Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!
En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.
Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.
Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.
Kommentit (1660)
Minä pelkään ja olen pettynyt ihmisiin. Haluan olla vaan yksin. Säästyy kaikelta pahalta.
Ehdottomasti erakoitua kaiken jälkeen. Kerrankin elää itselleen ja voida hyvin.
Se on pitkä ja kivinen tie kulkea ihmisten kanssa, ennen kuin huomaa, että erakkous onkin parasta. Huomaa, että miten helppoa on olla yksin ja miten vaikeaa oli olla ihmisten kanssa.
Mitä paremmin Itse käyttäydyt ja mitä kunnollisemmin elät, niin sitä enemmän sinulle ilkeillään. Ja jos vielä olet kiltti. Ei mitään merkitystä sillä, että et itse aiheuta ilkeilyä. Pirut pomppivat kimpussa.
Oma rauha. Kaunis, puhdas ja siisti koti. Siisti, hyväntuoksuinen ja puhdas vuode. Puhdas luonto. Muuta en kaipaa.
Vietin viikonlopun erakkona. Nyt on akut ladattu. Voimia mennä taas ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ihmisten läsnäolo/seura on paitsi ilkeää myös pahantahtoista.
Jepjep. Harvassa on ihmiset joiden seurassa viihtyy ja on hyvä olla. Aika paljon ilkeyttä ja pahantahtoisuutta, kateutta.
Täällä mökillä yksin kesäpäiviä viettäneenä olen lukenut tätä ketjua aina välillä. Niin hauskaa luettavaa. Parasta seuraa.
Yksinolo on vaan niin huikeeta. Maailman parasta.
Olisinpa tajunnut aina olla yksin. Viisasta.
Koko kesäloma lähes yksin mökillä. Aivan todella rentouttavaa. Tympäisee lähteä taas ihmisten ilmoille. Ei huvittaisi sitten yhtään. Niin haikea olo. Töissä on pakko käydä. Olisinpa miljönääri. En silti vaihtaisi tätä omaa mökkiäni mihinkään parempaan. Tämä on minulle täydellinen.
Sisarusten kanssa tulee konflikteja. Töissä on eripuraa. Sukulaisten kesken on kilpailua. Kavereiden kanssa meinaa sukset ristiin. Naapureiden kanssa on kaikenlaista. Halyan kertakaikkiaan vaan jättää kaikki ja vaihtaa paikkakuntaa ja erakoitua siellä. Suurin unelmani.
Loustava teema! Hymyilyttää:
Aloitus suoraan
kuin minun pääni/sieluni maisema.
Viimeisen sivun kommentit kuin
omiani. Olen hyväksynyt jo senkin
skenaarion, että en enää ehkä koskaan
ole klassisessa parisuhteessa,
koska p.suhteen mukana paketissa
seuraavat exät, anopit, bonuslapset,
pakkokyläilyt. Kaikki sellainen, mitä en
kertakaikkiaan meinaa millään enää jaksaa.
Ylipäätään miekkosen mahdollinen kaappi-
bisseily, kaappi-tindeily.. Eih. Skippaan.
[Nuoremmat zetalaiset ruudun toisella
puolen ehkä ihmettelevät.. 'Deittailu ja
s3ksuaalinen kokeilu on kivajännää.'
Eläkää eteenpäin, takaan, että 35-40 vna
alkaa näitä ajatuksia saapua viimeistään,
vaikka nyt sarjad3ittailu vielä maistuisi].
En kuitenkaan kiveen hakkaa 'eitä'.. 😃🤔
Vierailija kirjoitti:
'Sisarusten kanssa tulee konflikteja. Töissä on eripuraa. Sukulaisten kesken on kilpailua. Kavereiden kanssa meinaa sukset ristiin. Naapureiden kanssa on kaikenlaista. Haluan kertakaikkiaan vaan jättää kaikki ja vaihtaa paikkakuntaa ja erakoitua siellä. Suurin unelmani.'
Mikään ei sinua estä erakoitumasta.
Seuraa sydämesi ääntä.
🌿💚🍀👋
Olen viettänyt koko päivän vain syöden, nukkuen ja lukien. Niin mahtavaa! Tällaisia päiviä lisää aina vain kun on mahdollista!
Sydän täynnä lepoa, rentoutumista ja hyvää oloa. Erakkona ollaan. Parasta
Kaikki käännetään aina pahaksi ja seksiin. En jaksa ihmisiä.
En paha enkä ilkeä ihminen ole ollut koskaan kenellekään. Mutta en vaan ole koskaan tykännyt ihmisistä enkä lapsista kaan. Olin nuorena kerran päiväkodissa töissä. Olivat kamalia ne lapset siellä ja heidän vanhemmat. En ikinä voisi tehdä sellaista työtä työkseni. Kerran olin myös töissä vanhainkodissa, hirveitä ne muorit ja vaarit siellä. Olen ollut myös kaupan kassalla töissä. Tympeitä ja töykeitä asiakkaita.
Kuusi vuotta vielä työelämää edessä. Odotan niin eläkkeelle pääsyä ja erakoitumista. En ole halunnut omia lapsia eikä ole lapsenlapsiakaan. Enkä aio ottaa kotieläimiäkään. Eikä ole ollut tähänkään asti kotieläimiä. Ulkoilen, liikun metsissä ja luonnossa, kuntoilen, puuhastelen kotona, siivoan, kokkaan, askartelen, teen käsitöitä jne. Niin ihanaa!
Siellähän se parhaiten onnistuu. Käy vain kaupassa. Erakoitua omaan asuntoon. Maalla olisi vaikeampaa.