Miksi lihava nainen saa miehiä helpommin kuin treenattu mies saa naisia?
Miksi tälläinen vääryys? Lihava nainen ei panosta ulkonäköönsä ja syö kaikkea p*skaa, silti on miehiä jonoksi asti joista valita. Treenattu mies sen sijaan tekee parhaansa ja syö terveellisesti ja kumppanin löytäminen vaikeampaa.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä treenattu nainen saan miehiltä vain kuolaavaa, pervoa tai ilkeää huomiota, vaikken huomiota ollenkaan tarkoituksella hae. Sitten ne ihmiset, jotka eivät pervoile ja käyttäytyvät perus kohteliaasti eivät noteeraa minua mitenkään muuten kuin korkeintaan muutamalla lyhytsanaisella keskustelulla?
Ilmeisesti olet joko tylsä tai muuten luotaantyöntävä persoona, mutta näytät hyvältä. Tai sitten kasvosi eivät miellytä, mutta kroppasi miellyttää.
No omasta mielestä en kyllä kropanpuolesta hyvältä näytä, vaikka treenaisin kuinka kovasti. Enemmän miehiseltä. Kasvot ovat ok ja lunteesta en tiedä, miltä se toisten näkökulmasta näyttää. En välitä juomisesta, polttamisesta ja olen enemmän luonnonläheinen. En meikkaa enkä käytä merkkivaatteita. Voihan se olla, että persoonassani on jotain, mistä monet ei tykkää siitä huolimatta vaikka jotkut ovat tulleet ihan minun luokseni todeten, että poikkean heidänmielestä positiivisella tavalla muista, mutta kai tämäkin on vain jotain kohteliaisuutta toisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa mulle "miehet", että miksi tämä väite pitäisi paikkaansa, kun parisuhteessa on yhtä paljon miehiä kuin naisia? Vai meinaatteko että naisilla on keskimäärin useampia suhteita?
Enenmmän kokemuksia naisilla ainakin on. Oliko se jotain niin, että 30v naisella on 15-20 eri panoa alla, samanikäisellä miehellä muutamia.
Miehetkin saavat suhteen kun kelpuuttavat tarpeeksi huonon naisen ja kyseinen nainen on jo tarpeeksi monta kertaa yrittänyt itseään parempaa miestä, epäonnistuen.
Nyt linkkiä faktoihin. Kaikkee paskaa sitä väitetäänkin.
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…
Johtuisiko LUONTEESTA, sinustakin saa vaikutelman että olet kuspää joten ei mitään väliä kuinka treenattu olet, ei minullekaan kelpaisi.
T. Pullea nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa mulle "miehet", että miksi tämä väite pitäisi paikkaansa, kun parisuhteessa on yhtä paljon miehiä kuin naisia? Vai meinaatteko että naisilla on keskimäärin useampia suhteita?
Enenmmän kokemuksia naisilla ainakin on. Oliko se jotain niin, että 30v naisella on 15-20 eri panoa alla, samanikäisellä miehellä muutamia.
Miehetkin saavat suhteen kun kelpuuttavat tarpeeksi huonon naisen ja kyseinen nainen on jo tarpeeksi monta kertaa yrittänyt itseään parempaa miestä, epäonnistuen.
Joo pientä liiottelua sulla. "Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Eihän kyselyt ole faktaa. Ihmiset VALEHTELEVAT. Varsinkin miehet valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Eihän kyselyt ole faktaa. Ihmiset VALEHTELEVAT. Varsinkin miehet valehtelevat.
Niin miehet ylöspäin ja naiset alaspäin. Mikähän olisi totuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet ylöspäin ja naiset alaspäin. Mikähän olisi totuus?
Totuus lienee se, että tulos oli väärä....
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen, joka tykkää nörteistä
Kerropa nyt rehellisesti kummanlaisista nörteistä tykkäät.
Tällaisesta:
http://images.halloweencostumes.com/products/3880/1-1/50s-class-nerd-co…
Vai tällaisesta "nörtistä":
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/14/e3/fc/14e3fc492a3e42714f94…
Itse olen treenattu nainen mutta en halua LIIAN treenattua miestä, haluan miehen joka on miehen kokoinen ja peruskunto ok, mutta haluan että mies käyttää aikansa mieluummin työntekoon ja itsensä sivistämiseen kuin salilla.
Olin itse joitakin vuosia sitten normaalipainon ylärajalla, tuli juhlittua liikaa ja masensi silloinen elämäntilanne joten söin paljon. Kauheasti sain kurveineni huomiota treenatuilta miehiltä, nimenomaan niiltä lihaskimpuilta, jotka varmasti kuluttavat salia jokaisena päivänä. En tiedä mistä tämä johtui, ihmettelin itsekin. Liikaihrat eivät omasta mielestäni varsinaisesti sopineet minulla, mutta saliäijiä oli kokoajan tarjolla.
AP
Koska nainen saa aina seksiä kun haluaa, oli sitten vaikka vanha, ruma ja lihava ja mies ei saa vaikka olisi nuori, komea ja lihaksikas.
Tämä on kikkelikuvamies eikös niin.
Mistä sen miesjonon löytää, josta niitä miehiä voi käydä valkkaamassa? Kertoisitko ap kun niin hyvin olet asioista perillä?
T: lihava nainen
Koska miehet ovat helppoja. Tämä on sanottu teille miljoona kertaa, mutta ei vaan mene perille. Lakatkaa antamasta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen, joka tykkää nörteistä
Kerropa nyt rehellisesti kummanlaisista nörteistä tykkäät.
Tällaisesta:
http://images.halloweencostumes.com/products/3880/1-1/50s-class-nerd-co…
Vai tällaisesta "nörtistä":
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/14/e3/fc/14e3fc492a3e42714f94…
Tuo ylempi ilman naamiaisasua on enempi mun mieleeni. Jälkimmäinen ei edes näytä nörtiltä.
Ihmettelen kyllä tällaisia kuvavalintoja. Eka mies on tavallisen/hyvännäköinen nuorukainen, josta on yritetty stailata nörtti paksusankaisilla rilleillä ja naurettavalla naamiaisasulla. Toisen kuvan mies on puolestaan stereotyyppinen parrakas jykeväleuka, jonka muka-nörttiys ilmeisesti tulee aurinkolaseista(?). Etkö todellakaan löytänyt yhtään kuvaa tavallisesta nörttimiehestä?
-eri
Ja v*tut. Aloin laihduttamaan ja treenaamaan ja olen saanut miehiltä pakkeja koska olen liian laiha/timmi. Haluavat pehmeää naista.
Eli vituiksi menee, teet sitten mitä tahansa.
-ikisinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälläinen vääryys? Lihava nainen ei panosta ulkonäköönsä ja syö kaikkea p*skaa, silti on miehiä jonoksi asti joista valita. Treenattu mies sen sijaan tekee parhaansa ja syö terveellisesti ja kumppanin löytäminen vaikeampaa.
Ehkä treenatun miehen pitäisi tehdä parhaansa myös henkisten ominaisuuksiensa osalta eikä vaan pumpata hauista ja kuvitella, että se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat helppoja. Turha siitä naisia on syyttää, jos heitä on nuorissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä ja jos useimmille miehille naisten ylipaino ei ole ongelma.
"Meitä ei saa SYYYYTTÄÄÄÄÄÄH!"
t. kaikki naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat helppoja. Turha siitä naisia on syyttää, jos heitä on nuorissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä ja jos useimmille miehille naisten ylipaino ei ole ongelma.
"Meitä ei saa SYYYYTTÄÄÄÄÄÄH!"
t. kaikki naiset
Syytä vain kaikin mokomin. Siitä ei kuitenkaan seuraa se että nainen ottaa lihaksikkaan kusipään jos ei halua sitä tehdä. Eli hukkaan heitettyä aikaa.