Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (300)

Vierailija
281/300 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä baarissa arviolta 50v tuntematon nainen tuli juttelemaan, oli suht asiallinen eikä siinä mitään. Sama nainen parin tunnin (ja ilmeisesti shotin) kuluttua sama nainen tuli viereen, nappasi munasta kiinni ja "kuiskasi" korvaan että nyt poika lähdetään panemaan. Ei menty.

Pari vuotta myöhemmin, baarissa toinen 50v nainen tuli baaritiskillä viereen ja nappasi perseestä kiinni ja kertoi haluavansa ottaa multa suihin. Ei kiinnostanut.

Kolmekymppisenä reilu 60v nainen, jonka olin tavannut työn kautta rupesi lähettämään viestejä iltaisin ja viikonloppuisin, pikkuhiljaa meni härskimmäksi. Par ikertaa kännnissä se kertoi haaveilevan siitä kun tuun sen sisälle. Koska kyseinen nainen oli asiakas, yritin olla neutraali ja vastasin ystävällisesti viesteihin. Tuo jatkui vajaa pari vuotta, jossain vaiheessa se tunnusti rakkautensa, ja yritin antaa pakit niin ystävällisesti kun pystyin - ystävällisyys löi vaan lisää bensaa liekkeihin. Loppui kun se jäi eläkkeelle.

Vierailija
282/300 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri (mies), joka tuli aina baarissa juttelemaan ja vonkaamaan. Ärsyttävä pelle, tuolloin kolmekymppinen.

Kerran hän sitten aneli pelkän p*llun sijaan treffeille ja ollaan nyt oltu 12 vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/300 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut vielä yhtään seksinvonkaajaa. Varmaan kuten ei muutkaan 99,9% miehistä.

Jotenkin se naisten syvä ja alkuvoimainen seksuaalisuus on meikäläisen kiertänyt.

Vierailija
284/300 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa sellaisia miehiä. Siis wtf, kiinnostus lakkaa heti jos miehen tarvii alkaa vonkaamaan. Miksi jatkaisin tutustumista tällaisen tyypin kanssa? Outo kysymys.

Vierailija
285/300 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena vonkaaja. Harvoin onnistui. Häpeän antamaani silloista kuvaa ja en kehtaa tavata senaikaisia kohteita. Asun pienessä kunnassa.

Vierailija
286/300 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaaja saa pildeä kerran kymmenestä vonkauksesta. Ahkera vonkaaja vonkaa sata kertaa ja kastaa kärkeä kymmeneen pesään. Herrasmiehet käyttäytyy hyvin ja jää tumputtelemaan. 

Vierailija
287/300 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkaaja saa pildeä kerran kymmenestä vonkauksesta. Ahkera vonkaaja vonkaa sata kertaa ja kastaa kärkeä kymmeneen pesään. Herrasmiehet käyttäytyy hyvin ja jää tumputtelemaan. 

Niin, baarissa kyllä. Kotioloissa herrasmies saa 95% ja vonkaaja lopulta kenkää.

Vierailija
288/300 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut päätymään suhteisiin vonkaajien kanssa ,kenkää saisi tosiaan semmoinen.

Mutta ällöin yrjisvonkaaja on varmaan ollut tietyn harrastusyhteisön miittien kautta tutuksi tullut VARATTU mies :')

Tää oli myös siitä paska homma, etten tiennyt miten päin hoitaa vaimon infoaminen kun ei hänen kanssa tunnettu. Lopulta sanoin kun mies jatkoi ja jatkoi, että jos ei tavallinen ei tehoa niin kerron vaimolle ja koko porukalle. Ja tietenkin vältin jäämästä kaksistaan. 

Kun sitten jouduin lopulta jäämään pois porukasta tämän oksettavan vonkaajan takia niin kerroin muille rehellisesti, että miksi en enää osallistu ja etten oikein viitsi vaimoa lähestyä tällä asialla. Myöhemmin nainen blokkasi minut somessa ja sain kuulla että minä olin kuulemma ahdistellut sitä miestä ja suuttunut kun minua 10v vanhempi hintelä rillipäinen mariseva perheenisä ei kiinnostunut minusta. Juuuuuh, selkee. Varmasti häntä usein nuoremmat naiset jahtaa. 

Mutta tuo on oikeasti ainoa noin paha. Kaikki muut on ottaneet ei:n myös ihan hyvin, vaikka lähestyminen ois ollu vonkaamista ja tökerö. 

Vierailija
289/300 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin paha mut yks match alkoi yhtäkkiä puhumaan joka toisessa lauseessa seksistä, kysymään lempiasennoista jne. (ei siis oltu nähty vaan juteltu vasta pari kertaa netissä). Varmaan siis ihan suht järkevä tyyppi mutta omaan makuun liian päällekäyvä ja tilannetajuton. Alkoi heti myös pyytämään kuvaa ja että milloin nähtäisiin. Sitten sanoin jotenkin ystävällisesti että en oo nyt valmis tapaamaan "ketään" ja hän suuttui että mitä h*lvettiä mä sitten teen deittisivuilla. 🙄 

Vierailija
290/300 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen puoliso. Ja siksi entinen.

Vierailija
291/300 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhteessa pitää vongata? Teillä ilmeisesti erilaiset seksihalut ja -tarpeet? Keskustelitteko asiasta?  

Vierailija
292/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhteessa pitää vongata? Teillä ilmeisesti erilaiset seksihalut ja -tarpeet? Keskustelitteko asiasta?  

Jaa-a, kysypä häneltä. Miksi ylipäätään joku yrittää pakottaa toista ihmistä? Sellaisia ihmisiä on olemassa. Parisuhteessa ja vapaana.

Vierailija
293/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi sellainen. Syyllistyn aina vonkaamiseen. Mutta minkäs teet,kun on niin voimakas vietti.

Vierailija
294/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaaminen on vonkaamista. Ei ole tekemistä voimakkaan vietin tai edes toimivan munan kanssa. 

Jos vastapuoli ei syty eikä ole innoissaan ja toinen vain jankkaa ja kitisee ja läähättää niin en yhdistä kyllä viriliteettiin. 

Vierailija
295/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi sellainen. Syyllistyn aina vonkaamiseen. Mutta minkäs teet,kun on niin voimakas vietti.

Ei sillä ole mitään tekemistä vietin kanssa. Se on sellaista kitisevän lapsen käytöstä. Luulee, että toisen ihmisen tehtävä on tyydyttää hänet.

Vierailija
296/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on sortunut vonkaamiseen.  Sitä on ilo seurata kun kaveri vonkaa naista. Mutta kun itse sortuu niin jälkeen päin harmittaa. Ei kun ulos ja Vappua viettää ja vonkaamaan. 

Vierailija
297/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, baarissa kyllä. Kotioloissa herrasmies saa 95% ja vonkaaja lopulta kenkää.

Kotioloissa chillataan. Ei neuroottisia naisia tietenkään vongata kotiin roikkumaan. Se on vonkauksen jälkeen vaan wham, bang, thank you mam ja sitten jo seuraavaa kiikariin. 

Vierailija
298/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijabileissä. Juttelin yhden pojan kanssa niitä näitä, jonka tunsin jotenkin kaverini kautta. Oltiin juteltu vain tovi, niin tämä kysyi pokkana "lähetäänks meille paneen?" Vastasin: "No ei todellakaan lähdetä."

Myöhemmin sama kaveri tuli "silottelemaan" aiempaa, että ei kuulemma ajatellutkaan, että minä olisin "sellainen tyttö". :DD

Vierailija
299/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski ikäset naiset,kaikki jääkaappipakastimen kokoisia mörököllejä ilman lantiota

Vierailija
300/300 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskelijabileissä. Juttelin yhden pojan kanssa niitä näitä, jonka tunsin jotenkin kaverini kautta. Oltiin juteltu vain tovi, niin tämä kysyi pokkana "lähetäänks meille paneen?" Vastasin: "No ei todellakaan lähdetä."

Myöhemmin sama kaveri tuli "silottelemaan" aiempaa, että ei kuulemma ajatellutkaan, että minä olisin "sellainen tyttö". :DD

Millainen tyttö? Joka harrastaa seksiä? No etpä tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi