Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!

Vierailija
09.12.2016 |

En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.

Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.

Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.

Kommentit (1660)

Vierailija
161/1660 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ketään ihmistä tai ihmisiä, joiden seurassa olisi mukava olla eikä tulisi paha mieli?

Vierailija
162/1660 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen erakoille. Itselläni sosiaalinen työ ja mies. Töissä on huono ilmapiiri ja mieheni on ilkeä. Haluaisin tehdä sellaista työtä, missä ei tarvii olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ja haluaisin erota miehestäni. Asua ja elää yksin. Voi, miten nauttisin. Jokaisella on omat ristinsä. Tiedän, että erakkona olisin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1660 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän haluaa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Sitä kriittisemmäksi tulee ihmisten suhteen. Nuorena oli naiivi ja pettymyksiä tuli. Nyt on kyyninen ja kukaan ei voi vetää höplästä. Oma rauha tuo paljon enemmän onnea kuin ihmisten seura. Yleensä tulee ongelmia ja pahaa mieltä ihmisten seurasta. Omasta seurasta ja rauhasta hyvä mieli.

Vierailija
164/1660 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on tapahtunut tosi pahoja asioita. Olen kova, kylmä ja kyyninen sekä erakko. En ole kuitenkaan ilkeä kenellekään, kun joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Olen ystävällinen. Mutta varovainen ja en luota keneenkään. Ainoat kontaktit sosiaaliseen elämään on työn kautta. Muuten olen täysin erakoitunut.

Vierailija
165/1660 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen erakoille. Itselläni sosiaalinen työ ja mies. Töissä on huono ilmapiiri ja mieheni on ilkeä. Haluaisin tehdä sellaista työtä, missä ei tarvii olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ja haluaisin erota miehestäni. Asua ja elää yksin. Voi, miten nauttisin. Jokaisella on omat ristinsä. Tiedän, että erakkona olisin onnellinen.

Eroa heti!

Yritä katsella jotain koulutusvaihtoehtoja, ja ala suunnittelemaan toisenlaista työtä itsellesi.

Älä tuhlaa elämääsi paskaan, vaan tee ainutkertaisesta elämästäsi itsesi näköistä.

Vierailija
166/1660 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa heti!

Yritä katsella jotain koulutusvaihtoehtoja, ja ala suunnittelemaan toisenlaista työtä itsellesi.

Älä tuhlaa elämääsi paskaan, vaan tee ainutkertaisesta elämästäsi itsesi näköistä.

Kaunis kiitos neuvosta! Alan harkitsemaan muutosta!

Vierailija
167/1660 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ketään ihmistä tai ihmisiä, joiden seurassa olisi mukava olla eikä tulisi paha mieli?

Oma seura tuo hyvän mielen. Jotkut satunnaiset kivat kohtaamiset. Kuten esim. tänään eräs nuori poika oli äitinsä kanssa samassa ostoskeskuksessa. Alkoivat yhdessä ihastelemaan vaatteitani. Tuntui kivalta. Herttaista ihmisiä. Sitten tässä lähiaikoina, kun menin keikalle erääseen sairaalaan. Siellä oli ihana hoitaja, joka sanoi, että olet niin kaunis, että sinun pitäisi alkaa tekemään mallintöitä eikä tulla tänne. Teen hoitoalalla keikkatyötä. Tälläisia ihania päivänpiristyksiä aina joskus sattuu tapaamaan.

Vierailija
168/1660 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liikaa netissä ja korvaat sillä sosiaalisen kanssakäynnin, jota et osaa oikeiden ihmisten kanssa. Olen samanlainen joten tunnistan ajattelutapasi.

Katkaisepa netti kokonaan elämästäsi ja istu vain yksin kotona. Alat aika nopeasti kaivata sosiaalista kanssakäyntiä. Olen yrittänyt monta kertaa päästä nettikoukusta eroon. Se on kuitenkin tuloksetonta, koska minulla ei ole tosielämän taitoja.

Vierailija
169/1660 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nettierakko. Tykkään surffailla netissä. Muuta sosiaalisuutta en kaipaa.

Vierailija
170/1660 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaa aikaa, omaa tilaa, järjestystä, rauhaa. Nautin suunnattomasti olla kotonani. Inhoan kaikkia lääkärissä käyntejä, kampaajalla käyntejä, kaupassa käyntejä jne. Puhumattakaan ilman syytä ihmisten kanssa oleilemisesta. En halua mitään yhteydenpitoa ihmisten kanssa. En saa yhtään mitään iloa ihmisseurasta. Oma seura on se paras seura.

Vierailija
171/1660 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että minussa on joku vika, kun en ole halunnut tehdä lapsia, ottaa kotieläimiä ja hankkia puolisoa. Olen aina tykännyt olla suunnattomasti omissa oloissani. En kaipaa edes ystäviä. Olen onnellinen erakko ja omasta valinnastani. En voisi kuvitellakaan kotiini lapsia, eläimiä tai puolisoa. Tämä on vain minun reviirini.

Vierailija
172/1660 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän vain loukkaavat, arvostelevat negatiivisesti, pomputtavat, simputtavat, pyytävät apua, ovat vailla jotain, alistavat, kertovat omasta erinomaisuudestaan, haukkuvat muita, etsivät vikoja ja virheitä jne. Harvan seurasta saa hyvän mielen.

Vierailija
173/1660 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin sosiaalinen. Ihmisten seura toi suurimmaksi osaksi pahanmielen. Harvoin hyvänmielen. Omat sisaruksenikin haukkuivat minua huoraksi ja laiskaksi. Vaikka olen ahkera ja kiltti. Olen totaalisesti katkaissut heihin välit. Enkä kaipaa heitä millään muotoa. Pelkään ihmisiä nykyään ja kierrän kaukaa, etten tule loukatuksi. Olen löytänyt onnen ja rauhan erakkoudesta. Metsä, luonto, ulkoilu, kirjat, netti, elokuvat ovat hienoja ystäviä. Tuovat hyvän mielen. Joku silloin tällöin yrittää tuppautua seuraani ja luulee, että olen yksinäinen. Mutta en halua ketään elämääni pilaamaan.

Vierailija
174/1660 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä erakko ilmoittautuu. Yksinolo on huikeata. Olen eronnut ilkeästä miehestäni. Mitätöi ja alisti. Hienoa olla yksin. Nautin pienistä asioista. Vesisateesta, auringosta, saunomisesta, kahvikupposesta, kävelystä, kynsien lakkaamisesta, suihkusta, kaupassa käynnistä, tuikkukynttilöistä, suklaasta, jäätelöstä, mansikoista jne. Kyllä elämä on ihanaa.

Vierailija
175/1660 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ihmisiä niin paljon, ettei ole tosikaan. Kuraa on tullut niin paljon elämän varrella niskaan. Kerrankin eräs mies tuli ihan varta vasten sanomaan kadulla, että onpa ruma nainen. Olen täysin erakoitunut. Töissä käyn. Töissä käynti on myös välillä rankkaa. Olen hoitoalalla. Olen saanut kuulla potilailta ilkeitä kommentteja.

Vierailija
176/1660 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minkaanlainen kanssakäyminen ihmisten kanssa. Kuljen kyllä sen näköisenäkin, ettei kiinnosta. En halua, että kukaan tulee juttelemaan. Pakolliset asioinnit kodin ulkopuolella. Etätyötä teen kotoa käsin.

Vierailija
177/1660 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu yläasteella, lukiossa ja vielä jopa työpaikallakin. Jostakin syystä sain huonon naisen maineen. En ole koskaan tykännyt käydä baareissa ja minulla on ollut vain kaksi poikaystävää, ennen kuin menin naimisiin. Olen kyllä ulkonäkökeskeinen ihminen. Tykkään paljon urheilla ja jumpata. Tykkään meikata, laitella hiuksia ja käyttää naisellisia vaatteita. Tuoleja pyyhittiin aina, kun olin istunut niissä. Sanottiin, että minun mies ei tykkäisi tuollaisesta naisesta. Leviteltiin juttua, että olen ollut baarissa. Valehdeltiin, että kotini on sotkuinen. Leviteltiin juoru, että en osaa edes kananmunia keittää jne. Tämä kaikki on tehnyt minusta epävarman erakon. Muuten olisin sosiaalinen. Olen välillä täynnä raivoa. Pitää vaan yrittää unohtaa. Olen vaihtanut paikkakuntaakin näiden asioiden vuoksi. Onhan minulla mies, mutta ei muita ihmissuhteita. Olen traumatisoitunut erakko. Hyvä näin. Olen terve, on töitä, oma koti.

Vierailija
178/1660 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä sanon ihmisille, niin aina saan jonkun negatiivisen kommentin, vähättelyn tms. vastaukseksi. Ihmisten seura on pahantahtoista. Oma seura on hyvää. Ihmisten kanssa ollessa tuntee itsensä tyhmäksi. Erakkona mennään.

Vierailija
179/1660 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla ollenkaan ihmisten, lasten enkä eläinten kanssa. Olen sosiaalisesti lahjaton. Minulta puuttuu täysin myös hoivavietti. Olen syntynyt erakoksi. Onneksi olen perinyt varakkaat vanhempani. Se helpottaa elämää. Asun syrjäseudulla yksin isossa talossa ja siellä maalaan, piirrän, kirjoitan ja teen erilaisia freelancertöitä. Omistan myös kaupunkiasunnon, kesäpaikan ja metsää sekä rantaa.

Vierailija
180/1660 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole varakas, hyvässä asemassa, et ole perheellinen, olet ruma, olet lahjaton, hiljainen. Saat ihmisiltä huonoa kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme