Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (283)

Vierailija
121/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo hetken aikaa tapaillut yhtä kivaa nallekarhua kunnes tarinalle tuli päätös miehen tempaisun johdosta. Hän aivan muina miehinä ehdotti että pitäisin varmasti hänen parhaasta kaveristaan, että saisiko sekin harrastaa kanssani seksiä. Järkytyin syvästi koska olin pitänyt miestä kivana ja täyspäisenä. Tuntui aivan kauhealta. Mies ei ymmärtänyt miksi lopetin tapailun. Olisi ehkä pitänyt kertoa mutta toisaalta jos ei itse älyä niin eläkööt epätietoisuudessa.

Liian monta muutakin mind blenderiä miesten seksihuurujen tiimoilta saanut kokea mutta tuo vaivaa usein mieltä.

Eli: mikä ihme miehiä oikein vaivaa!!??

Asuuko tämä Helsingissä erään huoltoaseman lähellä?Tapasitko Tinderissä?Mulle samat ehdotukset ja lopulta jopa kutsu orgioihin.Aluksi homma oli täysin normaalia treffailua ja myös hän vaikutti ihastuneita ja siitä,että kiinnostaisi seurustelu.Olin aika hämmästynyt ja koko juttu ja mies oksettaa nykyisin.Katkaisin välit.

Vierailija
122/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. No eipä ole onneksi tullut vastaan.

Aika monen vastaajan kohdalla voisi todeta, että miehet käyttäytyy sikamaisesti, kun niille annetaan tilaisuus käyttäytyä sikamaisesti. Eli otetaan saatille, mennään jopa viereen nukkumaan, hymistään jotain ympärpyöreää törkyehdotuksille, jähmetytään kauhusta...

Mitäpä jos seuraavan kerran olisit ottamatta saatille, vetäisit turpaan puristelijaa ja karjaisisit kunnolla epämääräisiä ehdottelevalle. Ei tartte heittäytyä avuttomaksi uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo hetken aikaa tapaillut yhtä kivaa nallekarhua kunnes tarinalle tuli päätös miehen tempaisun johdosta. Hän aivan muina miehinä ehdotti että pitäisin varmasti hänen parhaasta kaveristaan, että saisiko sekin harrastaa kanssani seksiä. Järkytyin syvästi koska olin pitänyt miestä kivana ja täyspäisenä. Tuntui aivan kauhealta. Mies ei ymmärtänyt miksi lopetin tapailun. Olisi ehkä pitänyt kertoa mutta toisaalta jos ei itse älyä niin eläkööt epätietoisuudessa.

Liian monta muutakin mind blenderiä miesten seksihuurujen tiimoilta saanut kokea mutta tuo vaivaa usein mieltä.

Asuuko tämä Helsingissä erään huoltoaseman lähellä?Tapasitko Tinderissä?Mulle samat ehdotukset ja lopulta jopa kutsu orgioihin.Aluksi homma oli täysin normaalia treffailua ja myös hän vaikutti ihastuneita ja siitä,että kiinnostaisi seurustelu.Olin aika hämmästynyt ja koko juttu ja mies oksettaa nykyisin.Katkaisin välit.

Hei Onko tämän Tinder miehen nimen ensimmäine  kirjain P? Nimittäin tyyppi vaikutti superkiinnostuneelta ja fiksulta, kunnes täräytti kerran että hänen suurin fantasiansa olisi katsoa vierestä kun joku nussisi minua. Sitten ehdotti että voisinko osallistua kolmen kimppaan hänen naispuolisen kaverinsa kanssa.

Tässä vaiheessa alkoi mitta täyttyä. Kundi siis ulospäin oikein fiksu ja komea. Ikää vajaa 40, pituutta yli 190 ja vaalea. Niin jooo, lopulta mies alkoi valittaa mun olevan liian vanha hänelle, olinhan vain 7 vuotta nuorempi ja mies kertoi etsivänsä vähintään 10 v nuorempia.

Vierailija
124/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen vastaajan kohdalla voisi todeta, että miehet käyttäytyy sikamaisesti, kun niille annetaan tilaisuus käyttäytyä sikamaisesti. Eli otetaan saatille, mennään jopa viereen nukkumaan, hymistään jotain ympärpyöreää törkyehdotuksille, jähmetytään kauhusta...

Mitäpä jos seuraavan kerran olisit ottamatta saatille, vetäisit turpaan puristelijaa ja karjaisisit kunnolla epämääräisiä ehdottelevalle. Ei tartte heittäytyä avuttomaksi uhriksi.

Totta kai kaikki miesten sikailut voi välttää, jos ei ole missään tekemisissä miesten kanssa koskaan. Mutta useimmat naiset haluavat olla miesten kanssa tekemisissä, jopa intiimisti. Vähän vaikeaa siitä tulee, jos ei vaikka anna ikinä miehen saattaa kotiin kun se voi vaikka sitten alkaa sikailla. Kun se sikailutaipumus ei kaikilla näy ulospäin.

Vierailija
125/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa kerran lähipöydässä istui joku jätkä ja joku tyttö. Ja kyllä kuului kauaksi kun se jätkä aneli tuolta tytöltä että anna pliis pillua. ANNNA PILLUAA. Ihan korvissa rupesi soimaan se vonkuminen. Ja arvatkaa mitä tyttö vastasi... :D ..ei siis herunut. :D

Juuri tuon takia luovuin parisuhteesta kantasuomalaisten kanssa. Ulkomaalaisten kanssa ongelmat/riidat ovat muunlaisia ja eivät liity seksiin. Seksiä tulee mielestäni olla, vaikka riidelläänkin. Seksillä ei tule kiristää toista osapuolta.

Vierailija
126/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia faija vei meidät tytöt judoon ja karateen. Olisit kotoa soittanut poliisit, olisivat hakeneet putkaan.

Muuten hyvä mutta karatetekniikoista 90% on täysin turhia oikeassa tappelutilanteessa, koska ne vaatii tietyn etäisyyden jota perus katutappelutilanteessa ei yleensä ole. Karate on enemmänkin kilpailulaji, joka toimii kun molemmat noudattaa tiettyjä sääntöjä.

T. Vapaaottelija joka joskus harrastanut karatea

Vierailija
127/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Onko tämän Tinder miehen nimen ensimmäine  kirjain P? Nimittäin tyyppi vaikutti superkiinnostuneelta ja fiksulta, kunnes täräytti kerran että hänen suurin fantasiansa olisi katsoa vierestä kun joku nussisi minua. Sitten ehdotti että voisinko osallistua kolmen kimppaan hänen naispuolisen kaverinsa kanssa.

Tässä vaiheessa alkoi mitta täyttyä. Kundi siis ulospäin oikein fiksu ja komea. Ikää vajaa 40, pituutta yli 190 ja vaalea. Niin jooo, lopulta mies alkoi valittaa mun olevan liian vanha hänelle, olinhan vain 7 vuotta nuorempi ja mies kertoi etsivänsä vähintään 10 v nuorempia.

Ei.Tämä on K.Vähän vanhempi tapaus,mutta samat "mieltymykset".Saalistaa edelleen tietääkseni.

Vierailija
128/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kadulla ja hymyilin hyvännäköiselle tytölle. Sen jälkeen tyttö juoksi takasinpäin ja läpsäsi minua pepulle. Sen jälkeen tyttö vaan pyys että saako imeä mut, vaikka kuinka sanoin että oon varattu niin ei millään lopettanut. 20 min kävelyn jälkeen vaan sanoin "EI!" agressiivisesti ja se pelästy ja meni pois

H

Vierailija
129/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo saa miehet kuulostamaan eläimiltä, joita täytyy pitää aisoissa, etteivät vaan villiinny liikaa.

Vierailija
130/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos... Tilanne on se, että kaveri käyttäytyy ihan miellyttävästi ravintolassa. Sitten vähän nolona hän tunnustaa, että riiteli kaverinsa kanssa ja tämä lähti, joten hän on kaukana kotoaan ja vailla yösijaa. Lupaa olla kiltisti, lupaa olla sohvalla.

Minähän hellyin, että ei nyt toista voi kylmään yöhön jättää, taksi on sitten halvempi aamulla.

Sitten, kun olen kantanut tälle peiton sohvalle, hän haluaa jutella. Hän oikeastaan on sitä mieltä, että olen kovin kaunis ja hän haluaa minua kovasti. Baariinkin lähti sen takia, että on vastikään eronnut ja nykyään ihan vapaa.

Koska makuuhuoneen ovessa ei ole lukkoa, niin tulee sitten viereen, koska ei tarvitse seksiä mutta haluaa läheisyyttä. Paitsi että pikkuveitikka on hereillä, etkö sä nyt voisi edes vähän suukottaa sitä...

Kai se tyyppi lopulta nukahti/simahti/sammui. Minä valvoin sohvalla visusti peittoon kääriytyneenä ja mietin, mistä saisi kättäpidempää jos sama vonkaaminen alkaa.

Vierailija
131/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/5. Teksti kirjoitettu kuitenkin hyvin ja pahemmat ylilyönnit vältettiin ABC:tä lukuunottamatta. Kokonaisuudesta tuomariäänestyksen jälkeen 1 piste. Jos ystävättären aktia olisi kuvailtu edes vähän, niin siitä olisi napsahtanut toinen piste, joka olisikin ollut maksimi tälle porvoolaiselle.

En voi kuvailla aktia sen tarkemmin kun en ollut näkemässä. Jotain ähkimistä vain kuulin :D

En edelleenkään ymmärrä, mitä outoa tuossa ABC:ssa on. AP

Joo enpä minäkään olisi osannut arvata että mies, joka on juuri saanut seksiä ystävältäni alkaisi välittömästi vongata minulta. Tosi ällö tapaus...

Vierailija
132/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa... Oltiin parikymppisiä, olin baarissa poikakaverini ja tämän kaverin, Tommin (nimi keksitty) kanssa. Taustaksi sen verran, että Tommi oli ulkonäöltään aivan helkkarin komea, pitkä, sopivasti runoilijan näköinen ja osasi puhua.

Lähdettiin sitten taksijonoon, Tommi oli saanut mukaansa jonkun donnan. Siinä taksia odotellessa se sitten muisti, että oikeastaan hänellä on tyttöystävä kotona, ei hän lähdekään minkään vieraan naisen kanssa minnekään.

Tästäkö tämä nainen raivostui. "Aina mulle käy näin! Helkkari kun kerrankin saa jonkun pantavan näköisen miehen mukaansa baarista niin se onkin varattu!" ja sitten alkoi pyytely: "etkö sä nyt kuitenkin vois yhdelle pikaiselle tulla..."

Vierailija
133/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varattu ja siitä huolimatta yksi nainen työpaikalta flirttaili ja yritti aina iskeä työpaikan juhlissa. Meni lopulta niin pitkälle, että hän lähetteli lähes päivittäin tekstiviestejä ja laittoi kirjeitä autoni tuulilasiin. Ei millään uskonut puhetta. Lopetti, kun vihdoin ja viimein otin asian puheeksi töissä esimiehellemme ja onnistuin samoihin aikoihin myös vaihtamaan työpaikkaa (ja puhelinnumeron).

Millaisessa työpaikassa tällainen on mahdollista? Etkö siis pystynyt sanomaan naiselle, että olet esim. varattu, homo tai ettet ole kiinnostunut siinä mielessä. Sen jälkeen käyttäydyt vain normaalisti ja kohtelet häntä kuten muitakin työkavereita.

Vierailija
134/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos... Tilanne on se, että kaveri käyttäytyy ihan miellyttävästi ravintolassa. Sitten vähän nolona hän tunnustaa, että riiteli kaverinsa kanssa ja tämä lähti, joten hän on kaukana kotoaan ja vailla yösijaa. Lupaa olla kiltisti, lupaa olla sohvalla.

Minähän hellyin, että ei nyt toista voi kylmään yöhön jättää, taksi on sitten halvempi aamulla.

Sitten, kun olen kantanut tälle peiton sohvalle, hän haluaa jutella. Hän oikeastaan on sitä mieltä, että olen kovin kaunis ja hän haluaa minua kovasti. Baariinkin lähti sen takia, että on vastikään eronnut ja nykyään ihan vapaa.

Koska makuuhuoneen ovessa ei ole lukkoa, niin tulee sitten viereen, koska ei tarvitse seksiä mutta haluaa läheisyyttä. Paitsi että pikkuveitikka on hereillä, etkö sä nyt voisi edes vähän suukottaa sitä...

Kai se tyyppi lopulta nukahti/simahti/sammui. Minä valvoin sohvalla visusti peittoon kääriytyneenä ja mietin, mistä saisi kättäpidempää jos sama vonkaaminen alkaa.

Ei nyt ole tarkoitus syyllistää tai lyödä lyötyä. Mutta en mitenkään ymmärrä, miksi ihmeessä otin tuon miehen yöksi luoksesi? Mulle ainakin on itsestäänselvää, että tuo on mieheltä vain juoni yrittää päästä naisen pöksyihin. Ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen voi olla niin avuton, että joutuu nukkumaan kadulla, kun tulee riita kaverin kanssa? Kypsä ja normaali mies pitää mukanaan aina sen verran rahaa, että pääsee hätätapauksessa taksilla kotiinsa tai hotelliin nukkumaan tai vaihtoehtoisesti pysyy kotona.

Vai oliko tuo tapaamasi mies täysi ressukka?

Ei pahalla, mutta kuulostat tosi naiivilta. Ei siinä, olisin varmaan itsekin mennyt halpaan vielä alle kolmikymppisenä.

Vierailija
135/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin varattu ja siitä huolimatta yksi nainen työpaikalta flirttaili ja yritti aina iskeä työpaikan juhlissa. Meni lopulta niin pitkälle, että hän lähetteli lähes päivittäin tekstiviestejä ja laittoi kirjeitä autoni tuulilasiin. Ei millään uskonut puhetta. Lopetti, kun vihdoin ja viimein otin asian puheeksi töissä esimiehellemme ja onnistuin samoihin aikoihin myös vaihtamaan työpaikkaa (ja puhelinnumeron).

Millaisessa työpaikassa tällainen on mahdollista? Etkö siis pystynyt sanomaan naiselle, että olet esim. varattu, homo tai ettet ole kiinnostunut siinä mielessä. Sen jälkeen käyttäydyt vain normaalisti ja kohtelet häntä kuten muitakin työkavereita.

Vajaan sadan hengen konttorissa olin silloin töissä. Sanoin koko ajan hänelle, ettei kiinnosta ja että minulla on tyttöystävä, mutta hän ei halunnut uskoa tai ei vaan välittänyt. Olin silloin vastavalmistunut ja uusi työpaikalla, enkä oikein uskaltanut viedä asiaa siellä aluksi eteenpäin.

Vierailija
136/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on vissiin ulkonäkö suojannut niin paljon, etten ole tuollaisiin miehiin koskaan törmännyt! Hopeareunuksia :D

Sma 😂

Vierailija
137/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahtunut minulle, vaan kaverille. Kaverini A ja B olivat baarissa. A oli varattu ja B sinkku. A oli mukana wingaamassa, kun etsivät seuraa b:lle. Naiskaksikko löytyikin ja iltaa jatkettiin a:n kämpille. Toinen nainen oli selvästi kiinnostunut B:stä. A oli kertonut olevansa varattu. No pienessä kämpässä B hommaili naisen kanssa sohvalla ja A kävi sänkyynsä vierellään tämä toinen nainen. Kuitenkin nainen yritti koko ajan lähennellä ja uittaa kättä A:n housuihin. Hän siirsi naisen kättä jatkuvasti pois ja sanoi että ei käy. Lopulta nainen kilahti että "ei oo reilua että mun kaveri pääsee panemaan ja mä joudun tässä vieressä kattomaan". Sitten hän lähti vihaisena kävelemään kotiinsa.

Naiset alapeukuttaa tätä, koska miehen ahdistelu ei olekaan niin paha. Ristus...

Vierailija
138/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin oluella lähiöräkälässä kakskytvuotiaana. Istuin alas bissen kanssa, niin heti paikalle kirmaa keski-ikäinen naispuolinen vakioasiakas. Hän laittaa käden reidelleni ja sanoo: "Lähetsä panemaan?" Vastasin että "ei tässä nyt voi, mulla lähtee juna konserttiin tossa 20 minuutin päästä." Muija nostaa kättään koko ajan ylemmäs reidelläni ja sanoo: "Voidaan tehdä se ihan nopeesti, mä asun tossa vieressä." Lopulta sanon että "nyt ei kyllä käy" ja siirrän käden pois reideltä. Täti nousee ylös ja sanoo "Ei sitten. Mä kyllä vielä raiskaan jonkun. Ei sitä koskaan tiedä."

Vierailija
139/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 12 vuotias kun olin äitini kaverin luona kylässä. Sen kaverin luona tuli käymään keski-ikäinen mies joka tarrasi minua eteisessä kaulakorusta. Kun kysyin äkäisesti että mitä hän tekee niin hän laittoi kätensä minun rinnalle ja sanoi että anna minä vähän hiplaan. Sain tokaistua vain Älä, ja lähdin pois. En muista tarkkaan mitä sanoin tälle äidin kaverille (en halunnut kertoa mitä tapahtui) mutta kysyin kiertoteitse onko hänellä ongelmia tms. Oli kuulema vain yksinäinen kulkija. Tästä on 10 vuotta, ällöttää ja inhottaa edelleen. Ällöttää ajatellakin että lapset ovat jatkuvasti vaarassa joutua seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi koska eivät osaa/uskalla nostaa meteliä.

Vierailija
140/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Hmm.. No toisilla treffeillä tyyppi komentaa minua riisumaan housunsa pois. Toistaa käskyn moneen kertaan. Täysin pokerinaamalla katsomalla minua silmiin. Ensin olin epäuskoinen koko tilanteeseen ja jopa vähän säikähdin. Kysyin, että entä jos en, ja hän vastasi, että näet sitten. Pohdin vaihtoehtojani.  Mutta sitten päätinkin hypätä leikkiin mukaan ja se olikin valtavan hauskaa.

Ja kaikki alapeukuttaa :D Hei, se on kuitenkin tosi yleinen fantasiakin, että mies ottaa ohjat ja sanoo mitä pitää tehdä ja pitää tilanteen hallussaan ja itse saa vain totella. Minä ainakin sain siitä paljonkin irti ja onnistuin nauttimaan tilanteesta. Pitää vain päästä yli siitä, ettei tarvitse tuntea itseään hölmöksi tai hyväksikäytetyksi jos lähtee peliin mukaan. Ja lopulta tilanne oli kyllä täysin molemmin puolinen.

Tässä nyt kysyttiinkin niitä ällöimpiä joiden kanssa ei varmasti lähtis, eikä sellaisia jotka ovat saaneet sun torttus kostumaan (ei ollutkaan ällö). Mut piti päästä kertomaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi