Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (283)

Vierailija
1/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varattu ja siitä huolimatta yksi nainen työpaikalta flirttaili ja yritti aina iskeä työpaikan juhlissa. Meni lopulta niin pitkälle, että hän lähetteli lähes päivittäin tekstiviestejä ja laittoi kirjeitä autoni tuulilasiin. Ei millään uskonut puhetta. Lopetti, kun vihdoin ja viimein otin asian puheeksi töissä esimiehellemme ja onnistuin samoihin aikoihin myös vaihtamaan työpaikkaa (ja puhelinnumeron).

Vierailija
2/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe oli tuo ABC. Mies ei voinut uskoa, että haluat keskellä yötä ABC:lle syömään ja oletti, että haluat vain pikakivaa auton takapenkillä. Oma moka ja ainakin suikkari olisi ollut sopiva maksu tuhlatusta vapaa-ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe oli tuo ABC. Mies ei voinut uskoa, että haluat keskellä yötä ABC:lle syömään ja oletti, että haluat vain pikakivaa auton takapenkillä. Oma moka ja ainakin suikkari olisi ollut sopiva maksu tuhlatusta vapaa-ajasta.

Mielestäni on ihan normaalia haluta baari-illan jälkeen ABC:lle syömään, matkakin oli lyhyt. Olisin kyllä maksanut bensat ja ruuat itse, mutta mies halusi välttämättä tarjota, vaikka sanoin jo "ei" monta kertaa.

Vierailija
4/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. No toisilla treffeillä tyyppi komentaa minua riisumaan housunsa pois. Toistaa käskyn moneen kertaan. Täysin pokerinaamalla katsomalla minua silmiin. Ensin olin epäuskoinen koko tilanteeseen ja jopa vähän säikähdin. Kysyin, että entä jos en, ja hän vastasi, että näet sitten. Pohdin vaihtoehtojani.  Mutta sitten päätinkin hypätä leikkiin mukaan ja se olikin valtavan hauskaa.

Vierailija
5/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek kun tulee pokaamaan, niin mä oon ihan valmis.

Vierailija
6/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lähtee varattuna naisena kuuntelemaan muiden naimista ja lähtee ventovieraan kyytiin ties minne?

0/5.

Vierailija
7/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lopettanut suhteen miehen mustasukkaisuuden vuoksi. Hän lähetti minulle syyllistäviä viestejä, joissa kertoi saaneensa eturauhasvaivoja, kun rauhasta ei tyhjennetä säännöllisesti. Joo, en vain halunnut olla enää hänen henkilökohtainen rauhasentyhjentäjänsä.

Vierailija
8/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Teksti kirjoitettu kuitenkin hyvin ja pahemmat ylilyönnit vältettiin ABC:tä lukuunottamatta. Kokonaisuudesta tuomariäänestyksen jälkeen 1 piste. Jos ystävättären aktia olisi kuvailtu edes vähän, niin siitä olisi napsahtanut toinen piste, joka olisikin ollut maksimi tälle porvoolaiselle.

Vierailija
9/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja lähtee varattuna naisena kuuntelemaan muiden naimista ja lähtee ventovieraan kyytiin ties minne?

0/5.

Kuuntelemaan muiden naimista? :D Oli tarkoitus, että menen ystäväni luo yöksi, koska omaan kotiin oli 20 km matkaa. On tuota muiden naimista tullut kuunneltua useamminkin.

Olin humalassa ja minulla oli helvetinmoinen nälkä. Halusin kyydin ABC:lle ja takaisin. Onko tässä nyt jotain epänormaalia? AP

Vierailija
10/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa joka rupesi nylkyttämään jalkaani sängyssä ja huohottamaan niskaani. Sanoin tiukasti ei jos ei kiinnostanut mutta meno vain jatkui. Joskus jopa esti minua nousemasta sängystä pois ja työnsi väkisin kättä housuihini. Oli monesti jo semmone meno et kirveen oisin tarvinnu.

Vierailija
11/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle sai nauraa aikoinaan.Pari oli ensitreffeillä ja nainen ihmetteli kun mies ei puhunut juuri mitään.Nainen yritti väkinäisesti pitää keskustelua jonkin aikaa.Kun he olivat lopettelemassa tapaamista mies kysyi "No eikö me mennä jo?" Nainen kysyi ihmeissään "Ai niin kuin mihin?" Mies vastasi "No naimaanhan me tultiin".

Vierailija
12/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5. Teksti kirjoitettu kuitenkin hyvin ja pahemmat ylilyönnit vältettiin ABC:tä lukuunottamatta. Kokonaisuudesta tuomariäänestyksen jälkeen 1 piste. Jos ystävättären aktia olisi kuvailtu edes vähän, niin siitä olisi napsahtanut toinen piste, joka olisikin ollut maksimi tälle porvoolaiselle.

En voi kuvailla aktia sen tarkemmin kun en ollut näkemässä. Jotain ähkimistä vain kuulin :D

En edelleenkään ymmärrä, mitä outoa tuossa ABC:ssa on. AP

Vierailija
13/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi joka humalassa aina karjui kovalla äänellä miten olen hyvän näköinen ja kirosanoilla höysti karjuntaansa.

Toinenkin karjuja oli joka huusi kaatokännissä keskellä katua karjahdellen. Ei villipetomainen karjunta kyllä vakuuta eikä herätä kiinnostusta vaan karkottaa hyvin äkkiä.:D

Vierailija
14/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kadulla ja hymyilin hyvännäköiselle tytölle. Sen jälkeen tyttö juoksi takasinpäin ja läpsäsi minua pepulle. Sen jälkeen tyttö vaan pyys että saako imeä mut, vaikka kuinka sanoin että oon varattu niin ei millään lopettanut. 20 min kävelyn jälkeen vaan sanoin "EI!" agressiivisesti ja se pelästy ja meni pois

Vierailija
15/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävin tapaus, mitä tiedän henk.koht, löytyy suvustani.

Naispuolinen serkkuni (26v) 'Anni' tapasi miehen. Heillä tuntu synkkaavan hyvin. Olivat tapailleet jonkun kuukauden, kun meillä oli porukalla kotibileet. 'Anni' toi tän miehen sinne mukanaan, ekaa kertaa samalla tavattiin tää mies muiden sukulaisnuorten kanssa.

Ilta eteni ja tää mies vaikutti munkin mielestä huipputyypille, olin ilonen että 'Anni' oli tämmösen jätkän itselleen löytänyt ja sanoinkin sen sille.

Noh, teillä on varmaan jo aavistus miten tarina jatkuu?

Ei, tää mies ei alkanu iskemään mua, vaan tän 'Annin' 22 vuotiasta pikkusiskoa 'Emmaa'.

'Emma' ja tää mies oli ollu ulkona kahdestaan tupakalla ja mies oli sanonu Emmalle, että ei oo oikeesti kiinnostunu Annista vaan tästä Emmasta, ja oli jatkanut Annin kanssa tapailua sen takia että pääsis Emman lähelle. Oli nähnyt Annin kanssa tapailun alkuvaiheessa Emman kuvia ja kiinnostui samantien.

Emma tuli sitten itseasiassa sisälle sieltä ulkoa ja nappas mut samantien sivummalle ja kerto tästä. Kerto myös että se mies oli koittanut suudella sitä sielä ulkona.

Annille ei tästä kerrottu mitään, ja yllättäen heidän juttunsa loppui viikko noiden bileiden jälkeen :D ihan hyvä ettei turhaan pahoitettu Annin mieltä entistä enempää.

Vierailija
16/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Hmm.. No toisilla treffeillä tyyppi komentaa minua riisumaan housunsa pois. Toistaa käskyn moneen kertaan. Täysin pokerinaamalla katsomalla minua silmiin. Ensin olin epäuskoinen koko tilanteeseen ja jopa vähän säikähdin. Kysyin, että entä jos en, ja hän vastasi, että näet sitten. Pohdin vaihtoehtojani.  Mutta sitten päätinkin hypätä leikkiin mukaan ja se olikin valtavan hauskaa.

Ja kaikki alapeukuttaa :D Hei, se on kuitenkin tosi yleinen fantasiakin, että mies ottaa ohjat ja sanoo mitä pitää tehdä ja pitää tilanteen hallussaan ja itse saa vain totella. Minä ainakin sain siitä paljonkin irti ja onnistuin nauttimaan tilanteesta. Pitää vain päästä yli siitä, ettei tarvitse tuntea itseään hölmöksi tai hyväksikäytetyksi jos lähtee peliin mukaan. Ja lopulta tilanne oli kyllä täysin molemmin puolinen.

Vierailija
17/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö bitch tyyppi tulee vonkaamaan seksiä silloin kun tyttöystäväni käy harrastuksessaan. Koskaan muulloin ei käy vain silloin kun on ensin ottanut selvää että jos olen kotona olen yksin. Törkeää kusipäisyyttä muista piittaamatonta sosiopatiaa.

Vierailija
18/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui teininä. Olin ollut YHDEN pojan kanssa sängyssä ja tämän kaveri tuli itkemään parin kaljan jälkeen että mikä hänessä on vikana kun en ole antanut hänelle pillua mutta KAIKILLE hänen kavereilleen kyllä. Hän oikeasti kyynelehti istuen vessan lattialla kippurassa. Sitten kyseli että no voidaanko nyt panna. Juu ei voitu...

Vierailija
19/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui teininä. Olin ollut YHDEN pojan kanssa sängyssä ja tämän kaveri tuli itkemään parin kaljan jälkeen että mikä hänessä on vikana kun en ole antanut hänelle pillua mutta KAIKILLE hänen kavereilleen kyllä. Hän oikeasti kyynelehti istuen vessan lattialla kippurassa. Sitten kyseli että no voidaanko nyt panna. Juu ei voitu...

HAHA, tää miekkonen palstailee täällä päivittäin!

Vierailija
20/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin hengelliseen retriittiin, jossa osallistujat nukkuivat samassa isossa tilassa lattialla. Keskellä yötä herään siihen, että jonkun käsi sivelee haarojani ja vieras äijä on vetänyt minut lusikkaan. Kun hän huomaa että olen hereillä alkaa kauhea vonkaus, pliis voidaanko, olet niin uskomattoman kaunis ja blaa blaa. Riuhdon itseni irti, potkaisen äijää munille ja vaihdoin paikkaa. En saa tietenkään loppuyönä unta ja aamun koittaessa jätin koko retriitin. Kaikista hirveintä oli etten uskaltanut tai jostain syystä halunnut kertoa asiattomasta käytöksestä kenellekään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi