Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöaikana ei pidä liikkua kun taksilla

Vierailija
04.12.2016 |

Tämän kaikki tietää. Miksei ohjetta noudateta?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kyllä ole varaa 5 krt viikossa tulla töistä taksilla kotiin. Pääsen klo 02-04 töistä.

Vierailija
62/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten raiskauksia tapahtuu juuri öisin sekä muita väkivaltarikoksia

Ja 90% tapauksista raiskauksen uhri tuntee raiskaajan.

Öisin ei siis kannata liikkua varsinkaan kenenkään tutun seurassa! Mahdollisuus raiskaukseen vain nousee!

On kyllä hassua, että naiset pelkäävät ja naisia pelotellaan pimeillä puistoilla yms. Vaikka eniten pitäisi pelätä parisuhdetta, kaverisuhteita ja sukulaisia.

Tilasto on toki hyvä tiedostaa. Mutta tottakai eniten pelottaa se, mihin ei voi itse vaikuttaa. Ihmissuhteita voi sentään valita ja katkaista.

Näistä tuttujen tekemistä raiskauksista ei puhuta milloinkaan, vaikka ne ovat 90% raiskauksista. Miksi naisia pelotellaan pimeillä puistoilla, vaikka järkevämpää olisi pelotella omalla kumppanilla, entisellä ja/tai nykyisellä, ystävällä, sukulaisella? Koska hän se tekijä tulee olemaan melkein varmasti, jos raiskauksen uhriksi joutuu.

Juuri tuohonhan minä vastasin. Miksi jatkat hokemalla samaa? Kyllä, tilastosta pitää puhua, jotta naiset havaitsevat lähipiirinsä mahdolliset riskikäyttäytyjät, eivätkä olisi liian hyväuskoisia. Mutta kärjistetysti "seuransa voi valita", joten tosiaankin pelkään yöntimoa enkä kumppaniani. Pelkään sitä, mihin en voi järjellä vaikuttaa. Ja niin varmaan moni muukin.

Sanot jo toistamisen että tilastoista pitää puhua, ja kun teen juuri niin, yrität tukkia suuni syyttelemällä minua saman hokemisesta.

Ja sinäkö kuvittelet, että kumppaninsa raiskaamaksi joutuneet uskoivat että hän tekisi niin? Luuletko olevasi niin älykäs että sinä näet kaikkien läpi kun taas ne muut hölmöt naiset ovat liian hyväuskoisia? Sinulle ei ikinä voisi käydä noin? Niin ovat ajatelleet kaikki naiset.

Sinä selvästi tarvitsit selitystä, miksi naiset pelkäävät tuntemattomia raiskareita, ja minä yritin antaa sinulle sellaisen. Saat julistaa sanomaasi niin paljon kuin haluat, mutta voisi olla hyödyksi tietää, mitä muiden päässä liikkuu ja miksi pelkäävät mitä pelkäävät.

En tiedä miten vajaaälyinen kuvittelet minun olevan, mutta en todellakaan tarvitse tuota selitystä. Ymmärrän syyn kuten jokainen aivoilla varustettu. Mutta hassua on tuo silmitön pelko verrattuna sokeaan luottamukseen, kun kyseseessä on joku edes etäisesti tuttu. Sen sanoin jo aiemmin. Olisit lukenut, niin tältä väännöltä olisi säästytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei kyllä ole varaa 5 krt viikossa tulla töistä taksilla kotiin. Pääsen klo 02-04 töistä.

Mutta olet kuitenkin selvinpäin?

Moni uhri on ollut maistissa ja siksi ovat helppoja nakkeja

Vierailija
64/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka "90 % raiskauksista" olisi kumppanin tai tuttavan tekemiä, sehän ei tarkoita, että 90% tuttavista raiskaisi tai että 90% naisista tulisi raiskatuiksi kumppanin toimesta.. vähän menee yli tuo "pitäisi pelätä kumppania!!!" Minä pelkään mitä pelkään, omista lähtökohdistani. Minulla on hyvä kumppani, enkä pyöri baareissa iskettävänä. Miksi pelkäisin siis noiden puolesta, sanoi tilasto mitä sanoi? Ne eivät ole minulle todennäköisiä.

Haluatko luetella kaikki muutkin asiat, mitä tuo luku ei tarkoita?

Ja on kyllä melkoinen defenssireaktio sinulta.

Puolustan oikeuttani pelätä mitä "haluan", jos sen sellaiseksi haluat kokea. Enkä myöskään pidä aiheettomasta leimaamisesta, miestenkään.

Olet naurettava. En keksi mitään järkevää sanottavaa tuollaiseen kommenttiin. No pelkää "omista lähtökohdistasi" ihan mitä tykkäät.

Vierailija
65/65 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kyllä suosittelen naisille taksin ottamista jos kotiin meneminen edellyttää hiljaisten teiden kulkemista. Itse kävelen kotiin, koska minulla on paras itsepuolustustaito, eli juokseminen sen verran hyvässä tilassa, että minua ei ihan helposti kiinni saada.

Muutenkin mies saa varmaan olla paljon paremmin rauhassa satunnaisten sekopäiden hyökkäyksiltä, vaikka noita kännisiä rähisijöitä joutuvatkin naisia enemmän kohtaamaan. Itse en noita jaksa pelätä, koska pääsen tosiaan heitä niin helposti karkuun tarvittaessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi