Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!

Vierailija
09.12.2016 |

En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.

Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.

Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.

Kommentit (1660)

Vierailija
1621/1660 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erakoituminen on perkeleen kallis harrastus, missään pikkulähiön kerrostalossa se ei onnistu.

Siellähän se parhaiten onnistuu. Käy vain kaupassa. Erakoitua omaan asuntoon. Maalla olisi vaikeampaa. 

Vierailija
1622/1660 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään ja olen pettynyt ihmisiin. Haluan olla vaan yksin. Säästyy kaikelta pahalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1660 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti erakoitua kaiken jälkeen. Kerrankin elää itselleen ja voida hyvin. 

Vierailija
1624/1660 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pitkä ja kivinen tie kulkea ihmisten kanssa, ennen kuin huomaa, että erakkous onkin parasta. Huomaa, että miten helppoa on olla yksin ja miten vaikeaa oli olla ihmisten kanssa. 

Vierailija
1625/1660 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paremmin Itse käyttäydyt ja mitä kunnollisemmin elät, niin sitä enemmän sinulle ilkeillään. Ja jos vielä olet kiltti. Ei mitään merkitystä sillä, että et itse aiheuta ilkeilyä. Pirut pomppivat kimpussa. 

Vierailija
1626/1660 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rauha. Kaunis, puhdas ja siisti koti. Siisti, hyväntuoksuinen ja puhdas vuode. Puhdas luonto. Muuta en kaipaa. 

Vierailija
1627/1660 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin viikonlopun erakkona. Nyt on akut ladattu. Voimia mennä taas ihmisten ilmoille. 

Vierailija
1628/1660 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihmisten läsnäolo/seura on paitsi ilkeää myös pahantahtoista.

Jepjep. Harvassa on ihmiset joiden seurassa viihtyy ja on hyvä olla. Aika paljon ilkeyttä ja pahantahtoisuutta, kateutta. 

Vierailija
1629/1660 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mökillä yksin kesäpäiviä viettäneenä olen lukenut tätä ketjua aina välillä. Niin hauskaa luettavaa. Parasta seuraa. 

Vierailija
1630/1660 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo on vaan niin huikeeta. Maailman parasta. 

Vierailija
1631/1660 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tajunnut aina olla yksin. Viisasta. 

Vierailija
1632/1660 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesäloma lähes yksin mökillä. Aivan todella rentouttavaa. Tympäisee lähteä taas ihmisten ilmoille. Ei huvittaisi sitten yhtään. Niin haikea olo. Töissä on pakko käydä. Olisinpa miljönääri. En silti vaihtaisi tätä omaa mökkiäni mihinkään parempaan. Tämä on minulle täydellinen. 

Vierailija
1633/1660 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten kanssa tulee konflikteja. Töissä on eripuraa. Sukulaisten kesken on kilpailua. Kavereiden kanssa meinaa sukset ristiin. Naapureiden kanssa on kaikenlaista. Halyan kertakaikkiaan vaan jättää kaikki ja vaihtaa paikkakuntaa ja erakoitua siellä. Suurin unelmani. 

Vierailija
1634/1660 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loustava teema! Hymyilyttää:

Aloitus suoraan

kuin minun pääni/sieluni maisema.

Viimeisen sivun kommentit kuin

omiani. Olen hyväksynyt jo senkin

skenaarion, että en enää ehkä koskaan

ole klassisessa parisuhteessa,

koska p.suhteen mukana paketissa 

seuraavat exät, anopit, bonuslapset,

pakkokyläilyt. Kaikki sellainen, mitä en

kertakaikkiaan meinaa millään enää jaksaa.

Ylipäätään miekkosen mahdollinen kaappi-

bisseily, kaappi-tindeily.. Eih. Skippaan.

[Nuoremmat zetalaiset ruudun toisella

puolen ehkä ihmettelevät.. 'Deittailu ja

s3ksuaalinen kokeilu on kivajännää.'

Eläkää eteenpäin, takaan, että 35-40 vna

alkaa näitä ajatuksia saapua viimeistään,

vaikka nyt sarjad3ittailu vielä maistuisi].

En kuitenkaan kiveen hakkaa 'eitä'.. 😃🤔

Vierailija
1635/1660 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Sisarusten kanssa tulee konflikteja. Töissä on eripuraa. Sukulaisten kesken on kilpailua. Kavereiden kanssa meinaa sukset ristiin. Naapureiden kanssa on kaikenlaista. Haluan kertakaikkiaan vaan jättää kaikki ja vaihtaa paikkakuntaa ja erakoitua siellä. Suurin unelmani.'

Mikään ei sinua estä erakoitumasta.

Seuraa sydämesi ääntä.

🌿💚🍀👋

Vierailija
1636/1660 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt koko päivän vain syöden, nukkuen ja lukien. Niin mahtavaa! Tällaisia päiviä lisää aina vain kun on mahdollista! 

Vierailija
1637/1660 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän täynnä lepoa, rentoutumista ja hyvää oloa. Erakkona ollaan. Parasta

Vierailija
1638/1660 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käännetään aina pahaksi ja seksiin. En jaksa ihmisiä. 

Vierailija
1639/1660 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paha enkä ilkeä ihminen ole ollut koskaan kenellekään. Mutta en vaan ole koskaan tykännyt ihmisistä enkä lapsista kaan. Olin nuorena kerran päiväkodissa töissä. Olivat kamalia ne lapset siellä ja heidän vanhemmat. En ikinä voisi tehdä sellaista työtä työkseni. Kerran olin myös töissä vanhainkodissa, hirveitä ne muorit ja vaarit siellä. Olen ollut myös kaupan kassalla töissä. Tympeitä ja töykeitä asiakkaita. 

Vierailija
1640/1660 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta vielä työelämää edessä. Odotan niin eläkkeelle pääsyä ja erakoitumista. En ole halunnut omia lapsia eikä ole lapsenlapsiakaan. Enkä aio ottaa kotieläimiäkään. Eikä ole ollut tähänkään asti kotieläimiä. Ulkoilen, liikun metsissä ja luonnossa, kuntoilen, puuhastelen kotona, siivoan, kokkaan, askartelen, teen käsitöitä jne. Niin ihanaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän