Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!

Vierailija
09.12.2016 |

En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.

Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.

Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.

Kommentit (1660)

Vierailija
1601/1660 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ihmisiä elämääni. Haluan olla kotonani omissa oloissani ja puuhastella omia juttujani. Suututan, jos eivät anna olla rauhassa ja tuppaantuvat. En saa ihmisistä mitään itselleni. 

Vierailija
1602/1660 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen pettynyt ihmisiin. Ihan uskomattomia juttuja tapahtunut. En luota enää keneenkään. Niin vapauttavaa ja rentouttavaa elää erakkona. Elän vihdoinkin vain itselleni. Ajattelen kerrankin vain itseäni. Vaikka on antanut kaikkensa ihmisiin, niin saa vain kaikkea pahaa takaisin. Erakkous on loppu elämän elämäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1660 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen voinut olla niin tyhmä. Olin kaikille kiva ja nautin elämästä ja olin iloinen. Koko ajan vaan tehdään kaikkia ikäviä temppuja. Nyt olen viisas ja erakoidun. 

Vierailija
1604/1660 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt ihmisiin.  Yksittäiset ihmiset vielä menettelevät, mutta varjelkoon kun ovat laumassa, muuttuvat kamaliksi.  Siitä kai johtuu tämä kaikki kauhu täällä.  Ihmiset ovat sisältä kieroja, vihaavat luontoa, vaikka puhuvat lipevästi siitä, kertovat jopa rakastavansa.  Avohakkuut, tarhoihin vangitut eläimet, röyhkeä luonnonvarojen käyttö, etc., mistä niissä on muka kyse?

Eläin ystävänä on aito asia, joten jos olet yksinäinen, mutta et luota ihmisiin, anna hyvä koti ja ystävyytesi kissalle

tai koiralle ???

MUTTA RAKKIA EI VOI OTTAA KERROSTALOON

SE EI VOI OLLA KOPPIHOIDOSSA RÄKSYTTÄMÄSSÄ / LOUSKUTTAMASSA

Vierailija
1605/1660 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin olen oppinut olemaan varovainen. Ihmisiltä ei ole mitään hyvää annettavana. Vain toisen rikkomista. Ennen olin hymyileväinen ja luonnollinen, tykkäsin mennä juttelemaan ihmisille jne. Sain vain vinoilua osakseni. Ihan kuin ei saisi hymyillä ja nauttia elämästä. Sain paljon kuulla ikävyyksiä iloisuudestani. Positiivisuus oli itselleni voimavara. Nyt olen joutunut luopumaan siitä. Ja samalla erakoitumaan. Tyhmäksikin on sanottu, vaikka olen korkeasti koulutettu. Sitten on ihan ihmetelty, kun on kuullut ammattini, että eipä olisi uskonut. Kun olet tuollainen. Ihan vaan sen takia, että olen iloinen luonteeltani. 

Vierailija
1606/1660 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti pelkään ihmisiä. En ole terästä. En kestä sitä ilkeyttä ja pahansuopaisuutta. 

Vierailija
1607/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakoitunut kaiken kokemani jälkeen. Pettyneen suojakuori. Tämä on parasta kaiken jälkeen, mitä minulle on sattunut. Välillä mökillä ja välillä kerrostaloasunnossani. En kaipaa ollenkaan ihmisten seuraa. 

Vierailija
1608/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Olen kyllästynyt ihmisten ilkeyteen, oman edun tavoitteluun ja tyhmyyteen. Tämän huomaa ihan kaiken ikäisissä ihmisissä. 

Vierailija
1609/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös pettynyt ihmisiin jo nuoruudessani. Kiusattiin pitkään. Sen jälkeenkin minusta kiertää ikäviä puheita ja en tiedä pääsenkö koskaan tästä kaikesta eroon. Moni ihminen todella ikävä ja haluaa oikeasti aiheuttaa paljon pahaa toiselle. Mietinkin mikä saa puhumaan pahaa ihmisestä jota et edes tunne sen enempää, kun tässä kaikessa ei näytä olevan mitään rajaa. 

Samalla moni sitten sanoo, että mene tutustumaan muihin. Joku voisi selittää tämänkin ristiriidan. Pitäisi luottaa ja päästää joku lähellä tämän kaiken jälkeen. Ei se mene niin. Itsekin olen viimeiset 10 vuotta ollut paljolti omissa oloissani. Vain vanhempani ovat minulle tärkeitä. Ei minulla silti ollut nuorempanakaan ystäviä. 

Toisaalta välillä kaipaan seuraa. Silti muiden seurassa olo aiheuttaa epämukavaa oloa. En ehkä koskaan pysty siihen ilman epäilyjä ja jännitystä. Toivonkin, että olisi joku tapa olla yhteydessä ihmisiin pitäen samalla tiettyä etäisyyttä. Mitään hyvää en silti ole ihmisten suhteen saanut itsekään. 

Vierailija
1610/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pysty olemaan ihmisten kanssa normaalisti. Pelkään, jännitän, ahdistun jne. Ei rikottua enää ehjäksi saa. Parempi yksin. 

Vierailija
1611/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin ajatella, että ihmiset ovat hyviä ja ihania. Pettyy pahemman kerran. Ihmiset ovat pahoja, ilkeitä, julmia, itsekkäitä jne. Vain harva on hyvä ja ihana. Kun varautuu pahimpaan, niin ei pety ja rikkoudu. Keneenkään ei voi luottaa. Erakkona on turvallista ja mukavaa. 

Vierailija
1612/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskossa. On rauhallinen olo. Jumala antaa rauhan. Tykkään olla yksin. Kun olen ihmisten kanssa, niin, tykkään olla hyvä. Vaikka joku olisi ilkeäkin. On itselle parempi. En pelkää mitään. Luotan Jumalaan. 

Vierailija
1613/1660 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon....minäkin elän erakkona ..loppui palamisen jälkeen ei ole enää kiinnostanut ihmisten seura ja siksi muutin maalle jossa voi puuhastelua yksikseni..

Ahdistus ja stressi ei enää kestänyt rasittavie. Ihmisten kanssa kannakäytiä siksi valitsin erakoitumisen

Vierailija
1614/1660 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin tai näin, kaikki käännetään aina pahaksi. En jaksa enää ihmisiä. Haluan olla omissa oloissani. 

Vierailija
1615/1660 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin positiivinen ja nautin elämästä. Sain tympeyttä osakseni. Nyt olen itsekin negatiivinen ja tympeä. Vain yksin ollessani olen onnellinen ja omia juttujani tehdessä. 

Vierailija
1616/1660 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat pahoja ja piruja. 

Vierailija
1617/1660 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihmisistä, kun harrastavat seksiä. Itse olen aseksuaali. Ovat inhottavia ja haisevat pyllylle. Kierrän kaukaa. Olen itse puhdas ja kotini on siisti sekä hyväntuoksuinen vuode. 

Vierailija
1618/1660 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin ovat nykyään epämiellyttäviä, en tykkää. 

Vierailija
1619/1660 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin uskallan olla oma rehellinen itseni. Toteuttaa suurimman unelmani ja erakoitua. Ei tarvi enää olla ystävällinen ja sietää ihmisiä. Katkaista kertaheitolla välit ja elää vain itselleen. 

Vierailija
1620/1660 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoituminen on perkeleen kallis harrastus, missään pikkulähiön kerrostalossa se ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi