Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko mitenkään antaa pillua??", kysyi tuntematon mies Facebookissa yksärillä. No en voi. "Ai miks et voi???" Välillä oon kyllä kiitollinen Fabon blokkaus-napista :P 

Harrastan lavatansseja  ja välillä tapaamiset viejien kanssa ovat olleet epämukavia tai vähintäänkin outoja. Pahin oli mua ainakin 30v.  vanhempi mies, joka haki tangoa tanssimaan muutama vuosi sitten (itse oon nyt 26v). Jossain vaiheessa mä havahduin siihen, että tunsin miehen erektion mun reittä vasten. Pikkasen oli vaivaannuttavaa siirtyä siitä etäisempään tanssiotteeseen. Jotain kehuja oli kyllä heittänyt,  mutta ei onneks ollut mikään seksinvonkaaja kuitenkaan. Noi tangot jäi silti inhottavana mieleen. Tais olla vielä kaiken lisäksi mun eka lavareissu...

Vierailija
222/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pahin vonkaaja oli exä. Monta kertaa yritti lähennellä eron jälkeen kun piti vaan kavereina pysyä, olin sitten sinkku tai varattu.. Useamman vuoden jaksoi yrittää kunnes sain puolisoni kanssa esikoisen niin sitten loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt varsinaisesti ole ällöttävä, eikä järkyttävä, mutta ehdottomasti hämmentävin.

Istuskelin ystäväni kanssa kapakassa, kun mies jonka tunsin joten kuten yhteisten tuttujemme kautta, laittoi facebookissa viestiä olenko mahdollisesti ulkona. Tässä vaiheessa selvennyksenä, että olimme nähneet ehkä 5 kertaa. Ja tämä mies tapaili hetken aikaa entistä kämppistäni.

No, oli perjantai-ilta ja kello jo lähemmäs puoltayötä, joten hetken ihmeteltyäni vastasin, että baarissa istutaan kaverin kanssa, tässä paikassa X.

Mies laittoi viestiä, että sehän sattuu, hän voisi tulla moikkaamaan, kun ei olla nähty pitkään aikaan. Hänellä ei ole kummempaa tekemistä. Ajattelin automaattisesti, että hänkin on jossain juopottelemassa.

Sanoin hänelle, että ok, mutta varoitin samalla, että me emme jaksa olla kauhean myöhään ulkona.

Mies saapui paikalla puolentoista tunnin päästä, aivan hiessä, vaikka pakkasta oli lähemmäs kymmenen astetta. Tässä vaiheessa selvisi, että hän ei ollut missään lähistöllä, vaan kävellyt kotoaan (täällä Helsingissä päin suht harvinaista, kun julkinen liikenne on niin toimiva) yli 5 kilometriä.

Kohteliaisuudesta istuimme hänen kanssa sen yhden kaljan ajan. Ja vain yhden, koska valomerkki tuli puoli kahdelta, lähes samalla sekunnilla kun mies astui sisään.

Sen jälkeen kerroimme, että lähdemme tästä nyt yhdessä suuntaan X, sillä menen ystävälleni yöksi. Mies tuijottaa minua hetken haavi auki ja kysyy sitten olenko tosissani. Sitten alkaa ruikutus, että hän ei enää pääse kotiin. Ei pääse, koska käytti viimeiset rahansa äskeiseen kaljaan. Että hänen pitää kävellä pakkasessa, hän saattaa sairastua ja se on minun syyni. Että miksi PYYSIN hänet tänne, jos en aio viedä häntä kotiini.

Nojoo, jätettiin mies baarin eteen ruikuttamaan, mutta hänhän ei tästä lannistunut. Vielä nyt, 2 vuotta tämänkin jälkeen, saan säännöllisen epäsäännöllisesti viestejä "Missä menet?"

Enpä ole enää rohjennut vastata.

Vierailija
224/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei nyt eletä ideaalissa utopiavaltiossa, niin ihan oman turvallisuuden takia kannattaa mieluummin uskoa ihmisistä liian pahaa kuin hyvää. Aika moni normikarju menee viinasta, naisseurasta ja otollisesta tilaisuudesta aivan sekaisin. Jos tämmöisen ottaa "sohvalle nukkumaan, ettei sammu pakkaseen" niin se on aivan varma, että jossain kohtaa yötä törkimys on vieressä hiplaamassa ja vonkaamassa. Vaikea tuosta tilanteesta enää pelastua, joten edelleenkin: älä ota känniäijää yöksi, älä lähde vieraan autoon, älä lähde epämääräisiin bileisiin vieraiden kanssa, älä notku kaupungilla umpitunnelissa, pidä mukana kättä pidempää, älä ole naiivi, luottavainen nainen.

Tietenkään "ei saa" raiskata, mutta kun tämä kielto ei mene miesten ymmärrykseen, niin kannattaisiko vain hyväksyä raadollinen todellisuus ja olla realistinen? Raiskauksia ei tapahtuisi läheskään niin usein kuin nykyään, mikäli naisille ei olisi tärkeämpää ylläpitää illuusiota tasa-arvoisesta seksuaalisuudesta ja rajattomasta itsemääräämisoikeudesta. Oikein hakeudutaan tilanteisiin, joissa flirttaillaan ja annetaan ymmärtää ja kun ollaan samassa taksissa, sitten iskee jokin suuri moraalinnousemus ja hihnat kiinni.

Jos et halua joutua ikävään tilanteeseen, älä hakeudu ikävään tilanteesen. Voiko oikeasti olla näin vaikeaa?

Vierailija
225/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

241: npuheenvuoro tulkittuna selkokielelle:

"Naiset, pysykää kotona ja alistettuna, ei teistä kuitenkaan tasa-arvoisia tule, ja jos kuvittelette olevanne ihmisiä ihmiten joukossa, mies voi raiskata ja on se nyt vähän oma syynne. Koska dokaaminen ja vapaa liikkuminen nyt kuuluu vain miehille, ja nainen joka kuvittelee voivansa tehdä samaa on vähän huonompi nainen ja vähän niinkuin ansaitsee tulla raiskatuksi, oma syynsä. "

Seuraava askel on käskeä naisia pukeutumaan burkhaan ja liikkumaan vain miespuolisen saattajan ja holhoojan kanssa.

Vierailija
226/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on esim. alettu ruinata kun oon kävellyt jonkun ohi ja joku toinen tönässyt mua - tönäisen herraa x ja ruinaaminen alkaa kun sanon anteeksi. Jännä että toisten uskontojen ja kansalaisuuksien tuleminen suomeen on muka niin väärin miesasiamiesten mielestä koska ne "rajoittavat naisia" vaikka samaa nämä p*llunkipeät miehet kans haluaisivat. Kaikki naisten antama kontakti, olkoon se sitten kassalla sanottu näin olkaa hyvä luetaan kutsuksi seksiin. Naisten pitää saada olla ja elää kuten haluavat eikä elää hiljaa hissukseen kotona koska joku jamppa näkee naiset vain kävelevinä p*lluina.

Vierailija
227/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva jouni niminen mies joka piti tunnin esitelmän jonka aiheena " kahden kauppa". tiedän etten ollut ensimmäinen uhri, enkä viimeinen.

Vierailija
228/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa tapauksissa "ällöttävin vonkaaja" teki tasan samat asiat kuin se mies jona kostutti pikkarit.

Monet naiset syttyvät röyhkeän itsevarmoista pelimiehistä.

Jos naiset näyttävät että taktiikka toimii, sitä yrittävät muutkin. Kukaan kun ei voi tietää yrittämättä onko se "ihana mies" vai "ällöttävä mies".

Vierailija
229/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies jonka luulet olevan vain kaveri  ylipuhuu itsensä yöksi sohvallesi ja hyökkää äkiä kulli kovana viereen

miehesi kaveri alkaa kehua persettäsi, kun olette kaksin keittiössä

vanhainkodissa papat iskevät tisseihin kiinni

hädin tuskin ylä-aste ikäiset pojat huutelevat kun olet juoksulenkillä "hyvin pomppii!" ja vislailevat

ja kaupan pihalla räkivät juopot huutelevat, että lähetkö mun mukaan,annatko pillua?

välillä mietin, ovatko kaikki miehet todellakin sikoja? .(

Totta, niin totta. Kaikkein eniten näistä on varmasti järkyttänyt juuri tuo, että ne suloiset vanhat papat alkavatkin äkkiä puhua rivoja, ehdotella ja käydä kiinni intiimeihin ruumiinosiin. Samat siat erilaisissa pakkauksissa.

Tämäkö muka tapahtunut suomalaisten miesten toimesta? Olen antanut kertoa itselleni (naispuolisten henkilöiden toimesta) että suomalaismiehet eivät ahdistele ja haluan uskoa että näin on vaikka itselläni vastaavanlaisia kokemuksia vaikka kuinka.

Vierailija
230/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime lauantaina kun pilkun jälkeen odottelin kyytiäni hakemaan baarin edustalta, joku mies tuli kysymään ihan suoraan että lähdenkö saunaan hänen kanssaan. Kieltäydyin kohteliaasti, ei tepsinyt. Pyytely jatkui. Vetosin kyytini olevan tulossa ja haluavani nukkua. Jankkaus jatkui ja tässä kohtaa soitin kaverilleni miehen kuullen, että kiirehtisi. Ei vaikutusta ja seuraan saapuu toinen mies, joka tarttuu mua käsivarresta ja lähtee vetämään mukanaan "nyt lähdetään saunomaan!" Toinen mies tarttui toiselta puolelta ja veti myös, hämmennyin todella pahasti ja nauroin hermostuneena, mutta hangoittelin vastaan ja sanoin että mä en tule teidän mukaan. He kiskoivat mua kolmisenkymmentä metriä eteenpäin, mikä tuntui aivan uskomattomalta, ja viimein sain heidät pysähtymään huutamalla, että mä jään nyt tähän niin että lähistöllä olevat ihmiset varmasti kuulivat. Toinen miehistä lähti, toinen jäi silti "seurakseni" kun odotin kyytiäni, vaikka sanoin pärjääväni kyllä. Luultavasti jostain käsittämättömästä syystä toivoi minun vielä muuttavan mieltäni. Olin uskomattoman helpottunut kyytini tullessa.

Vierailija
231/283 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt saanut kolmena päivänä peräkkäin kutsun miehen luokse. Tyylillä: "Tule klo 12 - 15 luokseni". Sitten seuraavana päivänä: "Entäs tänään, mua panettaa tosi paljon" ja sitten kolmantena: "Entäpä nyt??"

Hmm! Ja kaikista hurjinta tässä koko jutussa on, että minulla on melkein huono omatunto, kun olen kieltäytynyt. Alan ajatella, että ehkä hän oikeasti pitääkin minusta. Huhhuh, tyhmä nainen.

Vierailija
232/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei nyt eletä ideaalissa utopiavaltiossa, niin ihan oman turvallisuuden takia kannattaa mieluummin uskoa ihmisistä liian pahaa kuin hyvää. Aika moni normikarju menee viinasta, naisseurasta ja otollisesta tilaisuudesta aivan sekaisin. Jos tämmöisen ottaa "sohvalle nukkumaan, ettei sammu pakkaseen" niin se on aivan varma, että jossain kohtaa yötä törkimys on vieressä hiplaamassa ja vonkaamassa. Vaikea tuosta tilanteesta enää pelastua, joten edelleenkin: älä ota känniäijää yöksi, älä lähde vieraan autoon, älä lähde epämääräisiin bileisiin vieraiden kanssa, älä notku kaupungilla umpitunnelissa, pidä mukana kättä pidempää, älä ole naiivi, luottavainen nainen.

Tietenkään "ei saa" raiskata, mutta kun tämä kielto ei mene miesten ymmärrykseen, niin kannattaisiko vain hyväksyä raadollinen todellisuus ja olla realistinen? Raiskauksia ei tapahtuisi läheskään niin usein kuin nykyään, mikäli naisille ei olisi tärkeämpää ylläpitää illuusiota tasa-arvoisesta seksuaalisuudesta ja rajattomasta itsemääräämisoikeudesta. Oikein hakeudutaan tilanteisiin, joissa flirttaillaan ja annetaan ymmärtää ja kun ollaan samassa taksissa, sitten iskee jokin suuri moraalinnousemus ja hihnat kiinni.

Jos et halua joutua ikävään tilanteeseen, älä hakeudu ikävään tilanteesen. Voiko oikeasti olla näin vaikeaa?

Tiedätkö että myös tiukoissa arabimaissa on sekä prostituutiota että raiskauksia? Maissa joissa naiset eivät todellakaan "osoita tasa-arvoaan käyttäytymällä kuten miehet".

Tiedätkö, että kun laitat "ei saa" raiskata -ilmaisun lainausmerkkeihin, kumoat samalla sen merkityksen? Tarkoitat, että saa raiskata.

Vierailija
233/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli ja pyysi minua tarjoamaan hänelle juoman. Sanoin että ei ja en ole kiinnostunut. 20 min päästä hän tuli takas ja rupes puhuu surulliseen sävyyn että miksei hän kelpaa minulle. Jouduin siinä sitten juttelee hänen kanssaan parikymmentä minuuttia saadakseen hänet neutraaliin olotilaan, jonka jälkeen nainen sano että "koska meil luistaa niin hyvin, voisit saattaa mut kotiin"

Vierailija
234/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavatko tämän aiheen kommentoijat miehiä? Biologiamme vuoksi luonnollisesti miehet vonkaavat enemmän kuin naiset mutta elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa - käyttäydytään tasa-arvoisesti, kiitos.

Naisetkin vonkaavat seksiä miehiltä, tilastollisesti vähemmän (juuri biologian vuoksi)... mutta kyllä, vonkaavat

Vierailija
235/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava mustalaismies koetti saada  kyytiin kioskin pihasta, olin 14-vuotias. ja parikymppisenä jouduin juoksemaan yökerhossa karkuun kundia, joka tarjosi siiderin ja sen jälkeen hönki perässä "anna pillua anna pillua annaannaannaa.."

