Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöaikana ei pidä liikkua kun taksilla

Vierailija
04.12.2016 |

Tämän kaikki tietää. Miksei ohjetta noudateta?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen hyvänä esimerkkinä

Meinaatko että taksi olisi hakenut heidät sisältä, niin eivät olisi tulleet ammutuksi ulko-ovelle, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
42/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten raiskauksia tapahtuu juuri öisin sekä muita väkivaltarikoksia

Ja 90% tapauksista raiskauksen uhri tuntee raiskaajan.

Öisin ei siis kannata liikkua varsinkaan kenenkään tutun seurassa! Mahdollisuus raiskaukseen vain nousee!

On kyllä hassua, että naiset pelkäävät ja naisia pelotellaan pimeillä puistoilla yms. Vaikka eniten pitäisi pelätä parisuhdetta, kaverisuhteita ja sukulaisia.

Tilasto on toki hyvä tiedostaa. Mutta tottakai eniten pelottaa se, mihin ei voi itse vaikuttaa. Ihmissuhteita voi sentään valita ja katkaista.

Näistä tuttujen tekemistä raiskauksista ei puhuta milloinkaan, vaikka ne ovat 90% raiskauksista. Miksi naisia pelotellaan pimeillä puistoilla, vaikka järkevämpää olisi pelotella omalla kumppanilla, entisellä ja/tai nykyisellä, ystävällä, sukulaisella? Koska hän se tekijä tulee olemaan melkein varmasti, jos raiskauksen uhriksi joutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää liikkua stadissa, toki varuillaan saa olla. En liiku yksin yöaikaan.

Vierailija
44/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sellaistakin tapahtunut, että taksinkuljettaja on syyllistynyt rikokseen...

Yöbussi on turvallinen. Siellä on muitakin ihmisiä. Järkeä kannattaa käyttää reittivalinnoissa, mutta en vaan jaksa uskoa, että noissa lähimetsiköissä vaanisi joku pahantekijä pakkasessa ja pimeässä odottamassa minua ;-)

Yöbussin kuljettaja raiskasi alaikäisen matkustajansa Turussa jokunen vuosi sitten. Mites sinun mielestäsi raiskatun tytön olisi pitänyt käyttää järkeä tuossa tapauksessa?

Nyt yleistät yksittäistapauksen. On ihan selvää, että tuo tyttö ei voinut vaikuttaa asiaan mitenkään. Hullu raiskarikuski on onneksi harvinaisuus.

Vaikka ihmisiä kuolee autokolareissa, ajan silti autoa. Vaikka ihmisiä hukkuu järviin, uin silti. Jne. Elämistä ei voi lopettaa, vaikka pahoja asioita tapahtuu.

Vierailija
45/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti on naiselle vaarallisin paikka Suomessa.

Pahoinpitelyt, murhat, raiskaukset, kaikki tapahtuu omassa kodissa, tutun tai puolison tekemänä. Miten voisimme säästää naiset tältä? Miten heidän tulisi sitten käyttäytyä kotona, jotta puoliso ei tappaisi?

Vierailija
46/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ravintolan ovelle ammuttu? Vai

Vierailija
47/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sellaistakin tapahtunut, että taksinkuljettaja on syyllistynyt rikokseen...

Yöbussi on turvallinen. Siellä on muitakin ihmisiä. Järkeä kannattaa käyttää reittivalinnoissa, mutta en vaan jaksa uskoa, että noissa lähimetsiköissä vaanisi joku pahantekijä pakkasessa ja pimeässä odottamassa minua ;-)

Yöbussin kuljettaja raiskasi alaikäisen matkustajansa Turussa jokunen vuosi sitten. Mites sinun mielestäsi raiskatun tytön olisi pitänyt käyttää järkeä tuossa tapauksessa?

Nyt yleistät yksittäistapauksen. On ihan selvää, että tuo tyttö ei voinut vaikuttaa asiaan mitenkään. Hullu raiskarikuski on onneksi harvinaisuus.

Vaikka ihmisiä kuolee autokolareissa, ajan silti autoa. Vaikka ihmisiä hukkuu järviin, uin silti. Jne. Elämistä ei voi lopettaa, vaikka pahoja asioita tapahtuu.

Yksittäistapauksia kaikki raiskaukset ovat. Tässä ketjussa on mainittu kaksi taksikuskia jotka raiskasivat. Eli eivät ole hulluja eikä yksittäistapauksia.

Mitäs sitten tuumisit, jos lapsesi hukkuu ja sinulle tullaan sanomaan että olisi käyttänyt järkeä. Tai halvaannut auto-onnettomuudessa ja lääkäri sanoo sinulle että olisit vähän ajatellut?

Vierailija
48/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Mikkelissähän  taksikuski raiskasi ja tappoi naisen...

Vierailija
49/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öisin ei siis kannata liikkua varsinkaan kenenkään tutun seurassa! Mahdollisuus raiskaukseen vain nousee!

On kyllä hassua, että naiset pelkäävät ja naisia pelotellaan pimeillä puistoilla yms. Vaikka eniten pitäisi pelätä parisuhdetta, kaverisuhteita ja sukulaisia.

Tilasto on toki hyvä tiedostaa. Mutta tottakai eniten pelottaa se, mihin ei voi itse vaikuttaa. Ihmissuhteita voi sentään valita ja katkaista.

Näistä tuttujen tekemistä raiskauksista ei puhuta milloinkaan, vaikka ne ovat 90% raiskauksista. Miksi naisia pelotellaan pimeillä puistoilla, vaikka järkevämpää olisi pelotella omalla kumppanilla, entisellä ja/tai nykyisellä, ystävällä, sukulaisella? Koska hän se tekijä tulee olemaan melkein varmasti, jos raiskauksen uhriksi joutuu.

Juuri tuohonhan minä vastasin. Miksi jatkat hokemalla samaa? Kyllä, tilastosta pitää puhua, jotta naiset havaitsevat lähipiirinsä mahdolliset riskikäyttäytyjät, eivätkä olisi liian hyväuskoisia. Mutta kärjistetysti "seuransa voi valita", joten tosiaankin pelkään yöntimoa enkä kumppaniani. Pelkään sitä, mihin en voi järjellä vaikuttaa. Ja niin varmaan moni muukin.

Vierailija
50/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi pyytää puolison hakemaan tsi isää, veljeä, äitiä siskoa, serkkua, ystävää...

Vierailija
51/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo luku on peräisin?

Vierailija
52/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohonhan minä vastasin. Miksi jatkat hokemalla samaa? Kyllä, tilastosta pitää puhua, jotta naiset havaitsevat lähipiirinsä mahdolliset riskikäyttäytyjät, eivätkä olisi liian hyväuskoisia. Mutta kärjistetysti "seuransa voi valita", joten tosiaankin pelkään yöntimoa enkä kumppaniani. Pelkään sitä, mihin en voi järjellä vaikuttaa. Ja niin varmaan moni muukin.

Sanot jo toistamisen että tilastoista pitää puhua, ja kun teen juuri niin, yrität tukkia suuni syyttelemällä minua saman hokemisesta.

Ja sinäkö kuvittelet, että kumppaninsa raiskaamaksi joutuneet uskoivat että hän tekisi niin? Luuletko olevasi niin älykäs että sinä näet kaikkien läpi kun taas ne muut hölmöt naiset ovat liian hyväuskoisia? Sinulle ei ikinä voisi käydä noin? Niin ovat ajatelleet kaikki naiset.

Vierailija
53/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka "90 % raiskauksista" olisi kumppanin tai tuttavan tekemiä, sehän ei tarkoita, että 90% tuttavista raiskaisi tai että 90% naisista tulisi raiskatuiksi kumppanin toimesta.. vähän menee yli tuo "pitäisi pelätä kumppania!!!" Minä pelkään mitä pelkään, omista lähtökohdistani. Minulla on hyvä kumppani, enkä pyöri baareissa iskettävänä. Miksi pelkäisin siis noiden puolesta, sanoi tilasto mitä sanoi? Ne eivät ole minulle todennäköisiä.

Vierailija
54/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo luku on peräisin?

Lehtiartikkelista, lehteä en valitettavasi enää muista.

Wikipediassa sanotaan että joka neljäs raiskaaja on uhrille tuntematon, eli 75% tapauksista raiskaaja on tuttu. Wikipediassa saattaa olla väärää tietoa, artikkelia on selvästi muokattu tiettyyn suuntaan viittaavaksi. "Joka neljäs on tuntematon" kuulostaa aika erilaiselta, kuin jos sanoisi että "kolmessa neljästä tapauksesta tekijä on tuttu".

Vierailija
55/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka "90 % raiskauksista" olisi kumppanin tai tuttavan tekemiä, sehän ei tarkoita, että 90% tuttavista raiskaisi tai että 90% naisista tulisi raiskatuiksi kumppanin toimesta.. vähän menee yli tuo "pitäisi pelätä kumppania!!!" Minä pelkään mitä pelkään, omista lähtökohdistani. Minulla on hyvä kumppani, enkä pyöri baareissa iskettävänä. Miksi pelkäisin siis noiden puolesta, sanoi tilasto mitä sanoi? Ne eivät ole minulle todennäköisiä.

Haluatko luetella kaikki muutkin asiat, mitä tuo luku ei tarkoita?

Ja on kyllä melkoinen defenssireaktio sinulta.

Vierailija
56/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot jo toistamisen että tilastoista pitää puhua, ja kun teen juuri niin, yrität tukkia suuni syyttelemällä minua saman hokemisesta.

Ja sinäkö kuvittelet, että kumppaninsa raiskaamaksi joutuneet uskoivat että hän tekisi niin? Luuletko olevasi niin älykäs että sinä näet kaikkien läpi kun taas ne muut hölmöt naiset ovat liian hyväuskoisia? Sinulle ei ikinä voisi käydä noin? Niin ovat ajatelleet kaikki naiset.

Sinä selvästi tarvitsit selitystä, miksi naiset pelkäävät tuntemattomia raiskareita, ja minä yritin antaa sinulle sellaisen. Saat julistaa sanomaasi niin paljon kuin haluat, mutta voisi olla hyödyksi tietää, mitä muiden päässä liikkuu ja miksi pelkäävät mitä pelkäävät.

Vierailija
57/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla taksiautoilija joka tarvitsee lisää asiakkaita.

Ja poliisi jos kehoitan tekemään rikosilmoitusta rikoksista. Kokki jos annan täällä hyviä valmistusohjeita äideille

Vierailija
58/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko sun kuitenkin pysyä koko ajan kotona?

Vihje: Tsekkaa tilastot liikennekuolemista ja henki-/väkivaltarikoksista.

Vierailija
59/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko luetella kaikki muutkin asiat, mitä tuo luku ei tarkoita?

Ja on kyllä melkoinen defenssireaktio sinulta.

Puolustan oikeuttani pelätä mitä "haluan", jos sen sellaiseksi haluat kokea. Enkä myöskään pidä aiheettomasta leimaamisesta, miestenkään.

Vierailija
60/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko sun kuitenkin pysyä koko ajan kotona?

Vihje: Tsekkaa tilastot liikennekuolemista ja henki-/väkivaltarikoksista.

Juuri näin. Minä en liiku öisin missään. Jos pitää jotakuta joskus harvoin noutaa jostain, menen autolla ja pyydän ulos kun olen oven kohdalla. Ei riskejä pidä ottaa. Niin sanovat poliisitkin, öisin liikkuu vain huligaaneja ja aura-autoja kun muut nukkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan