Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!

Vierailija
09.12.2016 |

En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.

Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.

Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.

Kommentit (1660)

Vierailija
1461/1660 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan röyhkeitä ihmisiä, jotka tulevat lähelle pyytämättä ja alkavat jakelemaan neuvoja ja ohjeita. Ja kerskumaan itsellään. Ja kertovat omia asioitaan. Haluaisin olla pelottavan näköinen, niin ettei kukaan enää uskaltaisi lähestyä. Itse en pidä itseäni niin erinomaisena, että lähestyisin oma-aloitteisesti ketään. Kuin ilkeäksi tässä pitää ruveta. Että saa rauhan. 

Vierailija
1462/1660 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa viestiä lukuunottamatta nää jutut täällä alkaa olla kuin Ylilaudalta. Hikkyjen kokoontumisajot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1660 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ikävä ilta eilen muutaman sukulaisen kanssa. Itsensä korostamista ja toisten mollaamista. Haluan erakoitua. En kaipaa ihmisiä. Yksin on kivempaa. Kyllä oma rauha ihmiset voittaa. 

Vierailija
1464/1660 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tervehtimisiä, kuulumistenvaihtoa, yleensäkin puhumista. Enkä tarvi läheisyyttä. Mies saa olla, kunhan on paljon omaa aikaa ja tilaa. Inhoan läheisriippuvuutta. Enkä ymmärrä, että miksi asiakaspalvelussa pitäisi olla iloinen ja ystävällinen. Riittää, että tekee työnsä. Tympeän näköinen ihminen on mielenkiintoisempi kuin suu korvissa hohottava. Miksi pitäisi olla sosiaalinen? Jos viihtyy ja on onnellinen yksin. Lenkillä käymisestä saa paljon paremman mielen kuin ihmisten kanssa olosta. 

Vierailija
1465/1660 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin ihmisistä hyvää. Mutta surukseni petyin pahemman kerran. Kaverinikin mustamaalasi minua kaikille ja kehtasi vielä valehdella kaikille minun päähäni, että olen haukkunut kaikkia ja kaikkien lapsiakin. Ihmiset muuttuivat todella ilkeiksi minulle. Syy selvisi myöhemmin. Moneen muuhunkin ihmiseen olen pettynyt. Nyt ajattelen aina, että ihmiset ovat pahoja ja ilkeitä, niin en pety. Enkä usko, jos joku kertoo minulle jostakin jotakin, ennenkuin tutustun ihmiseen itse. Vaikka mielelläni en halua olla enää kenenkään kanssa tekemisissä. En oikein luota keneenkään. En tykkää anopistanikaan, koska kukaan muu ei ole niin siisti kuin hän. Aina moittii toisten koteja. 

Vierailija
1466/1660 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää jotakin MOLLATA ja haukkua. Aina pitää itseään ja omaa erinomaisuuttaan korostaa. Aina sanoa jotakin loukkaavaa. En voi tykätä ihmisistä. 

Aivan.On huonoa tuuriakin,kun on tällaisia sukulaisia ja naapureita.Ns.ystävätkin olleet petollisia,eikä näköjään voi luottaa oikein kehenkään.Ainoastaan eläimet uskollisia.

Vierailija
1467/1660 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, kun ei voi nauttia elämästä ja olla onnellinen. Ihmiset pilaavat kaiken. Aina pitää sanoa jotakin ikävää. Kyllä se päivän pilaa, jos joku heittää ikävän kommentin. Näytätpä väsyneeltä, toinen kulma on erilainen jne. Vaikka olisi minkalainen ihminen tahansa, niin voidaan sanoa jotakin ilkeää. Parasta oli kun eräs puolituttu sanoi, että eihän Stubb osaa kunnolla englantia, puhuu rallienglantia. Vaikka puhuu tosi kauniisti ja täydellisesti englantia. 

Vierailija
1468/1660 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla piilorikas. Älyttömästi rahaa ja hieno lukaali, jossa on kaikki mukavuudet. Eikä olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Oma puutarha, uima-allas, kuntosali jne. Kävisin vaan hoidoissa ja hieronnoissa, matkustelisin ja harrastaisin sekä opiskelisin. En kertoisi kenellekään, että olen rikas. Ottaisin itselleni papukaijan ja apinan. Ja jos löytyisi, niin oikein kiltti ja mukava nallekarhu mies, lempeä ja ystävällinen. Viettäisin välillä viikonkin lukien, syöden ja telkkua katsellen. Harmi, vanhempani eivät elä enää, niin en voisi heitä auttaa kaikin puolin. Meri tietenkin lähellä. 

Vierailija
1469/1660 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäisee, jos joku tulee jutteleen. Inhoan, kun joku tulee bussissa viereen istumaan. Ärsyttää töissä ihmiset. Enkä halua itselleni seksiä vonkaavaa miestä. Se olisi pahin painajainen. Enkä tykkää pitää lapsia sylissä enkä koiria silitellä. Rakastan yksinoloa. Kun olen yksin kotona olen onnellinen. Se on vaan parasta. Maailmassa on ihan liikaa ihmisiä. Mistä helvetistä niitä riittääkin niin paljon. Missään muualla ei saa olla rauhassa kuin kotona. Sauna, kylpyamme ja hyvä kirja on parasta seuraa. En haluaisi liikkua kotoani mihinkään. Olen allerginen ihmisille. 

Vierailija
1470/1660 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli kolme mukavaa ihmiskohtaamisra. Ihan yhtäkkisiä sattumia. Tuli hyvä mieli. Sattuisipa joka päivä tällaista. Erakkokin alkaisi piristymään ja lähtisi ihmisten ilmoille. On kuin kevätaurinko alkaisi paistamaan. 

Vierailija
1471/1660 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on haikea ja tuntuu erakolta. Olen täällä vanhempieni kodissa käymässä. Äiti on kuollut aika vasta ja isä on saattohoidossa sairaalassa. Tuntuu olo todella tyhjältä. Ei nämä kauniit esineet ja huonekalutkaan eikä koko tämä ihana vanhempien koti tunnu enää miltään. Antaisin mitä tahansa, jos he olisivat täällä. Olivat vasta vielä iloisia ja hyvässä kunnossa. Ikävä olo kertakaikkiaan. 

Vierailija
1472/1660 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että se olisi vapaaehtoista, ei pakollista? muiden kanssa tekemisissä oleminen

Itselläni on pieni punainen mökki Kuusamossa tähtitaivaan alla, puusauna jossa saunon useita tunteja päivässä. Kalastan ahvenia jäällä, ihailen revontulia.

Vau, kuulostaa ihanalta!

Vierailija
1473/1660 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Löysin onnen avaimet:

Pysy kaukana idiooteista. 

Kuukausi viettää ihanasti mökillä! 

Vierailija
1474/1660 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo on haikea ja tuntuu erakolta. Olen täällä vanhempieni kodissa käymässä. Äiti on kuollut aika vasta ja isä on saattohoidossa sairaalassa. Tuntuu olo todella tyhjältä. Ei nämä kauniit esineet ja huonekalutkaan eikä koko tämä ihana vanhempien koti tunnu enää miltään. Antaisin mitä tahansa, jos he olisivat täällä. Olivat vasta vielä iloisia ja hyvässä kunnossa. Ikävä olo kertakaikkiaan. 

Itselläni surullisempi tapaus. Sisarukseni ovat aina haukkuneet minua syyttä suotta laiskaksi ja itsekkääksi. Enkä heidän mielestään osaa tehdä mitään oikein. Suutuin ja katkaisin välit sisaruksiini ja samalla isäänikin. Siskoni nyt syyttävät minua, että en ole käynyt vanhaa isääni auttamassa. Sanoin, että eikö se ole isänkin etu, että en tule auttamaan, kun en osaa tehdä mitään oikein. Te osaatte paremmin auttaa. Nyt sitten sain kuulla, että isällä on keuhkokuume. Myöhäistä kait se on nyt enää välejä korjata. Olemme niin vieraantuneet jo isänikin kanssa. 

Vierailija
1475/1660 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakoilen ihmisiä sen minkä kerkeän. Ei kertakaikkiaan vaan niistä mitään iloa ole. Nuorena ja tyhmänä ei halunnut ajatella kenestäkään mitään pahaa. Luuli, että kuuluu olla sosiaalinen ja ihmisten kanssa olo on kivaa. Aina vaan on tullut pettymyksiä ja pahaa mieltä. Voi sitä itsekehun määrää. Minä, minä, minä!!!!!!! Koti, telkkari, ulkoilu voittaa ihmiset mennen tullen. 

Vierailija
1476/1660 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastaa itseään ja nauttii yksinolosta. Ei tarvi muuta sosiaalisuutta pilaamaan tätä onnentunnetta. 

Vierailija
1477/1660 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa rakkautta, en sosiaalisuutta, en ihmisiä enkä jonninjoutavia jutusteluja. Vaan niin maailman parasta yksinolo. Töissä saan ihmisistä tarpeeksi. Koti on pyhä paikka, en kutsu sinne ketään enkä käy itse vierailuilla. Olen erakkoluontoinen ja osittain pettynyt ihmisiin. Mikään ei voita saunaa, hyvää ruokaa ja hyvää kirjaa. En edes halua käydä ulkoilemassa. 

Vierailija
1478/1660 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut vasta ihan toiselle paikkakunnalle. Minulla ei ole täällä ketään tuttua enkä aio tutustuakaan. Upeata, käydä kaupassa, ulkoilemassa, kirjastossa jne. Saa olla ihan rauhassa. Ei tule kukaan tuttu vastaan, työkaveri tms. Kuntosali- ja uimahallikortinkin ostin. Mutta en missään nimessä halua tutustua siellä keneenkään. Nautin niin paljon tästä rauhasta ja yksinäisyydestä. Pistin myös puhelinnumeron ja osoitteen salaiseksi. En halua enää viestitellä enkä kutsua kyläänkään ketään. Olen haaveillut erakkoudesta koko ikäni. Ja nyt sen toteutin. Olen vaan väsynyt ihmisiin. Kaikki muu antaa minulle paljon enemmän. Shoppailu yksin on huippua. Tänäänkin ilahdutin itseäni ostamalla sodastreamin, tekokukkia, suklaata, oloasun ja vapaa-ajankengät. Nyt nautin olostani nojatuolissa karjalanpiirakan ja teen kera. Kohta menen ottamaan pienet nokoset. Ei parempaa ystävää voi ihmisellä olla kuin oma itse ja Jumala. 

Vierailija
1479/1660 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat perheenjäsenet, sukulaiset, työtoverit, tuttavat jne. Kaikki muutkin ihmissuhteet ovat tuoneet lähes pelkästään kaikkea negatiivisuutta elämääni. Parasta olla yksin. Pitää hyvää huolta itsestä ja nauttia kaikesta tekemisestä yksin. Haluan todellakin erakoitua. Ainut keino säilyttää järkensä. 

Vierailija
1480/1660 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole erakko, vaan sosiaalisesti heikkolahjainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän