Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?

Vierailija
03.12.2016 |

Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia

Kommentit (835)

Vierailija
81/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun anoppi totesi äkäisenä katseltuani kälyni hääsuunnitelmaa, että miehen siskon häät nyt tulevat vaan enemmän maksamaan, kuin teidän, koska hänellä on kalliimpi maku! (viittasi siis minun miehen eli poikansa häihin, mitkä oli pari vuotta aikaisemmin). Kyllähän siinä leuka loksahti auki. Ja kyllä, tämä todella näkyi viime kesän prinsessahäissä. Kotona katsoin meidän hääkirjaa ja tunsin vähän alemmuuden tunnetta, vaikka juhlat olivat ihanat. Ehkä eniten hämmennnyin siitä, miten eriarvoisesti miestäni ja hänen pikkusiskoaan edelleen kohdellaan.

Eikös perinteisesti morsiamen vanhemmat järjestä häät?

No me maksettiin 1/3, appivanhemmat 1/3 ja mun vanhemmat 1/3.

Vierailija
82/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverini on hyvin rauhallinen ja asiallinen nainen. Mulla jäi suu auki kerran kun häntä provosoitiin töissä niin kauan, että hän sekosi ja alkoi huutamaan ja kiroilemaan. Oli ilmeisesti univajetta ja ero meneillään ja huoltajuusongelmia. En ikinä unohda sitä näkyä, kun aikuinen elegantti nainen kiljuu naama punaisena, lyö ja kiroilee

Onko teillä useinkin tapana kiusata muita kollegoja???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri toi minulle koriste-esineen ja suklaalevyn lahjaksi ylennykseni johdosta. Antoi ne oikein näkyvästi, halasi ja onnitteli. Työpäivän päätteeksi hän pyysi lahjat takaisin ja moitti kun suklaalevy oli avattu.

Mitä v*ttua....!

Vierailija
84/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverin kanssa kahvilla. Olin siihen aikaan melko vähävarainen opiskelija ja olin kahvin jälkeen lähdössä ostamaan sopivia alusvaatteita juhlamekon kanssa. Kaveri alkoi inttämään että minun täytyy maksaa hänen syömisensä ja koska en suostunut, hän otti väkivalloin lompakkoni kädestä ja rahat itselleen. Jäi sitten rintsikat ostamatta. En koskaan saanut selitystä miksi teki noin... mutta muitakin tempauksia hänellä ollut.

Vierailija
85/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen työtoverini totesi minun olevan kuulema masentava ihminen, koska olen niin kiinnostunut kaikista asioista. Menin sanattomaksi.

Jännä ajattelumalli:D 

Vierailija
86/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruokakaupassa, koriin olin kerännyt jo muutamia tavaroita. Joku nainen käveli ohitseni ja nappasi minut koristani voileipäkeksipaketin omaan kärryynsä. Jäin niin ihmettelemään asiaa, etten saanut siinä tilanteessa suutani auki. Nainen käveli tyytyväisenä pois keksipakettini kanssa.

Vierailija
87/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja vaimo kirjoitti:

Ystäväni kateus jätti mun suun auki :D näytin hänelle kuvia hotellilomaltamme ja hän sai sanotuksi ivallisesti että ei minun elämässä vaan ole tuollaista glamouria :D tähän päätinkin ystävyyden,hän on niin kateellinen parisuhteestani että ei raukka kykene muutakuin vittuilemaan,tukehtukoon kateuteensa,minä nautin onnestani ja perheestäni täysin!

Oletpa ikävä ihminen. Et kestä toisten tunteita. Etkä kai omiasikaan.

Heipat sulle vaan.

Vierailija
88/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin,tai huomasin erittäin komean kundin kaupassa😮

Kiitos, kiitos:) Sinäkin näytit erittäin hyvältä.

Vierailija
89/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun anoppi totesi äkäisenä katseltuani kälyni hääsuunnitelmaa, että miehen siskon häät nyt tulevat vaan enemmän maksamaan, kuin teidän, koska hänellä on kalliimpi maku! (viittasi siis minun miehen eli poikansa häihin, mitkä oli pari vuotta aikaisemmin). Kyllähän siinä leuka loksahti auki. Ja kyllä, tämä todella näkyi viime kesän prinsessahäissä. Kotona katsoin meidän hääkirjaa ja tunsin vähän alemmuuden tunnetta, vaikka juhlat olivat ihanat. Ehkä eniten hämmennnyin siitä, miten eriarvoisesti miestäni ja hänen pikkusiskoaan edelleen kohdellaan.

Niinpä. Ei tule paljon kapioita eikä mies elätä vaimoaan. Miksi naisen vanhemmat maksaisivat häät enää nykyään?

On niiN paljon muuttunut jutut.

Vierailija
90/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounasruokalassa aikuiset miehet ottaa järjestään kaksi lasia vettä (tms). Kaksi samanlaista lasia tarjottimelle. Vaikka ruokaa on vain yhdelle.

Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Yksi lasillinen ei riitä ja ei viitsi kesken ruokailua hakea lisää, siispä otan kaksi lasillista juotavaa.

nainen jolla arkijärkeä

Vierailija
91/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias ystäväni avautui minulle joulun alla, että hän pelkää joutuvansa pettymään, jos ei saa vanhemmiltaan toivomiaan lahjoja. Ja ihan tosissaan huolesta sekaisin selitti tätä minulle. En osannut edes vastata mitään kun hämmennyin niin :D

Jotenkin ymmärtäisin, jos kyseessä olisi jotain taloustarvikkeita, mitä opiskelijabudjetillaan on hankala ostaa, mutta toivelistalla oli tyyliin merkkilaukku. Eikä perhe ole mikään rikas, perus duunareita.

Loppu hyvin, hän sai kaikki toivomansa lahjat jouluna ja piti huolen, että koko kaveripiiri tiesi mitä hän sai. Vieläkin jaksan ihmetellä, meni vähän maku koko ystävyyteen.

Vierailija
92/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrisen, syömishäiriöihin erikoistuneen sairaanhoitajan pohdiskelua kuunnellessa suuni jäi kirjaimellisesti auki. Puhui siis työkaverinsa kanssa uusista ruokavaliosuosituksista ja suusta pääsi "niin, siis eiks riisi oo niinku proteiini?". 

Oiskin provo. 

Vierailija
93/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei tule paljon kapioita eikä mies elätä vaimoaan. Miksi naisen vanhemmat maksaisivat häät enää nykyään?

On niiN paljon muuttunut jutut.

Häissä on paljon ikiaikaisia ja nykypäivää ajatellen vanhentuneita perinteitä, kuten se, että isä saattaa morsiamen alttarille, morsiamen huntu jne.

Mut kyllä sellainen "morsiamen vanhempien pitää maksaa" -asenne on jo niin taakse jäänyttä kuin olla ja voi. Parasta olisi maksaa itse, mutta jos ei kokonaan pysty, ottaa lainaa. Sen voi sitten jokainen miettiä, mistä lainan ottaa, pankista vai sukulaiselta.

Vierailija
94/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin hieman omituinen ja yksinäiseltä vaikuttava mies alkoi muutaman kaljan jälkeen vihjailemaan pihatalkoissa että hän "harrastaa seksiä" koiransa kanssa. Menivät kaikki paikalla olleet hiljaisiksi. Itse tein hetimmiten ilmoituksen ja koira lähtikin mieheltä, oli ilmeisesti muutenkin kohdellut koiraa huonosti. Vieläkin oksettaa, onneksi ei ole äijä ottanut uutta koiraa tilalle..

Vierailija
95/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sairastui syöpään ja kaverini totesi niin se ja se ja sekinkuoli just syöpään.

Vierailija
96/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnärin käytävällä 2 ihan vierasta kätilöä meni ohi ja toinen tokaisi minulle ettei olisi tarvinnut 2 edestä syödä ja jatkoivat matkaa nauraen. Harvoin jää sanattomaksi mutta silloin harmi kyllä jäin kun se tuli niin puskista.

Siis 4kg vauva oli vielä masussa ja painoin hurjat 67kg.....

Siis tuo kyllä kuullostaa ihan järkyttävän tyhmältä!!!!  

Huh huh, kaikki sympatiani sinulle, älä välitä niistä ääliöistä, olivatko kenties jotenkin yliväsyneitä/lääkehuumeessa tms.

Silti käsittämättömän idioottimaista käytöstä, josta olisi kannattanut valittaa!!!

Vierailija
97/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ensimmäisiä kertoja kerrostalossani sijaitsevaa pesutupaa, kun eräs naapurin ärhäkkä rouva tuli minua vastaan käytävällä ja väitti nähneensä narulla miesten boksereita kuivumassa, vaikka tietää minun olevan sinkku ja yksinasuva nainen. Tämän perusteella täti sitten syytti minua siitä että pyöritän "pyykinpesubisnestä" ja jotkut miehet maksavat minulle pyykkiensä pesemisestä. Ehkä harvoja tilanteita joissa olen jäänyt sanattomaksi.

Vierailija
98/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tapausta tulee heti mieleen.

Isäni joutui yllättäen sairaalaan ja parin päivän kuluttua menehtyi. Olin hänen kanssaan koko ajan mitä nyt nukkumassa kävin ja olin tietysti tosi järkyttynyt. Mieheni oli sitten kertonut appivanhemmilleni isäni kuolemasta. Olin vielä sairaalassa, isäni kuolemasta oli kulunut tunnin verran. Appiukko soitti, otti osaa ja sanoi että voisitko käväistä itse ostamassa itsellesi heidän puolesta suruvalittelukukat. Olin sanaton. En käynyt ostamassa.

Toinen tapaus; mieheni siskon mies on todella tuhlailevainen luonne. Ostelee kaikkea kallista ja turhaa ihan jatkuvasti. Oli sitten varannut perheelleen joululomaksi Thaimaan matkan, kalleimman minkä oli löytänyt. Alle viiden tähden hotellissa ei suostu yöpymään. No kuinkas kävikään, rahat vähän lopahti ennen matkan loppumaksua, jolloin soitti meille ja meidän olisi pitänyt "lainata" rahat heille että pääsevät unelmalomalleen. Oltiin miehen kanssa ihan että mitä, jos meillä sen verran olisi ylimääräistä, lähdettäisi matkalle varmaankin ihan itse. Miehen sisko suuttui meille verisesti ja pisti välit poikki kun pilasimme heidän lomansa.

Vierailija
99/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 -vuotiaana tyttönä, kun sain ensimmäiset silmälasini ja olin niistä ihan ylpeä ja positiivisesti onnellinen, sanoi opettaja (n. 40 -vuotias miesope) minulle ohimennen käytävällä että 'silmälasikäärme'.  Siitä hetkestä lähtien ymmärsin, että lasini ja minä olimme rumat.  Siitä on 54 vuotta aikaa ja muistan sen kuin eilisen päivän.

Vierailija
100/835 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen työtoverini totesi minun olevan kuulema masentava ihminen, koska olen niin kiinnostunut kaikista asioista. Menin sanattomaksi.

Ehkä hän tarkoitti, että sinua on vaikeaa vakuuttaa uskonasioista, koska olet niin kiinnostunut kaikista muistakin asioista? Ehkä hän tarkoitti termillä "masentava", että olet hänelle iänikuinen haaste? :)