Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja kavereita

Vierailija
22.08.2026 |

Minulla ei ole koskaan ollut parasta ystävää. Sellaista olisin toivonut. On ollut huonoja kavereita. Ovat toivoneet pahaa minulle ja eivät ole iloinneet onnistumisistani. Silloin kuin olisin eniten tarvinnut ystävää, ovat vetäneet kätensä pois. En enää koskaan luota kehenkään täysin. Kavereita on useita, mutta ei sellaisia hyviä. Kerron hyvät kuulumiset vain. En huonoja paljon. En odota apua tai tukea. Enkä ole sitä tarjoamassa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja on, ei kavereita. En luota keneenkään.

Vierailija
2/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että positiivisuuteni pitää ihmiset ympärilläni. Tavallaan nautin siitä, että en kerro huonoja asioita. Näytän vahvalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on joukko autistisia kavereita, joiden reaktiot ovat outoja. En halua kertoa heille mitään negatiivista. 

Vierailija
4/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes niitä... 

Vierailija
5/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on joukko autistisia kavereita, joiden reaktiot ovat outoja. En halua kertoa heille mitään negatiivista. 

Tulee vain paha olo, jos kerron surusta. Heidän reaktionsa ovat kylmiä. Olen kokenut lähisuhdeväkivaltaa. Ensimmäinen, jolle olisin kertonut asiasta ja myöntänyt asian itselleni, tokaisi: Mä en halua kuulla. Toinen oli läheiseni kuolema, siihen eräs tokaisi: Ei kiinnosta. 

Vierailija
6/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis edes niitä... 

On ihan silleen kivaa, ettei tarvi yksin istua baarissa. Sellaisia hyväntyntuulen tuttuja. Ihan kivaa, niin kauan kun kaikki on kivaa. 

Vierailija
7/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkun olen saamassa hiukan rahaa, niin jopas ovat ottaneet yhteyttä. Sellaisia kavereita. 

Vierailija
8/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisen kuolemaan eräs tokaisi: Voi, kun se meni kuolemaan. 

Vierailija
9/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisen kuolemaan eräs tokaisi: Voi, kun se meni kuolemaan. 

Mitähän siihenkin sanoisi. Ei mitään, kun en halua puhua ollenkaan. Tulee huono olo niiden reaktiosta. 
Ylsi kaveri näyttää selkeästi järkyttyneeltä, kun onnistun jossain. 

Vierailija
10/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut hyviä ystäviä, he aina jossain vaiheessa jatkavat matkaa ja seurani ei kiinnosta. Siksi en luota kenekään, enkä jaksa enää yrittää luoda ystävyyssuhteita.

Vierailija
11/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut hyviä ystäviä, he aina jossain vaiheessa jatkavat matkaa ja seurani ei kiinnosta. Siksi en luota kenekään, enkä jaksa enää yrittää luoda ystävyyssuhteita.

Minä taas vielä haaveilen, että kohtaisin sydänystävän lähes 50-vuotiaana. Aidosti hyvä ihmisen, jonka kanssa synkkaisi. Ehkä se on ollut sitten minä, joka olen vetänyt huonoa energiaa puoleensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi