Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja

Vierailija
16.12.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html

on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.

Kommentit (690)

Vierailija
21/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se nyt sitten bi vai lepakko? Ainakin täällä palstalla on kovasti väitetty että bi. :D

Vierailija
22/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse  asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html

on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".

todella ärsyttävä ja deluded.

Olet harhainen, jos uskot ennemmin mediaa kuin Saaraa:D Mediahan elää siitä että saa lietsottua heikkoälyisimpiä raivoon.

Öh. Se ns manageri on julkaissut ko jutun Saaran Facebookissa. Jos juttu on heidän mielestään valetta ja vääristelyä, tuskin se siellä olisi. Eli kyllä he seisovat jutun takan. Tai ainakin manageri.

...

No niin. Mä arvasin. Ihan oikeasti, Meri tuhoaa Saaran orastavan uran! Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan että tekee sen aivan tahallaan, sillä ei kai kukaan ole noin typerä että tekee vahingossa samat virheet toistuvasti. Miksi Saara itse ei puutu puolisonsa toimintaan, kyllä kai hän fiksuna ihmisenä ymmärtää julkisuuden ja siellä esiintymisen vaikutukset uralleen?

Vierailija
24/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vähemmistöjen edustaja jos antaa kuvan että lesbous tai homous on Suomessa joku ihmettelyn aihe. Mielestäni suomalaiset voi olla ylpeitä siitä, että ollaan avarakatseisia ja melkein valittiin homo presidentiksi. Ei tuo anna Suomesta mitään hyvää kuvaa: on köyhät kylät, kukaan ei tue, Suomessa ei ole mitään ja lesbojakaan ei ole muita kuin Saara ja Meri.

Saision yksi näytelmä, en muista nimeä, Kom-teatterissa muutama vuosi sitten, käsitteli lesboutta hienosti. Sitä katsoessa unohtui varmasti viimeisetkin ennakkoluulot niillä, joita niitä oli. Ja Kansallisessa meni Homo!-musikaali, katsomo oli pullollaan keski-iän ylittäneitä suomalaisia, jotka näyttivät siitä tykkäävän.

Mutta näistä ei ole ehkä kuultu Kouvola-Oulunsalo-akselilla vielä?

Mun vanhempien mökkinaapurina Pohjois-Suomessa oli homopari ja isäni totesi vaan että "mukavia miehiä".

Vierailija
25/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N75 kirjoitti:

Ensimmäisiä ei ole sama kuin ensimmäinen. Ei niitä itse asiansa kanssa ulostulleita ole monia, Saara on ihan oikeassa. Täällä on otettu esimerkeiksi Tove Jansson ja Pirkko Saisio, joista vain Saisio on itse  asiasta kertonut. Viime aikoina Katariina Souri.  

Nimen omaan ja vannon, että Pirkko Saisiosta ei nykynuoret ole kuulleetkaan.

N83

Vierailija
26/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Meri on eka naispari joka on tunkenut aivan jokaikiseen julkaisuun Suomessa ja näemmä kohta Englannissakin. Eka jossa se julkkiksen naispuoliso on aggressiivisen tunkeileva ja suorastaan julkisuudesta sairas.

Muilla se suhde on ollut selkeä parisuhde, jossa se julkkis ja taiteilija on ollut julkisuudessa taiteensa vuoksi ja se parisuhde on ollut normaali. Ei heillä ole ne elämänkumppanit roikkuneet kiinni kuin saaliseläimessä.

Vierailija
27/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Haapkylän juttu tuli ennen Saaraa, Katariina Sourin taisi tulla sen jälkeen. Tove ja Saisio tulee mieleen muista, tavallaan Chris Owenkin, mutta hän oli ensin väärässä sukupuolessa. En nyt sanoisi että Saara on ensimmäisiä, mutta toisaalta ei se varmaan vieläkään helppoa ole, ja se oli Saaran kokemus asiasta, aika lapsellista suomalaisilta nyt kaakattaa tätäkin toisen näkemystä. Antaa hänen pitää omansa, se ei siitä kaakattamalla täällä muutu.

Mitä muuten tarkoittaa deluded?

Vierailija
28/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä on hyvä miettiä, millaista Suomi-kuvaa Saara meistä ulkomailla luo. Olemmeko me länteen ja Ruotsiin kallellaan oleva sukupuolivähemmistöjen hyväksyjä vai rinnastetaanko meidät enemmän itänaapurimme homopolitiikkaan? Toki näin cis-heterona minun voi olla vaikeaa kommentoida, ja aivan varmasti sukupuolivähemmistöt saavat edelleen kokea syrjintää, mutta kyllä me nyt varmaan olemme maailman mittakaavassa ihan suhteellisen edistyneitä?

Vierailija
29/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N75 kirjoitti:

N83

Ei se silti tarkoita, etteikö Saara vääristäisi totuutta. Ei hän voi mennä julkisuuteen väittämään epätotuuksia ja selittää sitten ettei vsan tiennyt ettei väite ole totta.

Vierailija
30/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N75 kirjoitti:

N83

Aivan, se ettei joku nykynuori ole kuullut ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi tapahtunut. 

Vierailija
31/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Haapkylän juttu tuli ennen Saaraa, Katariina Sourin taisi tulla sen jälkeen. Tove ja Saisio tulee mieleen muista, tavallaan Chris Owenkin, mutta hän oli ensin väärässä sukupuolessa. En nyt sanoisi että Saara on ensimmäisiä, mutta toisaalta ei se varmaan vieläkään helppoa ole, ja se oli Saaran kokemus asiasta, aika lapsellista suomalaisilta nyt kaakattaa tätäkin toisen näkemystä. Antaa hänen pitää omansa, se ei siitä kaakattamalla täällä muutu.

Harhainen.

Minua se kyllä haittaa, että Suomesta luodaan kuvaa pikkuvenäjänä kun Suomi tässä suhteessa on kyllä kaikkea muuta.

Vierailija
32/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!

Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.

Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.

Vierailija
33/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N75 kirjoitti:

Hienoa kuvaa suomesta antaa taas maailmalle. Toivottavasti on myös selittänyt, ettei kaikki täällä koe tarpeelliseksi julistaa parisuhteitaan lehtien palstoilla. Ihan niin takapajula ei sentään olla, etteikö ihmiset olis uskaltaneet ennen Saaran esimerkkiäkin olla sitä mitä on. Itsenäisyyspäivän vastaanotollekin melkein saatiin homopari kättelemään. 

Vierailija
34/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun harmittaa :( Saara A oli Xfactorissa aivan upea esiintyjä ja vahva laulaja.

Nyt kun pitäis kiireen vilkkaa takoa musiikillisilla avuilla, kun rauta on kuuma, hänen puolisonsa haluaakin oman hetkensä parrasvaloissa ja heidän parisuhteensa oikein tapetille. Tässä vaiheessa puolison (miehen tai naisen, ihan sama) pitäis osata pysytellä taustalla kotijoukkoina ja auttaa isoksi tähdeksi pyrkivää rakastaan jaksamaan myllytys.

Mutta tuntuu, että valitettavasti juuri näille "manageri"puolisolle on nimen omaan vähän liian tärkeää saada itse pällistellä salamavaloissa. Ja vähän kuin hampaat irvessä vakuutellen, että me ollaan pari, muut älkää koskeko.

Oikeasti vakaat pariskunnat (sukupuolista viis) eivät yleensä revittele suhdettaan julkisesti ja kumppania ei raahata joka kekkereille.

Vierailija
35/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhainen.

Minua se kyllä haittaa, että Suomesta luodaan kuvaa pikkuvenäjänä kun Suomi tässä suhteessa on kyllä kaikkea muuta.

Ja sinä et nyt yhtään ole "luomassa" tätä kuvaa? Uskot mukisematta mitä jokin juorulehti kirjoittelee ja onnessasi sitä täällä levittelet! Minua eniten haittaa tuollaiset juoruavat pahansuovat ihmiset!!

Vierailija
36/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen Saara on niitä ensimmäisiä, ei tule minullekaan kovin montaa julkilesboa mieleen.

Tämähän sen täydellisesti todistaakin. :D :D :D 

Vierailija
37/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai... " A special gay-snowfairy from a poor village in Finland"

Vierailija
38/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nyt ap taas iskenyt oikeen kultasuoneen!! Jes Saarasta jotain negatiivista!

Ensinnäkin iltapäivälehdistö on iltapäivälehdistö! Jos et tiedä, niin he kyllä tasan tarkkaan tekevät ja vääntelevät haastateltavien sanoja niin, että niistä saa lööppejä.

Jos nämä nyt niin väänneltyjä ja käänneltyjä sanoja on, niin miksi ihmeessä Saara (tai Meri) jakaa näitä vääristyneitä tietoja somessa? Luulis, että sen jaon yhteyteen myös saatais se oikea mielipide kirjoitettua, mutta ei. He antavat sen kuvan, että vankasti juuri sen lööpin takana seisovat. 

Vierailija
39/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun harmittaa :( Saara A oli Xfactorissa aivan upea esiintyjä ja vahva laulaja.

Nyt kun pitäis kiireen vilkkaa takoa musiikillisilla avuilla, kun rauta on kuuma, hänen puolisonsa haluaakin oman hetkensä parrasvaloissa ja heidän parisuhteensa oikein tapetille. Tässä vaiheessa puolison (miehen tai naisen, ihan sama) pitäis osata pysytellä taustalla kotijoukkoina ja auttaa isoksi tähdeksi pyrkivää rakastaan jaksamaan myllytys.

Mutta tuntuu, että valitettavasti juuri näille "manageri"puolisolle on nimen omaan vähän liian tärkeää saada itse pällistellä salamavaloissa. Ja vähän kuin hampaat irvessä vakuutellen, että me ollaan pari, muut älkää koskeko.

Oikeasti vakaat pariskunnat (sukupuolista viis) eivät yleensä revittele suhdettaan julkisesti ja kumppania ei raahata joka kekkereille.

Ei tarvitse revitellä, Britanniassa on vielä pahempi juorulehdistö kuin Suomessa! Vääntävät jutun aiheesta kuin aiheesta.

Vierailija
40/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhainen.

Ja sinä et nyt yhtään ole "luomassa" tätä kuvaa? Uskot mukisematta mitä jokin juorulehti kirjoittelee ja onnessasi sitä täällä levittelet! Minua eniten haittaa tuollaiset juoruavat pahansuovat ihmiset!!

Meri on julkaissut jutun Saaran Facebookissa, joten kyllä silloin voi lähteä siitä, että juttu on totta. Meri on myös päivittänyt oman riitaisan somepäivtyksen aiheesta.

Eli kyllä he ihan itse omalla naamalla ja omissa nimissään nyt ovat menneet jutun taakse. Kyse ei ole juorusta.