Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?
Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.
Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.
Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.
Kommentit (283)
Parikymppisenä baarissa arviolta 50v tuntematon nainen tuli juttelemaan, oli suht asiallinen eikä siinä mitään. Sama nainen parin tunnin (ja ilmeisesti shotin) kuluttua sama nainen tuli viereen, nappasi munasta kiinni ja "kuiskasi" korvaan että nyt poika lähdetään panemaan. Ei menty.
Pari vuotta myöhemmin, baarissa toinen 50v nainen tuli baaritiskillä viereen ja nappasi perseestä kiinni ja kertoi haluavansa ottaa multa suihin. Ei kiinnostanut.
Kolmekymppisenä reilu 60v nainen, jonka olin tavannut työn kautta rupesi lähettämään viestejä iltaisin ja viikonloppuisin, pikkuhiljaa meni härskimmäksi. Par ikertaa kännnissä se kertoi haaveilevan siitä kun tuun sen sisälle. Koska kyseinen nainen oli asiakas, yritin olla neutraali ja vastasin ystävällisesti viesteihin. Tuo jatkui vajaa pari vuotta, jossain vaiheessa se tunnusti rakkautensa, ja yritin antaa pakit niin ystävällisesti kun pystyin - ystävällisyys löi vaan lisää bensaa liekkeihin. Loppui kun se jäi eläkkeelle.
Kaverin kaveri (mies), joka tuli aina baarissa juttelemaan ja vonkaamaan. Ärsyttävä pelle, tuolloin kolmekymppinen.
Kerran hän sitten aneli pelkän p*llun sijaan treffeille ja ollaan nyt oltu 12 vuotta yhdessä.
Pakko tunnistaa itsensä vonkaajaksi. En oikein osaa oikealla tavalla lähestyä naisia. Aina olen saanut rukkasta ja lemppuja.