Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!

Vierailija
09.12.2016 |

En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.

Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.

Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.

Kommentit (1660)

Vierailija
521/1660 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä yhtään ihmisiä, enkä myöskään lapsia. Ovat niin ärsyttäviä kaikki. Haluan vaan olla piilossa omassa asunnossani.

Vierailija
522/1660 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voitan lotossa niin ostan maata ja rakennan mökin sinne enkä tule enää ihmisten ilmoille ihan helpolla.

Jos voitat lotossa? ÄÄÄÄÄ.. mikset vaan hanki hiukan rahaa ja hanki sitä tonttia/maata? Miks aina pitää voittaa lottovoitto vaikka maa ei juuri tuolla MAALLA paljoakaan maksa. Ja erakoksihan halusit? Ala toteuttaa äläkä haaveile lottovoitosta. Kuulostaa tekosyyltä. Sitten kun voitan lotossa just. Ärsyttää vaan toi lottovoitto juttu. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1660 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa tulee ainoastaan ja vaan ongelmia. Hyvin harvoin mitään hyvää mieltä. Parempi erakoitua. Säilyttää järkensä.

Vierailija
524/1660 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen pettynyt ihmisiin. Ainut keino on säilyttää järkensä, että erakoituu. Ei ole muuta mahdollisuutta. En luota yhtään kenenkään. Ikävä, että elämä on mennyt näin. En olisi halunnut. Olisi mukava nauttia, mutta ei voi. Jatkuvasti saa olla varpaillaan ja varovainen ihmisten kanssa. Onnellinen voi olla vain kotona yksin ollessa.

Vierailija
525/1660 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ja onnellinen elämääni näin. Lapsista, eläimistä, enkä ihmisistä tykkää. En halua niitä ympärilleni pyörimään ja elämääni pilaamaan. Ainoastaan mies saa olla, kunhan ei tarvi harrastaa srksiä. Rakastan rahaa, tavaraa, mammonaa, vaatteita, koruja, laukkuja, kenkiä, hajuvesiä, turkkeja, koristeita, kaunista kotiani, metsää, luontoa, ulkoilua, opiskelua, kuntoilua, kotitöitä, lukemista, musiikkia, telkkaria, tietokonetta, nettiä, kännykkää, läppäriä, kukkia, kynttilöitä, huonekaluja, kaikkia kauniita paikkoja, asioita, esineitä, barbeja, pehmoleluja, itseäni, pupu Söpöliini, hyvää ruokaa, vettä, tuotteita ja aineita, meikkejä, kortteja, kirjoja, radiota, cd levyjä, lehtiä, shoppailua, matkustelua, kävelyä, kotijumppa ja kaikkea kivaa puuhastelua, mutta vain itseni kanssa ja yksin. Ainoastaan vain mies seuranani, välillä. Haluan olla yhteydessä vain enkelien ja Jumalan kanssa. Erakkous ja yksinäisyys ovat totaalisesti minun juttujani ja voimavarani. Oma huone ja oma vessa on minulle kaikki kaikessa. Olen aseksuaali, aromanttinen ja asosiaalinen. Olen onneton ihmisten, lasten ja eläinten kanssa, mutta onnellinen yksin. Tällaiset asiat antavat minulle kaiken sen onnen, ilon, rauhan ja turvan, jota tarvitsen. Nämä ovat parhaimmat, tärkeimmät ja rakkaimmat ystäväni.

Vierailija
526/1660 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoituminen on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Terapeuttista ja tervehdyttävää. Ihmisten seura on sairastuttavaa. Aivan ihanaa liikkua luonnossa ja metsässä. Puuhastella omassa kodissa. Rukouksesta saa voimaa. Vaihdoin ihmisuhdetyönikin varastotöihin. Palkka putosi, mutta muuten tykkään. Aina oli ongelmia ihmisten kanssa. Nyt ei. Ostin uuden pyörän. Sillä pöristelen työmatkat ja päästelee höyryjä päästäni. Hain myös opiskelemaan uutta ammattia. Opiskelu tapahtuu pääsääntöisesti verkon kautta. Siinä menee vapaa-aika mukavasti. Ala, jossa ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. Kohta alan laittamaan ruokaa ihanasti vain itselleni. Katan sen kauniisti, nautin ja syön rauhallisesti. Sitten alan lukemaan. Elämä on vaan kerrassaan huippua, ilman ihmisiä.

Vierailija
527/1660 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras tekosi:

Allekirjoitus kansalaisaloitteeseen Sähkö on meidän!

Vierailija
528/1660 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan kertakaikkiaan tykkää ihmisistä. Ovat seksuaalisia, paheellisia, laiskoja ja ilkeitä. En halua olla missään yhteydessä kenenkään kanssa. Lapset ja eläimetkin inhottaa. Olen itse kiltti, viaton, puhdas ja ahkera. Rakastan kaikkea kaunista. Rahaa, tavaraa, mammonaa, esineitä, koruja, kukkia, kynttilöitä, vaatteita jne. Haluan olla niiden keskellä ja ympäröimänä yksin. .Nautin myös yksinäisyydestä ja erakkoudesta. Haluan vain olla yhteydessä enkelien ja Jumalan kanssa. Oma rauha ja vapaus on ihanaa. Tykkään ulkoilla, kuntoilla, opiskella, tehdä kotitöitä, liikkua metsässä ja luonnossa. Mutta ehdottomasti yksin. Töissä käyn, siellä on muita, mutta olen vain tekemisissä minimaalisesti. Onneksi opiskelut voi suorittaa lähes verkko-opiskeluna. Olen täysin misantrooppi. Olen etsinyt syitä tälle inhon tunteelle. Luulen, että se johtuu, kun olen ollut aika paljon kiusattu. En ollut lapsena ja nuorena tälläinen. Ehkä olen ollut aina se outo tyyppi, jota voi kiusata. Sisälläni on inhoa nyt. Kuvottaa jo ajatuksenakin kaikki läheisyys ja seksi. Ainoastaan vain henkinen yhteys miehen kanssa. Mutta mistä sellaisen miehen löytäisi, jolle tämä riittäisi. Yksin on parasta kuitenkin. Tykkään paljon enemmän tavarasta kuin ihmisseurasta. Antaa enemmän. Kodissani on kaikkea kaunista, jota ihailen.

Täällä on yksi omaehtoinen erakkomies jo toistakymmentä vuotta. Hyvin pyyhkii ja ainut seura mitä tarvitsen on tämä palsta =)

Vierailija
529/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kertakaikkiaan tykkää ihmisistä. Ovat seksuaalisia, paheellisia, laiskoja ja ilkeitä. En halua olla missään yhteydessä kenenkään kanssa. Lapset ja eläimetkin inhottaa. Olen itse kiltti, viaton, puhdas ja ahkera. Rakastan kaikkea kaunista. Rahaa, tavaraa, mammonaa, esineitä, koruja, kukkia, kynttilöitä, vaatteita jne. Haluan olla niiden keskellä ja ympäröimänä yksin. .Nautin myös yksinäisyydestä ja erakkoudesta. Haluan vain olla yhteydessä enkelien ja Jumalan kanssa. Oma rauha ja vapaus on ihanaa. Tykkään ulkoilla, kuntoilla, opiskella, tehdä kotitöitä, liikkua metsässä ja luonnossa. Mutta ehdottomasti yksin. Töissä käyn, siellä on muita, mutta olen vain tekemisissä minimaalisesti. Onneksi opiskelut voi suorittaa lähes verkko-opiskeluna. Olen täysin misantrooppi. Olen etsinyt syitä tälle inhon tunteelle. Luulen, että se johtuu, kun olen ollut aika paljon kiusattu. En ollut lapsena ja nuorena tälläinen. Ehkä olen ollut aina se outo tyyppi, jota voi kiusata. Sisälläni on inhoa nyt. Kuvottaa jo ajatuksenakin kaikki läheisyys ja seksi. Ainoastaan vain henkinen yhteys miehen kanssa. Mutta mistä sellaisen miehen löytäisi, jolle tämä riittäisi. Yksin on parasta kuitenkin. Tykkään paljon enemmän tavarasta kuin ihmisseurasta. Antaa enemmän. Kodissani on kaikkea kaunista, jota ihailen.

Täällä on yksi omaehtoinen erakkomies jo toistakymmentä vuotta. Hyvin pyyhkii ja ainut seura mitä tarvitsen on tämä palsta =)

Olen kateellinen. Reilu kymmenen vuotta vielä eläkkeelle sosiaaliselta alalta. Sitten onnellisesti ja vapaaehtoisesti erakoidun. Mies on, mutta samanlainen erakko kuin minäkin. Nauti ihanasta erakkoelämästäsi🌻🌻🌻

Vierailija
530/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen ja onnellinen elämääni näin. Lapsista, eläimistä, enkä ihmisistä tykkää. En halua niitä ympärilleni pyörimään ja elämääni pilaamaan. Ainoastaan mies saa olla, kunhan ei tarvi harrastaa srksiä. Rakastan rahaa, tavaraa, mammonaa, vaatteita, koruja, laukkuja, kenkiä, hajuvesiä, turkkeja, koristeita, kaunista kotiani, metsää, luontoa, ulkoilua, opiskelua, kuntoilua, kotitöitä, lukemista, musiikkia, telkkaria, tietokonetta, nettiä, kännykkää, läppäriä, kukkia, kynttilöitä, huonekaluja, kaikkia kauniita paikkoja, asioita, esineitä, barbeja, pehmoleluja, itseäni, pupu Söpöliini, hyvää ruokaa, vettä, tuotteita ja aineita, meikkejä, kortteja, kirjoja, radiota, cd levyjä, lehtiä, shoppailua, matkustelua, kävelyä, kotijumppa ja kaikkea kivaa puuhastelua, mutta vain itseni kanssa ja yksin. Ainoastaan vain mies seuranani, välillä. Haluan olla yhteydessä vain enkelien ja Jumalan kanssa. Erakkous ja yksinäisyys ovat totaalisesti minun juttujani ja voimavarani. Oma huone ja oma vessa on minulle kaikki kaikessa. Olen aseksuaali, aromanttinen ja asosiaalinen. Olen onneton ihmisten, lasten ja eläinten kanssa, mutta onnellinen yksin. Tällaiset asiat antavat minulle kaiken sen onnen, ilon, rauhan ja turvan, jota tarvitsen. Nämä ovat parhaimmat, tärkeimmät ja rakkaimmat ystäväni.

Ihmettelen, minkälainen pitää miehen olla, että haluaa elää harmaan ja näkymättömän statistin osaa sinun elämässäsi ja mielihaluissasi, jotka menevät 100% kaiken muun ohi. Jos olisin mies, en katselisi viikkoakaan tuollaista "naista", nainen lainausmerkeissä, koska olet mieleltäsi pikkutyttö et aikuinen nainen, mielenterveysongelmilla ja traumoilla ei liene vähäisin osa tuossa kokonaisuudessa.

Vierailija
531/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, minkälainen pitää miehen olla, että haluaa elää harmaan ja näkymättömän statistin osaa sinun elämässäsi ja mielihaluissasi, jotka menevät 100% kaiken muun ohi. Jos olisin mies, en katselisi viikkoakaan tuollaista "naista", nainen lainausmerkeissä, koska olet mieleltäsi pikkutyttö et aikuinen nainen, mielenterveysongelmilla ja traumoilla ei liene vähäisin osa tuossa kokonaisuudessa.

Minulle juuri sopiva nainen. Olen itsekin aseksuaali mies. Ja erakkoluonne. Tykkään myös rahasta ja hyvästä elämästä. Ihmisistä, lapsista ja eläimistä en pidä. Tykkään naisesta, joka ei kiehnaa ympärilläni, vaan saan olla rauhassa ja tietokoneella. Mukava elämä yhdessä, ilman seksiä. Kaikkea muuta kivaa puuhastellen. Siveelliset ihmiset ei seksiä kaipaa. Se on eläinten hommaa. Ihana, että on olemassa tällaisia fiksuja naisia.

Vierailija
532/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mun unelmaelämä olisi se, että oma pieni yksiö, ruokaa voisi tilata niin, ettei tarvitsisi nähdä ketään, roskat voisi viskata jostain luukusta vaan ulos eikä ketään ikinä koskaan tarvitsisi nähdä mistään syystä. Olisin ikuisesti onnellinen.

Vierailija
533/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mun unelmaelämä olisi se, että oma pieni yksiö, ruokaa voisi tilata niin, ettei tarvitsisi nähdä ketään, roskat voisi viskata jostain luukusta vaan ulos eikä ketään ikinä koskaan tarvitsisi nähdä mistään syystä. Olisin ikuisesti onnellinen.

Aivan kuin minun suustani. Juurikin näin. Ihana, että on tällaisia samankaltaisia ihmisiä maailmassa kuin on itsekin. Olen vielä ammatiltani sairaanhoitaja. Päivä päivältä vaan haluan erakoitua enemmän ja enemmän. Tämä työ on tehnyt minut lähinnä ihmisvihaajaksi. Juoppoja, narkkareita, nikotinisteja, ylensyöjiä, kiukkuisia mummoja sienikynsissään, pilalle hemmoteltuja kakaroita jne. Olisin niin mielelläni it alalla ja tekisin etätyötä tietokoneella kotona. Tilaisin ruoat kotiin. Roskakuilu olisi ihana, ettei tarvii viedä roskia ulos. En halua ollenkaan törmätä naapureihin roskien vientireissulla. Tupakkia polttavat siinä roskakatoksen vieressä. Maailmassa on aivan likaa ihmisiä. Olen allerginen ihmisille.

Vierailija
534/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla oikea mahtisonni. Kukaan ei varmasti tuollaista miestä itselle halua. Pidät naista orjana ja piikana sekä omien halujesi tyydyttäjänä.

Vierailija
535/1660 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään liikkua yksin luonnossa, metsässä ja ulkoilla. Nautin vapaudesta ja omasta rauhasta. Tykkään myös opiskella ja kuntoilla. Toisaalta taas viihdyn kotona ja siellä puuhastelen. Leivon, laitan ruokaa, luen, teen käsitöitä. Matkustelustakin tykkään sekä kaikista kauniista paikoista. En koe ollenkaan itseäni yksinäiseksi. Nautin erakkoudesta. Ihmisten seurassa usein tunnen itseni yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Tykkään myös käydä syömässä, elokuvissa, shoppailemassa ja konserteissa. Työni on sosiaalista ja se riittää. Puolisoa, lapsia, kotieläimiä tai ystäviä ei minulla ole omasta valinnastani. Kokisin ne riesana ja rasitteena. Tykkään myös syödä ja nukkua. Omasta mielestäni elämäni on hyvin rikasta näin. Mitään suuria rikkauksia ja yltiö sosiaalisuutta en kaipaa. Siskoni usein soittaa ja tarjoaa seuraa. Ajattelee, että olen yksinäinen. Ei tee ilkeyttään sitä, on herttainen ihminen. Hänellä on puoliso, koiria, lapsia, ystäviä liuta, sosiaalinentyö. Usein ihmettelen, että miten jaksaa. Hänelle tällaiset asiat ovat voimavara.

Vierailija
536/1660 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin maailmassa ei olisi mitään muuta kuin seksi, lisääntyminen ja lapset. Mikään näistä ei ole minun juttuni. Haluan, nautin, tykkään ja rakastan eää itselleni. En ole erakko, vaikka asun yksin. Minulla on paljon ystäviä, käyn töissä, matkustelen ja harrastan. Mutta perhettä en ympärilleni kaipaa pyörimään.

Vierailija
537/1660 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä minuun on tullut. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ihmiset inhottaa. Jotenkin kaikki tuntuvat niin epämiellyttäviltä ja epäsiisteiltäkin. En halua ketään lähelleni. Näen vaan kaikkea negatiivista ihmisissä. Harva ihminen on puhdas ja raikas. Niin räjähtäneitä ihmisiä. Mielelläni olen vain yksin. Jos minulle on tulossa itselle joku sairaus. Näen ihmiset ja maailman niin mustana. En halua millään edes tervehtiä kenenkään kanssa, puhumattakaan muusta keskustelusta. Ennen nuorena aina ihmettelin työpaikoilla ja muutenkin usein vanhempia ihmisiä, jotka ovat piikikkäitä ja ikäviä. Että miksi ovat tuollaisia ja mikseivät Nauti elämästä, kun kaikki asiat ovat hyvin. Nyt olen itse samanlainen. Kait tällainen kuuluu vanhenemiseen. Minulle myös silloin, kun olin itse nuori ja iloinen, niin irvaailtiin siitä, että olen naiivi. Ehkä tämä johtuu siitäkin.

Vierailija
538/1660 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. En kaipaa juuri ketään luokseni vapaa-ajalla. Työni on sosiaalista ja vaativaa, vapaalla en jaksa enää puhua kenenkään kanssa. Tykkään tehdä hyvää ruokaa, urheilla, käydä ravintolassa, matkustella, puuhata omassa talossani, tehdä pihatöitä, käydä lenkillä, shoppailla, ajella hienolla autollani, saunoa, olla netissä, leipoa, käydä lisäkoulutuksia, sisustaa, käydä ruokakaupassa, grillata, ommella, kuunnella musiikkia ja tehdä remonttia. Lapsia ei ole, eikä eläimiä, mies oli viimeksi 10 vuotta sitten. Tosityytyväinen olen elämääni.

Vierailija
539/1660 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kerrassaan ole onnistunut ihmissuhteissa. Ihan sama, vaikka olen miten päin tai mitä teen, niin ei sitten millään onnistu. On helpottavaa olla erakko. Tämä on minun osani. Nyt olen oppinut nauttimaan siitä. Viihdyn minulle ihanassa kodissani.

Vierailija
540/1660 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täyttänyt unelmani. Minulla on mies, mutta muuten olemme erakkoja. Olemme nyt molemmat eläkkeellä. Muutimme Helsingistä reilun tunnin ajomatkan päähän pienelle paikkakunnalle asumaan. Myimme Helsingin asuntomme, joka oli kolmio kerrostaloasunto hyvällä paikalla. Viimeisen päälle remontoitu asunto. Ostimme sillä rahalla ja vähän jäi ylikin. Rivitaloasunnon, jossa on keittiö, sauna, kylpyhuone, kaksi vessaa, olohuone, molemmilla omat huoneet ja yksi huone kuntoilu laitteille sekä siellä miehellä lukusohva, jalkalamppu ja kirjahylly. Yksi huone, jossa on iso peilipöytä sekä vaatekaappeja, kenkähyllyjä ja lipastoja. Meillä on pieni etupiha, jossa pienet parveke kalusteet. Isompi takapiha, jossa takka, parveke kalusteet, keinu, päivänvarjo, suihkulähde ja terassi. Sisällä meillä on poreamme, keinutuoli, makuuasentoon laitettava hierontanojatuoli nahkainen ja kolme telkkaria. Käymme noin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla vähän pidemmän aikaa aina kerrallaan. Silloin kun on Suomessa synkkää ja kurjaa tai kylmää talvella. Tykkäämme myös puuhastella kotona, pihallamme, ulkoilla, liikkua luonnossa ja metsässä lähimaastoissa, luemme paljon, kuuntelemme musiikkia ja saunomme sekä oleskelemme porealtaassa ja hierontanojatuolissa. Auto meillä on, jolla käymme asioilla ja joskus myös hupiajeluja. Mökkiä, asuntoautoa, venettä tai moottorikelkkaa emme tarvitse. Ystäviä, tuttavia tai sukulaisia meillä ei ole sellaisia, joiden kanssa olisimme tekemisissä. Eikä myöskään kotieläimiä tai omia lapsia omasta tahdosta. Tämä on meidän erakko elämämme ja olemme onnellisia näin tai toteuttaneet unelmamme.