Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?
Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.
Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.
Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.
Kommentit (283)
Helsingin rautatieasemalla perässä roikkui yhtäkkiä äijä, joka seurasi Kamppiin hihkuen: "sinä olla jalka ylhäällä, jalka alhaalla, sinä huutaa aaaa!". Hyi! Joku varmaan tuohon lankesi kun jaksoi yrittää.
Olin aviomieheni sekä ystäväpariskunnan eli toisen avioparin kanssa syömässä hotellin ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Ravintolan toisella seinustalla oli myös tanssilattia mutta ei lähimaillakaan siihen pöytään missä me istuimme syömässä. Keskityimme juttelemaan omassa porukassamme. Jossain vaiheessa miehet poistuivat hetkeksi pöydästä. Silloin paikalle syöksyi heti kaksi meille tuntematonta miestä ja toinen pyysi minua tanssimaan kanssaan. Sanoin ei kiitos jolloin toinen mies sanoi että lähde nyt. Sanoin että
ei kiitos, en lähde. Mies sanoi sitten äkäisenä että mitä sitten tulee tämmöiseen paikkaan! Aivan kuin naisen velvollisuus olisi lähteä kenen tahansa kanssa tanssimaan kun on tullut paikkaan jossa tanssitaan vaikka on tullut paikalle oman miehensä kanssa viettämään mukavaa iltaa ja sattuu vielä istumaan ravintolan ruoka ei tanssipuolella.
Kaikki Tinder miehet jotka ensimmäisenä lauseena ehdottavat saunomista yhdessä.
Kävin erään tyypin kanssa treffeillä. Vaikutti täysin normaalilta. Kun lähdin treffeiltä, alkoi mieheltä tulla viestejä, joissa hän kehui persettäni ja pyysi minua lähettämään kuvia perseestäni. Juu, en lähettänyt.
Ai että ärsyttää kun ukko tulee "hassuttelemaan" saunan jälkeen pyyhe lanteilla tai pahimmillaan keittiöstä haettu essu päällänsä. Tulee suorastaan iholle hakemaan jotain kontaktia yleensä kun salkkarit tai lehden lukeminen on kesken. Saapa kuulla aina kunniansa jonka jälkeen menee pitämään mykkäkoulua. Hauskaa ehkä 20-vuotiaana mutta ukko jatkaa sillä tasolla edelleen...
Tai sitten ukko tulee töistä ja tiputtaa takit ja muut eteisen lattialle ja käy suoraan kiinni hieroen itseään reiteeni. Huudan vaan "irti" ja ukko jää uikuttamaan "mä haluun sua nyt". Ai hitto kun saan kylmiä väreitä tollasesta puudelista joka lopettaa sitten heti ja menee pitämään mykkäkoulua nojatuoliinsa.
Nyt ukko on taas innoissaan pikkujouluista kun viime kerralla palatessani innostuin vahingossa vähän liikaa. Olettaa vissiin tapahtuvan jotain samanlaista. Not gonna happen!
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa syy miksen suostu olemaan miesten kanssa tekemisissä. Ainoastaan sukulaisten kanssa olen kontaktissa. Mies ruinaa seksiä loukkaamalla mutta sitä saadessaan huorittelee ja halventaa. Tai itse asiassa halventaa myös kun ei saa.
Ei käy sääliksi tämän sukupuolen suhteettomuutta tai yksinäisyyttä. Olette vaarallisia ja kieroutuneita.
Juu, kaikki me miehet ollaan vaarallisia ja kieroutuneita. Vähän niin kuin rekkalesbotkin, vai miten se heidän kohdalla tässäkin viestiketjussa menikään...
Olin noin vuosi sitten menossa kaupasta kotiin ruokaostoksineni kun kaupan viereisestä baarista tuli huppupäinen mies ulos ja käveli perääni. Valojen vaihtumista odotellessani mies elehti, että ottaisin kuulokkeet pois päästä. En olosuhteiden (laittautumatta, tylsissä talvivaatteissa, keskellä viikkoa, lähellä kotia) takia tajunnut olla varuillani, niin otin kuulokkeet päästä.
Mies alkoi horista, että olen kaunis nainen, että hän on polttareista tulossa, ja että hän luuli, että kello on 6 aamulla, mutta kello onkin 6 illalla. Minä vastailin neutraalisti: kiitos - ahaa - vai niin. Hän kertoi tämän saman jutun kellonajasta sitten uudelleen ja uudelleen, mikä sai ajattelemaan, että mies oli jotain muutakin kuin viinaa ottanut. Yritin rivakasti kävelemällä ottaa etäisyyttä mieheen, mutta hän vain harppoi perässä ja selitti samoja juttuja kellonajasta ja siitä kuinka kaunis olen. Yhtäkkiä hän liimasi koko kehonsa minuun kiinni ja kysyi, lähtisinkö hänen kämppäänsä pitämään hauskaa yhdessä. Minä otin askeleen kauemmas ja sanoin jämäkästi: ei kiitos, minulla on poikaystävä.
Mies sai äkillisesti aivan JÄRKYTTÄVÄN nollasta-sataan kilarin, alkoi siis huutaa minulle aivan täysiä, naama punaisena ja täydellä raivon voimalla, että VOI VITTU MUA EI HELVETTI KIINNOSTA VITTUAKAAN ONKO SULLA JOKU VITUN POIKAYSTÄVÄ! VOI VITTU! SIIS EI KIINNOSTA PASKAAKAAN JOKU HELVETIN POIKAYSTÄVÄ! VOI VITUN VITTU!!! EI MITÄÄN VITUN VÄLIÄ MULLE... - ja niin edelleen. Luonnollisesti minua alkoi heti pelottaa. Ajattelin, että tilanne hoituu parhaiten sillä että esitän torjuntani rauhallisesti ja järkevästi, kohta kuitenkin käännyn kotikadulle (matkaa jäljellä alle 500m) eikä siellä päin ole oikein mitään niin tuskin on menossa samaan suuntaan. Tokaisin mahdollisimman vakaalla äänellä, että noh, miltä sinusta tuntuisi jos sinun naisesi panisi jotakin satunnaista miestä kadulta? Huono idea - mies huusi mulle vielä aiempaakin kovempaa: VITTU MÄ AMPUISIN SEN MUN PISTOOLILLA!!! Huom: "mun pistoolilla". Ja sitten alkoi taas sama rimpsu: mä kyl ymmärrän miks sulla on poikaystävä kun oot niin kaunis nainen - mä tulin just polttareista - luulin et kello on 6 aamulla mut se onki 6 illalla - tuu nyt mun mukaan - pidetään hauskaa yhdessä...
Tässä vaiheessa aloin tehdä pikaista yhteenlaskua: tätä jätkää ei kiinnosta mun "ei" + se on AINAKIN päissään + se vihjasi omistavansa aseen + olen kadulla yksin tämän sekopään kanssa + olimme jo noin sadan metrin päässä kämpästäni joten mies tuskin on menossa samaan suuntaan vaan tarkoituksella seuraa minua kotiini. Vedin syvään henkeä ja lähdin juoksemaan niiden raskaiden ruokaostosteni kanssa niin vitun lujaa kuin jaloista ja keuhkoista lähti. Takaa alko heti raivoisa ja sekava vitunhuuto, huorittelu ja vaatimukset että pysähdyn, mutta mies ei ilmeisesti päihtyneisyyttään pystynyt kevyttä hölkkää parempaan -> sain itseni lukittuun kotirappuun hyvissä ajoin ennen kuin hän olisi saanut minut kiinni (kauhuleffamaisuuden kruunasi kun en meinannut ensin löytää avaimia laukustani). Pyysin asuntoon päästyäni poikaystävää kurkkaamaan verhojen raosta kadulle, ja hän raportoi, että joku mies seisoo kadulla yksinään ja huutaa ja kiroilee...
En muuten uskaltanut mennä yksin ulos melkein kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Esim. keskustelu voi mennä näin: Hän kertoo jostain strategiastaan työssä. Kehun, että on vedellyt oikeista naruista. Johon hän vastaa "mistä arvasit, että vetelen täällä samalla kun puhun kanssasi? "
Tuohan kuulostaa ihan joltain Fingerpori-sarjakuvalta :D
Päädyttiin kaverin kanssa baari-illan jälkeen jatkoille, joissa oli eräs mies joka tuijotti ahdistavan pitkään aina kun satuin häneen vilkaisemaan. Jossain vaiheessa hän tarttui ranteeseeni ja yritti väkisin kiskoa olohuoneen vieressä olevaan makuuhuoneeseen. Olin todella kännissä mutta säikähdin kun toinen oikeasti repi kädestä niin että otti kipeää. Onneksi hänen kaverinsa oli fiksumpi ja sai hänet rauhoittumaan, kun ei minun sanoilla meinannut mitään vaikutusta olla. Hyi että haluun unohtaa koko tilanteen kokonaan, oli todella ahdistavaa.
Olimme kännikuskina kaverini kanssa. Heitimme porukka mökille juhlimaan ja pois. Kaverini kuskina lähti keräämääm bensarahaa mökille, minä jäin autoon odottamaan. Yksi jätkä jäi myös ja ponkaisi takapenkiltä rintoihini kiinni ja kuiskutti: "Säkin haluut tätä". Karjaisin voimakkaasti ei ja mies perääntyi, nousi autosta ja jupisi "oisit tykänny". Hyi.
Y kirjoitti:
Olin noin vuosi sitten menossa kaupasta kotiin ruokaostoksineni kun kaupan viereisestä baarista tuli huppupäinen mies ulos ja käveli perääni. Valojen vaihtumista odotellessani mies elehti, että ottaisin kuulokkeet pois päästä. En olosuhteiden (laittautumatta, tylsissä talvivaatteissa, keskellä viikkoa, lähellä kotia) takia tajunnut olla varuillani, niin otin kuulokkeet päästä.
Mies alkoi horista, että olen kaunis nainen, että hän on polttareista tulossa, ja että hän luuli, että kello on 6 aamulla, mutta kello onkin 6 illalla. Minä vastailin neutraalisti: kiitos - ahaa - vai niin. Hän kertoi tämän saman jutun kellonajasta sitten uudelleen ja uudelleen, mikä sai ajattelemaan, että mies oli jotain muutakin kuin viinaa ottanut. Yritin rivakasti kävelemällä ottaa etäisyyttä mieheen, mutta hän vain harppoi perässä ja selitti samoja juttuja kellonajasta ja siitä kuinka kaunis olen. Yhtäkkiä hän liimasi koko kehonsa minuun kiinni ja kysyi, lähtisinkö hänen kämppäänsä pitämään hauskaa yhdessä. Minä otin askeleen kauemmas ja sanoin jämäkästi: ei kiitos, minulla on poikaystävä.
Mies sai äkillisesti aivan JÄRKYTTÄVÄN nollasta-sataan kilarin, alkoi siis huutaa minulle aivan täysiä, naama punaisena ja täydellä raivon voimalla, että VOI VITTU MUA EI HELVETTI KIINNOSTA VITTUAKAAN ONKO SULLA JOKU VITUN POIKAYSTÄVÄ! VOI VITTU! SIIS EI KIINNOSTA PASKAAKAAN JOKU HELVETIN POIKAYSTÄVÄ! VOI VITUN VITTU!!! EI MITÄÄN VITUN VÄLIÄ MULLE... - ja niin edelleen. Luonnollisesti minua alkoi heti pelottaa. Ajattelin, että tilanne hoituu parhaiten sillä että esitän torjuntani rauhallisesti ja järkevästi, kohta kuitenkin käännyn kotikadulle (matkaa jäljellä alle 500m) eikä siellä päin ole oikein mitään niin tuskin on menossa samaan suuntaan. Tokaisin mahdollisimman vakaalla äänellä, että noh, miltä sinusta tuntuisi jos sinun naisesi panisi jotakin satunnaista miestä kadulta? Huono idea - mies huusi mulle vielä aiempaakin kovempaa: VITTU MÄ AMPUISIN SEN MUN PISTOOLILLA!!! Huom: "mun pistoolilla". Ja sitten alkoi taas sama rimpsu: mä kyl ymmärrän miks sulla on poikaystävä kun oot niin kaunis nainen - mä tulin just polttareista - luulin et kello on 6 aamulla mut se onki 6 illalla - tuu nyt mun mukaan - pidetään hauskaa yhdessä...
Tässä vaiheessa aloin tehdä pikaista yhteenlaskua: tätä jätkää ei kiinnosta mun "ei" + se on AINAKIN päissään + se vihjasi omistavansa aseen + olen kadulla yksin tämän sekopään kanssa + olimme jo noin sadan metrin päässä kämpästäni joten mies tuskin on menossa samaan suuntaan vaan tarkoituksella seuraa minua kotiini. Vedin syvään henkeä ja lähdin juoksemaan niiden raskaiden ruokaostosteni kanssa niin vitun lujaa kuin jaloista ja keuhkoista lähti. Takaa alko heti raivoisa ja sekava vitunhuuto, huorittelu ja vaatimukset että pysähdyn, mutta mies ei ilmeisesti päihtyneisyyttään pystynyt kevyttä hölkkää parempaan -> sain itseni lukittuun kotirappuun hyvissä ajoin ennen kuin hän olisi saanut minut kiinni (kauhuleffamaisuuden kruunasi kun en meinannut ensin löytää avaimia laukustani). Pyysin asuntoon päästyäni poikaystävää kurkkaamaan verhojen raosta kadulle, ja hän raportoi, että joku mies seisoo kadulla yksinään ja huutaa ja kiroilee...
En muuten uskaltanut mennä yksin ulos melkein kuukauteen.
Tuon takia faija vei meidät tytöt judoon ja karateen. Olisit kotoa soittanut poliisit, olisivat hakeneet putkaan.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin rautatieasemalla perässä roikkui yhtäkkiä äijä, joka seurasi Kamppiin hihkuen: "sinä olla jalka ylhäällä, jalka alhaalla, sinä huutaa aaaa!". Hyi! Joku varmaan tuohon lankesi kun jaksoi yrittää.
anteeksi, mutta repesin nauramaan
Olin baarireissulla kaverin kanssa, kuskina meillä oli eräs toinen kaveri, joka ei juo, mutta oli auliisti lupautunut ajamaan, hän sitten odotti autossa opiskellen ne tunnit. Vähän mietin kyllä, että onkohan reilua laittaa toista odottamaan niin kauan, mutta itse hän tarjoutui eikä kuulemma haitannut.
No, yhdessä vaiheessa sitten lähdin hakemaan autosta jotakin.
Ensimmäinen asia mitä näin oli miehen perse kuskin puolen etuikkunassa. Juoksin lähemmäs, kaverini vääntelehti autossa ja koetti päästä matkustajan puoleisesta ovesta pakoon, mutta mies, joka oli puoliksi sisällä autossa piti kiinni hänen jaloistaan. Kaveri taas paukutti miehen päätä paksulla kovakantisella fysiikan kirjalla, mutta mies ei ollut moksiskaan. Vetäsin matkustajan oven auki (minulla oli avaimet) ja sanoin miehelle, että jos ei päästä kaveria irti tällä sekunnilla soitan poliisit. Mies sitten lopultakin uskoi kun huomasi olevansa yksin kahta vastaan ja luikki tiehensä. Ällötti, ja varmasti kaveria ällötti vielä enemmän.
Ehkä ällöin vonkaaja oli exäni, eli mies jonka kanssa olin suhteessa pari vuotta. Seksielämämme laantui nopeasti, koska minun halut miestä kohtaan loppuivat. Tässä vaiheessa mies otti käyttöön säälipillun vonkaamisen eli alkoi selittää että hänen on saatava seksiä koska kiveksiin sattuu, koska hänellä on lapsena ollut joku tulehdus jota pitää hoidaa säännöllisellä laukeamisella. Vittu että ällötti siinä vaiheessa kun alkoi se voihkiminen kuinka kiveksiin ottaa taas ja kuinka on minun hommani helpottaa tilannetta. Romantiikasta ei tietoakaan, mies varmaan tajusi että tuo on ainoa tapa saada multa seksiä. Suhde veteli viimeisiään muutenkin ja sitten kun erottiin niin mies veti ässän hihasta että eikö voitaisi harrastaa eroseksiä kun mies oli sitä kaikkien muidenkin exiensä kanssa harrastanut. Repesin ääneen. Ei voida ei.
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja Chicago Iida
Lisätietoja tästä?
Olin jo hetken aikaa tapaillut yhtä kivaa nallekarhua kunnes tarinalle tuli päätös miehen tempaisun johdosta. Hän aivan muina miehinä ehdotti että pitäisin varmasti hänen parhaasta kaveristaan, että saisiko sekin harrastaa kanssani seksiä. Järkytyin syvästi koska olin pitänyt miestä kivana ja täyspäisenä. Tuntui aivan kauhealta. Mies ei ymmärtänyt miksi lopetin tapailun. Olisi ehkä pitänyt kertoa mutta toisaalta jos ei itse älyä niin eläkööt epätietoisuudessa.
Liian monta muutakin mind blenderiä miesten seksihuurujen tiimoilta saanut kokea mutta tuo vaivaa usein mieltä.
Eli: mikä ihme miehiä oikein vaivaa!!??
Exäni kertoi joskus naureskellen, että hän oli sinkkuaikoinaan mennyt viikonloppuöisin autolla baarien eteen "kytikselle" tavoitteenaan saada joku humalassa oleva kyytiä vailla oleva nainen seksiseuraksi.
Mielestäni tuo on ällöttävää. Onneksi mies onkin ex.
Olin parikymppisenä grillillä töissä, oli keski-ikäisten ihanat kännijuhlat eli tangomarkkinat. Yks keski-ikäinen mies jäänyt kyllä niin ällöttävänä muistona mieleen, että olisin kyllä onnellinen, jos voisin unohtaa. Jankkas ja jankkas ettenkö haluaisi tulla hänen karavaanilleen. Kauheen ylpeänä puhui siitä vaunustaan. Ikään kuin sen pitäisi tehdä naiseen vaikutus, että omistaa karavaanin. Ja kun en suostunut, niin rupesi kyselemään, että olenko miespuolisen työkaverini vaimo, kun en suostu.... Joo, sehän se syy oli...
Oon kyllä äärettömän onnellinen, että olin sisällä siellä lukitussa grillikopissa, että tuo yökötys ei päässyt kauhean lähelle.
Naimisissa oleva 40v perheellinen mies,jonka kanssa olen tapaillut muutaman kerran 15v sitten.Laittoi ihan pokkana facebookissa viestiä ja kutsui tulokseen hotelliin syömään ja sitten huoneeseen katsomaan maisemia ja muisteleen menneitä.
En oikeastaan tunne koko ihmistä ja en ole edes nähnyt häntä vuosiin.
Olen vasta eronnut ja tämä mies tiesi sen.Toivottavasti näitä avuliaita ei ilmesty enempää.
Tuo viesti aiheutti oksennusrefleksin.
Yksi niljake suuttui mulle, kun en halunnut "puhua seksijuttuja" sen kanssa. Oltiin puhuttu aiemmin, mutta sit muut raiskattiin ja sattuneesta syystä mun ei tehnyt mieli jutella enää tuhmia. Mies tiesi tapahtuneesta, sanoi että olisi voinut lyödä sitä raiskaaja ja seuraavassa lauseessa alkoi kysellä että tekisi mun mieli. Sama mies loukkaantui verisesti, kun en ottanut siltä suihin. Kertoi mulle miten pettynyt oli, ja että olisiko se muka ollut niin kamalaa. Se äänensävy oli niin hämmentävä että mä repesin ihan täysin. Niinkun olisin ollut pieni lapsi, joka on nyt tehnyt jotain hyvin väärää...