Ongelmana pulleat miehet
Minä ihastun vain fyysisesti minua viehättäviin miehiin. Ja tällä tarkoitetaan erittäin pulleaa miestä. Ongelma on kuitenkin se, että sellaisen kanssa olen poikkeuksetta tullut huonosti kohdelluksi tavalla tai toisella, tai sitten on petetty, loukattu ja jätetty. Ihan odotettavissahan se on toisaalta ollut, pulleilla miehillä kun on ottajia ja helposti ns. noussut hattuun.
Olen pinnallinen ja varmasti idiootti ja ihan mitä vain, mutta en voi saada itseäni väkisin ihastumaan tai rakastumaan. Toisaalta taas näissä pulleissa miehissä ei tunnu olevan kunnon miehiä ollenkaan. Olen tutustunut hauskoihin ja kunnollisiin miehiin mutta en vain ole heistä romanttisesti koskaan ollut aidosti kiinnostunut.
Kommentit (11)
Osta vaihteeksi oikein iso pullapussi.
Nauti rauhassa.
Ehkä olette sitten sitä tyyppiä, joka pariutuu vasta vanhemmalla iällä, kun on tarpeeksi tullut turpiin tai jossain naksahtanut ja oppinut näkemään miehessä muutakin seksuaalisesti sytyttävää kuin täydellisen ulkonäön.
Itse olen elänyt parisuhteessa kauan pullean miehen kanssa, ja kyllä on ajan myötä muuttunut niin, ettei mikään sytytä enempää kuin miehen tietynlainen sisäinen maailma eli järjenjuoksu ja luonne. Tosin jollain lailla täytyy fysiikankin miellyttää, mutta täysin tavis perusmies riittää kyllä.
Ai että oikein ONGELMANA?
...koska sä oot sen arvoinen :-)
Itse häipyisin idioottien elämästä alta aikayksikön.
Kyllä pulleita hyviksiäkin on olemassa, pitää vain odottaa tarpeeksi kauan että löytää sellaisen. Ja odotusaikana saattaakin tulla vastaan joku ihan erilainen, joka vie sydämen...
siellä joku jorma 54v yrittää taas höpöttää jotakin rivien välistä...
"miksi ette syty TAVALLISESTA vatsakkaasta, pullaposkisesta, tasapaksusta pötkylästä, hiusraja vetelee niskassa jne."
Olen tälläinen ns. pullea mies ja vientiä riittää jatkuvasti. Siksi vaihdankin naisia usein, tai jos satun pysymään suhteessa kauemmin, en pysy kauaa uskollisena, koska tilaisuuksia pettämiselle aukeaa usein ja tiedän että kiinni jäädessänikin saan uuden naisen helposti, eli en koe menettäväni mitään merkittävää.
Nauran aina kun baarissa käydessäni näen epätoivoisia bodarimiehiä, kun heidän ulkonäöstään paistaa nuo aktiiviset elämäntavat. He ovat sitä ihmiskunnan onnetonta pohjasakkaa, joka ei vaan jaksa syödä kunnolla. Oppisivat pitämään huolta itsestään ja söisivät itsensä pulleiksi, niin näkisivät millaisen muutokset saavat sillä seksielämäänsä.
Eikä "pulleat" naiset jää itkemään kenenkään perään myöskään. Ovat nääs sen verran kauniita, että aina on seuraa tarjolla, senkus vaan valitsee jos haluaa !
Kuulostaa nälkäisen puheelta. . Syö perunamuusia ja tölkkilihapullia ja mietitään uudestaan
Sinä ja sinun pulleasi?
Mitä kyrpää edes tarkoitat sanallasi ??
Mulla on ihan sama ongelma :( En pysty vaan ihastumaan ja rakastumaan ns. taviksiin. Rakastun vain pulleisiin alfaurosmiehiin. Ja suhteet niihin on olleet kuitenkin järkyttäviä, minua on petetty ja jätetty ja loukattu pahasti.
Järki sanoo, että olisi hyvä ottaa vaan joku kunnollinen pertti perusinsinööri, joku tavis, mutta minkä teet kun seksuaalisesti ei nappaa kuin erittäin pullea mies, ja seksuaalisuus on kuitenkin olennainen osa suhdetta...