Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?
Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia
Kommentit (835)
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkosen musavideo....ei tartte varmaan selventää :D
Minulla leuan loksahtamisen aiheutti sen kappaleen uskomaton huonous :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs julkisuudessakin aika paljon ollut miespuolinen yliopiston professori suuteli ohimennessään nuorta (18-19v) naisopiskelijaa suulle, kun tyttö seisoi silmät kiinni erään koulutehtävän yhteydessä.
Tyttö jäätyi täysin, me todistajat jäimme tuijottamaan suu auki, proffa käveli naureskellen pari askelta, pysähtyi, kääntyi ympäri ja aloitti päättymättömän anteeksipyytelyn. Siinä oli ura katkolla.
Terveisiä vaan proffalle ja fuksiryhmälle.
sano vaan nimi, jos kerran julkisesti noin teki
Vierailija kirjoitti:
Kävelin kaikessa rauhassa pitkin kapeaa jalkakäytävää, kunnes tulin kohtaan, jossa oli suojatie. Kaksi miestä oli juuri ylittämässä sitä, ja satuin olemaan juuri siinä kohdassa, johon suojatie päättyi, kun he pääsivät sen yli. Kumpikaan mies ei väistänyt, vaan jalkakäytävälle astuessaan he vain työnsivät minut tieltään pientareelle, ikään kuin en olisi olemassa ollenkaan. En osannut edes sanoa mitään, tuijotin vain.
Siis eräänlainen "manslamming", jota miehet harrastavat kaduilla.
Selailin yhden eksän puhelinta, ihan luvan kanssa. Lähetetyissä viesteissä oli eräälle muijalle lähetetty seksuaali sävytteinen viesti tyyliä "näin susta unta, aina se oot sinä mun seksiunissa.." kysyin tätä poikaystävältä, että mikä juttu ja kuka tämä muija on? Hän ihan pokkana poisti viestin ja kysyi "mikä viesti? Ei täällä mitään sellaista viestiä ollutkaan." silloin en kyllä tosiaan keksinyt mitään sanottavaa.
otin kahvilan vitriinistä viimeisen eilisen, eli alessa olevan, suklaamunkin. takana ollut nainen otti tyynesti tarjottimelta munkkini lautasineen ja sujautti tilalle oman lautasensa, jossa normaalihintainen berliininmunkki! täytyy sanoa että jähmetyin suu ammollaan, luulin olevani piilokamerassa tai jotain! pistin munkin sitten takaisin, otin vain kahvin ja menin sokissa istumaan, meni vissiin vuorokausi ennenkuin päähäni tuli liuta asioita joita olisi pitänyt tehdä/sanoa..
Tulin kaupasta ja kaupan oven edessä oli nuori pariskunta, vauva kantokopassa miehen käsivarrella ja molemmat polttivat tupakkaa. Kaikki savut suoraan vauvan päälle. Pysähdyin katsomaan hetkeksi ja jatkoin sitten matkaa autolle. Vielä auton ovella piti kääntyä katsomaan, että ihan oikeastiko. Ihan järkyttävää.
Olin juuri laittamassa limuani liukuhihnalle alepassa, kun jostain kauempaa selän takaa lensi pakastevihannespussi näpeille. En tajunnut, että joku oli vaan lähtenyt hakemaan kassalla unohtunutta tavaraa, muut kamat oli jo kassan toisessa päässä. Kaupassa ei ollut muita asiakkaita, en edes ollut nähnyt koko äijää. Säikähdin ja yritin naurahtaa, äijä katto vaan vihasesti, ei edes hymyillyt? Omituinen tyyppi. Kassaneitikin oli ihan puunaamana, ikäänkuin vihannesten viskominen olisi ihan arkipäivää.
Vastaantuli ihan asiallisen näköinen ja täysin selvinpäin olevan oloinen neljän hengen poikaporukka, keskellä kirkasta iltapäivää. Yksi polvistui eteeni ja kysyi "menetkö kanssani naimisiin". Varmaan poikaporukan keskinäinen vedonlyönti tai jotain selaista, mutta 19-vuotias maalaistyttö meni sillä hetkellä sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulin kaupasta ja kaupan oven edessä oli nuori pariskunta, vauva kantokopassa miehen käsivarrella ja molemmat polttivat tupakkaa. Kaikki savut suoraan vauvan päälle. Pysähdyin katsomaan hetkeksi ja jatkoin sitten matkaa autolle. Vielä auton ovella piti kääntyä katsomaan, että ihan oikeastiko. Ihan järkyttävää.
Oliks sillä vauvalla sormikkaat vai mimmoset tumput oli et rööki pysy sormissa?
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaverini on hyvin rauhallinen ja asiallinen nainen. Mulla jäi suu auki kerran kun häntä provosoitiin töissä niin kauan, että hän sekosi ja alkoi huutamaan ja kiroilemaan. Oli ilmeisesti univajetta ja ero meneillään ja huoltajuusongelmia.
Kuulostaa oikein "unelmien työpaikalta".. ja ilmapiiriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkosen musavideo....ei tartte varmaan selventää :D
Minulla leuan loksahtamisen aiheutti sen kappaleen uskomaton huonous :D
Minun henkinen leukani tipahti rinnuksille, kun luin videon tekijästä ylistuslaulun, jossa kerrottiin kuinka tämä kyseinen nainen nyt näyttää miten miehetkin voivat olla seksiobjekteina videoissa ynnä muuta "rajua". Tuli ihan mieleen Suomen "ensimmäinen" kaapista tuleminen..
Vierailija kirjoitti:
23-vuotias ystäväni avautui minulle joulun alla, että hän pelkää joutuvansa pettymään, jos ei saa vanhemmiltaan toivomiaan lahjoja. Ja ihan tosissaan huolesta sekaisin selitti tätä minulle. En osannut edes vastata mitään kun hämmennyin niin :D
Jotenkin ymmärtäisin, jos kyseessä olisi jotain taloustarvikkeita, mitä opiskelijabudjetillaan on hankala ostaa, mutta toivelistalla oli tyyliin merkkilaukku. Eikä perhe ole mikään rikas, perus duunareita.
Loppu hyvin, hän sai kaikki toivomansa lahjat jouluna ja piti huolen, että koko kaveripiiri tiesi mitä hän sai. Vieläkin jaksan ihmetellä, meni vähän maku koko ystävyyteen.
Mullakin oli samanlainen kaveri, joka kysyi jokaikisen joulun jälkeen että mitä sain lahjaksi vanhemmiltani ja sisaruksiltani vaikka hän hyvin tiesi että me ollaan perheen kesken sovittu ettei osteta toisillemme mitään.. sitten kaverini aina suu tekomutrussa totesi että voi miten ikävää, mut arvaa mitä mä sain! Uuden puhelimen, uuden telkkarin, kalliita hiustenhoitotuotteita ja matkalahjakortin yms. Ja sitten kikattaa päälle kuinka onnekas hän onkaan kun hänellä on näin rakastava ja hyvävarainen perhe! Tätä jatkui vuosia, kunnes 28-vuotiaana en enää jaksanut hänen persoonansa muutenkaan ja jätin kaveruuden omaan arvoonsa.
Kun avasin alle viikko sitten ulko-oven ja näin että naapurin ulkorakennukset on täysin liekeissä
Työskentelin muutama vuosi sitten myyjänä pienessä kaupassa. Tein heti ensimmäisen työpäivän jälkeen vuoroja yksin, ainoana työntekijänä vuorossa. 6h45 min aikana ei siis yhtäkään taukoa. Hiljaisena hetkenä voi yrittää syödä jotain pähkinöitä tai juosta vessaan. Kaupassa oli eräänä päivänä 2 asiakasta. Näin tilaisuuteni koittaneen. Huikkasin asiakkaille, että palaan pian. Heti vessaan päästyäni kassakello soi taukoamatta, arviolta 10 kertaa. Asiakas, jolle sanoin palaavani pian , soitti kelloa. Juoksin kassan taakse ja pyysin anteeksi viivettä. Tämä pukuun pukeutunut, fiksun oloinen mies HUUSI ja haukkui minut pystyyn. Aikoi kuulemma ilmoittaa pomolle, et poistun kaupasta työaikana. Olin nuori ja ensimmäisessä työpaikassani. Pidättelin itkua kokoajan. Toinen asiakas, paikallinen juoppo, pyysi pukumieheb puolesta anteeksi. Ei voi ulkonäön perusteella tietää, millainen ihminen on pohjimmiltaab
Asuttiin rivitalon päätyasunnossa joka sattui olemaan lähinnä yhteistä roskakatosta. Yksi naapureista pyysi jos voisimme vahtia että mitä ihmiset roskikseen tuovat ja muistavat lajitella oikein...juu ei oltu terassilla passissa vahtimassa :D
Erään kerran olin autolla liikkeellä ja tulin kolmion takaa risteykseen. Paljon oli porukkaa liikkeellä ja olin kääntymässä oikealle ylämäkeen, oli liukasta joten en ihan voinut ja halunnut mihin tahansa pieneen väliin änkeä, pahimmillaan joku olisi ajanut perääni kun tungen siihen eteen sutimaan. Hiljensin siis vauhtia ja ylitin suojatietä, olin jo puoliksi mennyt sen yli. Yhtäkkiä alkoi kuulumaan huutoa ja möykkää ja tietenkin löin jarrut päälle ja aloin katselemaan ympärilleni että missä on hätä. Kunnes huomasin, että joku nuori mies lähestyy pyörällä monen metrin päässä autoani, aikeissa siis ylittää suojatien. Tämä siis huusi ja möykkäsi ihan täysillä, mietin että mikä on hätänä, kunnes oli tarpeeksi lähellä että kuului autoonkin sisälle selvästi että "MENE NYT V*****N SIITÄ!" Lopulta tajusi kääntää sitä pyörän ohjaustankoa hieman ja ajoi suojatien yli takaani.
Minulla oli ehkä perä hieman suojatiellä ja takana oleva auto oli jättänyt runsaasti tilaa, jalankulkijoita tai pyöräilijöitä ei muita näkynyt. Pakko sanoa että jähmetyin aivan täysin ja tuijotin vaan raivoajaa, olin huudosta päätellen odottanut näkeväni kolarin tai vähintäänkin tappelun. Jos hän ei olisi huutanut minulle jo tyyliin 10 metrin päästä, olisin jatkanut matkaani normaalisti enkä olisi paniikkijarruttanut siihen hänen eteensä. Ikinä ennen en ole nähnyt kun joku suuttuu niin paljon autosta, joka on puoliksi suojatiellä. :D (Tarkoitukseni ei ollut tietenkään jäädä siihen suojatielle, koska tilaa oli runsaasti mennä suojatien yli ja jäädä risteyksen reunaan odottamaan.)
Normaalisti olen aika sanavalmis enkä yleensä ikinä jähmety tai jää suu auki toljottamaan, tämä oli harvinainen tapaus. :)
Kun tehtiin kaverin kanssa jotkut itsetunto-testit (rasti ruutuun) ja sain ok tuloksen, joka edusti "tervettä itsetuntoa", ei ylihyvää eikä huonoa, tää erottelu kerrottiin isolla jo ennen tulosta. Kaveri kysyi mitä sain, kerroin tuloksen ja totesi "voi miten huono", itse oli saanut täydet pisteet, mikä siis testin mukaan oli sellainen epärealistisen hyvä. Pikkujuttu, mutta jäipähän mieleen.
Tapasin teinirakkauteni erään kerran baarissa. Meillä oli jo useamman vuoden ollut sellainen tosi hankala on-off-suhde, olin häneen valtavan rakastunut ja hän minuun. Asuimme tuolloin eri paikkakunnilla ja olin sitten tämän kerran käymässä hänen kotikaupungissaan, jolloin hän pyysi minua baariin kanssaan. Baariin saavuttuani hän tervehti minua kiihkeästi suudellen ja tähän tapaan jatkettiin iltaa. Joitain hänen kavereitaan tapasin siinä sivussa. No, eipä aikaakaan kun istuimme hänen kavereidensa kanssa pöydässä, johon tuli joku kaverinkaveri moikkaamaan yhtä porukan poikaa. "Ai moi! Tässä on mun tyttöystävä Sejase (teinirakkauteni)," tervehti poika tulijaa takaisin :D
Olin aivan hämmentynyt tilanteesta. Ei ollut tullut mieleen tälle on-off-muijalleni kertoa, että yksi näistä "kavereista" olikin hänen poikaystävänsä! Kiinnostaisipa tietää mitä hän oli tälle poikarukalle kertonut minusta... olihan hän kuitenkin paikalla näitä julkilemmiskelyjä todistamassa.