Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin erakoitua. En jaksa olla ihmisten kanssa!

Vierailija
09.12.2016 |

En tiedä, mistä tämä johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Mä vaan väsyn ihmisten kanssa olemisesta tolkuttomasti. Jotkut saa sosiaalisesta elämästä energiaa, mutta mulla kaikki energia lähtee ihmisten kanssa olemisesta. Tykkään olla yksin, enkä ollenkaan pidä itseäni yksinäisenä. Minulla on paljon ystäviä, mutta voin hyvin nähdä niitä 1-4 kertaa koko vuoden aikana. Se riittää.

Unelmani olisi muuttaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä ihan itsekseni. Ei olisi mitään paineita olla kenenkään kanssa ja kotimaan ystäviä näkisin ihan yhtä paljon kuin nytkin.

Ärsyttää elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa vain ulospäinsuuntautuneilla ja yltiösosiaalisella olemisella on jotain merkitystä.

Kommentit (1660)

Vierailija
361/1660 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Joulua kaikille erakoille🌺 On parasta viettää Joulu rauhallisesti yksin. Ei mitään turhaa häslinkiä. Ladata akkua. Sitten virtaa täynnä töihin Joulun jälkeen.

Vierailija
362/1660 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erakot vietitte Joulua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1660 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana erakko joulu oli. Söin, lepäsin, saunoin, katsoin telkkua, kuuntelin radiota, avasin paketteja, ulkoilin, ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Oma itse on paras ystävä❤️

Vierailija
364/1660 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmisiä - siellä ongelmia

Vierailija
365/1660 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkous on ihanaa. Totaalisesti minun juttuni. Erakkona kotona. Erakkona mökillä. Olen todella onnellinen näin. Nytkin istun nojatuolissa. Jalat jalkaporeammeessa. Katson telkkua. Viltti hartioilla. Syön voileipiä ja juon kuumaa glögiä. Ihmisseuraa en kaipaa ikinä. Nuorempana olin sosiaalinen. Muistan, kun ostin lahjojakin jollekin, eivät kelvanneet, ihan sanoivat sen suoraan tai kertoivat, että ovat nakanneet roskiin tms. Enään ei tarvi pahoittaa tällaisista asioista mieltään, kun ei ole kenenkään kanssa tekemisissäkään. Itsellä ei tulisi mieleenkään haukkua kenenkään antamia lahjoja, vaikka en tykkäisikään tms. ikävää sanoa kenellekään. Erakkous on nyt ikuisesti elämäntapani kuolemaani saakka.

Vierailija
366/1660 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa erästä ystävääni. On ainut, jonka kanssa olen tekemisissä. Kehuu, kehuu ja kehuu itsellään. Vähättelee minua. Yksinkertaisilla asioilla korostaa itseään ja elämäänsä. Vaikka minä tekisin mitä, niin ei ole hänen mielestään yhtään mitään. Haluan lopettaa ystävyyden. Paljon onnellisempi olen ilman häntä.

Vierailija
367/1660 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa oleminen on kamalaa. Muistan kauhulla menneisyyttäni. Kateutta, mustasukkaisuutta, selkäänpuukottamista, valehtelua, kilpailua jne. Kaikkea pahaa. Nyt onnellisesti erakkona. Ei kiinnosta minkaanlainen sosiaalisuus. Joulutervehdyksiäkään en ole saanut enään vuosiin. Enkä ole itsekään laittanut kenellekään. Oma rauha, vapaus, oma tila ja aika. Niin parasta kaiken kokemani jälkeen.

Vierailija
368/1660 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut missään ihmissuhteissa. Ihmisten kanssa oleminen ei sovi minulle. Ne tekevät minut vainoharhaiseksi. Yksinäisyys sopii oikein hyvin. Nautin siitä.

Vierailija
369/1660 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä.

Vierailija
370/1660 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis SINÄ haluat

Entäs ne sinun ystäväsi?

Ovatko he sinulle vain seuranpitäjiä ,kun SINUA sattuu huvittamaan?

Vierailija
371/1660 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa ei tule muuta kuin ongelmia: pahaa mieltä, välirikkoa, loukatuksi tulemista, suuttumisia, sanaharkkoja, masennusta jne. Kaikkea pahaa. Eivät tuo lohtua, hyvää mieltä, iloa, onnea, turvee tms. hyvää. Erakkous on vaan niin parasta. Kun oppii olemaan erakkona, niin ei kaipaa enää ollenkaan ihmisiä. Jos joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä, niin haluaa äkkiä pois ja omiin oloihin. On niin hyvä, että on päässyt tähän tilanteeseen, ettei enää halua olla ihmisten kanssa missään tekemisissä. Hyvänolon tunne oikein kumpuaa sisältä.

Vierailija
372/1660 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Ovat epämiellyttäviä, epäsiistejä, seksuaalisia, paheellisia, laiskoja jne. Eivät kuntoile jne. Itse olen ahkera, kiltti, viaton ja puhdas. Tartuttavat minuun saastaa ja likaa. Haluan olla vain yhteydessä enkelien ja Jumalan kanssa. Rukoilla, että suojelevat ja varjelevat minua. Tykkään olla myös kaiken kauniin keskellä, kauniissa kodissani.

Vierailija
373/1660 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kaipaa minun seuraani, enkä minä kaipaa heidän seuraansa.

Vierailija
374/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialani on kohonnut huimaan nousuun, kun katkaisin kertaheitolla välit kaikkiin ihmisiin. Tein radikaalin ratkaisun. Enkä kadu pätkääkään. Vaihdoin paikkakuntaa myös. Kerralla jätin työt, sukulaiset jne. kaiken. Pienellä paikkakunnalla jouduin perättömän juorun kohteeksi. Nyt alkaa uusi ja iloinen erakko elämäni. Asunto on, josta tykkään. Työpaikka on. Muuta en kaipaa. Ihmisiin en aio millään muotoa tutustua. Nautin ja rakastan vapautta ja yksinoloa. Kaikella on tarkoitus. En ole koskaan jaksanut ihmisiä. Nyt saan olla erakkona.

Vierailija
375/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukutaan koko suvun voimalla itsekkääksi, sen takia, että en halua tehdä lapsia. En halua olla missään yhteydessä suvun kanssa. Suurin osa sukulaisistani on kotiäitejä. Minä käyn töissä. Minun mielestä he ovat itsekkäitä.

Vierailija
376/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iän myötä alkanut ajattelemaan itseäni ja tullut terveellä tavalla itsekkäämmäksi. Ennen olin aivan liian kiltti ja autoin ja ajattelin aina muita. En siitä kuitenkaan mitään sen kummempaa arvostusta saanut. Ainoastaan kummitätini, joka oli lapseton, oli testamentannut omaisuutensa minulle kuoltuaan. Kävin hänellä siivoamassa, kaupassa jne. Ihan hyvää hyvyyttä I nuorempana, en sen takia, että saisin perinnön. Olin muutenkin aina kiltti ja ystävällinen kaikille. Usein sain vain tylsyyttä vastapalvelukseksi. Yhdestäkin työpaikasta mi ut savustettiin ulos, kun olen kuulemma liian kiltti kuntoutusosastolle. Olen nykyään kovettunut ja kyynistynyt. Ihme kyllä, saan nyt enemmän arvostusta ihmisiltä kuin silloin, kun olin kiltti. Nyt vaan itsekkäästi elän itselleni ja ajattelen itseäni. En välitä enään mistään muusta mitään kuin itsestäni. Syön, nukun ja luen.

Vierailija
377/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialani on kohonnut huimaan nousuun, kun katkaisin kertaheitolla välit kaikkiin ihmisiin. Tein radikaalin ratkaisun. Enkä kadu pätkääkään. Vaihdoin paikkakuntaa myös. Kerralla jätin työt, sukulaiset jne. kaiken. Pienellä paikkakunnalla jouduin perättömän juorun kohteeksi. Nyt alkaa uusi ja iloinen erakko elämäni. Asunto on, josta tykkään. Työpaikka on. Muuta en kaipaa. Ihmisiin en aio millään muotoa tutustua. Nautin ja rakastan vapautta ja yksinoloa. Kaikella on tarkoitus. En ole koskaan jaksanut ihmisiä. Nyt saan olla erakkona.

Millaista työtä teet?

Vierailija
378/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista työtä teet?

Olin ennen kampaaja. Nyt olen töissä vuokrafirman kautta varastoissa.

Vierailija
379/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana erakko joulu oli. Söin, lepäsin, saunoin, katsoin telkkua, kuuntelin radiota, avasin paketteja, ulkoilin, ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Oma itse on paras ystävä❤️

Keltäs lahjat oli peräisin?

Vierailija
380/1660 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä.

Ostitko joululahjaksi :käsidesiä, saippuaa ja käsivoidetta?

Muista pitää hanskat kädessä kun poistut kotoa.l

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi