhonen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tuo kommentti särähti korvaani. Suomessa on ollut mielestäni jo pitkään melko homomyönteistä. Itse seurustelin 16-18-vuotiaana naisen kanssa ja siitä on jo yli kymmenen vuotta. Olin nuori, mutta ajattelin silti että tämä on ok, koska koin yleisen ilmapiirin avoimena.
Suomessa on aika erilaisia henkisiä ankkalammikoita asian suhteen. Ei aina kannata kuvitella, että se, mitn minä koen asiat on kaiken kattava normituntemus. Vaikka se omissa ympyröissä sille näyttäisikin.
Öh, jos Suomi melkein valitsi homopresidentin jo vuosia sitten, ei oi leimata maata homovastaiseksi.
Saara itse tuntuu elävän täysin eristyksissä ulkomaailmasta.
Mutua!
Pk-seutu ja maaseutu ym. ovat muuten tämän suhteen yhä edelleen aika eri planeetoilla! Niin ja mistäs se Pekka niitä ääniä muuten saikaan eniten?
Ai vaalitulos on minun mutuani? Not.
Ei Saara voi mennä englantilaiseen lehteen maalailemaan Suomesta kuvaa homovastaisena takapajulana.
Jos hän itse on kotoisin lestadiolaisesta tuppukylästä, hänen pitäisi pystyä suhteuttamaan se asia koko Suomeen ja käsittää, että se Oulunsalo ei ole koko Suomi.
Minua oikeasti loukkasi tuo lehtijuttu.
Ei tullut mieleen kyllä yhtään kun mietin, muutama yksilö jotka "jokainen" tietää mutta se on eri asia kuin kulkea julkisuudessa pariskuntana lehtien palstoilla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä luulet keltaisen lehdistön julkkiksista haluavan? Niin. Mahdollisimman raflaavia uutisia.
Sinä et voi tietää sanasta sanaan mitä Saara on sanonut. Ja hän ei yhä edelleenkään ole väittänyt olleensa ensimmäinen, vaan ensimmäisiä julkkislesboja, mikä on aivan totta!
Tuhlaan aikaani sinuun, ei pitäisi vaivautua, mutta niin raivostuttaa tuollaiset haahkat, jotka etsimällä etsivät jotain negatiivisia juttuja, joita voivat sitten levitellä ja paisutella!
Hukut tuohon pas...vielä jonain päivänä itse!
Herätys Saara fani! Tämä juttu on Saaran omilta facebook sivuilta! Miksi te yritätte selitellä juorulehdistä ja keltaisesta lehdistöstä?
Lukekaa vielä kerran ja yrittäkää ymmärtää: Saaran omilta facebook sivuilta
Juu, eikä tässä siitä ole kyse, vaan siitä että ap kivenkovaan väittää Saaran valehtelevan.
Jos esittää väitteen joka on puppua niin kyllä sitä silloin valehtelee.
SINÄ väität, että se on puppua! Monen muun mielestä se ei ole!
Tämä ei ole mielipidegallup.
Saara Aalto ei ole suomen ensimmäisiä julkilesboja eikä Saara ja Meri ole Suomen ensimmäisiä julkilesbopareja.
Jos hän ei tiedä tätä, sille en mitään voi, mutta väitteensä ovat silti ihan palturia, eikä sellaisia pitäisi mennä julkisesti esittämään ottamatta ensin selvää asioista.
Kyllä se ON mielipidekysymys, ovatko he ensimmäisiä julkisia lesbopareja vaiko eivät. Jos ensimmäisillä viitataan siihen, onko koko asia edes hyväksyttyä vai ei. Homous ei ole Suomessa vielä TÄYSIN hyväksyttyä, SE voi olla monelle homolle hyvin vaikea asia.
Ei se ole mielipidekysymys. Joko on ensimmäisiä tai ei ole. Saara ei ole.
Mielipidekysymys.