Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html
on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.
Kommentit (690)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä luulet keltaisen lehdistön julkkiksista haluavan? Niin. Mahdollisimman raflaavia uutisia.
Sinä et voi tietää sanasta sanaan mitä Saara on sanonut. Ja hän ei yhä edelleenkään ole väittänyt olleensa ensimmäinen, vaan ensimmäisiä julkkislesboja, mikä on aivan totta!
Tuhlaan aikaani sinuun, ei pitäisi vaivautua, mutta niin raivostuttaa tuollaiset haahkat, jotka etsimällä etsivät jotain negatiivisia juttuja, joita voivat sitten levitellä ja paisutella!
Hukut tuohon pas...vielä jonain päivänä itse!
Herätys Saara fani! Tämä juttu on Saaran omilta facebook sivuilta! Miksi te yritätte selitellä juorulehdistä ja keltaisesta lehdistöstä?
Lukekaa vielä kerran ja yrittäkää ymmärtää: Saaran omilta facebook sivuilta
Juu, eikä tässä siitä ole kyse, vaan siitä että ap kivenkovaan väittää Saaran valehtelevan.
Jos esittää väitteen joka on puppua niin kyllä sitä silloin valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N75 kirjoitti:
Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.
Nimen omaan ja vannon, että Pirkko Saisiosta ei nykynuoret ole kuulleetkaan.
N83
Ei se silti tarkoita, etteikö Saara vääristäisi totuutta. Ei hän voi mennä julkisuuteen väittämään epätotuuksia ja selittää sitten ettei vsan tiennyt ettei väite ole totta.
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä? Vaikka sä jankkaisit mitä faktoja tahansa, niin Saara koki kaapista ulostulon vaikeana ja suhteutti sen siihen, ettei Suomessa ole niin paljon ulostulleita tai lesboja ylipäätään, että olisi kokenut itsekin asian olevan piece of cake. Älä sinä yritä määritellä miten kaikkien suomalaisten tulee asioihin suhtautua. Osa kokee ilmapiirin homoseksuaalisuudelle edelleen ahdasmielisenä, enkä täysin voi heitä syyttää.
Olkoon kuinka hänen kokemuksensa, mutta silti se on vale. Hän valehtelee Suomesta nyt ihan saatanan karkeasti ja luo todella ikävää Suomi-kuvaa.
Jos menee esittämään tuollaisia väitteitä, pitää niiden pohjata faktoihin, ei omiin harhoihin.
Minkä lain mukaan? Sinulla on nyt sellainen harha, jonka mukaan kaikki pyörii sinun haluamallasi tavalla, newsflash: ei pyöri. Ihmiset kokevat asioita eri tavoilla kuin sinä (haluaisit hidän kokevan) ja puhuvat asioista sen mukaan. Et sinäkään puhu pelkkää faktaa joka hetki elämäsi aikana.
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi sille mitään mut toi Meri on ällö. Tunkee jo mun painajaisiinkin. Hui
Eikä toi Saarakaan voi kovin terve olla kun on ton ällöhullun kaa.
Katoin X-factorii ku se Meri huus sellasel murkkuikäsen pojan äänel jotain kannustuksii Saaralle, hyi hitto. Sori vaan
Löytyiskö tähän jotain kuvamateriaalia? En katsonut ohjelmaa.
Joku kirjoitti toisessa ketjussa että "Meri karjui yleisössä We love you!" Nauratti ääneen, haluan nähdä tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..
Lukisit muutakin, kuin demiä. Esimerkiksi Silvia Modig ja Rakel Liekki ovat sinulle ilmeisesti täysin tuntemattomia henkilöitä?
No muita?! Niinpä. Ei niitä pikeasti ole montaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä luulet keltaisen lehdistön julkkiksista haluavan? Niin. Mahdollisimman raflaavia uutisia.
Sinä et voi tietää sanasta sanaan mitä Saara on sanonut. Ja hän ei yhä edelleenkään ole väittänyt olleensa ensimmäinen, vaan ensimmäisiä julkkislesboja, mikä on aivan totta!
Tuhlaan aikaani sinuun, ei pitäisi vaivautua, mutta niin raivostuttaa tuollaiset haahkat, jotka etsimällä etsivät jotain negatiivisia juttuja, joita voivat sitten levitellä ja paisutella!
Herätys Saara fani! Tämä juttu on Saaran omilta facebook sivuilta! Miksi te yritätte selitellä juorulehdistä ja keltaisesta lehdistöstä?
Juu, eikä tässä siitä ole kyse, vaan siitä että ap kivenkovaan väittää Saaran valehtelevan.
SINÄ väität, että se on puppua! Monen muun mielestä se ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä?
Se ei tee hänestä silti ensimmäistä tai edes ensimmäisiä. Jos hän itse haluaa olla keijukainen ei sekään tee hänestä keijukaista.
No en ymmärrä miksi sinua haittaa jos hän kokee olleensa ensimmäisiä? Mikä sun ongelmasi on? Ei se nyt minusta täysin väärin koettukaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, vai tällainen vihaan Saaraa ja minä niin mieleni pahoitin-ketju tällä kertaa. Eihän tämä olekaan kuin, monesko kymmenes Saaran ja Merin mollausketju tämä nyt onkaan? On niin maaninen tahti näiden kanssa, että olen pudonnut laskuista.
Mutta eihän se mitään, saattehan te vihaanne purkaa miten haluatte ja täyttää päivänne tällä. Tästä tulee varmasti oikein mukava fiilis - jankuttaa päivästä toiseen vitun tyhmästä ja rumasta Mervistä ja idiootista Saarasta.
Ihan hyvä että Saara muuttaa Britteihin, ei tänne kannata palata tämmöisen paskajoukon haukuttavaksi joka_ikisestä_asista. Jatkakaa mammat, on varmasti paljon asioita joita ko. pariskunnasta voi spekuloida, vääntää, keksiä ja vihata. Vielä on työtä jäljellä.
Hohhoi! Kannattaisi pariskunnan varmaan miettiä mitä sieltä suusta päästelee tai ihan vaan keskittyä siihen Saaran musiikkiuraan, eikä ottaa kantaa asioihin joista eivät näköjään mitään tiedä. Hienon kuvan suomesta antaa tämmöset lausunnot, kun suomi on kuitenkin edelläkävijä moniin muihin euroopan maihin (saati koko maailmaan) verrattuna mitä tulee esim just seksuaalivähemmistöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..
Lukisit muutakin, kuin demiä. Esimerkiksi Silvia Modig ja Rakel Liekki ovat sinulle ilmeisesti täysin tuntemattomia henkilöitä?
Anna Kulmala, Majka nurminen, Minna Haapsalo, Pirjo Honkasalo, Sofi Oksanen... Vieläkö luettelen vai alatko etsiä lisää itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N75 kirjoitti:
Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.
N83
Ei se silti tarkoita, etteikö Saara vääristäisi totuutta. Ei hän voi mennä julkisuuteen väittämään epätotuuksia ja selittää sitten ettei vsan tiennyt ettei väite ole totta.
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä? Vaikka sä jankkaisit mitä faktoja tahansa, niin Saara koki kaapista ulostulon vaikeana ja suhteutti sen siihen, ettei Suomessa ole niin paljon ulostulleita tai lesboja ylipäätään, että olisi kokenut itsekin asian olevan piece of cake. Älä sinä yritä määritellä miten kaikkien suomalaisten tulee asioihin suhtautua. Osa kokee ilmapiirin homoseksuaalisuudelle edelleen ahdasmielisenä, enkä täysin voi heitä syyttää.
Itseasiassa, prosentuaalisesti on kuitenkin aika suuri määrä julkisesti homoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ väität, että se on puppua! Monen muun mielestä se ei ole!
Tämä ei ole mielipidegallup.
Saara Aalto ei ole suomen ensimmäisiä julkilesboja eikä Saara ja Meri ole Suomen ensimmäisiä julkilesbopareja.
Jos hän ei tiedä tätä, sille en mitään voi, mutta väitteensä ovat silti ihan palturia, eikä sellaisia pitäisi mennä julkisesti esittämään ottamatta ensin selvää asioista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tuo kommentti särähti korvaani. Suomessa on ollut mielestäni jo pitkään melko homomyönteistä. Itse seurustelin 16-18-vuotiaana naisen kanssa ja siitä on jo yli kymmenen vuotta. Olin nuori, mutta ajattelin silti että tämä on ok, koska koin yleisen ilmapiirin avoimena.
Suomessa on aika erilaisia henkisiä ankkalammikoita asian suhteen. Ei aina kannata kuvitella, että se, mitn minä koen asiat on kaiken kattava normituntemus. Vaikka se omissa ympyröissä sille näyttäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kellekään ei enää muita pareja tule mieleen, niin eiköhän he ensimmäisten joukkoon kuulu.
Ja onko noistakaan mainituista kaikki itse julkistautineet?
Iso osa ihmisistä on vaan parisuhteessa ilman mitään julkistautumisia. Niin homo- kuin heteroseksuaalisetkin. Yksityiselämä yksityisenä.
Näinpä. Aika harva artisti/muu julkkis ylipäänsä kuuluttaa lehtien palstoilla että kuka siellä kotona odottelee vai odotteleko kukaan. Se on nimenomaan sitä yksityiselämää, joka pidetään yksityisenä. Tosin ei tämän pariskunnan taholta.
Päinvastoin! Suurin osa julkkiksista joutuu tahtomattaankin eri juorulehtien sivuille.
Mikä meriitti toi on? Toiset eivät vain ota yhteyttä lehdistöön jokaisessa asiassa, eivätkä kaapin perällä myöskään piilottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli HÄNEN KOKEMUKSENSA asiasta, etkö ymmärrä?
Se ei tee hänestä silti ensimmäistä tai edes ensimmäisiä. Jos hän itse haluaa olla keijukainen ei sekään tee hänestä keijukaista.
No en ymmärrä miksi sinua haittaa jos hän kokee olleensa ensimmäisiä? Mikä sun ongelmasi on? Ei se nyt minusta täysin väärin koettukaan ole.
Koska noin väittäessään hän luo kuvaa Suomesta pikkuvenäjänä, vaikka totuus on juuri päinvastainen.
Voin minäkin tietty mennä väittämään lehteen että ollen presidentti ja jopa kokea olevani. Mutta ei se silti tee väitettäni todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!
Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.
Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.
Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat.
Koska he ovat yksiä niistä ensimmäisistä, siinä ei ole mitään valetta! Eivät ihan ensimmäisiä!
Kuinka mones täytyy olla, jotta voi sanoa olevansa yksi ensimmäisistä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä on hyvä miettiä, millaista Suomi-kuvaa Saara meistä ulkomailla luo. Olemmeko me länteen ja Ruotsiin kallellaan oleva sukupuolivähemmistöjen hyväksyjä vai rinnastetaanko meidät enemmän itänaapurimme homopolitiikkaan? Toki näin cis-heterona minun voi olla vaikeaa kommentoida, ja aivan varmasti sukupuolivähemmistöt saavat edelleen kokea syrjintää, mutta kyllä me nyt varmaan olemme maailman mittakaavassa ihan suhteellisen edistyneitä?
No onhan se globaalissa mittakaavassa todella edistynyttä, että ensi vuonna homoparit saavat solmia avioliiton, ja parisuhteen rekisteröintikin on ollut mahdollista jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N75 kirjoitti:
N83
Itseasiassa, prosentuaalisesti on kuitenkin aika suuri määrä julkisesti homoseksuaaleja.
No ei todellakaan ole! Tuokin lista Wikipediassa on säälittävän lyhyt, varsinkin naisten kohdalla, joista kukaan on neverhöörd. Siitä saa prosenttia millään, joka olisi yli 50 000 nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tuo kommentti särähti korvaani. Suomessa on ollut mielestäni jo pitkään melko homomyönteistä. Itse seurustelin 16-18-vuotiaana naisen kanssa ja siitä on jo yli kymmenen vuotta. Olin nuori, mutta ajattelin silti että tämä on ok, koska koin yleisen ilmapiirin avoimena.
Suomessa on aika erilaisia henkisiä ankkalammikoita asian suhteen. Ei aina kannata kuvitella, että se, mitn minä koen asiat on kaiken kattava normituntemus. Vaikka se omissa ympyröissä sille näyttäisikin.
Öh, jos Suomi melkein valitsi homopresidentin jo vuosia sitten, ei oi leimata maata homovastaiseksi.
Saara itse tuntuu elävän täysin eristyksissä ulkomaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kulmala, Majka nurminen, Minna Haapsalo, Pirjo Honkasalo, Sofi Oksanen... Vieläkö luettelen vai alatko etsiä lisää itse?
Kahta ensimmäistä en ole koskaan kuullutkaan..ja noista ainoastaan Minna Haapsalo on tuonut asian julkisuuteen! Jos tässä nyt on kaikki, niin eipä noita nyt hirveän paljon ole julkisuuteen tullut!
JulkisuudenKIPEÄSTI. Ja nyt kun X Factor ei enää valvo Saaran tekemisiä, se rasvainen pallopää on ilmestynyt taas siihen kylkeen kuin liimattuna. Ja jutut on taas vain tätä lesbosaarnaa. Aina vaan ja loputtomiin.
Saaran ura on mennyttä kohta, jos tämä jatkuu.