Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?

Vierailija
03.12.2016 |

Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia

Kommentit (835)

Vierailija
701/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin viime syksynä avokin kanssa Pekingissä. Siellä on tullut pyörittyä ennenkin hyvin paljon omalta osaltani, ja yleensä ulkomaalaiset ei enää ole miteenkään kumma asia paikallisille. Kaksi kertaa jouduin kuitenkin hämmästymään.

Ensimmäisellä kerralla kielletyssä kaupungissa. Siellä käy paljon Kiinan sisältä tulleita turisteja. Kai sitten sinihiuksisena naisena ja pitkänä blondina miehenä olimme jotenkin huimaavan kummia. Harvinaisen monta ihmistä tuli kanssamme poseeraamaan kuviin, ei siitä mitään aluksi kun muutama kuva. Leuka loksahti kun eteenpäin mennessä ympärille kerääntyi ihmisiä ottamaan kuvia oikein jonoksi asti. Todella huvittava tilanne.

Toisena päivänä olimme erittäin suositulla ostosalueella. Siellä parveili useampikin valokuvaaja jotka sitten räpsivät kuvia. Ja todella hyvillä kameroilla. Välillä tulee mietittyä olenko joutunut jonkun pikkuliikkeen mainoskuvaan...

Vierailija
702/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukani loksahti auki kun poikani kaveri äiti rupes selittään kuinka oli soittanut opettajalle ja pyytänyt jälki-istunnon perumista, koska samaan aikaan ois kaverin megazone synttärit. Haukkui vielä opettajaa kun ei ollut heti suostunut.

Jos mun poikani olisi käyttäytynyt niin typerästi, että olisi saanut jälkkää jostakin hän oliai tosiaan mennyt istumaan sen koululta ilmoitettuna ajankohtana. Minä en ois edes kehdannut ehdottaa opettajalle muuta.

Ymmärrän toki sankarinkin harmin kun kaikki ilmoittautuneet eivät voi tullakaan. Mutta silti olisi jälki-istunto ollut etusijalla ja kaverin onnittelu ois tapahtunut muuna ajankohtana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä että kirjoitti:

Aikoinani rupesin seurustelemaan miehen kansa, joka oli 190 sm pitkä ja hänellä oli erittäin upeat  kihartuvat lapaluihin asti ylettyvät hiukset.

Ystävättäreni näki ensimmäistä kertaa tämän miehen ja kommentoi jälkeenpäin: Miten sillä oli niin iso pää?

Äh.

:-))

Kolleega kertoi, että oli vienyt uuden poikaystävänsä mummolleen ensivisiitille ja ollut lähinnä vihainen ja masentunut jälkikäteen, kun normaalisti puhelias ja ystävällinen mummo oli ollut niin hiljaa. Oli saanut käsityksen, että mummo ei nyt oikein hyväksynyt tai jotain ehkä. Kun ei juuri puhunut mitään. Vahdannut vain.

Jälkeenpäin asiaa selvittäessä mummo oli nolona tunnustanut, että mies oli niin jumalattoman ihana, että ei ollut saanut sanaa suustaan.... Ollut ihan mykistynyt.

Ystäväni on naimisissa ko. miehen kanssa - ja kai se mummokin on toipunut jo. ;-)

Vierailija
704/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin viime syksynä avokin kanssa Pekingissä. Siellä on tullut pyörittyä ennenkin hyvin paljon omalta osaltani, ja yleensä ulkomaalaiset ei enää ole miteenkään kumma asia paikallisille. Kaksi kertaa jouduin kuitenkin hämmästymään.

Ensimmäisellä kerralla kielletyssä kaupungissa. Siellä käy paljon Kiinan sisältä tulleita turisteja. Kai sitten sinihiuksisena naisena ja pitkänä blondina miehenä olimme jotenkin huimaavan kummia. Harvinaisen monta ihmistä tuli kanssamme poseeraamaan kuviin, ei siitä mitään aluksi kun muutama kuva. Leuka loksahti kun eteenpäin mennessä ympärille kerääntyi ihmisiä ottamaan kuvia oikein jonoksi asti. Todella huvittava tilanne.

Toisena päivänä olimme erittäin suositulla ostosalueella. Siellä parveili useampikin valokuvaaja jotka sitten räpsivät kuvia. Ja todella hyvillä kameroilla. Välillä tulee mietittyä olenko joutunut jonkun pikkuliikkeen mainoskuvaan...

Ystävättäreni Saija, 180 cm ja painaa yli sata kiloa, oli teetättänyt jakkupukua paikallisilla räätäleillä silkistä - niitä kun saa edullisesti tuoltapäin. Saija sanoi, että oli ollut paikallinen ihme - niin jumalattoman suuri ja valkoinen (blondi) ... oli kuulemma tultu katsomaan ja kuvaamaan, ja ihmettelemään mittanauhan lukemia. Hihitysten kera.

Vierailija
705/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä että kirjoitti:

Aikoinani rupesin seurustelemaan miehen kansa, joka oli 190 sm pitkä ja hänellä oli erittäin upeat  kihartuvat lapaluihin asti ylettyvät hiukset.

Ystävättäreni näki ensimmäistä kertaa tämän miehen ja kommentoi jälkeenpäin: Miten sillä oli niin iso pää?

Äh.

:-))

Kolleega kertoi, että oli vienyt uuden poikaystävänsä mummolleen ensivisiitille ja ollut lähinnä vihainen ja masentunut jälkikäteen, kun normaalisti puhelias ja ystävällinen mummo oli ollut niin hiljaa. Oli saanut käsityksen, että mummo ei nyt oikein hyväksynyt tai jotain ehkä. Kun ei juuri puhunut mitään. Vahdannut vain.

Jälkeenpäin asiaa selvittäessä mummo oli nolona tunnustanut, että mies oli niin jumalattoman ihana, että ei ollut saanut sanaa suustaan.... Ollut ihan mykistynyt.

Ystäväni on naimisissa ko. miehen kanssa - ja kai se mummokin on toipunut jo. ;-)

Voi tämä oli hauska ja ihana juttu, naurattaa.

T. Se "isopäisen" miehen kanssa seurustellut.

Vierailija
706/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut tradenomiopiskeluihin liittyvässä ilmaisharjoittelussa ja sain harjoittelun jälkeen osa-aikaisen tuntisopimuksen. Mielestäni palkkatarjous oli matala, joten kysyin lovettavalta kauppiksessa opiskelevalta tuntilaiselta mikä oli ollut hänen palkkansa. Hänelle oli tarjottu alusta lähtien 1.35e/h enemmän.

Kun kävin esimieheni luona, hän sanoi erittäin väheksyvästi "siihen on syynsä minkä takia sinä olet tradenomiopiskelija, kaikki eivät pääse yliopistoon".

Mä en voinut uskoa korviani. Ymmärrän kyllä, että toinen oli kolmannen vuoden kauppislainen ja itse yhtämonen vuoden tradenomi, mutta työssä olisi voinut olla myös ilman koulutusta, ja työtehtävät oli täysin samat.

"Siihen on syynsä minkä takia sinä olet tradenomi"

Tuli ihan mieleen kun olin itse joskus catering-tarjoilijana opiskeluaikoina töissä, ja osana työnkuvaa minun piti mennä miesten vessaan vaihtamaan käsien kuivaus "rulla" (siis se seinään kiinnitetyssä automaatissa oleva iso rulla mikä aina loppuessaan lerppuu rumasti lattiaa viistäen, tiedätte varmaan mitä vehjettä tarkoitan). Tähän hommaan ei ole muuta koulutusta kuin rullalaitteen kannen alla olevat epähavainnolliset ohjeet ja rulla on vaikea saada parhainakin päivinä liukumaan sujuvasti, mutta lisästressiä tilanteeseen aiheutti se, että en todellakaan tykännyt mennä nuorena nättinä tarjoilijana miesten vessaan tehtävää hoitamaan, koska humalaisilla miehillä ei ole mitään estoja vaan kävivät siinä vieressä virnistellen ja huhuillen pisuaareilla kuseksimassa, ym. Kerran koitin jumalattomassa stressissä saada tuota rullaa automaattiinsa mahdollisimman nopeasti, mutta ei meinannut ollenkaan onnistua. Vieressä kuseva humalainen äijä sanoi siihen että "tuon takia tytsy olet tarjoilija etkä insinööri", ja hiihti ovesta ulos.

Jäi kyllä haavi auki ja teki mieli huutaa herran perään että voi ihan itse tulla laittamaan sen perhanan rullan siihen koneeseen jos luulee siitä paremmin suoriutuvansa. Ja lisätä, että en todellakaan ole loppu elämäkseni jäämässä tarjoilijaksi.

Vierailija
707/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa ilmoitettiin, että vuokravakuustilini oli suljettu (pelkällä vuokralaisen allekirjoituksella), eikä siellä ollut koskaan ollut rahaa. Olin laskenut pitkälti näiden rahojen varaan, minulla oli asianmukainen tosite vuokravakuustilistä, mutten saanut sitä virkailijalle ojennettuani enää takaisin pyynnöstä huolimatta. Yritin hädissäni tehdä rikosilmoituksen, poliisi käski kääntyä sossun puoleen.

Vierailija
708/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankissa ilmoitettiin, että vuokravakuustilini oli suljettu (pelkällä vuokralaisen allekirjoituksella), eikä siellä ollut koskaan ollut rahaa. Olin laskenut pitkälti näiden rahojen varaan, minulla oli asianmukainen tosite vuokravakuustilistä, mutten saanut sitä virkailijalle ojennettuani enää takaisin pyynnöstä huolimatta. Yritin hädissäni tehdä rikosilmoituksen, poliisi käski kääntyä sossun puoleen.

Ja paperitositteessa siis näkyi, että vuokravakuustilillä olisi ollut kolmen kuun vuokra. En uskonut, että suomessa voisi käydä näin, tunnetussa pankissa (virkailija lähtee takahuoneeseen ja vie tositteesi).

Vierailija
709/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä.

Vierailija
710/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasen :kilpirauhasen vajaatoiminta- ryhmän juttuja lukiessa suu jää joka pv auki. Aivan uskomatonta miten aivan muun alan ihmiset eivät usko mitään mitä lääkärit tai tutkimukset sanovat vaan uskovat sen sijaan netissä olevia hömppäjulkaisuja. Eräskin lähihoitajan koulutuksen omaava rouva neuvoo koko ajan kaikkia miten pitää hoitaa ja mitä vitskuja käyttää ja hänen mielestään kukaan lekuri ei osaa mitään vaan ne ovat ihan toopeja.. Ja hän linkittää koko ajan kaikkia ihan shaibaa, maksettuja juttuja joita pitää sitten totuutena. Siis liittykääpä siihen ja lukekaapa.. :D  

Vierailija
711/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paperitositteessa siis näkyi, että vuokravakuustilillä olisi ollut kolmen kuun vuokra. En uskonut, että suomessa voisi käydä näin, tunnetussa pankissa (virkailija lähtee takahuoneeseen ja vie tositteesi).

No teithän tietysti sen rikosilmoituksen kavalluksesta tai petoksesta?

Vierailija
712/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu opiskeli lääkiksessä. Jostain syystä hän kertoi koko ajan vitsejä ammattisurkeakoululaisista tehdäkseen eron "sentään yliopisto-opiskelijan" ja amk-opiskelijan välille. Tunsin myötähäpeää välillä, kun paikalla oli amk-opiskelijoita. Kun sitten seurasin muutaman vuoden sitä urakehitystä, huomasin, että ko. naisella oli älyttömän huono itsetunto. Mistä se sitten johtui, koska kaikki näytti ulospäin täydelliseltä.

Tapasin hänen aviomiehensä muutama kuukausi sitten ja kuulin, että tämä nainen on jo tohtori ja tekee tärkeää ensiaputyötä koko Suomen hyväksi jne. jne. Mies puhui kuin äänilevy keskeytyksettä vaimonsa cv:tä ääneen. Ei kuitenkaan ollut onnellisen tuntuinen kertomuksineen ja kysyinkin sitten, miten hänellä menee. Kunnianhimoisesta nuoresta miehestä ei ollut mitään jäljellä. Ihan lapasena tossun alla. Ei voinut sopia edes kahvillakäyntiä ilman vaimonsa lupaa. Tämä jäkätti kovaan ääneen puhelimen toisessa päässä. Saimme puoli tuntia ja sitten miehen piti mennä kotiin hoitamaan lapsia.

Stalkkasin rouvan facen jälkikäteen. Siellä hän poseerasi hävittäjälentäjän kypärä päässään jonkun koneen ohjaamossa. Suretti kaverin puolesta ja nauratti se rouvan järkyttävä itsensä tyrkyttäminen. Onneksi ei tavata usein.

713/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomessa harvinainen nimi (yleinen ulkomailla). En lapsena kuullut ikätovereilta nimestäni pahaa, mutta jotkin aikuisten kommentit ovat kyllä jättäneet haavin auki.

Voiton vie opettaja, jolle esittäyin ekalla tunnilla ja tyyppi vain nauroi mun nimelle ja päätti että kutsuu mua ihan toisella nimellä koska ei omien sanojensa mukaan todellakaan aio uskoa että joku olisi tosissaan lapsensa niin naurettavalla nimellä paiskannut, vaikka kaikissa virallisissa papereissa nimeni luki :) 

Vierailija
714/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hetki sitten jäi suu auki, näitä suomalaisia käytöstapoja taas vaihteeks. Hiljaisella kadunpätkällä ulkoilutin koiraa. Se aina välillä jää haistelemaan(jää mun selän taa) ja kohta kipittää koko flexin mitan mua edelle. Ei näkynyt paljon ihmisiä, annoin koiran siis kulkea em tavalla. Yhtäkkiä mun seläntakaa kuuluu äkäinen (keski-ikäisen rouvan) ääni, Kato nyt mihin sun koira kakkaa, etkö sä nää, etkö sä meinaa kerätä sitä pois, mitä? No en nähnyt, kun ei oo silmiä selässä, olisin kyllä pian kääntynyt katsomaan, mihin koira jäi ja miksi pysähtyi. Mut mua hämmästytti ja ärsytti tuo töykeä ja komenteleva äänensävy. Eikö olis ollut meille molemmille mukavampaa, kun hän olis sanonut asian ystävällisesti ja kohteliaasti? Ihan asiallinen kommentti se muuten oli, mutta tuollainen ikävä äänensävy kun saa aikaan vaan halun protestoida. Ystävälliselle ihmiselle ei tee edes mieli v**tuilla, toisin kun tuommosille äkäisille komentelijoille.

Olis odottanut, että käännynkö, vai aionko kävellä pois, ennenku alkaa räyhätä. Tai olis sanonut vaan, että hei vilkase tännepäin.

Ajelin kerran maantien vasemmalla puolella rakenteilla olevaa pyörätietä pitkin. Pyörätie katkesi noin 200 metrin matkaksi siltatyömaan vuoksi ja jatkui sitten samalla puolen tietä. Siirryin tien puolelle työmaan kohdalla, en vaihtanut toiselle puolen tietä (vaikka se olisi ollut liikennesääntöjen mukaista). Rauhallisella maantiellä pyörällä vastaan tuleva ukko karjui jo kaukaa että olen väärällä puolen tietä. Hyvin mahduttiin sivuuttamaan toisemme, ei ollut autoliikennettä.

Kävelytin koiraa, koira pientareella, minä ihan kävelytien laidassa. Pitkällä suoralla tuli mummo vastaan, nähtiin toisemme siis jo kaukaa. Kohdalla mummo alkoi paasata että kävelen "väärällä puolella". Eikä suostunut väistymään. Kiskoin siis koiran pois pientareelta ja kiersin mummon. (en enää muista miksi en pientareen puolelta kiertänyt, olisko ollut sellaista rytelikköä, että helpompi oli niin. Ja asfaltti on kesällä hellepäivinä niin kuumaa, että koira senkin takia siellä pientareella kulkee)

Vierailija
715/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä terveystarkastuksessa vanha lääkäri ilmoitti että oon niin läski et selvästi elän epäterveellisesti ja haukku siitä et selvästi kiskon pelkkää roskaruokaa ja sokerilitkua (en kyl). Ilmoitti suoraan et tuun kuolee ennen kolmikymppisiäni sydänongelmiin läskin vuoksi.

Tää tuli ihan puskista, koska en kokenu ees olevani läski sillo ja kyl siinä varmaa suu auki on jääny hetkeks.

Stressasin vuosia painosta tän takia ja vasta nyt parikymppisenä yks lääkäri totes että mun lihaksilla ei kuulukaan painaa vähempää (teininä lihakset oli viel huomattavammat ku fillaroin kouluun pitkiä matkoja) ja rasvaprosentti on ihan normaali eikä mulla oo tarkastuksissa koskaan ollu tyylii liian korkee verenpaine.

Vierailija
716/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hetki sitten jäi suu auki, näitä suomalaisia käytöstapoja taas vaihteeks. Hiljaisella kadunpätkällä ulkoilutin koiraa. Se aina välillä jää haistelemaan(jää mun selän taa) ja kohta kipittää koko flexin mitan mua edelle. Ei näkynyt paljon ihmisiä, annoin koiran siis kulkea em tavalla. Yhtäkkiä mun seläntakaa kuuluu äkäinen (keski-ikäisen rouvan) ääni, Kato nyt mihin sun koira kakkaa, etkö sä nää, etkö sä meinaa kerätä sitä pois, mitä? No en nähnyt, kun ei oo silmiä selässä, olisin kyllä pian kääntynyt katsomaan, mihin koira jäi ja miksi pysähtyi. Mut mua hämmästytti ja ärsytti tuo töykeä ja komenteleva äänensävy. Eikö olis ollut meille molemmille mukavampaa, kun hän olis sanonut asian ystävällisesti ja kohteliaasti? Ihan asiallinen kommentti se muuten oli, mutta tuollainen ikävä äänensävy kun saa aikaan vaan halun protestoida. Ystävälliselle ihmiselle ei tee edes mieli v**tuilla, toisin kun tuommosille äkäisille komentelijoille.

En siis tälle rouvalle v**tuillut, vaikka mieli teki. Tuijotin vaan suu auki, kun oli niin töykeä. Olis voinut ihan asiallisesti sanoa, koska olin selin, enkä oikeasti huomannut. Olisin suhtautunut asiaan ihan toisin, ehkä jopa kiittänyt, että huomautti, ettei jää kikkare tielle. Mutta nyt se rouva pääsee taas kertomaan, kuinka tylyjä ja ajattelemattomia on koirankusettajat.

Vierailija
717/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on myös todella ylipainoinen terveydenhoitaja moittnut lapsena lihavaksi, vaikka paino oli normaalin ylärajoissa. Sama t.hoitaja kielsi seuraavana vuonna minulta laihduttamisen, oli pituuskasvun takia paino tippunut normaalin alarajoille, ilman mitään laihdutusta.

Vierailija
718/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kylässä käymässä, puolen päivän maissa, ja siinä sit talon väki päättää yhtäkkiä aloittaa viikonlopun juhlimisen. Kysyi otanko oluen vai väkeviä. Sanoin etten kumpaakaan. Alkoi luettelo siitä, että on täällä siideriäkin pari, jos se paremmin maistuu. Ja lonkeroakin tuolta kaapista löytyy. Sanoin, ettei se siitä nyt kiinni ole, mut ei maistu alkoholi muutenkaan ja kun pitäisi tässä autollakin vielä ajaa, että ei kiitos. Sain vastaukseksi että No, kyllä se nyt muutama aina menee ja eteeni kannettiin valmiiksi avattu iso siideritölkki (sanoin etten juo sitä) ja pian myös lasillinen jotain viina-limppari sekoitusta (sanoin etten juo sitäkään) ja kehoitus ilmoittaa jos joku muu juoma maistuu, niin tarjotaan, kun vinkkupullokin vielä löytyi. Yritin taas kieltäytyä, ties kuinka monennen kerran, mutta vastaus oli vaan, että otahan nyt kun tarjotaan. En enää osannut sanoa mitään, pakko vaan oli siinä vaiheessa nousta ylös ja lähteä, kun ei kertakaikkiaan puhetta ymmärretty. Ja autolla kun vielä oli lähdettävä liikkeelle, niin ihmettelin, ettei edes sitä ymmärretty.

Muutenkaan en kovin usein käytä alkoholia, eli senkin takia siinä mun kieltäytymisessä ei ollut mitään tavallisesta poikkeavaa, mut tuntui että ois jotenkin pakko juoda. Tokihan tämä mun kieltäytyminen aiheutti isäntäväen loukkaantumisen, että kun ei mulle kelvannut heidän tarjoilut.

Suo anteeksi suorasukaisuuteni, mutta luettuani tuon täytyy sanoa, että harvinaisen idiooteilla ihmisillä kävit kylässä.

Hohhoijaa että on tiukkapipoista touhua. Taitaa olla hiekkaa kengässä ja vyö kiristää?

Uskomattomia selityksiä. Auton voi jättää varmasti parkkiin ja mennä taksilla kotia/jatkoille. Eletään vaan kerran niin kyllä kannattaa juhlia ilmasen viinan voimalla jos isäntäväki kerran tarjoaa. Voin hyvin kuvitella että tunnelma latistuu, kun joku turhantärkeä ravintointoilija ei lähde kunnon pämppäjäisiin mukaan.

Sori, en tajunnut että klo 12 päivällä häiritsen toisten juomista, varsinkin kun itse kutsuvat kahville. Ja että turhantärkeää ravintointoilua on olla selvinpäin työpäivinä. Mut älä huoli, en teille, enkä tuohon kyseiseen kyläpaikkaankaan ole pahemmin menossa, vaikka kutsuttaisiin.

Vierailija
719/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppaan oli tullut itsepalvelukassat! Joku myyjähän täällä vähän aikaa sit valitti, että asiakkaat vois helpottaa heidän työtään. No, siellä oli helpotettu, saa varmaan parikin myyjää tästä eteenpäin olla ihan rauhassa-kotonaan työttömänä, eikä tarvi stressata asiakkasista.

Tähänkö tää on menossa, kaikki on asiakkaan tetävä itse, ehkä kohta purkaa pari rullakkoa tavaroita hyllyyn tai etsiä ostoksensa suoraan varastosta tai lavalta? Ironista kyllä, kaupassa on palvelutiski...

Vierailija
720/835 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jalkakäytävillä ole edes määrätty kumpaa puolta pitää kulkea? Joskus sitä yritin googletellakin, ja mun mielestä oli vaan ohje, että olisi fiksua että kävelee lähellä jompaakumpaa reunaa, eikä sinkoile puolelta toiselle, tai ei ihan keskellä kävele ja tuki koko tietä, mut mitään varsinaista sääntöä ei ole. Alkoi ihan kiinnostaa tuo, kun on niin monta mummoa sattunut kohdalle jotka valittaa "väärällä puolella" kävelystä. Olisko niillä mielessä vielä nuo vanhat maalla olevat tiet, joissa ei kävelytietä tai muuta erikseen ollut ja joissa siis muistaakseni vasemmassa laidassa käveltiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi