Miksi lihava nainen saa miehiä helpommin kuin treenattu mies saa naisia?
Miksi tälläinen vääryys? Lihava nainen ei panosta ulkonäköönsä ja syö kaikkea p*skaa, silti on miehiä jonoksi asti joista valita. Treenattu mies sen sijaan tekee parhaansa ja syö terveellisesti ja kumppanin löytäminen vaikeampaa.
Kommentit (101)
Ehkä se lihava nainen on mukava henkilö, positiivinen, järkevä eikä hauku toisia "jotka saa" jotain mitä hän ei. Kyllä se katkeruus ja toisten vihaaminen paistaa sen treenatunkin kuoren läpi.
Ei kyllä itselle naisena riitä se että mies käy salilla ja syö hyvin. Jos hän on kus*pää niin saa kyllä treenata tulevaisuudessakin ihan yksikseen.
Koska on niin paljon miehiä, jotka panevat rumaakin naista etenkin kännissä. Eipä nuo lihavien naisten miehet yleensä mitään kovin kummoisia ole. Ne ovat niitä matalan tason panomiehiä. Kauniiden naisten keskuudessa pyörii omat panomiehet, jotka ovatkin sitten jo ihan eri tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä laajempi naismaku, mitä naisilla miesmaku. Kaikenlaisille naisille löytyy oma fanikunta miehistä, mutta naiset kiinnostuu enimmäkseen parhaimmasta 20% prosentista miehiä.
Mystisesti kuitenkin yli 20% miehistä on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se lihava nainen on mukava henkilö, positiivinen, järkevä eikä hauku toisia "jotka saa" jotain mitä hän ei. Kyllä se katkeruus ja toisten vihaaminen paistaa sen treenatunkin kuoren läpi.
Ei kyllä itselle naisena riitä se että mies käy salilla ja syö hyvin. Jos hän on kus*pää niin saa kyllä treenata tulevaisuudessakin ihan yksikseen.
Mahtaakohan salityypit olla yleisestkin enemmän kiinnostuneita peilikuvastaan enemmän kuin kumppanistaan? Motiivina treenaukselle jokin muu kuin hyvä kunto kenties
Ap:n kohdalla on kyllä tullut jo varsin selväksi ettei kelpaa kellekään ja syykin on harvinaisen selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä laajempi naismaku, mitä naisilla miesmaku. Kaikenlaisille naisille löytyy oma fanikunta miehistä, mutta naiset kiinnostuu enimmäkseen parhaimmasta 20% prosentista miehiä.
Mystisesti kuitenkin yli 20% miehistä on parisuhteessa.
Painotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hyvä ulkonäkö on jollain sijalla 10 naisen mieskriteereissä. Lihava nainen voi olla nätti naamasta ja läskit oikeissa paikoissa, jolloin monille miehille kelpaa.
Ei ole. Naisille miehen ulkonäkö on sijalla 1 siinä missä miehienkin naiskriteerit menevät.
Naama ja pukeutuminen ovat aika tärkeitä, lihakset eivät niinkään. Komealla narulla on paljon parempi naisonni kuin tissiposkibodarilla. Myös laihaläski naamasta kaunis nainen kaataa miestä helpommin kuin naamageeneiltään lahjaton fitnesspylly.
Tässä oli tosi paljon sanoja, joita en olisi välittänyt elämäni aikana kuulla. Sinkkuus taitaa pistää jotkut sekaisin, kun pitää noin halventavasti puhua muista ihmisistä.
Et taida olla lukemisen ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen treenattu nainen enkä saa normaalipainoisia miehiä. Yli satakiloisia treenaamattomia ottajia olisi mutta sellaisista en viehäty.
Mistä tämä johtuu?
Mistä päin olet ja minkä ikäinen?
t. treenattu mies
Helsinki (valmis muuttamaan muualle), 27v. Täällä kieltämättä on ylitarjontaa nuorehkoista naisista mutta yllätyksenä tuli että näin vaikea löytää sopivaa seuraa.
Ok, itse 30v ja myös Helsingistä, haluaisitko tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Hoikissa ihmisissä on enemmän positiivisia ja mukavia ihmisiä kuin lihavissa. Kun timmi nainen riisuu vaatteet päältään, niin on ihan eri värähtelyt kuin lihavan naisen riisuuntuessa. Lähinnä saa miettiä mihin sen katseensa laittaa, että halut pysyy, kun läskit alkavat näkymään. Hoikasta naisesta ei saa katsettaan irti edes seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha turha syyllistää naisia tästä. Ihan samalla tavalla ne miehet haluaisi vaan 18-20-vuotiaita tiukkapeppuja. Joutuvat sitten pillunhimossa tyytymään vähempään.
Tai sitten voi tunnustaa totuuden ja sanoa, että sekä miehillä elä että naisilla on omat henkilökohtaiset mieltymyksensä.
T. Nainen, joka tykkää nörteistä
Miksi minä treenattu nainen saan miehiltä vain kuolaavaa, pervoa tai ilkeää huomiota, vaikken huomiota ollenkaan tarkoituksella hae. Sitten ne ihmiset, jotka eivät pervoile ja käyttäytyvät perus kohteliaasti eivät noteeraa minua mitenkään muuten kuin korkeintaan muutamalla lyhytsanaisella keskustelulla?
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Ja naisten miesmaku juontaa juurensa kykenevistä uroksista taisteluun. Nainen ei halua olla tavismiehen kanssa koska se ei nosta naisen asemaa muiden naisten silmissä. Nainen ei osaa rakastaa aidosti vaan mielessä on aina suhteen ja miehen näyttävyys muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha turha syyllistää naisia tästä. Ihan samalla tavalla ne miehet haluaisi vaan 18-20-vuotiaita tiukkapeppuja. Joutuvat sitten pillunhimossa tyytymään vähempään.
Tai sitten voi tunnustaa totuuden ja sanoa, että sekä miehillä elä että naisilla on omat henkilökohtaiset mieltymyksensä.
T. Nainen, joka tykkää nörteistä
Niin "haluaisivat" varmaan, ihan kuten lähes jokainen nainen haluaisi hyvätuloisen herrasmiespalomiehen joka osaa 7 kieltä ja on tosi lapsirakas ja ammatistaan huolimatta 3 alan maisteri. Mutta kun mies realistisessa näkemyksessään tyytyy paljon vähempään, nainen sen sijaan haihattelee vielä ylöspäin. Lasipalatsissa haisee oman tuheron käry, mutta siltikin kuvitellaan olevansa kuolevaista koreampi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä treenattu nainen saan miehiltä vain kuolaavaa, pervoa tai ilkeää huomiota, vaikken huomiota ollenkaan tarkoituksella hae. Sitten ne ihmiset, jotka eivät pervoile ja käyttäytyvät perus kohteliaasti eivät noteeraa minua mitenkään muuten kuin korkeintaan muutamalla lyhytsanaisella keskustelulla?
Ilmeisesti olet joko tylsä tai muuten luotaantyöntävä persoona, mutta näytät hyvältä. Tai sitten kasvosi eivät miellytä, mutta kroppasi miellyttää.
Sanokaapa mulle "miehet", että miksi tämä väite pitäisi paikkaansa, kun parisuhteessa on yhtä paljon miehiä kuin naisia? Vai meinaatteko että naisilla on keskimäärin useampia suhteita?
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat helppoja. Turha siitä naisia on syyttää, jos heitä on nuorissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä ja jos useimmille miehille naisten ylipaino ei ole ongelma.
Ei muuten pidä paikkaansa, miehiä on enemmän. Mutta sitä taisit tarkoittaakin, koska noin tuo sun lauseesi on epälooginen.
Tuliko ap:lle lainkaan mieleen semmoinen vaihtoehto, että monet miehet tykkää runsaista muodoista, eikä mistään lihaskimpuista? Ei tainnut tulla, ap on tyypillinen av-mamma (sukupuolesta riippumatta), että kuvittelee omat mieltymuksensä universaaleiksi.
Hmmh, meinasin aloittaa kuntokuurin vuodenvaihteessa, mutta enpäs tiedäkään jos treenattuna sitten naiset alkavat karttaa minua.
T: lihava ja treenaamaton mies, jolla ei ole vaikeuksia löytää naisseuraa
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa mulle "miehet", että miksi tämä väite pitäisi paikkaansa, kun parisuhteessa on yhtä paljon miehiä kuin naisia? Vai meinaatteko että naisilla on keskimäärin useampia suhteita?
Enenmmän kokemuksia naisilla ainakin on. Oliko se jotain niin, että 30v naisella on 15-20 eri panoa alla, samanikäisellä miehellä muutamia.
Miehetkin saavat suhteen kun kelpuuttavat tarpeeksi huonon naisen ja kyseinen nainen on jo tarpeeksi monta kertaa yrittänyt itseään parempaa miestä, epäonnistuen.
Ja jälleen livahdettiin yleisestä yksittäiseen.Mitäs muutakaan kun on minä-minä sukupolvea.