Miksi lihava nainen saa miehiä helpommin kuin treenattu mies saa naisia?
Miksi tälläinen vääryys? Lihava nainen ei panosta ulkonäköönsä ja syö kaikkea p*skaa, silti on miehiä jonoksi asti joista valita. Treenattu mies sen sijaan tekee parhaansa ja syö terveellisesti ja kumppanin löytäminen vaikeampaa.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat helppoja. Tämä on sanottu teille miljoona kertaa, mutta ei vaan mene perille. Lakatkaa antamasta kaikille.
Mä en ole antanut kenellekään mitään, mutta silti asia on pysynyt samanlaisena. Mitä mun pitäisi nyt tehdä?
M23
Aika hauska huomata, että pari vuotta vanha juttu on tismalleen samanlainen kuin valitusvirsi joita vieläkin aloitetaan lähes päivittäin. Vieläkään kusipää tai bodarit ei kelpaa kellekään ja läskipalleroiden flaksiaa hämmästellään.
Oon lihava nainen ja mä kelpuutan vain treenatut nörttimiehet sänkyyni. Onneksi on mistä valita ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen treenattu nainen enkä saa normaalipainoisia miehiä. Yli satakiloisia treenaamattomia ottajia olisi mutta sellaisista en viehäty.
Mistä tämä johtuu?
Velehtelustasi tai sitten sinulla on lepra
Mitä enemmän tätä palstaa tai viime aikoina myös esim iltasanomia lukee sitä onnellisempi olen siitä että olin ylipainoinen ns. parinvalintaiässä. Enpähän ainakaan vahingossa haksahtanut "mieheen" jonka elämä tuntuu pyörivän kumppanin (tai mahdollisen tulevan kumppanin) painon ympärillä. Ei kaatunut suhde kolmeen liikakiloon mitä oli "vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeen" tms paskaa mitä viime aikoina lehdissä on kirjoiteltu. Oma mies on pysynyt rinnalla ja rakastanut hyvässä ja pahassa. Ei ole haitannut raskauskilot, mutta on ollut aivan ihanan kannustava kun olen niitä halunnut pudottaa. On myös pysynyt rinnalla ihan oikeidenkin ongelmien aikana. Jotenkin en osaa tuota painoasiaa pitää ongelmana vaikka omaa painoani olen välillä halunnutkin pudottaa. En ikinä vaihtaisi omaa miestäni ns alfaurokseen vaan pelkkä ajatuskin kuvottaa.
ps. 10% ei koskaan solmi avo- tai avioliittoa. Vaikka nämä kaikki olisivat miehiä niin 80% miehistä asuu jossian vaiheessa aikuisikäänsä naisen kanssa. Tämä kaikki naiset ovan 20% perässä on jo tämän perusteella ihan täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat helppoja. Turha siitä naisia on syyttää, jos heitä on nuorissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä ja jos useimmille miehille naisten ylipaino ei ole ongelma.
Mutta mitä erityisen hienoa on olla ”vaikea”? Pääsääntöisesti kaikki, niin miehet kuin naisetkin, haluavat olla suhteessa ja/tai naida niin miksi helvetissä asiasta pitää tehdä hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat helppoja. Turha siitä naisia on syyttää, jos heitä on nuorissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä ja jos useimmille miehille naisten ylipaino ei ole ongelma.
Mutta mitä erityisen hienoa on olla ”vaikea”? Pääsääntöisesti kaikki, niin miehet kuin naisetkin, haluavat olla suhteessa ja/tai naida niin miksi helvetissä asiasta pitää tehdä hankalaa?
Kuka siitä nyt on erityisesti tehnyt hankalaa? Ja jos joku haluaa tehdä siitä hankalaa, niin miksi se muita kuin häntä itseään haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole itse ensin raskaana 9 kk ja sitten synnytä nelikiloinen mötikkä pienestä reiästä ja sitten imetä sitä vuosi ja nuku parin tunnin pätkissä kaksi vuotta ja huolla 18 vuotta ja katsotaan sitten tekeekö mieli olla kuinka helppo.
Ashley Graham = kuuma nainen. Esimerkiksi.
Itse valitsisin kyllä hyväkuntoisen, sopusuhtaisen ja itseäni pidemmän miehen mielummin kuin salibödärin. Nosti sitten kuinka paljon vaan penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltainen mies ei kelpaisi minulle missään nimessä. En tosin ole lihava. Mutta ei niitä miehiä silti ole jonoksi asti ollut. Mutta paljon mieluummin yksin kuin aloittajan kanssa.
Paitsi jos hän on huomattavan varakas. Silloin unohtaisit typerät elämänviisautesi välittömästi ja tekisit kaikkesi saadaksesi aloittajan kaltaisen miehen.
Olen lihava nainen ja seuraa olen aina saanut. Olen hauska ja rento ihminen, nätit kasvot. Hiukan introvertti.
Moni mies kertoo, et tykkää muhkuista naisista. Aluksi oudoksutti, että joku palvoo makkaroitani. Mutta tosiaan kaikille naistyypeille löytyy faneja.
Mutta en usko, että monikaan nainen masturboidessaan miettii vaikka 160 kiloista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltainen mies ei kelpaisi minulle missään nimessä. En tosin ole lihava. Mutta ei niitä miehiä silti ole jonoksi asti ollut. Mutta paljon mieluummin yksin kuin aloittajan kanssa.
Paitsi jos hän on huomattavan varakas. Silloin unohtaisit typerät elämänviisautesi välittömästi ja tekisit kaikkesi saadaksesi aloittajan kaltaisen miehen.
Älä jaksa. Varmasti joku onnenonkija hänet sitten poimisi koska on itse samanlainen tunnevammainen pissipää, mutta esim minä en huolisi edelleenkään. - eri -
Vierailija kirjoitti:
Ja v*tut. Aloin laihduttamaan ja treenaamaan ja olen saanut miehiltä pakkeja koska olen liian laiha/timmi. Haluavat pehmeää naista.
Eli vituiksi menee, teet sitten mitä tahansa.
-ikisinkku nainen
Haluaisin tietää miksi sain alapeukkuja. Siksikö etten pysynyt bmi:n mukaan ylipainoisena?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä laajempi naismaku, mitä naisilla miesmaku. Kaikenlaisille naisille löytyy oma fanikunta miehistä, mutta naiset kiinnostuu enimmäkseen parhaimmasta 20% prosentista miehiä.
Höpö höpö. Ei pidä mitenkään paikkaansa. Naisilla on erittäin paljon erilaisia makuja, luultavasti miehillä on kapeampi skaala koska miesten mielestä naisellä pitää olla pitkät, mielellään vaaleat hiukset ja isot tissit ja silti pitäisi olla myös hoikka.
Naisille riittää että mies on heitä vähän pidempi eikä välttämättä mikään sairaaloisen lihava, mutta lihavillekin on ottajansa jos ovat ihania luonteeltaan, pilkettä silmäkulmassa jne.
Naiset kiinnittävät puolisossa huomiota luonteeseen paljon enemmän kuin ulkonäköön. Joidenkin mielestä joku mies on komea joidenkin mielestä ei, komeuskin on katsojan silmässä, jos nainen rakastuu mieheen hän näkee miehen komeana.
Vierailija kirjoitti:
Ashley Graham = kuuma nainen. Esimerkiksi.
Itse valitsisin kyllä hyväkuntoisen, sopusuhtaisen ja itseäni pidemmän miehen mielummin kuin salibödärin. Nosti sitten kuinka paljon vaan penkistä.
Jos lihavien naisten oikeutuksena käytetään maailman kuuluisinta plus size -mallia, niin aika onttoa on perustelu. Ja tuo mainitsemasi hyväkuntoinen mieskin tod.näk. käy salilla. Vai onko Mustalla Barbaarilla esim. liian ruma kroppa sun makuun?
Painan 50 kg, urheilen paljon mutta en kelpaa kunnollisilla miehille. Varmaan johtuu iästäni, olen kolmekymppinen eli armottomasti rupsahtanut ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava nainen ja seuraa olen aina saanut. Olen hauska ja rento ihminen, nätit kasvot. Hiukan introvertti.
Moni mies kertoo, et tykkää muhkuista naisista. Aluksi oudoksutti, että joku palvoo makkaroitani. Mutta tosiaan kaikille naistyypeille löytyy faneja.
Mutta en usko, että monikaan nainen masturboidessaan miettii vaikka 160 kiloista miestä.
En usko että naiset yleensäkään kiihottuu niin kovasti miehen kropasta, vaan siitä miehestä, mitä hän sanoo naiselle, miten hän sanoo (ääni on tärkeä), myös haju on tärkeä, se miten mies koskettaa jne.
Ei naisille riitä pelkkä kiiltokuva kiihottumiseen, sitä kuvaa lihaksikkaasta komeasta miehestä on kiva katsella, mutta usein nainen katsoo siinäkin kuvassa paljon esim. miehen silmiä, näyttääkö hän siltä että on huumoria, romantiikaa jne.
Kyllä minä olen ollut ihastunut lihaviin miehiin, itsekin olen pitkä ja lihava ja en osaisi kuvitella itseäni jonkun timmin miehen kanssa, varmasti se kroppakin tuntuisi oudolta, nukkemaiselta. Toki tykkään että miehellä on lihaksikkaat kädet ja jalat, mutta mitään pyykkilautaa ei tarvi olla, karvainen rinta on se juttu... tunne siitä että mies on voimakas ja pystyy suojelemaan on paljon kiihottavampaa kuin tiukat lihakset.
Naisella on totaalinen valta parisuhdemarkkinoilla. Niin on ollut aina ja tulee aina olemaan.
tämä palsta käy sairaammaksi koko aika. Kerron nopee oman tarina.. olen mies.. tapasin vaimoni 12 v sitten. Tuli lapsi ja tuli toinen. Vaimoni lihoi. Siis raskaus. Vaimolle jäi löysää nahkaa ja sitä ns läskiä.. Hän työnsi ulos silti meidän lapset. Vaimoni oli fitness helmi ku tapasin ja nyt ei ole.. Miksi.. Koska synnytti kaksi meidän lasta. Vaimolla oli aluksi paha olla ja sanoi etten hyväksy häntä enää. Miksi??. Koska hän eli somen keskellä instassa missä 35v naisia haukuttiin jos saa lapsia.. He ovat ikäloppuja horia. Ei ole. Sanoin vaimolleni että on sinulla minut.. Miksi luet ja kuuntelet tota paskaa instassa jne. Vaimoni oli niin kiinni omassa jutussaaan ettei yhtään liikakiloa sallittu. Sitten heräsi. Minä otin kylmästi mahasti kiinni. Sanoin että no laita instaa tämä. En laita.. Laitat nyt. nyt laitat., En laita... Sanoin nyt näet, että minä' rakastan sinua. mitä muilla on väliä netissä., Ei ne ole meillä, Minä ja lapsi ollaan kotona sinun kanssa...... Sitten vaimoni tajusi. Ja onneksi tajusi. Jos sanon vaimoani lihavaksi, seon varmasti ok vaimolleni. En usko että vaimoni on lihava. Vaimoni on lihonnut paljon siitä mitä oli.. Mutta se mitä hän nyt on, niin on seksinkkääpän kuin koskaan. En ole ikinä uskaltanut sanoa vaimolleni tätä, koska hän oli fitness spede.
Nyt hän elää normaalisti ja on äiti vaimo ja paras ystävä. Tiedän että vaimoni on täällä ja minä ekaa kertaa. Rakastan sinua ja tiedät sen. Kaikille naisille haluan sanoa.. Olkaa sellasia kun olette ja älkää nöyrtykö urpojen juttuihin. Jos se mies jonka kanssa nyt olet, niin ei se ole ainoa mies. Jos meinaaat painuu ulos,niin lähe. ei se ole siinä ainoa.
Jos ylipainoinen nainen on sosiaalinen, iloinen ja mukava, niin onhan se paljon parempaa seuraa kuin katkera, epätoivoinen ja pillunhimoinen treenattu mies. Siihen naiseen on kiva tutustua ja siitä saattaa moni viehättyäkin, kun taas mies häätää seuransa hittoon heti kun avaa suunsa.