Vierailija
236/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne kerrat, kun mies on lähes väkisin halunnut tarjota juoman baarissa ja sitten on sitä mieltä, että nyt pitää harrasttáa seksiä maksuna juomasta. pahimmassa tapauksessa nämä herramiehet huorittelevat ja käyvät käsiksi...

ja tätä muuten tapahtui niin hemaisevana parikymppisenä blondina kuin tapahtuu nytkin, lihava keski-ikäisenä brunettena.

Vierailija
237/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gggggggggggggggggggggggggg kirjoitti:

Useissa tapauksissa "ällöttävin vonkaaja" teki tasan samat asiat kuin se mies jona kostutti pikkarit.

Monet naiset syttyvät röyhkeän itsevarmoista pelimiehistä.

Jos naiset näyttävät että taktiikka toimii, sitä yrittävät muutkin. Kukaan kun ei voi tietää yrittämättä onko se "ihana mies" vai "ällöttävä mies".

Tää on ihan totta. Joskus tulee tilaisuuden tullen mukaan lähdettyä sen "ällömmänkin" mukaan kun molemmat tietää mistä on kyse :)

Vierailija
238/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverien kanssa baarissa. Mukaan lyöttäytyy ämmä, joka vänkäytyy juttua heittämään. Minulle hän lähinnä aukoo päätä silmälaseistani. Vaihdamme paikkaa. Ämmä tulee loppuillasta tähän toiseenkin baariin. Ollaan jo aamuyön puolella. Osa kavereista on kadonnut muualle. Odottelen kahdestaan kaverini kanssa taksia baarin sisäpuolella ulko-oven tuntumassa valomerkin jälkeen. Ulkona kova pakkanen. Ollaan viimeisten lähtijöitten joukossa. Tuo ämmä on taas iskenyt silmänsä kaveriini ja vonkaa kovasti tätä ukkomiestä. Kaverini on sanonut jo moneen kertaan ettei todellakaan kiinnosta. Yhtäkkiä kaveriini iskee jonkinlainen sairaskohtaus. Hän menee aivan kalpeaksi ja isot hikikarpalot nousee hänen otsalleen. Hän käy horjumaan. Autan kaverini ensin baarijakkaralle istumaan ja siitä maahan pötkälleen, kun mies ei meinaa jakkaralla pystyssä pysyä. Portsari tulee paikalle juoppoja ulos viskaamaan, mutta saan selitettyä kohtalaisen selvänä miehenä, että tämä ei johdu alkoholista. Kaverini käy onneksi toipumaan ja nousee voipuneena istualleen ja kampeaa lopulta jopa jakkaralle pyyhkien hikeä kasvoiltaan minusta tukea ottaen. Huoli kaverista on kova. Siinä vaiheessa tämä ämmä äkkää, ettei kaveristani taida olla panomieheksi. Hän rupeaa vetämään minua käsipuolesta mukaansa. Nyt hänelle kelpaa jo mies, jolla on hassut silmälasit. Tosi romanttista. Kieltäydyn, mutta nykiminen jatkuu. Hillitsen raivoni, enkä läimäise ämmää vaan huudaan häntä suksimaan helvettiin. Ämmä käy tönimään ja haukkumaan tuhkamunaksi. Portsari on onneksi lähellä ja heittää ämmän pihalle, josta hän nappaa paria minuuttia myöhemmin taksin nenämme edestä.

Mikä naisia riivaa?

Vierailija
239/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen änkes pöytään ja oli laakista sitä mieltä että mä olen homo. No ei tuo minua muuten haitannut mutta se jankkaaminen rupes ärsyttämään. Vaikken mä varsinaisesti edes pyrkinyt oikaisemaan käsitystä, se rupes nylkyttään itseään mua vasten ja oli sitä mieltä, että voisin tulla yöksi sen kämpille vaikka mulla nyt oli kuitenkin sormuskin sormessa ja olin mä kertonut olevani naimisissa ja parin skidin iskäkin. Kait se olis halunnu kuitenkin itse varmistua asiasta ihan henkilökohtaisesti.

Vierailija
240/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni eräs työkaveri oli ihan uskomaton hyypiö. Firma oli pieni ja oli paljon saunailtoja, pikkujouluja yms joihin kutsuttiin puolisotkin. Melkein joka kekkereillä tuo perheellinen, minua reilusti vanhempi ällötys tuli jossain vaiheessa iltaa viereen hipelöimään ja sössöttämään että "v*ttu mä haluaisin panna sua!". Välillä puhui vastaavasti kaikkien, mukaan lukien vaimonsa, läsnäollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän